Апостола Павла 2-е послание к коринфянам, 3:17

 
  • Зачинáемъ ли пáки нáсъ самѣ́хъ извѣщавáти вáмъ? Или́ трéбуемъ, я́коже нѣ́цыи, извѣщавáтелныхъ послáнiй къ вáмъ, или́ от­ вáсъ извѣсти́телныхъ?
  • Послáнiе [бо] нá­ше вы́ естé, напи́саное въ сердцáхъ нáшихъ, знáемое и прочитáемое от­ всѣ́хъ человѣ́къ:
  • явля́еми, я́ко естé послáнiе Христóво слýженое нáми, напи́сано не черни́ломъ, но Дýхомъ Бóга жи́ва, не на скрижáлехъ кáмен­ныхъ, но на скрижáлехъ сéрдца плóтяныхъ.
  • [Зач. 173.] Надѣ́янiе же таковó и́мамы Христóмъ къ Бóгу,
  • не я́ко довóлни есмы́ от­ себé помы́слити чтó, я́ко от­ себé, но довóл­ст­во нá­ше от­ Бóга:
  • и́же и удовóли нáсъ служи́тели бы́ти нóву завѣ́ту, не пи́смени, но дýху: писмя́ бо убивáетъ, а дýхъ животвори́тъ.
  • А́ще ли служéнiе смéрти писмены́, образовáно въ кáменехъ, бы́сть въ слáву, я́ко не мощи́ взирáти сынóмъ Изрáилевымъ на лицé Моисéово, слáвы рáди лицá егó престаю́щiя:
  • кáко не мнóжае пáче служéнiе дýха бýдетъ въ слáвѣ?
  • А́ще бо служéнiе осуждéнiя, слáва, мнóго пáче избы́точе­ст­вуетъ служéнiе прáвды въ слáвѣ.
  • И́бо не прослáвися прослáвлен­ное въ чáсти сéй, за превосходя́щую слáву.
  • А́ще бо престаю́щее, слáвою: мнóго пáче пребывáющее, въ слáвѣ.
  • [Зач. 174.] Имýще ýбо таковó уповáнiе, мнóгимъ дерзновéнiемъ дѣ́й­ст­вуемъ,
  • и не я́коже Моисéй полагá­ше покрывáло на лицы́ сво­éмъ, за éже не мощи́ взирáти сынóмъ Изрáилевымъ на конéцъ престаю́щаго.
  • Но ослѣпи́шася помышлéнiя и́хъ: дáже бо до сегó днé тóжде покрывáло во чтéнiи вéтхаго завѣ́та пребывáетъ не от­кровéно, занé о Христѣ́ престаéтъ.
  • Но дáже до днéсь, внегдá чтéт­ся Моисéй, покрывáло на сéрдцѣ и́хъ лежи́тъ:
  • внегдá же обратя́т­ся ко Гóсподу, взимáет­ся покрывáло.
  • Госпóдь же Дýхъ éсть: а идѣ́же Дýхъ Госпóдень, тý свобóда.
  • Мы́ же вси́ от­кровéн­нымъ лицéмъ слáву Госпóдню взирáюще, въ тóйже о́бразъ преобразýемся от­ слáвы въ слáву, я́коже от­ Госпóдня Дýха.
  • Неужели нам снова знакомиться с вами? Неужели нужны для нас, как для некоторых, одобрительные письма к вам или от вас?
  • Вы – наше письмо, написанное в сердцах наших, узнаваемое и читаемое всеми человеками;
  • вы показываете собою, что вы – письмо Христово, через служение наше написанное не чернилами, но Духом Бога живаго, не на скрижалях каменных, но на плотяных скрижалях сердца.
  • Такую уверенность мы имеем в Боге через Христа,
  • не потому, чтобы мы сами способны были помыслить чтó от себя, как бы от себя, но способность наша от Бога.
  • Он дал нам способность быть служителями Нового Завета, не буквы, но духа, потому что буква убивает, а дух животворит.
  • Если же служение смертоносным буквам, начертанное на камнях, было так славно, что сыны Израилевы не могли смотреть на лице Моисеево по причине славы лица его преходящей, –
  • то не гораздо ли более должно быть славно служение духа?
  • Ибо если служение осуждения славно, то тем паче изобилует славою служение оправдания.
  • То прославленное даже не оказывается славным с сей стороны, по причине преимущественной славы последующего.
  • Ибо, если преходящее славно, тем более славно пребывающее.
  • Имея такую надежду, мы действуем с великим дерзновением,
  • а не так, как Моисей, который полагал покрывало на лице свое, чтобы сыны Израилевы не взирали на конец преходящего.
  • Но умы их ослеплены: ибо то же самое покрывало доныне остается неснятым при чтении Ветхого Завета, потому что оно снимается Христом.
  • Доныне, когда они читают Моисея, покрывало лежит на сердце их;
  • но когда обращаются к Господу, тогда это покрывало снимается.
  • Господь есть Дух; а где Дух Господень, там свобода.
  • Мы же все открытым лицем, как в зеркале, взирая на славу Господню, преображаемся в тот же образ от славы в славу, как от Господня Духа.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта