Апостола Павла послание к колоссянам, 2:9

 
  • Хощý ýбо вáсъ вѣ́дѣти, коли́къ пóдвигъ и́мамъ о вáсъ и о сýщихъ въ лаодикíи и во иерапóли, и ели́цы не ви́дѣша лицá мо­егó во плóти,
  • да утѣ́шат­ся сердцá и́хъ, снéмшихся въ любви́ и во вся́цѣмъ богáт­ст­вѣ извѣщéнiя разýма, въ познáнiе тáйны Бóга и Отцá и Христá,
  • въ нéмже сýть вся́ сокрóвища премýдрости и разýма сокровéн­на.
  • Сié же глагóлю, да никтóже вáсъ прельсти́тъ въ словопрѣ́нiи:
  • áще бо и плóтiю от­стою́, но дýхомъ съ вáми éсмь, рáдуяся и ви́дя вáшъ чи́нъ и утверждéнiе вá­шея вѣ́ры, я́же во Христá.
  • Я́коже ýбо прiя́сте Христá Иисýса Гóспода, [тáкожде] въ нéмъ ходи́те,
  • укоренéни и наздáни въ нéмъ и извѣ́­ст­вовани вѣ́рою, я́коже научи́стеся, избы́точе­ст­ву­ю­ще въ нéй благодарéнiемъ.
  • [Зач. 254.] [Брáтiе,] блюди́теся, да никтóже вáсъ бýдетъ прельщáя филосóфiею и тщéтною лéстiю, по предáнiю человѣ́ческому, по стихíамъ мíра, а не по Христѣ́:
  • я́ко въ тóмъ живéтъ вся́ко исполнéнiе Боже­ст­вá тѣлéснѣ:
  • и да бýдете въ нéмъ испóлнени, и́же éсть главá вся́кому начáлу и влáсти:
  • о нéмже и обрѣ́зани бы́сте обрѣ́занiемъ нерукотворéн­нымъ, въ совлечéнiи тѣ́ла грѣхóвнаго плóти, во обрѣ́занiи Христóвѣ,
  • спогрéбшеся емý крещéнiемъ: о нéмже и совостáсте вѣ́рою дѣ́й­ст­вiя Бóга, воскреси́в­шаго егó изъ мéртвыхъ:
  • [Зач. 255.] и вáсъ, мéртвыхъ сýщихъ въ прегрѣшéнiихъ и въ необрѣ́занiи плóти вá­шея, сооживи́лъ éсть съ ни́мъ, даровáвъ нáмъ вся́ прегрѣшéнiя,
  • истреби́въ éже на нáсъ рукописáнiе учéньми, éже бѣ́ сопроти́вно нáмъ, и тó взя́тъ от­ среды́, при­­гвоз­ди́въ é на крéстѣ́:
  • совлéкъ начáла и влáсти, изведé въ позóръ дерзновéнiемъ, изобличи́въ и́хъ въ себѣ́ {побѣди́въ и́хъ на нéмъ}.
  • Да никтóже ýбо вáсъ осуждáетъ о ядéнiи, или́ о питiи́, или́ о чáсти прáздника, или́ о новомéсячiихъ, или́ о суббóтахъ:
  • я́же сýть стѣ́нь грядýщихъ, тѣ́ло же Христóво.
  • Никтóже вáсъ да прельщáетъ изволéн­нымъ емý смиреномýдрiемъ и слýжбою áнгеловъ, я́же не увѣ́дѣ учя́, [[въ тѣ́хъ] ходя́], безъ умá {всýе} дмя́ся от­ умá плóти сво­ея́,
  • а не держя́ главы́, изъ нея́же всé тѣ́ло, состáвы и со­ýзы подáемо и снéмлемо, расти́тъ воз­ращéнiе Бóжiе.
  • [Зач. 256.] А́ще ýбо умрóсте со Христóмъ от­ стихíй мíра, почтó áки живýще въ мíрѣ стязáетеся?
  • Не косни́ся, нижé вкуси́, нижé осяжи́:
  • я́же сýть вся́ во истлѣ́нiе употреблéнiемъ, по зáповѣдемъ и учéниемъ человѣ́ческимъ:
  • я́же сýть слóво ýбо имýща премýдрости въ самовóльнѣй слýжбѣ и смиреномýдрiи и непощадѣ́нiи тѣ́ла, не въ чéсти кó­ей къ сы́тости плóти.
  • Желаю, чтобы вы знали, какой подвиг имею я ради вас и ради тех, которые в Лаодикии и Иераполе, и ради всех, кто не видел лица моего в плоти,
  • дабы утешились сердца их, соединенные в любви для всякого богатства совершенного разумения, для познания тайны Бога и Отца и Христа,
  • в Котором сокрыты все сокровища премудрости и ведения.
  • Это говорю я для того, чтобы кто-нибудь не прельстил вас вкрадчивыми словами;
  • ибо хотя я и отсутствую телом, но духом нахожусь с вами, радуясь и видя ваше благоустройство и твердость веры вашей во Христа.
  • Посему, как вы приняли Христа Иисуса Господа, так и ходи́те в Нем,
  • будучи укоренены и утверждены в Нем и укреплены в вере, как вы научены, преуспевая в ней с благодарением.
  • Смотрите, братия, чтобы кто не увлек вас философиею и пустым обольщением, по преданию человеческому, по стихиям мира, а не по Христу;
  • ибо в Нем обитает вся полнота Божества телесно,
  • и вы имеете полноту в Нем, Который есть глава всякого начальства и власти.
  • В Нем вы и обрезаны обрезанием нерукотворенным, совлечением греховного тела плоти, обрезанием Христовым;
  • быв погребены с Ним в крещении, в Нем вы и совоскресли верою в силу Бога, Который воскресил Его из мертвых,
  • и вас, которые были мертвы во грехах и в необрезании плоти вашей, оживил вместе с Ним, простив нам все грехи,
  • истребив учением бывшее о нас рукописание, которое было против нас, и Он взял его от среды и пригвоздил ко кресту;
  • отняв силы у начальств и властей, властно подверг их позору, восторжествовав над ними Собою.
  • Итак никто да не осуждает вас за пищу, или питие, или за какой-нибудь праздник, или новомесячие, или субботу:
  • это есть тень будущего, а тело – во Христе.
  • Никто да не обольщает вас самовольным смиренномудрием и служением Ангелов, вторгаясь в то, чего не видел, безрассудно надмеваясь плотским своим умом
  • и не держась главы, от которой все тело, составами и связями будучи соединяемо и скрепляемо, растет возрастом Божиим.
  • Итак, если вы со Христом умерли для стихий мира, то для чего вы, как живущие в мире, держитесь постановлений:
  • «не прикасайся», «не вкушай», «не дотрагивайся»
  • (что все истлевает от употребления), по заповедям и учению человеческому?
  • Это имеет только вид мудрости в самовольном служении, смиренномудрии и изнурении тела, в некотором небрежении о насыщении плоти.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта