Апостола Павла послание к евреям, 12:22-24

 
  • Тёмже u5бо и3 мы2, толи1къ и3мyще њблежaщь нaсъ њ1блакъ свидётелей, г0рдость всsку {брeмz всsко} t­л0жше и3 ўд0бь њбстоsтелный грёхъ, терпёніемъ да течeмъ на предлежaщій нaмъ п0двигъ,
  • взирaюще на начaлника вёры и3 соверши1телz їи7са, и4же вмёстw предлежaщіz є3мY рaдости претерпЁ кrтъ, њ срамотЁ неради1въ, њ деснyю же пrт0ла б9іz сёде.
  • Помhслите u5бо таков0е пострадaв­шаго t­ грBшникъ на себE прекосл0віе, да не стужaете, душaми сво­и1ми њслаблsеми.
  • Не u5 до кр0ве стaсте, проти1ву грэхA подвизaющесz,
  • и3 забhсте ўтэшeніе, є4же вaмъ ћкw сынHмъ глаг0летъ: сhне м0й, не пренемогaй наказaніемъ гDнимъ, нижE њслабёй, t­ негw2 њбличaемь.
  • [За?.] Е3г0же бо лю1битъ гDь, наказyетъ: біeтъ же всsкаго сhна, є3г0же пріeмлетъ.
  • А$ще наказaніе терпитE, ћкоже сыновHмъ њбрэтaет­сz вaмъ бг7ъ. Кот0рый бо є4сть сhнъ, є3гHже не наказyетъ nтeцъ;
  • А$ще же без8 наказaніz є3стE, є3мyже при­ч†стницы бhша вси2, u5бо прелюбо­дBйчищи є3стE, ґ не сhнове.
  • Къ си6мъ, пл0ти нa­шей nтцы2 и3мёхомъ наказaтєли, и3 срамлsхомсz: не мн0гw ли пaче повинeмсz nц7Y духовHмъ, и3 жи1ви бyдемъ;
  • Nни1 бо въ мaло днjй, ћкоже г0дэ и5мъ бЁ, накaзоваху нaсъ: ґ сeй на п0льзу, да при­части1мсz ст7hни є3гw2.
  • Всsкое бо наказaніе въ настоsщее врeмz не мни1т­сz рaдость бhти, но печaль: послэди1 же пл0дъ ми1ренъ научє1нымъ тёмъ воз­даeтъ прaвды.
  • Тёмже њслaблєн­ныz рyки и3 њслaблєн­наz колBна и3спрaвите
  • и3 стєзи2 пр†вы сотвори1те ногaми вaшими, да не хр0мое соврати1т­сz, но пaче да и3сцэлёетъ.
  • [(ҐЗа? 332.Ґ)] Ми1ръ и3мёйте и3 ст7hню со всёми, и4хже кромЁ никт0же ќзритъ гDа:
  • смотрsюще, да не кто2 лиши1т­сz блгdти б9іz: да не кjй к0рень г0рести, вhспрь прозzбazй, пaкость сотвори1тъ, и3 тёмъ њсквернsт­сz мн0зи:
  • да не кто2 блудодёй, и3ли2 скверни1тель, ћкоже и3сavъ, и4же за ћдь є3ди1ну t­дaлъ є4сть первор0д­ст­во своE.
  • Вёсте бо, ћкw и3 пот0мъ похотёвъ наслёдовати блгcвeніе, t­вeрженъ бhсть: покаsніz бо мёста не њбрёте, а4ще и3 со слезaми по­искaлъ є3гw2.
  • Не при­ступи1сте бо къ горЁ њсzзaемэй и3 разгорёв­шемусz nгню2, и3 њ1блаку и3 сумрaку, и3 бyрэ
  • и3 трyбному звyку, и3 глaсу гlгHлъ, є3гHже слhшав­шіи t­рек0шасz, да не при­ложи1т­сz и5мъ сл0во,
  • не терпsху бо повелэвaющагw: а4ще и3 ѕвёрь при­к0снет­сz горЁ, кaменіемъ побіeнъ бyдетъ:
  • и3 тaкw стрaшно бЁ ви1димое, мwmсeй речE: при­стрa­шенъ є4смь и3 трeпетенъ.
  • Но при­ступи1сте къ сіHнстэй горЁ и3 ко грaду бг7а живaгw, їеrли1му нбcному и3 тмaмъ а4гг7лwвъ,
  • торже­ст­вY и3 цр7кви первор0дныхъ на нб7сёхъ напи1сан­ныхъ, и3 судіи2 всёхъ бг7у и3 духHмъ првdникъ совершeн­ныхъ,
  • и3 къ ходaтаю завёта н0вагw їи7су и3 кр0ви кроплeніz, лyчше глаг0лющей, нeжели а4велева.
  • [(ҐЗа? 333.Ґ)] Блюди1те [же], да не t­речeтесz гlющагw. А$ще бо не и3збэжaша nни2 t­рeкшіисz прbр0че­ст­ву­ю­щагw на земли2, мн0жае пaче мы2 t­рицaющіисz нбcнагw,
  • є3гHже глaсъ зeмлю тогдA поколебA, н­н7э же њбэтовA, гlz: є3щE є3ди1ною а4зъ потрzсY не т0кмw землeю, но и3 нб7омъ.
  • Ґ є4же є3щE є3ди1ною, сказyетъ колeблемыхъ преложeніе, а4ки сотворeн­ныхъ, да пребyдутъ, ±же сyть неподви6жимаz.
  • [За?.] Тёмже цр\­ст­во непоколеби1мо пріeмлюще, да и4мамы блгdть, є4юже слyжимъ бlго­уг0днw бг7у съ бlгоговёніемъ и3 стрaхомъ,
  • и4бо бг7ъ нaшъ џгнь поzдazй [є4сть].
  • Посему и мы, имея вокруг себя такое облако свидетелей, свергнем с себя всякое бремя и запинающий нас грех и с терпением будем проходить предлежащее нам поприще,
  • взирая на начальника и совершителя веры Иисуса, Который, вместо предлежавшей Ему радости, претерпел крест, пренебрегши посрамление, и воссел одесную престола Божия.
  • Помыслите о Претерпевшем такое над Собою поругание от грешников, чтобы вам не изнемочь и не ослабеть душами вашими.
  • Вы еще не до крови сражались, подвизаясь против греха,
  • и забыли утешение, которое предлагается вам, как сынам: сын мой! не пренебрегай наказания Господня, и не унывай, когда Он обличает тебя.
  • Ибо Господь, кого любит, того наказывает; бьет же всякого сына, которого принимает.
  • Если вы терпите наказание, то Бог поступает с вами, как с сынами. Ибо есть ли какой сын, которого бы не наказывал отец?
  • Если же остаетесь без наказания, которое всем обще, то вы незаконные дети, а не сыны.
  • Притом, если мы, будучи наказываемы плотскими родителями нашими, боялись их, то не гораздо ли более должны покориться Отцу духов, чтобы жить?
  • Те наказывали нас по своему произволу для немногих дней; а Сей – для пользы, чтобы нам иметь участие в святости Его.
  • Всякое наказание в настоящее время кажется не радостью, а печалью; но после наученным через него доставляет мирный плод праведности.
  • Итак укрепите опустившиеся руки и ослабевшие колени
  • и ходите прямо ногами вашими, дабы хромлющее не совратилось, а лучше исправилось.
  • Старайтесь иметь мир со всеми и святость, без которой никто не увидит Господа.
  • Наблюдайте, чтобы кто не лишился благодати Божией; чтобы какой горький корень, возникнув, не причинил вреда, и чтобы им не осквернились многие;
  • чтобы не было между вами какого блудника, или нечестивца, который бы, как Исав, за одну снедь отказался от своего первородства.
  • Ибо вы знаете, что после того он, желая наследовать благословение, был отвержен; не мог переменить мыслей отца, хотя и просил о том со слезами.
  • Вы приступили не к горе, осязаемой и пылающей огнем, не ко тьме и мраку и буре,
  • не к трубному звуку и гласу глаголов, который слышавшие просили, чтобы к ним более не было продолжаемо слово,
  • ибо они не могли стерпеть того, что заповедуемо было: если и зверь прикоснется к горе, будет побит камнями (или поражен стрелою);
  • и столь ужасно было это видение, что и Моисей сказал: «я в страхе и трепете».
  • Но вы приступили к горе Сиону и ко граду Бога живаго, к небесному Иерусалиму и тьмам Ангелов,
  • к торжествующему собору и церкви первенцев, написанных на небесах, и к Судии всех Богу, и к духам праведников, достигших совершенства,
  • и к Ходатаю нового завета Иисусу, и к Крови кропления, говорящей лучше, нежели Авелева.
  • Смотрите, не отвратитесь и вы от говорящего. Если те, не послушав глаголавшего на земле, не избегли наказания, то тем более не избежим мы, если отвратимся от Глаголющего с небес,
  • Которого глас тогда поколебал землю, и Который ныне дал такое обещание: еще раз поколеблю не только землю, но и небо.
  • Слова: «еще раз» означают изменение колеблемого, как сотворенного, чтобы пребыло непоколебимое.
  • Итак мы, приемля царство непоколебимое, будем хранить благодать, которою будем служить благоугодно Богу, с благоговением и страхом,
  • потому что Бог наш есть огнь поядающий.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта