Апостола Павла послание к евреям, 4:12

 
  • Да ўбо­и1мсz u5бо, да не когдA њстaвлену њбэтовaнію вни1ти въ пок0й є3гw2, kви1т­сz кто2 t­ вaсъ лиши1всz.
  • И$бо нaмъ благовэ­ст­вовaно є4сть, ћкоже и3 њ1нэмъ: но не п0льзова џнэхъ сл0во слyха, не ра­ст­ворeн­ное вёрою слhшав­шихъ.
  • Вх0димъ бо въ пок0й вёровав­шіи, ћкоже речE: ћкw клsхсz во гнёвэ мо­eмъ, а4ще вни1дутъ въ пок0й м0й: а4ще и3 дэлHмъ t­ сложeніz мjра бhв­шымъ.
  • Речe бо нёгдэ њ седмёмъ си1це: и3 почи2 бг7ъ въ дeнь седмhй t­ всёхъ дёлъ сво­и1хъ.
  • И# въ сeмъ пaки: а4ще вни1дутъ въ пок0й м0й.
  • Понeже u5бо лишeни нёцыи {њстаeт­сz нBкіимъ} вни1ти въ него2, и3 и5мже прeжде благовэ­ст­вовaно бЁ, не внид0ша за непослушaніе:
  • пaки нёкій ўставлsетъ дeнь, днeсь, въ дв7дэ гlz, по толи1цэхъ лётэхъ, ћкоже прeжде глаг0ласz: днeсь, а4ще глaсъ є3гw2 ўслhшите, не њжесточи1те сердeцъ вaшихъ.
  • А$ще бо бы џнэхъ їи7съ ўпок0илъ, не бы2 њ и3нёмъ дни2 глаг0лалъ по си1хъ.
  • U5бо њстaвлено є4сть [и3 є3щE] суббHт­ст­во лю1демъ б9іимъ:
  • в­шeдый бо въ пок0й є3гw2, и3 т0й почи2 t­ дёлъ сво­и1хъ, ћкоже t­ сво­и1хъ бг7ъ.
  • Потщи1мсz u5бо вни1ти во џный пок0й, да не кто2 въ тy же при1тчу противлeніz впадeтъ.
  • Жи1во бо сл0во б9іе и3 дёй­с­т­вен­но, и3 nстрёйше пaче всsкагw мечA nбою1ду nстрA, и3 проходsщее дaже до раздэлeніz души1 же и3 дyха, членHвъ же и3 мозгHвъ, и3 суди1телно помышлeніємъ и3 мhслемъ сердє1чнымъ.
  • И# нёсть твaрь неzвлeна пред8 ни1мъ, вс‰ же наг† и3 њб8zвлє1на пред8 nчи1ма є3гw2, къ немyже нaмъ сл0во.
  • [(ҐЗа? 311.Ґ)] И#мyще u5бо ґрхіерeа вели1ка, прошeдшаго нб7сA, їи7са сн7а б9іz, да держи1мсz и3сповёданіz.
  • Не и4мамы бо ґрхіерeа не могyща спострадaти нeмощемъ нaшымъ, но и3скушeна по всsчєскимъ по под0бію, рaзвэ грэхA.
  • Да при­ступaемъ u5бо съ дерзновeніемъ къ пrт0лу блгdти, да пріи1мемъ млcть и3 блгdть њбрsщемъ во бlговрeмен­ну п0мощь.
  • Посему будем опасаться, чтобы, когда еще остается обетование войти в покой Его, не оказался кто из вас опоздавшим.
  • Ибо и нам оно возвещено, как и тем; но не принесло им пользы слово слышанное, не растворенное верою слышавших.
  • А входим в покой мы уверовавшие, так как Он сказал: «Я поклялся в гневе Моем, что они не войдут в покой Мой», хотя дела Его были совершены еще в начале мира.
  • Ибо негде сказано о седьмом дне так: и почил Бог в день седьмый от всех дел Своих.
  • И еще здесь: «не войдут в покой Мой».
  • Итак, как некоторым остается войти в него, а те, которым прежде возвещено, не вошли в него за непокорность,
  • то еще определяет некоторый день, «ныне», говоря через Давида, после столь долгого времени, как выше сказано: «ныне, когда услышите глас Его, не ожесточите сердец ваших».
  • Ибо если бы Иисус Навин доставил им покой, то не было бы сказано после того о другом дне.
  • Посему для народа Божия еще остается субботство.
  • Ибо, кто вошел в покой Его, тот и сам успокоился от дел своих, как и Бог от Своих.
  • Итак постараемся войти в покой оный, чтобы кто по тому же примеру не впал в непокорность.
  • Ибо слово Божие живо и действенно и острее всякого меча обоюдоострого: оно проникает до разделения души и духа, составов и мозгов, и судит помышления и намерения сердечные.
  • И нет твари, сокровенной от Него, но все обнажено и открыто перед очами Его: Ему дадим отчет.
  • Итак, имея Первосвященника великого, прошедшего небеса, Иисуса Сына Божия, будем твердо держаться исповедания нашего.
  • Ибо мы имеем не такого первосвященника, который не может сострадать нам в немощах наших, но Который, подобно нам, искушен во всем, кроме греха.
  • Посему да приступаем с дерзновением к престолу благодати, чтобы получить милость и обрести благодать для благовременной помощи.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта