Апостола Павла послание к евреям, 8:1

 
  • Главá же о глагóлемыхъ: таковá и́мамы первосвящéн­ника, и́же сѣ́де о деснýю престóла вели́че­ст­вiя на небесѣ́хъ,
  • святы́мъ служи́тель и ски́нiи и́стин­нѣй, ю́же водрузи́ Госпóдь, а не человѣ́къ.
  • [Зач..] Вся́къ бо первосвящéн­никъ, во éже при­­носи́ти дáры же и жéртвы, поставля́емь бывáетъ: тѣ́мже потрéба имѣ́ти чтó и семý, éже при­­несéтъ.
  • А́ще бы бо бы́лъ на земли́, не бы́ бы́лъ свящéн­никъ, сýщымъ свящéн­никомъ при­­нося́щымъ по закóну дáры,
  • и́же о́бразу и стѣ́ни слýжатъ небéсныхъ, я́коже глагóлано бы́сть Моисéю, хотя́щу сотвори́ти ски́нiю: ви́ждь бо, речé, сотвори́ши вся́ по о́бразу покáзан­ному ти́ на горѣ́.
  • Ны́нѣ же лýчшее улучи́ служéнiе, по ели́ку и лýчшаго завѣ́та éсть ходáтай, и́же на лýчшихъ обѣтовáнiихъ узакóнися.
  • [Зач. 319.] А́ще бо бы пéрвый о́нъ непорóченъ бы́лъ, не бы́ вторóму искáлося мѣ́сто.
  • Укоря́я бо и́хъ глагóлетъ: сé, днíе грядýтъ, глагóлетъ Госпóдь, и совершý на дóмъ Изрáилевъ и на дóмъ Иýдовъ завѣ́тъ нóвъ,
  • не по завѣ́ту, егóже сотвори́хъ отцéмъ и́хъ въ дéнь, въ óньже éмшу ми́ и́хъ за рýку, извести́ и́хъ от­ земли́ Еги́петскiя: занé тíи не пребы́ша въ завѣ́тѣ мо­éмъ, и áзъ неради́хъ о ни́хъ, глагóлетъ Госпóдь.
  • Я́ко сéй завѣ́тъ, егóже завѣщáю дóму Изрáилеву по óнѣхъ днéхъ, глагóлетъ Госпóдь, дая́ закóны моя́ въ мы́сли и́хъ, и на сердцáхъ и́хъ напишý и́хъ, и бýду и́мъ Бóгъ, и тíи бýдутъ мнѣ́ лю́дiе.
  • И не и́мать научи́ти кíйждо и́скрен­няго сво­егó и кíйждо брáта сво­егó, глагóля: познáй Гóспода: я́ко вси́ увѣ́дятъ мя́ от­ мáла дáже и до вели́ка и́хъ,
  • занé ми́лостивъ бýду непрáвдамъ и́хъ и грѣхóвъ и́хъ и беззакóнiй и́хъ не и́мамъ помянýти ктомý.
  • Внегдá же глагóлетъ нóвъ, обветши́ пéрваго: а обветшавáющее и состарѣвáющееся бли́зъ éсть истлѣ́нiя.
  • Главное же в том, о чем говорим, есть то: мы имеем такого Первосвященника, Который воссел одесную престола величия на небесах
  • и есть священнодействователь святилища и скинии истинной, которую воздвиг Господь, а не человек.
  • Всякий первосвященник поставляется для приношения даров и жертв; а потому нужно было, чтобы и Сей также имел, что принести.
  • Если бы Он оставался на земле, то не был бы и священником, потому что здесь такие священники, которые по закону приносят дары,
  • которые служат образу и тени небесного, как сказано было Моисею, когда он приступал к совершению скинии: смотри, сказано, сделай все по образу, показанному тебе на горе.
  • Но Сей Первосвященник получил служение тем превосходнейшее, чем лучшего Он ходатай завета, который утвержден на лучших обетованиях.
  • Ибо, если бы первый завет был без недостатка, то не было бы нужды искать места другому.
  • Но пророк, укоряя их, говорит: вот, наступают дни, говорит Господь, когда Я заключу с домом Израиля и с домом Иуды новый завет,
  • не такой завет, какой Я заключил с отцами их в то время, когда взял их за руку, чтобы вывести их из земли Египетской, потому что они не пребыли в том завете Моем, и Я пренебрег их, говорит Господь.
  • Вот завет, который завещаю дому Израилеву после тех дней, говорит Господь: вложу законы Мои в мысли их, и напишу их на сердцах их; и буду их Богом, а они будут Моим народом.
  • И не будет учить каждый ближнего своего и каждый брата своего, говоря: познай Господа; потому что все, от малого до большого, будут знать Меня,
  • потому что Я буду милостив к неправдам их, и грехов их и беззаконий их не воспомяну более.
  • Говоря «новый», показал ветхость первого; а ветшающее и стареющее близко к уничтожению.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта