Апостола Павла послание к римлянам, 10:17

 
  • Брáтiе, благоволéнiе ýбо мо­егó сéрдца и моли́тва, я́же къ Бóгу по Изрáили, éсть во спасéнiе.
  • Свидѣ́тел­ст­вую бо и́мъ, я́ко рéвность Бóжiю и́мутъ, но не по рáзуму.
  • Не разумѣ́юще бо Бóжiя прáвды и свою́ прáвду и́щуще постáвити, прáвдѣ Бóжiей не повинýшася:
  • кончи́на бо закóна Христóсъ, въ прáвду вся́кому вѣ́ру­ю­щему.
  • Моисéй бо пи́шетъ прáвду ю́же от­ закóна: я́ко сотвори́вый тá человѣ́къ жи́въ бýдетъ въ ни́хъ.
  • А я́же от­ вѣ́ры прáвда си́це глагóлетъ: да не речéши въ сéрдцы тво­éмъ: ктó взы́детъ на небо, си́рѣчь Христá свести́:
  • или́ ктó сни́детъ въ бéздну, си́рѣчь Христá от­ мéртвыхъ воз­вести́.
  • Но чтó глагóлетъ писáнiе? Бли́зъ ти́ глагóлъ éсть, во устѣ́хъ тво­и́хъ и въ сéрдцы тво­éмъ, си́рѣчь глагóлъ вѣ́ры, егóже проповѣ́даемъ:
  • я́ко áще исповѣ́си усты́ тво­и́ми Гóспода Иисýса, и вѣ́руеши въ сéрдцы тво­éмъ, я́ко Бóгъ тогó воз­дви́же изъ мéртвыхъ, спасéшися:
  • сéрдцемъ бо вѣ́рует­ся въ прáвду, усты́ же исповѣ́дует­ся во спасéнiе.
  • [Зач. 104.] Глагóлетъ бо писáнiе: вся́къ вѣ́руяй въ óнь не постыди́т­ся.
  • Нѣ́сть бо рáзн­ствiя Иудéеви же и éллину: тóй бо Бóгъ всѣ́хъ, богатя́й {богáтъ сы́й} во всѣ́хъ при­­зывáющихъ егó.
  • Вся́къ бо, и́же áще при­­зовéтъ и́мя Госпóдне, спасéт­ся.
  • Кáко ýбо при­­зовýтъ, въ негóже не вѣ́роваша? Кáко же увѣ́руютъ, егóже не услы́шаша? кáко же услы́шатъ безъ проповѣ́да­ю­щаго?
  • Кáко же проповѣ́дятъ, áще не пóслани бýдутъ? Я́коже éсть пи́сано: кóль красны́ нóги благовѣ­ст­вýющихъ ми́ръ, благовѣ­ст­вýющихъ благáя.
  • Но не вси́ послýшаша благовѣ­ст­вовáнiя. Исáiа бо глагóлетъ: Гóсподи, ктó вѣ́рова слýху нá­шему?
  • Тѣ́мже ýбо вѣ́ра от­ слýха, слýхъ же глагóломъ Бóжiимъ.
  • Но глагóлю: едá не слы́шаша? Тѣ́мже ýбо {но пáче}, во всю́ зéмлю изы́де вѣщáнiе и́хъ, и въ концы́ вселéн­ныя глагóлы и́хъ.
  • Но глагóлю: едá не разумѣ́ Изрáиль? Пéрвый Моисéй глагóлетъ: áзъ раздражý вы́ не о язы́цѣ, но о язы́цѣ неразýмнѣ {о не язы́цѣ, о язы́цѣ неразýмнѣ} прогнѣ́ваю вáсъ.
  • Исáiа же дерзáетъ и глагóлетъ: обрѣтóхся не и́щущымъ менé, явлéнъ бы́хъ не вопрошáющымъ о мнѣ́.
  • Ко Изрáилю же глагóлетъ: вéсь дéнь воз­дѣ́хъ рýцѣ мо­и́ къ лю́демъ непокори́вымъ и пререкáющымъ.
  • Братия! желание моего сердца и молитва к Богу об Израиле во спасение.
  • Ибо свидетельствую им, что имеют ревность по Боге, но не по рассуждению.
  • Ибо, не разумея праведности Божией и усиливаясь поставить собственную праведность, они не покорились праведности Божией,
  • потому что конец закона – Христос, к праведности всякого верующего.
  • Моисей пишет о праведности от закона: исполнивший его человек жив будет им.
  • А праведность от веры так говорит: не говори в сердце твоем: кто взойдет на небо? то есть Христа свести.
  • Или кто сойдет в бездну? то есть Христа из мертвых возвести.
  • Но что говорит Писание? Близко к тебе слово, в устах твоих и в сердце твоем, то есть слово веры, которое проповедуем.
  • Ибо если устами твоими будешь исповедовать Иисуса Господом и сердцем твоим веровать, что Бог воскресил Его из мертвых, то спасешься,
  • потому что сердцем веруют к праведности, а устами исповедуют ко спасению.
  • Ибо Писание говорит: всякий, верующий в Него, не постыдится.
  • Здесь нет различия между Иудеем и Еллином, потому что один Господь у всех, богатый для всех, призывающих Его.
  • Ибо всякий, кто призовет имя Господне, спасется.
  • Но как призывать Того, в Кого не уверовали? как веровать в Того, о Ком не слыхали? как слышать без проповедующего?
  • И как проповедовать, если не будут посланы? как написано: как прекрасны ноги благовествующих мир, благовествующих благое!
  • Но не все послушались благовествования. Ибо Исаия говорит: Господи! кто поверил слышанному от нас?
  • Итак вера от слышания, а слышание от слова Божия.
  • Но спрашиваю: разве они не слышали? Напротив, по всей земле прошел голос их, и до пределов вселенной слова их.
  • Еще спрашиваю: разве Израиль не знал? Но первый Моисей говорит: Я возбужу в вас ревность не народом, раздражу вас народом несмысленным.
  • А Исаия смело говорит: Меня нашли не искавшие Меня; Я открылся не вопрошавшим о Мне.
  • Об Израиле же говорит: целый день Я простирал руки Мои к народу непослушному и упорному.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта