Апостола Павла послание к римлянам, 5:5

 
  • Оправди́в­шеся ýбо вѣ́рою, ми́ръ и́мамы къ Бóгу Гóсподемъ нáшимъ Иисýсъ Христóмъ,
  • и́мже и при­­ведéнiе обрѣтóхомъ вѣ́рою во благодáть сiю́, въ нéйже сто­и́мъ, и хвáлимся уповáнiемъ слáвы Бóжiя.
  • Не тóчiю же, но и хвáлимся въ скóрбехъ, вѣ́дяще, я́ко скóрбь терпѣ́нiе содѣ́ловаетъ,
  • терпѣ́нiе же искýс­ст­во, искýс­ст­во же уповáнiе:
  • уповáнiе же не посрами́тъ, я́ко любы́ Бóжiя излiя́ся въ сердцá нáша Дýхомъ святы́мъ дáн­нымъ нáмъ.
  • Ещé бо Христóсъ сýщымъ нáмъ немощны́мъ, по врéмени за нечести́выхъ ýмре.
  • Едвá бо за прáведника ктó ýмретъ: за благáго бо нéгли ктó и дéрзнетъ умрéти.
  • Составля́етъ же свою́ любо­́вь къ нáмъ Бóгъ, я́ко, ещé грѣ́шникомъ сýщымъ нáмъ, Христóсъ за ны́ ýмре.
  • Мнóго ýбо пáче, оправдáни бы́в­ше ны́нѣ крóвiю егó, спасéмся и́мъ от­ гнѣ́ва.
  • [Зач. 89.] А́ще бо врази́ бы́в­ше при­­мири́хомся Бóгу смéртiю Сы́на егó, множáе пáче при­­мири́в­шеся спáсемся въ животѣ́ егó:
  • не тóчiю же, но и хвáлимся о Бóзѣ Гóсподемъ нáшимъ Иисýсъ Христóмъ, и́мже ны́нѣ при­­мирéнiе прiя́хомъ.
  • Сегó рáди я́коже еди́нѣмъ человѣ́комъ грѣ́хъ въ мíръ вни́де и грѣхóмъ смéрть, и тáко смéрть во вся́ человѣ́ки вни́де, въ нéмже вси́ согрѣши́ша.
  • До закóна бо грѣ́хъ бѣ́ въ мíрѣ: грѣ́хъ же не вмѣня́шеся, не сýщу закóну.
  • Но цáр­ст­вова смéрть от­ Адáма дáже до Моисéа и надъ несогрѣши́в­шими по подóбiю преступлéнiя Адáмова, и́же éсть о́бразъ бýдущаго.
  • Но не я́коже прегрѣшéнiе, тáко и дáръ. А́ще бо прегрѣшéнiемъ еди́наго мнóзи умрóша, мнóжае пáче благодáть Бóжiя и дáръ благодáтiю еди́наго человѣ́ка Иисýса Христá во мнóгихъ преизли́ше­с­т­вова.
  • И не я́коже еди́нѣмъ согрѣ́шшимъ даровáнiе: грѣ́хъ бо изъ еди́наго во осуждéнiе: дáръ же от­ мнóгихъ прегрѣшéнiи во оправдáнiе.
  • [Зач. 90.] А́ще бо еди́наго прегрѣшéнiемъ смéрть цáр­ст­вова еди́нѣмъ, мнóжае пáче избы́токъ благодáти и дáръ прáвды прiéмлюще, въ жи́зни воцаря́т­ся еди́нѣмъ Иисýсъ Христóмъ.
  • Тѣ́мже ýбо, я́коже еди́наго прегрѣшéнiемъ во вся́ человѣ́ки вни́де осуждéнiе, тáкожде и еди́наго оправдáнiемъ во вся́ человѣ́ки вни́де оправдáнiе жи́зни.
  • Я́коже бо ослушáнiемъ еди́наго человѣ́ка грѣ́шни бы́ша мнóзи, си́це и послушáнiемъ еди́наго прáведни бýдутъ мнóзи.
  • Закóнъ же при­­вни́де, да умнóжит­ся прегрѣшéнiе. Идѣ́же бо умнóжися грѣ́хъ, преизбы́точе­с­т­вова благодáть:
  • да я́коже цáр­ст­вова грѣ́хъ во смéрть, тáкожде и благодáть воцари́т­ся прáвдою въ жи́знь вѣ́чную, Иисýсъ Христóмъ Гóсподемъ нáшимъ.
  • Итак, оправдавшись верою, мы имеем мир с Богом через Господа нашего Иисуса Христа,
  • через Которого верою и получили мы доступ к той благодати, в которой стоим и хвалимся надеждою славы Божией.
  • И не сим только, но хвалимся и скорбями, зная, что от скорби происходит терпение,
  • от терпения опытность, от опытности надежда,
  • а надежда не постыжает, потому что любовь Божия излилась в сердца наши Духом Святым, данным нам.
  • Ибо Христос, когда еще мы были немощны, в определенное время умер за нечестивых.
  • Ибо едва ли кто умрет за праведника; разве за благодетеля, может быть, кто и решится умереть.
  • Но Бог Свою любовь к нам доказывает тем, что Христос умер за нас, когда мы были еще грешниками.
  • Посему тем более ныне, будучи оправданы Кровию Его, спасемся Им от гнева.
  • Ибо если, будучи врагами, мы примирились с Богом смертью Сына Его, то тем более, примирившись, спасемся жизнью Его.
  • И не довольно сего, но и хвалимся Богом чрез Господа нашего Иисуса Христа, посредством Которого мы получили ныне примирение.
  • Посему, как одним человеком грех вошел в мир, и грехом смерть, так и смерть перешла во всех человеков, потому что в нем все согрешили.
  • Ибо и до закона грех был в мире; но грех не вменяется, когда нет закона.
  • Однако же смерть царствовала от Адама до Моисея и над несогрешившими подобно преступлению Адама, который есть образ будущего.
  • Но дар благодати не как преступление. Ибо если преступлением одного подверглись смерти многие, то тем более благодать Божия и дар по благодати одного Человека, Иисуса Христа, преизбыточествуют для многих.
  • И дар не как суд за одного согрешившего; ибо суд за одно преступление – к осуждению; а дар благодати – к оправданию от многих преступлений.
  • Ибо если преступлением одного смерть царствовала посредством одного, то тем более приемлющие обилие благодати и дар праведности будут царствовать в жизни посредством единого Иисуса Христа.
  • Посему, как преступлением одного всем человекам осуждение, так правдою одного всем человекам оправдание к жизни.
  • Ибо, как непослушанием одного человека сделались многие грешными, так и послушанием одного сделаются праведными многие.
  • Закон же пришел после, и таким образом умножилось преступление. А когда умножился грех, стала преизобиловать благодать,
  • дабы, как грех царствовал к смерти, так и благодать воцарилась через праведность к жизни вечной Иисусом Христом, Господом нашим.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта