Апостола Павла послание к римлянам, 8:9

 
  • Ни є3ди1но u5бо н­н7э њсуждeніе сyщымъ њ хrтЁ їи7сэ, не по пл0ти ходsщымъ, но по дyху:
  • [(ҐЗа? 96.Ґ)] зак0нъ бо дyха жи1зни њ хrтЁ їи7сэ свободи1лъ мS є4сть t­ зак0на грэх0внагw и3 смeрти.
  • Немощн0е бо зак0на, въ нeмже немоще­с­т­вовa­ше пл0тію, бг7ъ сн7а сво­его2 послA въ под0біи пл0ти грэхA, и3 њ грэсЁ њсуди2 грёхъ во пл0ти,
  • да њправдaніе зак0на и3сп0лнит­сz въ нaсъ, не по пл0ти ходsщихъ, но по дyху.
  • Сyщіи бо по пл0ти плотск†z мyдр­ст­вуютъ: ґ и5же по дyху, духHвнаz.
  • Мудровaніе бо плотск0е смeрть є4сть, ґ мудровaніе дух0вное жив0тъ и3 ми1ръ,
  • занE мудровaніе плотск0е враждA на бг7а: зак0ну бо б9ію не покарsет­сz, нижe бо м0жетъ.
  • [За?.] Сyщіи же во пл0ти бг7у ўгоди1ти не м0гутъ.
  • Вh же нёсте во пл0ти, но въ дyсэ, понeже дх7ъ б9ій живeтъ въ вaсъ. А$ще же кто2 дх7а хrт0ва не и3мaть, сeй нёсть є3гHвъ.
  • А$ще же хrт0съ въ вaсъ, пл0ть ќбw мертвA грэхA рaди, дyхъ же живeтъ прaвды рaди.
  • А$ще ли же дх7ъ воскр7си1в­шагw їи7са t­ мeртвыхъ живeтъ въ вaсъ, воз­дви1гій хrтA и3з8 мeртвыхъ њживотвори1тъ и3 мeртвєн­наz тэлесA вaша, живyщимъ дх7омъ є3гw2 въ вaсъ.
  • Тёмже u5бо, брaтіе, должни2 є4смы не пл0ти, є4же по пл0ти жи1ти.
  • А$ще бо по пл0ти живeте, и4мате ўмрeти, а4ще ли дyхомъ дэsніz пл0тскаz ўмерщвлsете, жи1ви бyдете:
  • [(ҐЗа? 97.Ґ)] є3ли1цы бо дх7омъ б9іимъ в0дzт­сz, сjи сyть сн7ове б9іи:
  • не пріsсте бо дyха раб0ты пaки въ боsзнь, но пріsсте дх7а сн7оположeніz, њ нeмже вопіeмъ: а4вва џч7е.
  • Сaмый дх7ъ спослуше­ст­вyетъ дyхови нa­шему, ћкw є4смы ч†да б9іz.
  • А$ще же чaда, и3 наслBдницы: наслBдницы ќбw бг7у, снаслBдницы же хrтY, понeже съ ни1мъ стрaждемъ, да и3 съ ни1мъ прослaвимсz.
  • Непщyю бо, ћкw недостHйны стрaсти н­н7эшнzгw врeмене къ хотsщей слaвэ kви1тисz въ нaсъ.
  • Чazніе бо твaри, t­кровeніz сн7Hвъ б9іихъ чaетъ:
  • суетё бо твaрь повинyсz не в0лею, но за повинyв­шаго ю5, на ўповaніи,
  • ћкw и3 самA твaрь свободи1т­сz t­ раб0ты и3стлёніz въ своб0ду слaвы чaдъ б9іихъ.
  • [(ҐЗа? 98.Ґ)] Вёмы бо, ћкw всS твaрь съ нaми совоз­дыхaетъ и3 сболёзнуетъ дaже дон­н7э:
  • не т0чію же, но и3 сaми начaтокъ дх7а и3мyще, и3 мы2 сaми въ себЁ воз­дыхaемъ, всн7овлeніz чaюще, и3збавлeніz тёлу нa­шему.
  • Ўповaніемъ бо спас0хомсz. Ўповaніе же ви1димое, нёсть ўповaніе: є4же бо ви1дитъ кто2, что2 и3 ўповaетъ;
  • А$ще ли, є3гHже не ви1димъ, надёемсz, терпёніемъ ждeмъ.
  • Си1це же и3 дх7ъ спос0б­ст­вуетъ нaмъ въ нeмощехъ нaшихъ: њ чeсомъ бо пом0лимсz, ћкоже подобaетъ, не вёмы, но сaмъ дх7ъ ходaтай­ст­вуетъ њ нaсъ воз­дых†ніи неизглаг0лан­ными.
  • И#спытazй же сердцA вёсть, что2 є4сть мудровaніе дх7а, ћкw по бг7у приповёдуетъ {ходaтай­ст­вуетъ} њ ст7hхъ.
  • [(ҐЗа? 99.Ґ)] Вёмы же, ћкw лю1бzщымъ бг7а вс‰ поспэше­ст­вyютъ во бlг0е, сyщымъ по пред8увёдэнію звaн­нымъ:
  • и5хже бо пред8увёдэ, [тёхъ] и3 пред8устaви соwбрaзныхъ бhти њ1бразу сн7а сво­егw2, ћкw бhти є3мY первор0дну во мн0гихъ брaтіzхъ:
  • ґ и5хже пред8устaви, тёхъ и3 при­звA: ґ и5хже при­звA, си1хъ и3 њправдA: ґ и5хже њправдA, си1хъ и3 прослaви.
  • Что2 u5бо речeмъ къ си1мъ, а4ще бг7ъ по нaсъ, кто2 на ны2;
  • И$же ќбw сво­егw2 сн7а не пощадЁ, но за нaсъ всёхъ предaлъ є4сть є3го2, кaкw u5бо не и3 съ ни1мъ вс‰ нaмъ дaр­ст­вуетъ;
  • Кто2 по­eмлетъ на и3збр†н­ныz б9іz, бг7ъ њправдazй.
  • Кто2 њсуждazй; Хrт0съ їи7съ ўмeрый, пaче же и3 воскрeсый, и4же и3 є4сть њ деснyю бг7а, и4же и3 ходaтай­ст­вуетъ њ нaсъ.
  • Кто2 ны2 разлучи1тъ t­ любвE б9іz, ск0рбь ли, и3ли2 тэснотA, и3ли2 гонeніе, и3ли2 глaдъ, и3ли2 наготA, и3ли2 бэдA, и3ли2 мeчь; ћкоже є4сть пи1сано:
  • ћкw тебє2 рaди ўмерщвлsеми є4смы вeсь дeнь: вмэни1хомсz ћкоже џвцы заколeніz.
  • Но во всёхъ си1хъ препобэждaемъ за воз­лю1бльшаго ны2.
  • И#звэсти1хсz бо, ћкw ни смeрть, ни жив0тъ, ни а4гг7ли, ни нач†ла, нижE си1лы, ни насто‰щаz, ни грzд{щаz,
  • ни высотA, ни глубинA, ни и4на твaрь кaz воз­м0жетъ нaсъ разлучи1ти t­ любвE б9іz, ћже њ хrтЁ їи7сэ гDэ нa­шемъ.
  • Итак нет ныне никакого осуждения тем, которые во Христе Иисусе живут не по плоти, но по духу,
  • потому что закон духа жизни во Христе Иисусе освободил меня от закона греха и смерти.
  • Как закон, ослабленный плотию, был бессилен, то Бог послал Сына Своего в подобии плоти греховной в жертву за грех и осудил грех во плоти,
  • чтобы оправдание закона исполнилось в нас, живущих не по плоти, но по духу.
  • Ибо живущие по плоти о плотском помышляют, а живущие по духу – о духовном.
  • Помышления плотские суть смерть, а помышления духовные – жизнь и мир,
  • потому что плотские помышления суть вражда против Бога; ибо закону Божию не покоряются, да и не могут.
  • Посему живущие по плоти Богу угодить не могут.
  • Но вы не по плоти живете, а по духу, если только Дух Божий живет в вас. Если же кто Духа Христова не имеет, тот и не Его.
  • А если Христос в вас, то тело мертво для греха, но дух жив для праведности.
  • Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
  • Итак, братия, мы не должники плоти, чтобы жить по плоти;
  • ибо если живете по плоти, то умрете, а если духом умерщвляете дела плотские, то живы будете.
  • Ибо все, водимые Духом Божиим, суть сыны Божии.
  • Потому что вы не приняли духа рабства, чтобы опять жить в страхе, но приняли Духа усыновления, Которым взываем: «Авва, Отче!»
  • Сей самый Дух свидетельствует духу нашему, что мы – дети Божии.
  • А если дети, то и наследники, наследники Божии, сонаследники же Христу, если только с Ним страдаем, чтобы с Ним и прославиться.
  • Ибо думаю, что нынешние временные страдания ничего не стоят в сравнении с тою славою, которая откроется в нас.
  • Ибо тварь с надеждою ожидает откровения сынов Божиих,
  • потому что тварь покорилась суете не добровольно, но по воле покорившего ее, в надежде,
  • что и сама тварь освобождена будет от рабства тлению в свободу славы детей Божиих.
  • Ибо знаем, что вся тварь совокупно стенает и мучится доныне;
  • и не только она, но и мы сами, имея начаток Духа, и мы в себе стенаем, ожидая усыновления, искупления тела нашего.
  • Ибо мы спасены в надежде. Надежда же, когда видит, не есть надежда; ибо если кто видит, то чего ему и надеяться?
  • Но когда надеемся того, чего не видим, тогда ожидаем в терпении.
  • Также и Дух подкрепляет нас в немощах наших; ибо мы не знаем, о чем молиться, как должно, но Сам Дух ходатайствует за нас воздыханиями неизреченными.
  • Испытующий же сердца знает, какая мысль у Духа, потому что Он ходатайствует за святых по воле Божией.
  • Притом знаем, что любящим Бога, призванным по Его изволению, все содействует ко благу.
  • Ибо кого Он предузнал, тем и предопределил быть подобными образу Сына Своего, дабы Он был первородным между многими братиями.
  • А кого Он предопределил, тех и призвал, а кого призвал, тех и оправдал; а кого оправдал, тех и прославил.
  • Что же сказать на это? Если Бог за нас, кто против нас?
  • Тот, Который Сына Своего не пощадил, но предал Его за всех нас, как с Ним не дарует нам и всего?
  • Кто будет обвинять избранных Божиих? Бог оправдывает их.
  • Кто осуждает? Христос Иисус умер, но и воскрес: Он и одесную Бога, Он и ходатайствует за нас.
  • Кто отлучит нас от любви Божией: скорбь, или теснота, или гонение, или голод, или нагота, или опасность, или меч? как написано:
  • за Тебя умерщвляют нас всякий день, считают нас за овец, обреченных на заклание.
  • Но все сие преодолеваем силою Возлюбившего нас.
  • Ибо я уверен, что ни смерть, ни жизнь, ни Ангелы, ни Начала, ни Силы, ни настоящее, ни будущее,
  • ни высота, ни глубина, ни другая какая тварь не может отлучить нас от любви Божией во Христе Иисусе, Господе нашем.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта