Скрыть
23:2
23:7
23:8
23:9
23:10
23:11
23:14
23:16
23:17
23:18
23:20
23:23
23:25
23:26
23:27
23:29
23:30
23:31
23:32
Глава 24 
24:3
24:4
24:7
24:8
24:10
24:11
24:12
24:13
24:14
24:15
24:16
24:17
24:18
24:20
24:21
24:22
24:24
24:25
24:26
24:27
24:29
Глава 25 
25:2
25:3
25:5
25:6
25:9
25:10
25:11
25:12
25:13
25:14
25:15
25:16
25:17
25:18
25:19
25:20
25:21
25:22
25:23
25:24
25:25
25:26
25:27
25:28
25:29
25:30
25:31
Глава 26 
26:2
26:3
26:4
26:5
26:6
26:7
26:8
26:9
26:10
26:11
26:12
26:14
26:15
26:16
26:17
26:18
26:19
26:22
26:23
26:25
26:29
26:30
26:32
Синодальный
1 Последнее распоряжение Давида относительно служения в доме Господнем; 7 Гирсоняне, 12 сыновья Каафы, 21 и сыновья Мерари; 24 все, сообразно с их чередами, назначены на служение в святилище.
Давид, состарившись и насытившись жизнью, воцарил над Израилем сына своего Соломона.
И собрал всех князей Израилевых и священников и левитов,
и исчислены были левиты, от тридцати лет и выше, и было число их, считая поголовно, тридцать восемь тысяч человек.
Из них назначены для дела в доме Господнем двадцать четыре тысячи, писцов же и судей шесть тысяч,
и четыре тысячи привратников, и четыре тысячи прославляющих Господа на музыкальных орудиях, которые он сделал для прославления.
И разделил их Давид на череды по сынам Левия – Гирсону, Каафу и Мерари.
Из Гирсонян – Лаедан и Шимей.
Сыновья Лаедана: первый Иехиил, Зефам и Иоиль, трое.
Сыновья Шимея: Шеломиф, Хазиил и Гаран, трое. Они главы поколений Лаедановых.
Еще сыновья Шимея: Иахаф, Зиза, Иеуш и Берия. Это сыновья Шимея, четверо.
Иахаф был главным, Зиза вторым; Иеуш и Берия имели детей немного, и потому они были в одном счете при доме отца.
Сыновья Каафа: Амрам, Ицгар, Хеврон и Озиил, четверо.
Сыновья Амрама: Аарон и Моисей. Аарон отделен был на посвящение ко Святому Святых, он и сыновья его, на веки, чтобы совершать курение пред лицем Господа, чтобы служить Ему и благословлять именем Его на веки.
А Моисей, человек Божий, и сыновья его причтены к колену Левиину.
Сыновья Моисея: Гирсон и Елиезер.
Сыновья Гирсона: первый был Шевуил.
Сыновья Елиезера были: первый Рехавия. И не было у Елиезера других сыновей; у Рехавии же было очень много сыновей.
Сыновья Ицгара: первый Шеломиф.
Сыновья Хеврона: первый Иерия и второй Амария, третий Иахазиил и четвертый Иекамам.
Сыновья Озиила: первый Миха и второй Ишшия.
Сыновья Мерарины: Махли и Муши. Сыновья Махлия: Елеазар и Кис.
И умер Елеазар, и не было у него сыновей, а только дочери; и взяли их за себя сыновья Киса, братья их.
Сыновья Мушия: Махли, Едер и Иремоф – трое.
Вот сыновья Левиины, по домам отцов их, главы семейств, по именному счислению их поголовно, которые отправляли дела служения в доме Господнем, от двадцати лет и выше.
Ибо Давид сказал: Господь, Бог Израилев, дал покой народу Своему и водворил его в Иерусалиме на веки,
и левитам не нужно носить скинию и всякие вещи ее для служения в ней.
Посему, по последним повелениям Давида, исчислены левиты от двадцати лет и выше,
чтоб они были при сынах Аароновых, для служения дому Господню, во дворе и в пристройках, для соблюдения чистоты всего святилища и для исполнения всякой службы при доме Божием,
для наблюдения за хлебами предложения и пшеничною мукою для хлебного приношения и пресными лепешками, за печеным, жареным и за всякою мерою и весом,
и чтобы становились каждое утро благодарить и славословить Господа, также и вечером,
и при всех всесожжениях, возносимых Господу в субботы, в новомесячия и в праздники по числу, как предписано о них, – постоянно пред лицем Господа,
и чтобы охраняли скинию откровения и святилище и сынов Аароновых, братьев своих, при службах дому Господню.
И вот распределения сыновей Аароновых: сыновья Аарона: Надав, Авиуд, Елеазар и Ифамар.
Надав и Авиуд умерли прежде отца своего, сыновей же не было у них, и потому священствовали Елеазар и Ифамар.
И распределил их Давид – Садока из сыновей Елеазара, и Ахимелеха из сыновей Ифамара, поочередно на службу их.
И нашлось, что между сынами Елеазара глав поколений более, нежели между сынами Ифамара. И он распределил их так: из сынов Елеазара шестнадцать глав семейств, а из сынов Ифамара восемь.
Распределял же их по жребиям, потому что главными во святилище и главными пред Богом были из сынов Елеазара и из сынов Ифамара,
и записывал их Шемаия, сын Нафанаила, писец из левитов, пред лицем царя и князей и пред священником Садоком и Ахимелехом, сыном Авиафара, и пред главами семейств священнических и левитских: брали при бросании жребия одно семейство из рода Елеазарова, потом брали из рода Ифамарова.
И вышел первый жребий Иегоиариву, второй Иедаии,
третий Хариму, четвертый Сеориму,
пятый Малхию, шестой Миямину,
седьмой Гаккоцу, восьмой Авии,
девятый Иешую, десятый Шехании,
одиннадцатый Елиашиву, двенадцатый Иакиму,
тринадцатый Хушаю, четырнадцатый Иешеваву,
пятнадцатый Вилге, шестнадцатый Имеру,
семнадцатый Хезиру, восемнадцатый Гапицецу,
девятнадцатый Петахии, двадцатый Иезекиилю,
двадцать первый Иахину, двадцать второй Гамулу,
двадцать третий Делаии, двадцать четвертый Маазии.
Вот порядок их при служении их, как им приходить в дом Господень, по уставу их чрез Аарона, отца их, как заповедал ему Господь Бог Израилев.
У прочих сыновей Левия – распределение: из сынов Амрама: Шуваил; из сынов Шуваила: Иедия;
от Рехавии: из сынов Рехавии Ишшия был первый;
от Ицгара: Шеломоф; из сыновей Шеломофа: Иахав;
из сыновей Хеврона: первый Иерия, второй Амария, третий Иахазиил, четвертый Иекамам.
Из сыновей Озиила: Миха; из сыновей Михи: Шамир.
Брат Михи Ишшия; из сыновей Ишшии: Захария.
Сыновья Мерари: Махли и Муши; из сыновей Иаазии: Бено.
Из сыновей Мерари у Иаазии: Бено и Шогам, и Заккур и Иври.
У Махлия – Елеазар; у него сыновей не было.
У Киса: из сыновей Киса: Иерахмиил;
сыновья Мушия: Махли, Едер и Иеримоф. Вот сыновья левитов по поколениям их.
Бросали и они жребий, наравне с братьями своими, сыновьями Аароновыми, пред лицем царя Давида и Садока и Ахимелеха, и глав семейств священнических и левитских: глава семейства наравне с меньшим братом своим.
Двадцать четыре череды певцов назначены на служение по жребию.
И отделил Давид и начальники войска на службу сыновей Асафа, Емана и Идифуна, чтобы они провещавали на цитрах, псалтирях и кимвалах; и были отчислены они на дело служения своего:
из сыновей Асафа: Заккур, Иосиф, Нефания и Ашарела сыновья Асафа, под руководством Асафа, игравшего по наставлению царя.
От Идифуна сыновья Идифуна: Гедалия, Цери, Исаия, Семей, Хашавия и Маттафия, шестеро, под руководством отца своего Идифуна, игравшего на цитре во славу и хвалу Господа.
От Емана сыновья Емана: Буккия, Матфания, Озиил, Шевуил и Иеримоф, Ханания, Ханани, Елиафа, Гиддалти, Ромамти-Езер, Иошбекаша, Маллофи, Гофир и Махазиоф.
Все эти сыновья Емана, прозорливца царского, по словам Божиим, чтобы возвышать славу его. И дал Бог Еману четырнадцать сыновей и трех дочерей.
Все они под руководством отца своего пели в доме Господнем с кимвалами, псалтирями и цитрами в служении в доме Божием, по указанию царя, или Асафа, Идифуна и Емана.
И было число их с братьями их, обученными петь пред Господом, всех знающих сие дело, двести восемьдесят восемь.
И бросили они жребий о череде служения, малый наравне с большим, учители наравне с учениками.
И вышел первый жребий Асафу, для Иосифа; второй Гедалии с братьями его и сыновьями его; их было двенадцать;
третий Заккуру с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
четвертый Ицрию с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
пятый Нефании с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
шестой Буккии с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
седьмой Иесареле с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
восьмой Исаии с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
девятый Матфании с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
десятый Шимею с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
одиннадцатый Азариилу с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
двенадцатый Хашавии с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
тринадцатый Шуваилу с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
четырнадцатый Маттафии с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
пятнадцатый Иеримофу с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
шестнадцатый Ханании с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
семнадцатый Иошбекаше с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
восемнадцатый Ханани с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
девятнадцатый Маллофию с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
двадцатый Елиафе с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
двадцать первый Гофиру с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
двадцать второй Гиддалтию с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
двадцать третий Махазиофу с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать;
двадцать четвертый Ромамти-Езеру с сыновьями его и братьями его; их – двенадцать.
1 Распределение привратников; 12 назначение каждой череде; 20 особое служение, назначенное особым лицам и семействам левитов.
Вот распределение привратников: из Кореян: Мешелемия, сын Корея, из сыновей Асафовых.
Сыновья Мешелемии: первенец Захария, второй Иедиаил, третий Зевадия, четвертый Иафниил,
пятый Елам, шестой Иегоханан, седьмой Елиегоэнай.
Сыновья Овед-Едома: первенец Шемаия, второй Иегозавад, третий Иоах, четвертый Сахар, пятый Нафанаил,
шестой Аммиил, седьмой Иссахар, восьмой Пеульфай, потому что Бог благословил его.
У сына его Шемаии родились также сыновья, начальствовавшие в своем роде, потому что они были люди сильные.
Сыновья Шемаии: Офни, Рефаил, Овед и Елзавад, братья его, люди сильные, Елия, Семахия [и Иеваком].
Все они из сыновей Овед-Едома; они и сыновья их, и братья их были люди прилежные и к службе способные: их было у Овед-Едома шестьдесят два.
У Мешелемии сыновей и братьев, людей способных, было восемнадцать.
У Хосы, из сыновей Мерариных, сыновья: Шимри главный, – хотя он не был первенцем, но отец его поставил его главным;
второй Хелкия, третий Тевалия, четвертый Захария; всех сыновей и братьев у Хосы было тринадцать.
Вот распределение привратников по главам семейств, способных на службу вместе с братьями их, для служения в доме Господнем.
И бросили они жребии, как малый, так и большой, по своим семействам, на каждые ворота.
И выпал жребий на восток Шелемии; и Захарии, сыну его, умному советнику, бросили жребий, и вышел ему жребий на север;
Овед-Едому на юг, а сыновьям его при кладовых.
Шупиму и Хосе на запад, у ворот Шаллехет, где дорога поднимается и где стража против стражи.
К востоку по шести левитов, к северу по четыре, к югу по четыре, а у кладовых по два.
К западу у притвора на дороге по четыре, а у самого притвора по два.
Вот распределение привратников из сыновей Кореевых и сыновей Мерариных.
Левиты же, братья их, смотрели за сокровищами дома Божия и за сокровищницами посвященных вещей.
Сыновья Лаедана, сына Герсонова – от Лаедана, гла́вы семейств от Лаедана Герсонского: Иехиел.
Сыновья Иехиела: Зефам и Иоиль, брат его, смотрели за сокровищами дома Господня,
вместе с потомками Амрама, Ицгара, Хеврона, Озиила.
Шевуил, сын Гирсона, сына Моисеева, был главным смотрителем за сокровищницами.
У брата его Елиезера сын Рехавия, у него сын Исаия, у него сын Иорам, у него сын Зихрий, у него сын Шеломиф.
Шеломиф и братья его смотрели за всеми сокровищницами посвященных вещей, которые посвятил царь Давид и главы семейств и тысяченачальники, стоначальники и предводители войска.
Из завоеваний и из добыч они посвящали на поддержание дома Господня.
И все, что посвятил Самуил пророк, и Саул, сын Киса, и Авенир, сын Нира, и Иоав, сын Саруи, все посвященное было на руках у Шеломифа и братьев его.
Из племени Ицгарова: Хенания и сыновья его определены на внешнее служение у Израильтян, писцами и судьями.
Из племени Хевронова: Хашавия и братья его, люди мужественные, тысяча семьсот, имели надзор над Израилем по эту сторону Иордана к западу, по всяким делам служения Господня и по службе царской.
У племени Хевронова Иерия был главою Хевронян, в их родах, в поколениях. В сороковой год царствования Давида они исчислены, и найдены между ними люди мужественные в Иазере Галаадском.
И братья его, люди способные, две тысячи семьсот, были главы семейств. Их поставил царь Давид над коленом Рувимовым и Гадовым и полуколеном Манассииным, по всем делам Божиим и делам царя.
Церковнославянский (рус)
И дави́дъ ста́ръ и испо́лненъ дні́й, и воцари́ Соломо́на сы́на сво­его́ вмѣ́сто себе́ надъ Изра́илемъ:
и собра́ всѣ́хъ князе́й Изра́илевыхъ, и свяще́н­никовъ, и леви́товъ:
сочте́ни же бы́ша леви́ти, от­ три́десяти лѣ́тъ и вы́шше, и бы́сть число́ и́хъ по глава́мъ и́хъ, муже́й три́десять и о́смь ты́сящъ:
от­ си́хъ избра́ни на дѣла́ до́му Госпо́дня два́десять четы́ри ты́сящы, и книго́чей и суді́й ше́сть ты́сящъ,
и четы́ри ты́сящы две́рниковъ, и четы́ри ты́сящы пою́щихъ Го́сподеви во орга́ны, и́хже сотвори́ ко хвале́нiю Госпо́дню.
И раздѣли́ и́хъ дави́дъ на чре́ды сыно́мъ Леві́инымъ, Гирсо́ну, Каа́ѳу и Мера́рѣ:
и Гирсо́ну и леада́ну и Семе́ю.
Сы́нове леада́ни: нача́лникъ Иеiи́лъ и зеѳо́ѳъ и Иои́ль, трiе́.
Сы́нове же Семе́овы: Саломи́ѳъ и азаи́лъ и Ара́мъ, трiе́: сі́и нача́лницы оте́че­ст­въ леада́нихъ.
И сыно́мъ Семе́овымъ Ие́ѳъ и зиза́й, и Иоа́съ и верiа́: ті́и сы́нове Семе́овы четы́ре.
Бѣ́ же Ие́ѳъ пе́рвый и зиза́й вторы́й: Иоа́съ же и Варiа́ не имѣ́ста мно́гихъ сыно́въ и бы́ста въ дому́ оте́че­ст­ва въ при­­чте́нiе еди́но.
Сы́нове Каа́ѳовы: Амвра́мъ и Иссаа́ръ, Хевро́нъ, Озiи́лъ, четы́ри.
Сы́нове Амвра́мли: Ааро́нъ и Моисе́й: от­луче́нъ же бы́сть Ааро́нъ е́же освяща́ти свята́я святы́хъ, то́й и сы́нове его́ во вѣ́ки, и да кади́тъ ѳимiа́момъ предъ Го́сподемъ, слу́житъ ему́ и мо́лит­ся во и́мя его́ до вѣ́ка.
Моисе́й же человѣ́къ Бо́жiй и сы́нове его́ при­­чте́ни су́ть въ колѣ́но Леві́ино.
Сы́нове Моисе́овы: Гирса́мъ и Елiезе́ръ.
Сы́нове Гирса́мли, суваи́лъ нача́лникъ.
Бы́ша же сы́нове Елiезе́ру, раві́а нача́лникъ: и не бѣ́ша Елiезе́ру сы́нове ині́и: сы́нове же раві́ини умно́жени су́ть зѣло́.
Сы́нове Иссаа́ровы, Саллумо́ѳъ нача́лникъ.
Сы́нове хевро́ни: иерiа́въ пе́рвый, Амарі́а вторы́й, Иазiи́лъ тре́тiй, Иезекі́а четве́ртый.
Сы́нове же Озiи́ли: ми́ха пе́рвый, и Иессiа́ вторы́й.
Сы́нове Мера́рины: Мооли́ и муси́.
Сы́нове Мооли́евы: Елеаза́ръ и ки́съ. У́мре же Елеаза́ръ, и не бы́ша ему́ сы́нове, но то́кмо дще́ри: и поя́ша и́хъ сы́нове ки́совы бра́тiя и́хъ.
Сы́нове мусі́ины: Мооли́ и еде́ръ и Иаримо́ѳъ, трiе́.
Сі́и сы́нове Леві́ини по домо́мъ оте́че­ст­въ и́хъ, нача́лницы оте́че­ст­въ и́хъ, по согля́данiю и́хъ, по числу́ име́нъ и́хъ, по глава́мъ и́хъ, и́же творя́ху дѣла́ служе́нiя до́му Госпо́дня, от­ два́десяти лѣ́тъ и вы́шше.
Рече́ бо дави́дъ: поко́й даде́ Госпо́дь Бо́гъ лю́демъ сво­и́мъ Изра́илю, и всели́ся во Иерусали́мѣ да́же до вѣ́ка,
и леви́ти не бы́ша нося́ще ски́нiю и вся́ сосу́ды ея́ къ служе́нiю ея́.
По повелѣ́нiю бо дави́дову послѣ́днему е́сть число́ сыново́мъ Леві́инымъ от­ два́десяти лѣ́тъ и вы́шше:
зане́ поста́ви и́хъ подъ руку́ сыно́мъ Ааро́нимъ, е́же служи́ти въ дому́ Госпо́дни во дво́рѣхъ и въ при­­тво́рѣхъ, и во очище́нiи всѣ́хъ святы́нь, и въ дѣ́лѣхъ служе́нiя до́му Бо́жiя,
и надъ хлѣ́бами предложе́нiя, и надъ муко́ю пшени́чною же́ртвы, и надъ пря́жмами опрѣсно́чными, и надъ сковрадо́ю, и надъ пече́нымъ, и надъ вся́кимъ вѣ́сомъ и мѣ́рою,
и е́же стоя́ти, у́тро хвали́ти и исповѣ́датися Го́сподеви, та́кожде и къ ве́черу,
и надъ всѣ́ми воз­носи́мыми всесожже́нiи Го́сподеви въ суббо́ты, и въ новомѣ́сячiихъ, и въ пра́здницѣхъ, по числу́, по чи́ну и́хъ вы́ну Го́сподеви,
и да сохраня́тъ стражбы́ ски́нiи свидѣ́нiя, и стра́жу святи́лища, и стражбы́ сыно́въ Ааро́нихъ бра́тiй сво­и́хъ, да слу́жатъ въ дому́ Госпо́дни.
И сыно́мъ Ааро́нимъ раздѣле́нiя: сы́нове Ааро́ни: Нада́въ и Авiу́дъ, и Елеаза́ръ и Иѳама́ръ.
И умро́ста Нада́въ и Авiу́дъ пре́жде отца́ сво­его́, и сы́нове не бы́ша и́ма: и свяще́н­ствова Елеаза́ръ и Иѳама́ръ, сы́нове Ааро́ни.
И раздѣли́ и́хъ дави́дъ, и садо́къ от­ сыно́въ Елеаза́ровыхъ, Ахимеле́хъ же от­ сыно́въ Иѳама́ровыхъ по сочисле́нiю и́хъ, по служе́нiю и́хъ и по домо́мъ оте́че­ст­въ и́хъ.
И обрѣто́шася сы́нове Елеаза́ровы мно́жайшiи въ нача́лники си́лъ, не́жели сы́нове Иѳама́ровы: и раздѣли́ и́хъ сыно́мъ Елеаза́ровымъ въ нача́лники въ до́мы оте́че­ст­въ шесть­на́­де­сять, и сыно́мъ Иѳама́ровымъ по домо́мъ оте́че­ст­въ и́хъ, о́смь.
Раздѣли́ же и́хъ по жре́биемъ между́ и́ми, поне́же бя́ху нача́лницы святи́лища и нача́лницы Бо́жiи въ сынѣ́хъ Елеаза́ровыхъ и въ сынѣ́хъ Иѳама́ровыхъ:
описа́ же и́хъ самаі́а сы́нъ наѳанаи́ль пи́сарь от­ Леви́тъ предъ царе́мъ и кня́зи и садо́комъ свяще́н­никомъ и Ахимеле́хомъ сы́номъ Авiаѳа́ра, и нача́лницы оте́че­ст­въ свяще́н­никовъ и леви́товъ до́му оте́че­ст­ва, еди́нъ ко Елеаза́ру и еди́нъ ко Иѳама́ру.
И изы́де жре́бiй пе́рвый Иоари́му, Иеді́ю вторы́й,
Хари́ву тре́тiй, сеори́му четве́ртый,
Мелхі́ю пя́тый, меiами́ну шесты́й,
акко́су седмы́й, Аві́и осмы́й,
иису́ю девя́тый, сехені́и деся́тый,
Елiаси́ву единонадеся́тый, Иаки́му дванадеся́тый,
Оффа́ю тринадеся́тый, Иесваа́лу четыренадеся́тый,
велгі́и пятый­на́­де­сять, Емми́ру шестый­на́­де­сять,
Иеѳі́ю седмый­на́­де­сять, Афессі́ю осмый­на́­де­сять,
фетті́ю девятый­на́­де­сять, и езекі́илю двадеся́тый,
Ахи́ну два́десять пе́рвый, гамуи́лу два́десять вторы́й,
далеі́ю два́десять тре́тiй, Иеи́лю два́десять четве́ртый.
Сiе́ сочисле́нiе и́хъ по служе́нiю и́хъ входи́ти въ до́мъ Госпо́день по чи́ну сво­ему́, руко́ю Ааро́на отца́ и́хъ, я́коже повелѣ́ Госпо́дь Бо́гъ Изра́илевъ.
И сыно́мъ Леві́инымъ про́чiимъ: сыно́мъ Амвра́млимъ Соваи́лъ, сыно́мъ Соваи́лимъ Иадаі́а,
сыно́мъ раві́инымъ нача́лникъ Иесі́а,
сыно́мъ Иасарі́инымъ Саломо́ѳъ, сыно́мъ Саломо́ѳовымъ Иа́ѳъ:
сы́нове Иедiу́а: иерiа́въ пе́рвый, Амаді́а вторы́й, Иазiи́лъ тре́тiй, Иекмоа́мъ четве́ртый.
Сыно́мъ Озiи́лимъ ми́ха, сы́нове Ми́хины сами́ръ:
бра́тъ ми́хинъ Исі́а, сы́нъ Исі́инъ Заха́рiа.
Сы́нове Мера́рины: Мооли́ и муси́, сы́нъ Озі́инъ вон­ні́й:
сы́нове Мера́рины Озі́а: сы́нове его́ Иесома́ и закху́ръ и Иовѳи́:
Моолі́ю Елеаза́ръ [и Иѳама́ръ]. У́мре же Елеаза́ръ, не бѣ́ша ему́ сы́нове.
Ки́су сы́нъ ки́совъ иерамеи́лъ.
Сы́нове му́сины: Мооли́ и еде́ръ и еримо́ѳъ. Сі́и сы́нове леви́тстiи по домо́мъ оте́че­ст­въ сво­и́хъ.
Прiя́ша же и ті́и жре́бiя, я́коже и бра́тiя и́хъ сы́нове Ааро́ни, предъ дави́домъ царе́мъ и садо́комъ и Ахимеле́хомъ и нача́лники оте́че­ст­въ свяще́н­ническихъ и леви́тскихъ: патрiа́рси Ааро́ни, я́коже и бра́тiя его́ юнѣ́йшiи.
И поста́ви дави́дъ ца́рь и кня́зи си́лы надъ дѣ́лы сы́ны Аса́фовы и Ема́ни и Идиѳу́мовы, и́же провѣщава́ху въ гу́слехъ и псалти́рехъ и кимва́лѣхъ, и бы́сть число́ и́хъ по глава́мъ муже́й творя́щихъ дѣла́ своя́.
Сы́нове Аса́фовы: закху́ръ и Ио́сифъ, и наѳані́а и Асiи́лъ: сы́нове Аса́фовы держа́щеся Аса́фа проро́ка бли́зъ царя́.
Идиѳу́му сы́нове Идиѳу́мли: годолі́а и сури́, и Исе́а и Семе́й, и Асаві́а и маттаѳі́а, ше́сть по отцѣ́ сво­е́мъ Идиѳу́мѣ въ гу́сли бряца́юще исповѣ́данiе и хвале́нiе Го́сподеви.
Ема́ну сы́нове Ема́ни: вукі́а и маѳані́а, и Озiи́лъ и суваи́лъ, и иериму́ѳъ и Анані́а, и Ана́нъ и Елiаѳа́, и годоллаѳі́й и ромамѳiезе́ръ, и Сава́хъ и маллиѳі́й, а оѳи́ръ и Мазiо́ѳъ.
Вси́ сі́и сы́нове Ема́на бряца́ющаго царю́ въ словесѣ́хъ Бо́жiихъ, да воз­несе́т­ся ро́гъ. Даде́ же Бо́гъ Ема́ну сыно́въ четыре­на́­де­сять и три́ дще́ри:
вси́ сі́и со отце́мъ сво­и́мъ воспѣва́юще въ дому́ Бо́жiи въ кимва́лѣхъ и во псалти́рехъ и гу́слехъ, въ служе́нiе до́му Бо́жiя бли́зъ царя́, и Аса́фъ и Идиѳу́мъ, и Ема́нъ.
Бы́сть же число́ и́хъ со бра́тiею и́хъ науче́ни пѣ́нiю Госпо́дню и всѣ́хъ разумѣ́ющихъ [пѣ́нiя] двѣ́сти о́смьдесятъ и о́смь.
Верго́ша же и сі́и жре́бiя чреды́ дневны́я, по ма́лу и по вели́ку соверше́н­ныхъ и уча́щихся.
И изы́де жре́бiй пе́рвый сыно́въ его́ и бра́тiи его́ Аса́фу Ио́сифову, годолі́а: вторы́й ині́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
тре́тiй закху́ръ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
четве́ртый Иезрі́й, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
пя́тый наѳа́нъ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
шесты́й вукі́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
седмы́й иерiи́лъ, сы́нове его́ и бра́тiи его́ два­на́­де­сять:
осмы́й Иосі́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять,
девя́тый Матѳані́а, сы́нове его́ и бра́тiи его́ два­на́­де­сять:
деся́тый семеі́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
первый­на́­де­сять езрiи́лъ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
вторый­на́­де­сять Асаві́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
третiй­на́­де­сять суваи́лъ, сы́нове его́ и бра́тiи его́ два­на́­де­сять:
четвертый­на́­де­сять Матѳаѳі́а, сы́нове его́ и бра́тiи его́ два­на́­де­сять:
пятый­на́­де­сять иериму́ѳъ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
шестый­на́­де­сять Анані́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
седмый­на́­де­сять Иесва́къ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
осмый­на́­де­сять Анані́а, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
девятый­на́­де­сять меллиѳі́й, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
двадеся́тый Елiаѳа́, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
два́десять пе́рвый Иеѳи́ръ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
два́десять вторы́й годоллаѳі́й, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
два́десять тре́тiй меазо́ѳъ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять:
два́десять четве́ртый рометѳiе́зеръ, сы́нове его́ и бра́тiя его́ два­на́­де­сять.
Раздѣле́нiе же две́рниковъ: сы́нове Коре́овы, моселлемі́а сы́нъ Коре́овъ от­ сыно́въ Аса́фовыхъ.
Сы́нове же моселлемі́и: Заха́рiа пе́рвенецъ и Иадiи́лъ вторы́й, заваді́а тре́тiй и Иаѳанаи́лъ четве́ртый,
Ола́мъ пя́тый, Ионаѳа́нъ шесты́й, Елiона́й седмы́й, Авдедо́мъ осмы́й.
Авдедо́му же сы́нове: самі́а пе́рвенецъ, Иозава́ѳъ вторы́й, Иоа́ѳъ тре́тiй, саха́ръ четве́ртый, роѳануи́лъ пя́тый,
Амiи́лъ шесты́й, Иссаха́ръ седмы́й, фелаѳі́й осмы́й, я́ко благослови́ его́ Бо́гъ.
Семе́ю же сы́ну его́ рожде́ни су́ть сы́нове пе́рвенца нача́лницы въ дому́ оте́честѣмъ его́, бя́ху бо си́льни.
Сы́нове семеи́евы: оѳни́ и Рафаи́лъ, и ови́дъ и Елзава́дъ и Ахі́а, сы́нове си́льни, Елiу́ и Савахі́а и Исвако́мъ.
Вси́ ті́и от­ сыно́въ Авдедо́млихъ, сі́и и сы́нове и́хъ и бра́тiя и́хъ тружда́ющеся крѣ́пко въ дѣ́ланiи, вси́ шестьдеся́тъ два́ Авдедо́му.
Моселлемі́ю же сы́нове и бра́тiя осмь­на́­де­сять, си́льнiи.
О́сѣ же от­ сыно́въ Мера́риныхъ сы́нове стрегу́щiи нача́ло, поне́же не бы́сть ему́ пе́рвенецъ: и поста́ви его́ оте́цъ его́ въ нача́лника раздѣле́нiя втора́го:
хелкі́а вторы́й, тавелі́а тре́тiй, Заха́рiа четве́ртый: вси́ сі́и сы́нове и бра́тiя о́сины три­на́­де­сять.
Сі́и раздѣле́ни су́ть въ две́рницы, да нача́л­ст­вуютъ надъ си́льными чреды́, я́коже и бра́тiя и́хъ служи́ти въ дому́ Госпо́дни.
И метну́ша жре́бiя на ко­его́ждо ма́ла и вели́ка по домо́мъ оте́че­ст­въ сво­и́хъ на ка́яждо врата́:
и паде́ жре́бiй су́щихъ на восто́ки селемі́ю и Заха́рiи. Сы́нове соа́зовы Мелхі́и метну́ша жре́бiя, и паде́ жре́бiй къ сѣ́веру.
Авдедо́му къ ю́гу пря́мо до́му есефи́ма.
Во второ́е о́сѣ къ за́паду по вратѣ́хъ при­­тво́ра восхожде́нiя, стра́жа проти́ву стра́жи.
Ко восто́ку по шести́ на де́нь: къ сѣ́веру четы́ре на де́нь: къ полу́дни на де́нь четы́ре: и къ до́му совѣ́та по два́ премѣня́ющеся.
И о́сѣ къ за́паду по вратѣ́хъ при­­тво́ра три́, стражба́ проти́ву стражбы́ восхожде́нiя къ восто́комъ, по шести́ на де́нь, и на сѣ́веръ по четы́ре, и къ ю́гу четы́ре, и къ до́му совѣ́та два́ премѣня́ющеся, и къ за́паду четы́ре, и къ стези́ два́ премѣня́ющеся.
Сiя́ раздѣле́нiя две́рникомъ сыно́мъ Коре́овымъ и сыно́мъ Мера́ринымъ.
Леви́ти же бра́тiя и́хъ [бѣ́ша] надъ сокро́вищи до́му Госпо́дня и надъ сокро́вищи святы́нь.
Сы́нове лада́новы, сі́и сы́нове герсо́ни: лада́ну нача́лницы оте́че­ст­въ лада́нихъ, герсо́ну Иеiи́лъ.
Сы́нове Иеiи́ли земе́ѳъ и Иои́ль бра́тiя надъ сокро́вищи до́му Госпо́дня,
Амвра́му и Иссаа́ру, Хевро́ну и Озiи́лу.
Суваи́лъ же сы́нъ Гирса́ма сы́на Моисе́ова настоя́тель надъ сокро́вищи.
Бра́ту же его́ Елiезе́ру раві́а сы́нъ его́, и Иосі́а и Иора́мъ, и зехрі́й и Саломо́ѳъ.
То́й Саломо́ѳъ и бра́тiя его́ надъ всѣ́ми сокро́вищи святы́ми, и́хже освяти́ дави́дъ ца́рь и нача́лницы оте́че­ст­въ, ты́сящницы и со́тницы и вожде́ве си́лы,
я́же взя́ изъ градо́въ и от­ коры́стей, и освяти́ я́ на пособле́нiе зда́нiю до́му Госпо́дня.
И надъ всѣ́ми, я́же освяти́ Бо́гу самуи́лъ проро́къ и Сау́лъ сы́нъ ки́совъ, и Авени́ръ сы́нъ ни́ровъ и Иоа́въ сы́нъ саруі́евъ, все́ е́же освяти́ша руко́ю Саломо́ѳовою и бра́тiи его́.
Иссаарі́ю хонені́а и сы́нове его́ дѣ́ланiя внѣ́шняго надъ Изра́илемъ, къ наказа́нiю и сужде́нiю.
Хевро́ну Асаві́а и бра́тiя его́ сы́нове си́льнiи, ты́сяща и се́дмь со́тъ надъ созира́нiемъ Изра́иля за Иорда́номъ проти́ву за́пада, на вся́кую слу́жбу Госпо́дню и на дѣ́ланiе царе́во.
Хевро́ну урі́а нача́лникъ хеврони́товъ по родо́мъ и́хъ, по оте́че­ст­вомъ, въ четыредеся́тое лѣ́то ца́р­ст­ва дави́дова сочте́ни су́ть, и обрѣ́тени му́жiе си́льни въ ни́хъ во Иази́рѣ Галаади́тстѣмъ.
И бра́тiя его́ сы́нове си́льнiи, двѣ́ ты́сящы се́дмь со́тъ, нача́лницы оте́че­ст­въ, и поста́ви и́хъ дави́дъ ца́рь надъ Руви́момъ и га́домъ и надъ полови́ною колѣ́на Манассі́ина, во вся́кое повелѣ́нiе Госпо́дне и сло́во царе́во.
Ва Довуд пир ва солхӯрда шуд, ва писараш Сулаймонро бар Исроил подшоҳ кард.
Ва ҳамаи сарварони Исроил, ва коҳинон ва левизодагонро ҷамъ кард.
Ва левизодагон аз синни сисола ва болотар дар шумор оварда шуданд, ва шумораи онҳо, аз рӯи сарҳои мардон, сию ҳашт ҳазор нафар буд.
Аз онҳо барои идора кардани корҳои хонаи Парвардигор бисту чор ҳазор нафар, ва нозирон ва доварон шаш ҳазор нафар буданд ҳастанд;
Ва чор ҳазор нафар дарбонон, ва чор ҳазор нафар шахсоне буданд ҳастанд, ки Парвардигорро ҳамду сано мегуфтанд мегӯянд, бо асбобе ки ман барои ҳамду сано сохтаам.
Ва онҳоро Довуд, аз рӯи писарони Левӣ, яъне Ҷершӯн, Қаҳот ва Марорӣ, ба гурӯҳҳо тақсим кард.
Аз ҷершӯниён: Лаъдон ва Шимъӣ.
Писарони Лаъдон: сардорашон Яҳиил, ва сипас Зитом ва Юил – се нафар.
Писарони Шимъӣ: Шалӯмит ва Ҳазиил ва Ҳорон – се нафар; инҳо сардорони хонаводаҳои Лаъдон буданд.
Ва писарони Шимъӣ: Яҳат, Зизо ва Еуш ва Барио; инҳо, чор нафар, писарони Шимъӣ буданд.
Ва Яҳат сардор буд, ва Зизо – дуюм; ва Еуш ва Барио писарони бисёр надоштанд, ва аз ин рӯ як хонавода шумурда шуданд.
Писарони Қаҳот – Амром, Йисҳор, Ҳебрӯн ва Узиил – чор нафар.
Писарони Амром: Ҳорун ва Мусо; ва Ҳорун ҷудо карда шуд, то ки ӯ ва писаронаш барои хизмати поктарин ба таври ҷовидонӣ тақдис ёбанд, ба ҳузури Парвардигор бухур бисӯзонанд, ба Ӯ хизмат кунанд ва ба номи Ӯ ҷовидона баракат диҳанд.
Ва писарони Мусо, марди Худо, бо номи сибти Левӣ хонда шудаанд.
Писарони Мусо: Ҷершӯн ва Элиозар.
Писарони Ҷершӯн: Шабуил сардорашон буд.
Ва писарони Элиозар: Раҳабё сардорашон буд. Ва Элиозар писарони дигар надошт; вале писарони Раҳабё бағоят бисёр буданд.
Писарони Йисҳор: Шалӯмит сардорашон буд.
Писарони Ҳебрӯн: Ериёҳу сардорашон буд, Амарё – дуюм, Яҳазиил – сеюм, ва Еқамъом – чорум.
Писарони Узиил: Мико сардорашон буд, ва Ешиё – дуюм.
Писарони Марорӣ: Маҳлӣ ва Мушӣ; писарони Маҳлӣ: Элъозор ва Қиш.
Ва Элъозор мурд, ва ӯ писарон не, балки духтарон дошт, ва онҳоро писарони Қиш, бародарҳошон, ба занӣ гирифтанд.
Писарони Мушӣ: Маҳлӣ ва Эдар ва Йиремӯт – се нафар.
Инҳоянд писарони Левӣ, мувофиқи хонадонҳои падарони онҳо, ва сардорони хонаводаҳо, мувофиқи саршумори ном ба номи онҳо, ки аз синни бистсола ва болотар вазифаҳои хизмати хонаи Парвардигорро ба ҷо меоварданд.
Зеро ки Довуд гуфт: «Парвардигор Худои Исроил ба қавми худ осоиштагӣ бахшидааст, ва Ӯ дар Уршалим ҷовидона сокин хоҳад буд,
Ва низ левизодагонро дигар ҳоҷат нест, ки манзил ва тамоми колои хизмати онро бардоранд».
Аз ин рӯ, мувофиқи суханони охирини Довуд, писарони Левӣ аз синни бистсола ва болотар дар шумор оварда шуданд,
Зеро ки мавқеи онҳо дар паҳлуи писарони Ҳорун буд, то ки хизмати хонаи Парвардигорро ба ҷо оварда, бар саҳнҳо ва бар ҳуҷраҳо, ва бар тозагии тамоми покгоҳ, ва бар иҷрои ҳар хизмати хонаи Худо ӯҳдадор бошанд,
Ва низ бар нони пешкаш, ва бар орди маҳин барои ҳадияи ордӣ, ва бар чалпакҳои фатирӣ, ва бар ҳадияҳои бирён ва пухта, ва бар ҳар андозаи моеӣ ва вазн;
Ва ҳар субҳ омода шаванд, то ки Парвардигорро ҳамд гӯянд ва ситоиш намоянд, – ва ҳамчунин ҳар шом;
Ва дар ҳар вақти пешкаш кардани қурбониҳои сӯхтанӣ барои Парвардигор дар шанбеҳо, навмоҳҳо ва идҳо, аз рӯи шумораи онҳо, мувофиқи дастури оид ба онҳо, – доимо ба ҳузури Парвардигор бошанд;
Ва навбатдории хаймаи ҷомеъ, ва навбатдории покгоҳ, ва навбатдории бародаронашон банӣ Ҳорунро дар хизмати хонаи Парвардигор нигаҳбонӣ кунанд.

Ва ин аст тақсимоти банӣ Ҳорун: писарони Ҳорун: Нодоб ва Абиҳу, Элъозор ва Итомор.
Ва Нодоб ва Абиҳу пеш аз падари худ мурданд, ва онҳо писаре надоштанд; ва Элъозор ва Итомор коҳинӣ карданд.
Ва Довуд онҳоро бо ёрии Содӯқ аз банӣ Элъозор ва Аҳималик ва аз банӣ Итомор ба навбатҳои онҳо дар хизматашон тақсим кард.
Ва дар миёни банӣ Элъозор мардони сардор назар ба банӣ Итомор бештар ёфт шуданд, пас онҳоро ба таври зерин тақсим карданд: аз банӣ Элъозор шонздаҳ сардори хонавода, ва аз банӣ Итомор ҳашт сардори хонавода.
Ва онҳоро ба воситаи қуръа тақсим карданд, – якеро бо дигаре, – зеро ки сарварони покгоҳ ва сарварони хонаи Худо ҳам аз банӣ Элъозор буданд ва ҳам аз банӣ Итомор.
Ва Шамаъё писари Натанъили котиб, ки аз левизодагон буд, номҳои онҳоро ба ҳузури подшоҳ ва сарварон, ва Содӯқи коҳин, ва Аҳималик писари Абётор, ва сардорони хонаводаҳои коҳинон ва левизодагон навишт; як хонавода аз банӣ Элъозор гирифта шуд, ва сипас аз банӣ Итомор гирифта шуд.
Ва қуръаи якум барои Еҳӯёриб баромад, дуюм – барои Едаъё;
Сеюм – барои Ҳорим, чорум – барои Саӯрим;
Панҷум – барои Малкиё, шашум– барои Миёмин;
Ҳафтум – барои Ҳаққӯс, ҳаштум – барои Абиё;
Нӯҳум – барои Ешуа, даҳум – барои Шаканёҳу;
Ёздаҳум – барои Элёшиб, дувоздаҳум – барои Ёқим;
Сездаҳум – барои Ҳуффо, чордаҳум – барои Ешабъоб;
Понздаҳум – барои Билҷо, шонздаҳум – барои Иммир;
Ҳафдаҳум – барои Ҳизир, ҳаждаҳум – барои Ҳафиссис;
Нуздаҳум–барои Фатаҳё, бистум – барои Ҳизқиёл;
Бисту якум – барои Ёкин, бисту дуюм – барои Ҷомул;
Бисту сеюм – барои Далоёҳу, бисту чорум – барои Маазёҳу.
Ҳамин аст навбатҳои онҳо дар хизматашон, барои дохил шудан ба хонаи Парвардигор, мувофиқи дастуруламале ки ба воситаи падарашон Ҳорун ба онҳо дода шудааст, чунон ки Парвардигор Худои Исроил ба вай фармуда буд.
Ва дар бораи бақияи банӣ Левӣ: аз писарони Амром – Шубоил, аз писарони Шубоил – Еҳдиёҳу;
Аз Раҳабёҳу: аз писарони Раҳабёҳу – сардорашон Йишшиё;
Аз йисҳориён – Шалӯмӯт; аз писарони Шалӯмӯт – Яҳат;
Ва аз писарони Ҳебрӯн: Ериёҳу – сардорашон, Амарёҳу – дуюм, Яҳазиил – сеюм, Еқамъом – чорум;
Писарони Узиил: Мико; аз писарони Мико – Шомир;
Бародари Мико – Йишшиё; аз писарони Йишшиё – Закарёҳу;
Писарони Марорӣ: Маҳлӣ ва Мушӣ; писарони Яазиёҳу – Банӯ;
Писарони Марорӣ: аз они Яазиёҳу – Банӯ ва Шӯҳам ва Заккур ва Ибрӣ;
Аз они Маҳлӣ – Элъозор, вале вай писаре надошт;
Аз они Қиш: писарони Қиш – Ераҳмеил;
Ва писарони Мушӣ: Маҳлӣ ва Эдар ва Еримӯт. Инҳо писарони левизодагон аз рӯи хонаводаҳошон мебошанд.
Ва онҳо низ, дар баробари бародарони худ банӣ Ҳорун, ба ҳузури подшоҳ Довуд ва Содӯқ ва Аҳималик ва сардорони хонаводаҳои коҳинон ва левизодагон қуръа партофтанд, – сардори хонавода дар баробари бародари хурдии худ.

Ва Довуд ва сардорони лашкари хизмат писарони Ософ ва Ҳеймон ва Едутунро ҷудо карданд, то ки бо барбатҳо, удҳо ва санҷҳо сурудгӯӣ кунанд; ва шумораи онҳо, ки дар хизмати худ моҳир буданд, ин аст:
Аз писарони Ософ: Заккур ва Юсуф ва Натанё ва Асарэло; ин писарони Ософ дастпарварди Ософ буданд, ки ӯ бо ҳидояти подшоҳ сурудгӯӣ мекард.
Аз Едутун, писарони Едутун: Ҷадалёҳу, Сарӣ, Ешаъёҳу, Ҳашабёҳу ва Маттитёҳу – шаш нафар, ки дар таҳти роҳбарии падарашон Едутун барбат навохта, дар ҳамд ва ситоиши Парвардигор сурудгӯӣ мекарданд.
Аз Ҳеймон, писарони Ҳеймон: Буққиёҳу, Маттанёҳу, Уззиил, Шабуил, Еримӯт, Ҳананё, Ҳанонӣ, Элиото, Ҷиддалтӣ, Ромамтӣ-Озар, Ёшбеқошо, Маллӯтӣ, Ҳӯтир ва Маҳазиӯт.
Ҳамаи онҳо писарони Ҳеймон буданд, ки ӯ пешбини подшоҳ дар ҳамду санои Худо буд, то ки ҷалоли Ӯро баланд бардорад; ва Худо ба Ҳеймон чордаҳ писар ва се духтар дода буд.
Ҳамаи инҳо дар таҳти роҳбарии падарашон бо санҷҳо, удҳо ва барбатҳо дар хонаи Парвардигор сурудгӯӣ мекарданд, ва ин хизмати хонаи Худоро бо ҳидояти подшоҳ ва Ософ ва Едутун ва Ҳеймон ба ҷо меоварданд.
Ва шумораи онҳо бо бародаронашон, ки сурудгӯиро барои Парвардигор таълим гирифта буданд, яъне ҳамаи касоне ки дар ин кор маҳорат доштанд, дусаду ҳаштоду ҳашт нафар буд.
Ва онҳо барои муқаррар кардани навбатдорӣ, – хурд дар баробари калон, моҳир дар баробари шогирд, – қуръа партофтанд.
Ва қуръаи якуми банӣ Ософ барои Юсуф баромад; дуюм – барои Ҷадалёҳу, ки ӯ ва бародаронаш ва писаронаш дувоздаҳ нафар буданд;
Сеюм – барои Заккур, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Чорум – барои Йисрӣ, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Панҷум – барои Натанёҳу, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Шашум – барои Буққиёҳу, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Ҳафтум – барои Есарэло, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Ҳаштум – барои Ешаъёҳу, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Нӯҳум – барои Маттанёҳу, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Даҳум – барои Шимъӣ, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Ёздаҳум – барои Азаръил, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Дувоздаҳум – барои Ҳашабё, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Сездаҳум – барои Шубоил, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Чордаҳум – барои Маттитёҳу, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Понздаҳум – барои Еримӯт, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Шонздаҳум – барои Ҳананёҳу, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Ҳафдаҳум – барои Ёшебқошо, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Ҳаждаҳум – барои Ҳанонӣ, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Нуздаҳум – барои Маллӯтӣ, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Бистум – барои Элиёто, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Бисту якум – барои Ҳӯтир, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Бисту дуюм – барои Ҷиддалтӣ, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Бисту сеюм – барои Маҳазиӯт, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар;
Бисту чорум – барои Рӯмамтӣ-Озар, писаронаш ва бародаронаш, дувоздаҳ нафар.

Ин аст тақсимоти дарбонон: аз қӯраҳиён – Машоламёҳу писари Қӯрӣ, аз писарони Ософ.
Ва писарони Машоламёҳу: Закарёҳу – нахустзода, Едиаил – дуюм, Забадёҳу – сеюм, Ятниил – чорум;
Элом – панҷум, Еҳӯҳонон – шашум, Элйеҳӯэнай – ҳафтум.
Ва писарони Убайд-Адӯм: Шамаъё – нахустзода, Еҳӯзобод – дуюм, Юоҳ – сеюм, Сокор – чорум, Натанъил – панҷум;
Аммиил – шашум, Иссокор – ҳафтум, Фауллотӣ – ҳаштум, зеро ки Худо ӯро баракат дода буд.
Ва барои писараш Шамаъё писарон таваллуд ёфтанд, ки дар хонадони падарашон сардорӣ мекарданд, чунки ҷанговарони далер буданд.
Писарони Шамаъё: Отнӣ, Рафоил, Убайд ва Элзобод, бародарони далери ӯ: Элиёҳу ва Самакёҳу.
Ҳамаи онҳо аз писарони Убайд-Адӯм буданд, ки худашон ва писаронашон ва бародаронашон дар хизмат мардони далер буданд; ин одамони Убайд-Адӯм шасту ду нафар буданд.
Ва Машоламёҳу ҳаждаҳ нафар писарон ва бародарони далер дошт.
Ва Ҳӯсо, ки аз писарони Марорӣ буд, писарон дошт: Шимрӣ – сардорашон, агарчи нахустзода набуд, вале падараш ӯро сардор таъин карда буд;
Ҳилқиёҳу – дуюм, Табалёҳу – сеюм, Закарёҳу – чорум; ҳамаи писарон ва бародарони Ҳӯсо сездаҳ нафар буданд.
Ҳамин аст тақсимоти дарбонон дар миёни сардорони хонаводаҳо, ки навбатҳошон, дар баробари бародарҳои онҳо, барои хизмат кардан дар хонаи Парвардигор таъин шуда буд.
Ва онҳо, ҳам хурдашон ва ҳам калонашон, аз рӯи хонаводаҳои худ барои ҳар дарвоза қуръа партофтанд.
Ва қуръаи дарвозаи шарқӣ ба Шаламёҳу афтод; ва ҳангоме ки барои писараш Закарёҳу, ки машваратчии хирадманд буд, қуръа партофтанд, қуръаи ӯ ба дарвозаи шимолӣ баромад;
Барои Убайд-Адӯм – дарвозаи ҷанубӣ, ва барои писаронаш – хазинахона;
Барои Шиффим ва Ҳӯсо – самти ғарбӣ, назди дарвозаи Шаллокат, ки дар он ҷо пайраҳа ба боло мерафт, ва ҷои як навбатдорӣ дар рӯ ба рӯи навбатдории дигар буд.
Ба тарафи шарқӣ шаш нафар левизодагон буданд, ба тарафи шимолӣ – ҳар рӯз чор нафар, ба тарафи ҷанубӣ – ҳар рӯз чор нафар, ва назди хазинахона – дунафарӣ;
Назди айвони ҷониби ғарб: дар сари пайраҳа – чор нафар, назди айвон – ду нафар.
Ҳамин аст тақсимоти дарбононе ки аз писарони Қӯраҳ ва аз писарони Марорӣ буданд.
Левизодагоне ки назди хазинаҳо таъин шуда буданд.
Ва аз левизодагон Ахиё бар хазинаҳои хонаи Худо ва бар хазинаҳои қурбониҳои пок таъин шуда буд.
Писарони Лаъдон, яъне писарони Ҷершӯн аз камари Лаъдон, ки сардорони хонаводаи Лаъдони ҷершӯнӣ буданд, – Яҳиилӣ;
Писарони Яҳиилӣ: Зетом ва бародараш Юил бар хазинаҳои хонаи Парвардигор буданд;
Аз амромиён, йисҳориён, ҳебрӯниён, оззилиён:
Шабуил писари Ҷершӯн писари Мусо нозири хазинаҳо буд;
Ва бародарони ӯ аз камари Элиозар: писараш Раҳабёҳу, писараш Ешаъёҳу, писараш Йӯром, писараш Зикрӣ ва писараш Шалӯмит буданд,
Ки ин Шалӯмит ва бародаронаш бар тамоми хазинаҳои қурбониҳои пок ӯҳдадор буданд, ки онро подшоҳ Довуд вақф карда буд, ва низ сардорони хонаводаҳо ва мириҳазорҳо ва мирисадҳо ва сарлашкарҳо
Аз ҷангҳо ва аз ғаниматҳо вақф карда буданд, то ки хонаи Парвардигорро дастгирӣ устувор тақвият намоянд;
Ва ҳар он чи Самуили пешбин, ва Шоул писари Қиш, ва Абнир писари Нир, ва Юоб писари Саруё вақф карда буданд, – ҳар вақфкунанда вақфашро ба дасти Шалӯмит ва бародаронаш месупурд.
Аз йисҳориён: Кананёҳу ва писаронаш бар кори берунии исроилиён ҳамчун нозирон ва доварон таъин шуда буданд.
Аз ҳебрӯниён: Ҳашабёҳу ва бародаронаш, ҳазору ҳафтсад нафар мардони далер, дар ин тарафи Урдун, ба самти ғарбӣ, барои назорат бар Исроил ба ҷиҳати ҳар хизмати Парвардигор ва ба ҷиҳати хизмати подшоҳ, таъин шуда буданд.
Аз ҳебрӯниён, аз рӯи насабномаи хонаводаҳошон, Ериё сардори ҳебрӯниён буд; дар соли чилуми подшоҳии Довуд онҳо тафтиш карда шуданд, ва дар миёни онҳо мардони далер дар Яъзир-Ҷилъод ёфт шуданд.
Ва бародарони вай, ду ҳазору ҳафтсад нафар мардони далер, сардорони хонаводаҳо буданд, ва онҳоро подшоҳ Довуд бар реубениён ва ҷодиён ва нисфи сибти Менашше ба ҷиҳати ҳар хизмати Худо ва хизмати подшоҳ таъин намуд.

Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible