Скрыть
10:2
10:14
10:22
10:25
10:27
10:29
10:32
Глава 11 
11:4
11:5
11:6
11:9
11:10
11:11
11:12
11:13
11:14
11:15
11:16
11:17
11:20
11:21
11:22
11:24
11:25
11:26
11:29
11:30
11:32
11:33
11:34
Церковнославянский (рус)
[Зач. 143Б.] Не хощу́ же ва́съ не вѣ́дѣти, бра́тiе, я́ко отцы́ на́ши вси́ подъ о́блакомъ бы́ша, и вси́ сквоз­ѣ́ мо́ре про­идо́ша:
и вси́ въ Моисе́а крести́шася во о́блацѣ и въ мо́ри:
и вси́ то́жде бра́шно духо́вное ядо́ша:
и вси́ то́жде пи́во духо́вное пи́ша, пiя́ху бо от­ духо́внаго послѣ́ду­ю­щаго ка́мене: ка́мень же бѣ́ Христо́съ.
[Зач. 144.] Но не во мно́жайшихъ и́хъ благоволи́ Бо́гъ, пораже́ни бо бы́ша въ пусты́ни.
Сiя́ же о́брази на́мъ бы́ша, я́ко не бы́ти на́мъ похотнико́мъ злы́хъ, я́коже и они́ похотѣ́ша.
Ни идолослужи́теле быва́йте, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ, я́коже е́сть пи́сано: сѣдо́ша лю́дiе я́сти и пи́ти, и воста́ша игра́ти.
Ниже́ соблу́димъ, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ соблуди́ша, и падо́ша во еди́нъ де́нь два́десять три́ ты́сящы.
Ни да искуша́имъ Христа́, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ искуси́ша и от­ змі́й погибо́ша.
Ни ропщи́те, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ ропта́ша и погибо́ша от­ всегуби́теля.
Сiя́ же вся́ о́брази при­­луча́хуся о́нѣмъ: пи́сана же бы́ша въ науче́нiе на́­ше, въ ни́хже концы́ вѣ́къ достиго́ша.
[Зач. 145.] Тѣ́мже мня́йся стоя́ти да блюде́т­ся, да не паде́тъ.
Искуше́нiе ва́съ не дости́же, то́чiю человѣ́ческо­е: вѣ́ренъ же Бо́гъ, И́же не оста́витъ ва́съ искуси́тися па́че, е́же мо́жете, но сотвори́тъ со искуше́нiемъ и избы́тiе, я́ко воз­мощи́ ва́мъ понести́.
Тѣ́мже, бра́тiе моя́ воз­лю́блен­ная, бѣ́гайте от­ идолослуже́нiя.
Я́ко му́дрымъ глаго́лю: суди́те вы́, е́же глаго́лю:
ча́ша благослове́нiя, ю́же благословля́емъ, не обще́нiе ли Кро́ве Христо́вы е́сть? Хлѣ́бъ, его́же ло́мимъ, не обще́нiе ли Тѣ́ла Христо́ва е́сть?
Я́ко еди́нъ хлѣ́бъ, еди́но тѣ́ло есмы́ мно́зи: вси́ бо от­ еди́наго хлѣ́ба при­­чаща́емся.
Ви́дите Изра́иля по пло́ти: не яду́щiи ли же́ртвы о́бщницы олтаре́ви су́ть?
Что́ у́бо глаго́лю? Я́ко и́долъ что́ е́сть? Или́ идоложе́ртвен­ное что́ е́сть?
Но зане́, я́же жру́тъ язы́цы, бѣсо́мъ жру́тъ, а не Богови: не хощу́ же ва́съ о́бщниковъ бы́ти бѣсо́мъ.
Не мо́жете ча́шу Госпо́дню пи́ти и ча́шу бѣсо́вскую: не мо́жете трапе́зѣ Госпо́дней при­­чаща́тися и трапе́зѣ бѣсо́встѣй.
Или́ раздража́емъ Го́спода? Еда́ крѣпча́йши Его́ есмы́?
[Зач. 146.] Вся́ ми́ лѣ́ть су́ть, но не вся́ на по́льзу: вся́ ми́ лѣ́ть су́ть, но не вся́ назида́ютъ.
Никто́же сво­его́ си да и́щетъ, но е́же бли́жняго кі́йждо.
Все́, е́же на то́ржищи продае́мое, яди́те, ничто́же сумня́щеся, за со́вѣсть:
Госпо́дня бо земля́ и исполне́нiе ея́.
А́ще ли кто́ от­ невѣ́рныхъ при­­зыва́етъ вы́, и хо́щете ити́, все́ предлага́емое ва́мъ яди́те, ничто́же сумня́щеся, за со́вѣсть.
[Зач. 147.] А́ще ли же кто́ ва́мъ рече́тъ: сiе́ идоложе́ртвен­но е́сть: не яди́те за о́ного повѣ́дав­шаго, и со́вѣсть: Госпо́дня бо земля́ и исполне́нiе ея́.
Со́вѣсть же глаго́лю не свою́, но друга́го: вску́ю бо свобо́да моя́ су́дит­ся от­ ины́я со́вѣсти?
А́ще а́зъ благода́тiю при­­чаща́юся, почто́ хулу́ прiе́млю, о не́мже а́зъ благодарю́?
А́ще у́бо я́сте, а́ще ли пiете́, а́ще ли и́но что́ творите́, вся́ во сла́ву Бо́жiю твори́те.
Безпреткнове́ни быва́йте Иуде́емъ и Е́ллиномъ и це́ркви Бо́жiей,
я́коже и а́зъ во все́мъ всѣ́мъ угожда́ю, не искі́й сво­ея́ по́льзы, но мно́гихъ, да спасу́т­ся.
Подража́теле мнѣ́ быва́йте, я́коже и а́зъ Христу́.
Хвалю́ же вы́, бра́тiе, я́ко вся́ моя́ по́мните, и я́коже преда́хъ ва́мъ, преда́нiя держите́.
Хощу́ же ва́съ вѣ́дѣти, я́ко вся́кому му́жу глава́ Христо́съ е́сть, глава́ же женѣ́ му́жъ, глава́ же Христу́ Бо́гъ.
Вся́къ му́жъ, моли́тву дѣ́я или́ проро́че­ст­вуяй покры́тою главо́ю, срамля́етъ главу́ свою́:
и вся́ка жена́, моли́тву дѣ́ющая или́ проро́че­ст­ву­ю­щая от­крове́н­ною главо́ю, срамля́етъ главу́ свою́: еди́но бо е́сть и то́жде {е́же бы́ти} остри́жен­нѣй:
а́ще бо не покрыва́ет­ся жена́, да стриже́т­ся: а́ще ли же сра́мъ женѣ́ стри́щися или́ бри́тися, да покрыва́ет­ся.
Му́жъ у́бо не до́лженъ е́сть покрыва́ти главу́, о́бразъ и сла́ва Бо́жiя сы́й: жена́ же сла́ва му́жу е́сть.
[Зач. 148.] Нѣ́сть бо му́жъ от­ жены́, но жена́ от­ му́жа:
и́бо не со́зданъ бы́сть му́жъ жены́ ра́ди, но жена́ му́жа ра́ди.
Сего́ ра́ди должна́ е́сть жена́ вла́сть имѣ́ти на главѣ́ А́нгелъ ра́ди.
Оба́че ни му́жъ безъ жены́, ни жена́ безъ му́жа, о Го́сподѣ.
Я́коже бо жена́ от­ му́жа, си́це и му́жъ жено́ю: вся́ же от­ Бо́га.
Въ ва́съ самѣ́хъ суди́те, лѣ́по ли е́сть женѣ́ от­крове́н­нѣй Бо́гу моли́тися?
Или́ и не са́мое есте­с­т­во́ учи́тъ вы́, я́ко му́жъ у́бо а́ще власы́ расти́тъ, безче́стiе ему́ е́сть,
жена́ же а́ще власы́ расти́тъ, сла́ва е́й е́сть? зане́ растѣ́нiе власо́въ вмѣ́сто одѣя́нiя дано́ бы́сть е́й.
А́ще ли кто́ мни́т­ся спо́рливъ бы́ти, мы́ такова́го обы́чая не и́мамы, ниже́ це́ркви Бо́жiя.
Сiе́ же завѣщава́я не хвалю́, я́ко не на лу́чшее, но на ху́ждшее сбира́етеся.
Пе́рвое у́бо, сходя́щымся ва́мъ въ це́рковь, слы́шу въ ва́съ ра́спри су́щыя, и ча́сть нѣ́кую [си́хъ] вѣ́рую.
Подоба́етъ бо и ересе́мъ въ ва́съ бы́ти, да иску́снiи явле́ни быва́ютъ въ ва́съ.
Сходя́щымся у́бо ва́мъ вку́пѣ, нѣ́сть Го́сподскую ве́черю я́сти:
кі́йждо бо свою́ ве́черю предваря́етъ въ снѣде́нiе, и о́въ у́бо а́лчетъ, о́въ же упива́ет­ся.
Еда́ бо домо́въ не и́мате, во е́же я́сти и пи́ти? Или́ о це́ркви Бо́жiей нерадите́ и срамля́ете не иму́щыя? Что́ ва́мъ реку́? Похвалю́ ли вы́ о се́мъ? Не похвалю́.
[Зач. 149.] А́зъ бо прiя́хъ от­ Го́спода, е́же и преда́хъ ва́мъ, я́ко Госпо́дь Иису́съ въ но́щь, въ ню́же пре́данъ быва́­ше, прiе́мь хлѣ́бъ,
и благодари́въ преломи́, и рече́: прiими́те, яди́те, сiе́ е́сть Тѣ́ло Мое́, е́же за вы́ ломи́мо­е: сiе́ твори́те въ Мое́ воспомина́нiе.
Та́кожде и ча́шу по ве́чери, глаго́ля: сiя́ ча́ша но́вый завѣ́тъ е́сть въ Мо­е́й Кро́ви: сiе́ твори́те, ели́жды а́ще пiе́те, въ Мое́ воспомина́нiе.
Ели́жды бо а́ще я́сте хлѣ́бъ се́й и ча́шу сiю́ пiе́те, сме́рть Госпо́дню воз­вѣща́ете, до́ндеже прiи́детъ.
Тѣ́мже и́же а́ще я́стъ хлѣ́бъ се́й или́ пiе́тъ ча́шу Госпо́дню недосто́йнѣ, пови́ненъ бу́детъ Тѣ́лу и Кро́ви Госпо́дни.
Да искуша́етъ же человѣ́къ себе́, и та́ко от­ хлѣ́ба да я́стъ и от­ ча́ши да пiе́тъ.
Яды́й бо и пiя́й недосто́йнѣ, су́дъ себѣ́ я́стъ и пiе́тъ, не разсужда́я Тѣ́ла Госпо́дня.
Сего́ ра́ди въ ва́съ мно́зи не́мощни и неду́жливи, и спя́тъ [усыпа́ютъ] дово́лни.
[Зач. 150.] А́ще бо бы́хомъ себе́ разсужда́ли, не бы́хомъ осужде́ни бы́ли.
Суди́ми же, от­ Го́спода наказу́емся, да не съ мíромъ осу́димся.
Тѣ́мже, бра́тiе моя́, сходя́щеся я́сти, дру́гъ дру́га жди́те.
А́ще ли кто́ а́лчетъ, въ дому́ да я́стъ, да не въ грѣ́хъ схо́дитеся. О про́чихъ же, егда́ прiиду́, устро́ю.
Синодальный
1 Примеры: думая, что стояли, пали. 14 «Убегайте идолослужения». 23 Об идоложертвенном; не искать своей пользы.
[Зач. 143Б.] Не хочу оставить вас, братия, в неведении, что отцы наши все были под облаком, и все прошли сквозь море;
и все крестились в Моисея в облаке и в море;
и все ели одну и ту же духовную пищу;
и все пили одно и то же духовное питие: ибо пили из духовного последующего камня; камень же был Христос.
[Зач. 144.] Но не о многих из них благоволил Бог, ибо они поражены были в пустыне.
А это были образы для нас, чтобы мы не были похотливы на злое, как они были похотливы.
Не будьте также идолопоклонниками, как некоторые из них, о которых написано: народ сел есть и пить, и встал играть.
Не станем блудодействовать, как некоторые из них блудодействовали, и в один день погибло их двадцать три тысячи.
Не станем искушать Христа, как некоторые из них искушали и погибли от змей.
Не ропщите, как некоторые из них роптали и погибли от истребителя.
Все это происходило с ними, как образы; а описано в наставление нам, достигшим последних веков.
[Зач. 145.] Посему, кто думает, что он стои́т, берегись, чтобы не упасть.
Вас постигло искушение не иное, как человеческое; и верен Бог, Который не попустит вам быть искушаемыми сверх сил, но при искушении даст и облегчение, так чтобы вы могли перенести.
Итак, возлюбленные мои, убегайте идолослужения.
Я говорю вам как рассудительным; сами рассуди́те о том, что говорю.
Чаша благословения, которую благословляем, не есть ли приобщение Крови Христовой? Хлеб, который преломляем, не есть ли приобщение Тела Христова?
Один хлеб, и мы многие одно тело; ибо все причащаемся от одного хлеба.
Посмотрите на Израиля по плоти: те, которые едят жертвы, не участники ли жертвенника?
Что же я говорю? То ли, что идол есть что-нибудь, или идоложертвенное значит что-нибудь?
Нет, но что язычники, принося жертвы, приносят бесам, а не Богу. Но я не хочу, чтобы вы были в общении с бесами.
Не можете пить чашу Господню и чашу бесовскую; не можете быть участниками в трапезе Господней и в трапезе бесовской.
Неужели мы решимся раздражать Господа? Разве мы сильнее Его?
[Зач. 146.] Все мне позволительно, но не все полезно; все мне позволительно, но не все назидает.
Никто не ищи своего, но каждый пользы другого.
Все, что продается на торгу, ешьте без всякого исследования, для спокойствия совести;
ибо Господня земля, и что́ наполняет ее.
Если кто из неверных позовет вас, и вы захотите пойти, то все, предлагаемое вам, ешьте без всякого исследования, для спокойствия совести.
[Зач. 147.] Но если кто скажет вам: это идоложертвенное, – то не ешьте ради того, кто объявил вам, и ради совести. Ибо Господня земля, и что́ наполняет ее.
Совесть же разумею не свою, а другого: ибо для чего моей свободе быть судимой чужою совестью?
Если я с благодарением принимаю пищу, то для чего порицать меня за то, за что я благодарю?
Итак, едите ли, пьете ли, или иное что делаете, все делайте в славу Божию.
Не подавайте соблазна ни Иудеям, ни Еллинам, ни церкви Божией,
так, как и я угождаю всем во всем, ища не своей пользы, но пользы многих, чтобы они спаслись.
1 Покрывало для молящейся или пророчествующей жены. 17 О порядке при вечере Господней; как Господь Иисус взял хлеб и чашу.
Будьте подражателями мне, как я Христу.
Хвалю вас, братия, что вы все мое помните и держите предания так, как я передал вам.
Хочу также, чтобы вы знали, что всякому мужу глава Христос, жене глава – муж, а Христу глава – Бог.
Всякий муж, молящийся или пророчествующий с покрытою головою, постыжает свою голову.
И всякая жена, молящаяся или пророчествующая с открытою головою, постыжает свою голову, ибо это то же, как если бы она была обритая.
Ибо если жена не хочет покрываться, то пусть и стрижется; а если жене стыдно быть остриженной или обритой, пусть покрывается.
Итак муж не должен покрывать голову, потому что он есть образ и слава Божия; а жена есть слава мужа.
[Зач. 148.] Ибо не муж от жены, но жена от мужа;
и не муж создан для жены, но жена для мужа.
Посему жена и должна иметь на голове своей знак власти над нею, для Ангелов.
Впрочем ни муж без жены, ни жена без мужа, в Господе.
Ибо как жена от мужа, так и муж через жену; все же – от Бога.
Рассудите сами, прилично ли жене молиться Богу с непокрытою головою?
Не сама ли природа учит вас, что если муж растит волосы, то это бесчестье для него,
но если жена растит волосы, для нее это честь, так как волосы даны ей вместо покрывала?
А если бы кто захотел спорить, то мы не имеем такого обычая, ни церкви Божии.
Но, предлагая сие, не хвалю вас, что вы собираетесь не на лучшее, а на худшее.
Ибо, во-первых, слышу, что, когда вы собираетесь в церковь, между вами бывают разделения, чему отчасти и верю.
Ибо надлежит быть и разномыслиям между вами, дабы открылись между вами искусные.
Далее, вы собираетесь, так, что это не значит вкушать вечерю Господню;
ибо всякий поспешает прежде других есть свою пищу, так что иной бывает голоден, а иной упивается.
Разве у вас нет домов на то, чтобы есть и пить? Или пренебрегаете церковь Божию и унижаете неимущих? Что́ сказать вам? похвалить ли вас за это? Не похвалю.
[Зач. 149.] Ибо я от Самого Господа принял то́, что и вам передал, что Господь Иисус в ту ночь, в которую предан был, взял хлеб
и, возблагодарив, преломил и сказал: приимите, ядите, сие есть Тело Мое, за вас ломимое; сие творите в Мое воспоминание.
Также и чашу после вечери, и сказал: сия чаша есть новый завет в Моей Крови; сие творите, когда только будете пить, в Мое воспоминание.
Ибо всякий раз, когда вы едите хлеб сей и пьете чашу сию, смерть Господню возвещаете, доколе Он придет.
Посему, кто будет есть хлеб сей или пить чашу Господню недостойно, виновен будет против Тела и Крови Господней.
Да испытывает же себя человек, и таким образом пусть ест от хлеба сего и пьет из чаши сей.
Ибо, кто ест и пьет недостойно, тот ест и пьет осуждение себе, не рассуждая о Теле Господнем.
Оттого многие из вас немощны и больны и немало умирает.
[Зач. 150.] Ибо если бы мы судили сами себя, то не были бы судимы.
Будучи же судимы, наказываемся от Господа, чтобы не быть осужденными с миром.
Посему, братия мои, собираясь на вечерю, друг друга ждите.
А если кто голоден, пусть ест дома, чтобы собираться вам не на осуждение. Прочее устрою, когда приду.
Бир туугандар, мен силердин билишињерди каалайм: ата-бабаларыбыздын баары булут астында жол жєрєшкљн, алардын баары дењизден љтєшкљн.
Алардын баары булутка жана дењизге, Мусанын урматына чљмєлдєрєлєшкљн.
Бардыгы бир эле рухий тамак жешкен.
Бардыгы бир эле рухий суусундук ичишкен: љздљрєнєн артынан келе жаткан рухий аскадан суу ичишкен. Ал аска Ыйса Машайак болчу.
Кудай алардын кљпчєлєгєнљ нааразы болду. Ошондуктан алар чљлдљ љлєп жок болушту.
Алар сыяктуу жамандыкка жакын болбошубуз єчєн, бул бизге сабак болуп калды.
Алардын кээ бирљљлљрєнљ окшоп бурканга табынуучу болбогула. Алар жљнєндљ Ыйык Жазууда: «... эл ичип-жегени отурду, кљњєл ачканы турду», – деп жазылган.
Кээ бирљљлљрєнљ окшоп ойноштук кылбайлы, алардын жыйырма єч мињи бир кєндљ кырылган.
Алардын кээ бирљљлљрєнљ окшоп Машайакты сынабайлы. Сынагандарды жылан чагып љлтєргљн.
Алардын кээ бирљљлљрєнљ окшоп кєњкєлдљбљгєлљ. Кєњкєлдљгљндљрдє Кыруучу љлтєргљн.
Алардын башынан љткљн нерселердин баары бизге сабак болуш єчєн болгон. Кылымдын акырында жашап жаткан бизге эскертєє болуш єчєн, кагазга тєшєрєлгљн.
Ошондуктан туруп турам деп ойлогон адам жыгылып калуудан сак болсун.
Силер адам баласынын башына келе турган эле сыноолорго туш болдуњар. Кудай ишенимдєє, Ал силердин кљтљрљ алгыс сыноо менен сыналышыњарга жол бербейт. Сыноону кљтљрљ алышыњар єчєн, сыноо учурунда чыгуу жолун да берет.
Ошондуктан, сєйєктєєлљрєм, буркандарга кызмат кылуудан качкыла.
Силерди акыл-эстєє адамдар катары кљрєп айтып жатам, айткандарым жљнєндљ љзєњљр ойлонуп кљргєлљ.
Тењирге ыраазычылык билдирєє менен ыраазычылык чљйчљгєнљн ичкенде, биз Машайактын канына єлєштљш болуп жаткан жокпузбу? Нан сындырып жегенде, биз Машайактын денесине єлєштљш болуп жаткан жокпузбу?
Нан бирљљ, бардыгыбыз биригип бир денебиз, анткени бардыгыбыз бир нандан жеп жатабыз.
Ысрайыл элин алып кљрљлє: курмандыктан жегендер курмандык чалынуучу жайга єлєштљш болуп жатышкан жокпу?
Муну менен эмнени айткым келет? Буркан маанилєє нерсе демекчиминби? Же ага багышталган курмандыкты маанилєє нерсе демекчиминби?
Албетте, жок. Айтайын дегеним бул: бутпарастар курмандыктарын Кудайга эмес, жиндерге багышташат. Силердин жиндер менен єлєштљш болушуњарды каалабайм.
Силер бир эле учурда Тењирдин да, жиндердин да чљйчљгєнљн иче албайсыњар. Силер бир эле учурда Тењирдин да, жиндердин да дасторконунан тамактана албайсыњар.
Тењирдин кызганычын ойготкубуз келеби? Же биз Андан кєчтєєбєзбє?
Мага баарын кылууга болот, бирок баары эле пайдалуу эмес. Мага баарын кылууга болот, бирок баары эле ишенимди бекемдебейт.
Ар бир адам љзєн эле эмес, љзгљнє да ойлосун.
Базарда сатылгандын бардыгын текшербестен, тынчсызданбастан эле алып жегиле.
Анткени жер жана жердегинин бардыгы Тењирдики.
Эгерде Тењирге ишенбегендердин бири силерди єйєнљ чакырып калса, аныкына барганыњарда, алдыњарга коюлган тамак-ашты текшербестен, тынчсызданбастан эле жегиле.
Эгерде кимдир бирљљ силерге: «Бул – бурканга багышталган тамак», – десе, анда муну айткан ошол адам єчєн жана анын абийири єчєн жебей эле койгула.
Љзємдєн эмес, анын абийирин айтып жатам. Башка бирљљнєн абийирине љз эркиндигимди соттотуп эмне кылам?
Эгерде мен тамакты Кудайга ыраазычылык билдирєє менен жеп жатсам, анда мени ыраазычылык билдирип жеген тамак єчєн айыптоонун эмне кереги бар?
Ошентип, ичсењер да, жесењер да, эмне кылсањар да, баарын Кудайды дањкташ єчєн кылгыла.
Жєйєткљ да, эллинге да, Кудайдын Жыйынына да азгырык болбогула.
Мен да љз пайдамды эмес, кљптљрдєн пайдасын кљздљп, куткарылып калышы єчєн, аларга бардык жагынан жагууга аракеттенип жатам.
Мен Машайактан єлгє алгандай эле, силер да менден єлгє алгыла.
Бир туугандар, силердин мен берген кљрсљтмљлљрдє эсињерден чыгарбай, мен єйрљткљндљй аткарып жєргљнєњљр мактоого арзырлык.
Бирок муну билип алышыњарды каалайм: ар бир эркектин башчысы – Машайак, аялдын башчысы – эркек, Машайактын башчысы – Кудай.
Баш кийимчен сыйынган же баш кийимчен пайгамбарчылык кылган эркек љз башын љзє уятка калтырат.
Жылањбаш сыйынган же жылањбаш пайгамбарчылык кылган аял љз башын љзє уятка калтырат, себеби бул чачын кырдырып салууга барабар.
Эгерде аял башын жапкысы келбесе, чачын кырктырып салсын. Кырктырып салгандан же кырдырып салгандан уялса, башын жапсын.
Эркек башын жаппашы керек, анткени эркек – Кудайдын бейнеси жана дањкы, аял болсо – кєйљљсєнєн дањкы.
Анткени эркек аял аркылуу эмес, аял эркек аркылуу жаратылган.
Эркек аял єчєн эмес, аял эркек єчєн жаратылган.
Ошондуктан аял периштелерге љзєнєн бийлик астында экендигин кљрсљтєш єчєн, башын жаап жєрєшє керек.
Бирок Тењирдин алдында аял эркекке, эркек аялга кљз каранды.
Анткени аял эркек аркылуу жаратылгандай эле, эркек аялдан тљрљлљт, бирок баары Кудайдан.
Љзєњљр эле ойлоп кљргєлљчє: аялдын Кудайга жылањбаш сыйынганы адептєєлєккљ жатабы?
Табият љзє эле айтып жатпайбы: чач љстєрєє эркек єчєн уятсыздык,
аял єчєн сыймык, анткени чач аялга жабуу ордуна берилген.
Ким бул тууралуу талашып-тартышкысы келсе, билип койсун, бизде да, Кудайдын Жыйындарында да андай адат жок.
Чогулганыњардын пайдасынан зыяны кљп болгондуктан, тљмљндљгє кљрсљтмљлљрдє берем. Мен силерди мактай албайм.
Биринчиден, Жыйын катары чогулганыњарда, љз ара бљлєнљрєњљрдє уктум. Кандайдыр бир дењгээлде мен буга ишенем.
Бирок арањарда ар кандай кљз караштар да болушу керек, ошол аркылуу кимдердин ишенимдєє экендиги белгилєє болот.
Чогулганыњар менен, Тењирдин Кечки Тамагын жеп-ичєє расмисин туура љткљргљн жоксуњар.
Анткени ар ким башканы кєтпљй, љз тамагын жей баштайт. Ошентип, бири ачка калса, бири мас болуп калат.
Єйєњљрдљн ичип-жесењер болбойбу? Же Кудайдын Жыйынын барк албай, колунда жокторду басынткыњар барбы? Эмне дейин, силерди ушул єчєн мактайынбы? Жок, мактабайм.
Силерге єйрљткљндљрємдє мен Тењирден алгам. Адамдардын колуна салынып берилер тєнє Тењир Ыйса нанды алып,
Кудайга ыраазычылык билдирип сыйынгандан кийин, нанды сындырып, мындай деген: «Алгыла, жегиле. Бул Менин силер єчєн сындырылган Денем. Бул нанды Мени эскериш єчєн жегиле».
Тамактан кийин чљйчљктє да алып, мындай деген: «Бул чљйчљк – Менин Каным менен бекитиле турган жањы келишим. Бул шараптан ичкен сайын, Мени эскергиле».
Бул нандан жеп, бул чљйчљктљгє шараптан ичкен сайын, Тењир келгенге чейин, силер Анын љлємє жљнєндљ жарыялайсыњар.
Ошондуктан ким татыксыз тєрдљ бул нандан жесе жана Тењирдин чљйчљгєнљн ичсе, ал Тењирдин Денесине жана Канына каршы кєнљљ кылган болот.
Адам адегенде љзєн љзє текшерсин, ошондон кийин гана бул нандан жеп, чљйчљктљгє шараптан ичсин.
Ким Тењирдин Денеси жљнєндљ ойлонбой, татыксыз тєрдљ ичип-жесе, ал љзєн љзє айыптуу кылат.
Ошондуктан кљпчєлєгєњљр алсызсыњар жана оорулуусуњар, арањарда љлгљндљр да аз эмес.
Љзєбєздє љзєбєз текшерсек, сотко кабылмак эмеспиз.
Бул дєйнљ менен бирге соттолбошубуз єчєн, Тењир бизди соттоп, жазалап жатат.
Ошондуктан, бир туугандарым, Кечки Тамакка чогулганыњарда, бири-бирињерди кєткєлљ.
Ачка адам єйєнљн тамактансын. Кечки Тамак расмисин љткљрєєњљр сотко кабылууњарга себеп болбогондой болсун. Калганын љзєм барганда чечем.
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible