Апостола Павла 1-е послание к коринфянам, 11:23-32

 
  • Подражaтелє мнЁ бывaйте, ћкоже и3 а4зъ хrтY.
  • Хвалю1 же вы2, брaтіе, ћкw вс‰ мо‰ п0мните, и3 ћкоже предaхъ вaмъ, пред†ніz держитE.
  • Хощy же вaсъ вёдэти, ћкw всsкому мyжу главA хrт0съ є4сть, главa же женЁ мyжъ, главa же хrтY бг7ъ.
  • Всsкъ мyжъ, моли1тву дёz и3ли2 прbр0че­ст­вуzй покрhтою глав0ю, срамлsетъ главY свою2:
  • и3 всsка женA, моли1тву дёющаz и3ли2 прbр0че­ст­ву­ю­щаz t­кровeн­ною глав0ю, срамлsетъ главY свою2: є3ди1но бо є4сть и3 т0жде {є4же бhти} њстри1жен­нэй:
  • а4ще бо не покрывaет­сz женA, да стрижeт­сz: а4ще ли же срaмъ женЁ стри1щисz и3ли2 бри1тисz, да покрывaет­сz.
  • Мyжъ ќбw не д0лженъ є4сть покрывaти главY, њ1бразъ и3 слaва б9іz сhй: женa же слaва мyжу є4сть.
  • [(ҐЗа? 148.Ґ)] Нёсть бо мyжъ t­ жены2, но женA t­ мyжа:
  • и4бо не с0зданъ бhсть мyжъ жены2 рaди, но женA мyжа рaди.
  • Сегw2 рaди должнA є4сть женA влaсть и3мёти на главЁ а4гг7лъ рaди.
  • Nбaче ни мyжъ без8 жены2, ни женA без8 мyжа, њ гDэ.
  • Я$коже бо женA t­ мyжа, си1це и3 мyжъ жен0ю: вс‰ же t­ бг7а.
  • Въ вaсъ самёхъ суди1те, лёпо ли є4сть женЁ t­кровeн­нэй бг7у моли1тисz;
  • И#ли2 и3 не сaмое є3сте­с­т­во2 ўчи1тъ вы2, ћкw мyжъ ќбw а4ще власы2 расти1тъ, безчeстіе є3мY є4сть,
  • женa же а4ще власы2 расти1тъ, слaва є4й є4сть; занE растёніе власHвъ вмёстw њдэsніz дано2 бhсть є4й.
  • А$ще ли кто2 мни1т­сz сп0рливъ бhти, мы2 таковaгw њбhчаz не и4мамы, нижE цр7кви б9іz.
  • Сіe же завэщавaz не хвалю2, ћкw не на лyчшее, но на хyждшее сбирaетесz.
  • Пeрвое ќбw, сходsщымсz вaмъ въ цр7ковь, слhшу въ вaсъ р†спри сyщыz, и3 чaсть нёкую [си1хъ] вёрую.
  • Подобaетъ бо и3 є3ресeмъ въ вaсъ бhти, да и3скyсніи kвлeни бывaютъ въ вaсъ.
  • Сходsщымсz u5бо вaмъ вкyпэ, нёсть гDскую вeчерю ћсти:
  • кjйждо бо свою2 вeчерю предварsетъ въ снэдeніе, и3 џвъ ќбw а4лчетъ, џвъ же ўпивaет­сz.
  • Е3дa бо домHвъ не и4мате, во є4же ћсти и3 пи1ти; И#ли2 њ цр7кви б9іей нерадитE и3 срамлsете не и3мyщыz; Что2 вaмъ рекY; похвалю1 ли вы2 њ сeмъ; Не похвалю2.
  • [(ҐЗа? 149.Ґ)] А$зъ бо пріsхъ t­ гDа, є4же и3 предaхъ вaмъ, ћкw гDь їи7съ въ н0щь, въ ню1же прeданъ бывa­ше, пріeмь хлёбъ,
  • и3 бlгодари1въ преломи2, и3 речE: пріими1те, kди1те, сіE є4сть тёло моE, є4же за вы2 ломи1мо­е: сіE твори1те въ моE воспоминaніе.
  • Тaкожде и3 чaшу по вeчери, гlz: сіS чaша н0вый завётъ є4сть въ мо­eй кр0ви: сіE твори1те, є3ли1жды а4ще піeте, въ моE воспоминaніе.
  • Е3ли1жды бо а4ще ћсте хлёбъ сeй и3 чaшу сію2 піeте, см7рть гDню воз­вэщaете, д0ндеже пріи1детъ.
  • Тёмже и4же а4ще ћстъ хлёбъ сeй и3ли2 піeтъ чaшу гDню недост0йнэ, пови1ненъ бyдетъ тёлу и3 кр0ви гDни.
  • Да и3скушaетъ же человёкъ себE, и3 тaкw t­ хлёба да ћстъ и3 t­ чaши да піeтъ.
  • Kдhй бо и3 піsй недост0йнэ, сyдъ себЁ ћстъ и3 піeтъ, не разсуждaz тёла гDнz.
  • Сегw2 рaди въ вaсъ мн0зи нeмощни и3 недyжливи, и3 спsтъ [ўсыпaютъ] дов0лни.
  • [(ҐЗа? 150.Ґ)] А$ще бо бhхомъ себE разсуждaли, не бhхомъ њсуждeни бhли.
  • Суди1ми же, t­ гDа наказyемсz, да не съ мjромъ њсyдимсz.
  • Тёмже, брaтіе мо‰, сходsщесz ћсти, дрyгъ дрyга жди1те.
  • А$ще ли кто2 а4лчетъ, въ домY да ћстъ, да не въ грёхъ сх0дитесz. W# пр0чихъ же, є3гдA пріидY, ўстр0ю.
  • Будьте подражателями мне, как я Христу.
  • Хвалю вас, братия, что вы все мое помните и держите предания так, как я передал вам.
  • Хочу также, чтобы вы знали, что всякому мужу глава Христос, жене глава – муж, а Христу глава – Бог.
  • Всякий муж, молящийся или пророчествующий с покрытою головою, постыжает свою голову.
  • И всякая жена, молящаяся или пророчествующая с открытою головою, постыжает свою голову, ибо это то же, как если бы она была обритая.
  • Ибо если жена не хочет покрываться, то пусть и стрижется; а если жене стыдно быть остриженной или обритой, пусть покрывается.
  • Итак муж не должен покрывать голову, потому что он есть образ и слава Божия; а жена есть слава мужа.
  • [Зач. 148.] Ибо не муж от жены, но жена от мужа;
  • и не муж создан для жены, но жена для мужа.
  • Посему жена и должна иметь на голове своей знак власти над нею, для Ангелов.
  • Впрочем ни муж без жены, ни жена без мужа, в Господе.
  • Ибо как жена от мужа, так и муж через жену; все же – от Бога.
  • Рассудите сами, прилично ли жене молиться Богу с непокрытою головою?
  • Не сама ли природа учит вас, что если муж растит волосы, то это бесчестье для него,
  • но если жена растит волосы, для нее это честь, так как волосы даны ей вместо покрывала?
  • А если бы кто захотел спорить, то мы не имеем такого обычая, ни церкви Божии.
  • Но, предлагая сие, не хвалю вас, что вы собираетесь не на лучшее, а на худшее.
  • Ибо, во-первых, слышу, что, когда вы собираетесь в церковь, между вами бывают разделения, чему отчасти и верю.
  • Ибо надлежит быть и разномыслиям между вами, дабы открылись между вами искусные.
  • Далее, вы собираетесь, так, что это не значит вкушать вечерю Господню;
  • ибо всякий поспешает прежде других есть свою пищу, так что иной бывает голоден, а иной упивается.
  • Разве у вас нет домов на то, чтобы есть и пить? Или пренебрегаете церковь Божию и унижаете неимущих? Чтó сказать вам? похвалить ли вас за это? Не похвалю.
  • [Зач. 149.] Ибо я от Самого Господа принял тó, что и вам передал, что Господь Иисус в ту ночь, в которую предан был, взял хлеб
  • и, возблагодарив, преломил и сказал: приимите, ядите, сие есть Тело Мое, за вас ломимое; сие творите в Мое воспоминание.
  • Также и чашу после вечери, и сказал: сия чаша есть новый завет в Моей Крови; сие творите, когда только будете пить, в Мое воспоминание.
  • Ибо всякий раз, когда вы едите хлеб сей и пьете чашу сию, смерть Господню возвещаете, доколе Он придет.
  • Посему, кто будет есть хлеб сей или пить чашу Господню недостойно, виновен будет против Тела и Крови Господней.
  • Да испытывает же себя человек, и таким образом пусть ест от хлеба сего и пьет из чаши сей.
  • Ибо, кто ест и пьет недостойно, тот ест и пьет осуждение себе, не рассуждая о Теле Господнем.
  • Оттого многие из вас немощны и больны и немало умирает.
  • [Зач. 150.] Ибо если бы мы судили сами себя, то не были бы судимы.
  • Будучи же судимы, наказываемся от Господа, чтобы не быть осужденными с миром.
  • Посему, братия мои, собираясь на вечерю, друг друга ждите.
  • А если кто голоден, пусть ест дома, чтобы собираться вам не на осуждение. Прочее устрою, когда приду.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта