Скрыть
10:2
10:14
10:22
10:25
10:27
10:29
10:32
Глава 12 
12:1
12:5
12:6
12:8
12:11
12:14
12:15
12:16
12:17
12:18
12:19
12:20
12:21
12:22
12:23
12:24
12:25
12:26
12:29
12:30
12:31
Церковнославянский (рус)
[Зач. 143Б.] Не хощу́ же ва́съ не вѣ́дѣти, бра́тiе, я́ко отцы́ на́ши вси́ подъ о́блакомъ бы́ша, и вси́ сквоз­ѣ́ мо́ре про­идо́ша:
и вси́ въ Моисе́а крести́шася во о́блацѣ и въ мо́ри:
и вси́ то́жде бра́шно духо́вное ядо́ша:
и вси́ то́жде пи́во духо́вное пи́ша, пiя́ху бо от­ духо́внаго послѣ́ду­ю­щаго ка́мене: ка́мень же бѣ́ Христо́съ.
[Зач. 144.] Но не во мно́жайшихъ и́хъ благоволи́ Бо́гъ, пораже́ни бо бы́ша въ пусты́ни.
Сiя́ же о́брази на́мъ бы́ша, я́ко не бы́ти на́мъ похотнико́мъ злы́хъ, я́коже и они́ похотѣ́ша.
Ни идолослужи́теле быва́йте, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ, я́коже е́сть пи́сано: сѣдо́ша лю́дiе я́сти и пи́ти, и воста́ша игра́ти.
Ниже́ соблу́димъ, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ соблуди́ша, и падо́ша во еди́нъ де́нь два́десять три́ ты́сящы.
Ни да искуша́имъ Христа́, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ искуси́ша и от­ змі́й погибо́ша.
Ни ропщи́те, я́коже нѣ́цыи от­ ни́хъ ропта́ша и погибо́ша от­ всегуби́теля.
Сiя́ же вся́ о́брази при­­луча́хуся о́нѣмъ: пи́сана же бы́ша въ науче́нiе на́­ше, въ ни́хже концы́ вѣ́къ достиго́ша.
[Зач. 145.] Тѣ́мже мня́йся стоя́ти да блюде́т­ся, да не паде́тъ.
Искуше́нiе ва́съ не дости́же, то́чiю человѣ́ческо­е: вѣ́ренъ же Бо́гъ, И́же не оста́витъ ва́съ искуси́тися па́че, е́же мо́жете, но сотвори́тъ со искуше́нiемъ и избы́тiе, я́ко воз­мощи́ ва́мъ понести́.
Тѣ́мже, бра́тiе моя́ воз­лю́блен­ная, бѣ́гайте от­ идолослуже́нiя.
Я́ко му́дрымъ глаго́лю: суди́те вы́, е́же глаго́лю:
ча́ша благослове́нiя, ю́же благословля́емъ, не обще́нiе ли Кро́ве Христо́вы е́сть? Хлѣ́бъ, его́же ло́мимъ, не обще́нiе ли Тѣ́ла Христо́ва е́сть?
Я́ко еди́нъ хлѣ́бъ, еди́но тѣ́ло есмы́ мно́зи: вси́ бо от­ еди́наго хлѣ́ба при­­чаща́емся.
Ви́дите Изра́иля по пло́ти: не яду́щiи ли же́ртвы о́бщницы олтаре́ви су́ть?
Что́ у́бо глаго́лю? Я́ко и́долъ что́ е́сть? Или́ идоложе́ртвен­ное что́ е́сть?
Но зане́, я́же жру́тъ язы́цы, бѣсо́мъ жру́тъ, а не Богови: не хощу́ же ва́съ о́бщниковъ бы́ти бѣсо́мъ.
Не мо́жете ча́шу Госпо́дню пи́ти и ча́шу бѣсо́вскую: не мо́жете трапе́зѣ Госпо́дней при­­чаща́тися и трапе́зѣ бѣсо́встѣй.
Или́ раздража́емъ Го́спода? Еда́ крѣпча́йши Его́ есмы́?
[Зач. 146.] Вся́ ми́ лѣ́ть су́ть, но не вся́ на по́льзу: вся́ ми́ лѣ́ть су́ть, но не вся́ назида́ютъ.
Никто́же сво­его́ си да и́щетъ, но е́же бли́жняго кі́йждо.
Все́, е́же на то́ржищи продае́мое, яди́те, ничто́же сумня́щеся, за со́вѣсть:
Госпо́дня бо земля́ и исполне́нiе ея́.
А́ще ли кто́ от­ невѣ́рныхъ при­­зыва́етъ вы́, и хо́щете ити́, все́ предлага́емое ва́мъ яди́те, ничто́же сумня́щеся, за со́вѣсть.
[Зач. 147.] А́ще ли же кто́ ва́мъ рече́тъ: сiе́ идоложе́ртвен­но е́сть: не яди́те за о́ного повѣ́дав­шаго, и со́вѣсть: Госпо́дня бо земля́ и исполне́нiе ея́.
Со́вѣсть же глаго́лю не свою́, но друга́го: вску́ю бо свобо́да моя́ су́дит­ся от­ ины́я со́вѣсти?
А́ще а́зъ благода́тiю при­­чаща́юся, почто́ хулу́ прiе́млю, о не́мже а́зъ благодарю́?
А́ще у́бо я́сте, а́ще ли пiете́, а́ще ли и́но что́ творите́, вся́ во сла́ву Бо́жiю твори́те.
Безпреткнове́ни быва́йте Иуде́емъ и Е́ллиномъ и це́ркви Бо́жiей,
я́коже и а́зъ во все́мъ всѣ́мъ угожда́ю, не искі́й сво­ея́ по́льзы, но мно́гихъ, да спасу́т­ся.
О духо́вныхъ же, бра́тiе, не хощу́ ва́съ не вѣ́дѣти.
Вѣ́сте, я́ко егда́ невѣ́рни бѣ́сте, ко и́доломъ безгла́снымъ я́ко ведо́ми ведо́стеся.
Тѣ́мже сказу́ю ва́мъ, я́ко никто́же, Ду́хомъ Бо́жiимъ глаго́ляй, рече́тъ ана́ѳема Иису́са, и никто́же мо́жетъ рещи́ Го́спода Иису́са, то́чiю Ду́хомъ Святы́мъ.
Раздѣле́нiя же дарова́нiй су́ть, а то́йжде Ду́хъ:
и раздѣле́нiя служе́нiй су́ть, а то́йжде Госпо́дь:
и раздѣле́нiя дѣ́й­ст­въ су́ть, а то́йжде е́сть Бо́гъ, дѣ́й­ст­вуяй вся́ во всѣ́хъ.
[Зач. 151.] Кому́ждо же дае́т­ся явле́нiе Ду́ха на по́льзу:
о́вому бо Ду́хомъ дае́т­ся сло́во прему́дрости, ино́му же сло́во ра́зума, о то́мже Ду́сѣ:
друго́му же вѣ́ра, тѣ́мже Ду́хомъ: ино́му же дарова́нiя исцѣле́нiй, о то́мже Ду́сѣ:
друго́му же дѣ́й­ст­вiя си́лъ, ино́му же проро́че­с­т­во, друго́му же разсужде́нiя духово́мъ, ино́му же ро́ди язы́ковъ, друго́му же сказа́нiя язы́ковъ.
Вся́ же сiя́ дѣ́й­ст­вуетъ еди́нъ и то́йжде Ду́хъ, раздѣля́я вла́стiю ко­ему́ждо я́коже хо́щетъ.
[Зач. 152.] Я́коже бо тѣ́ло еди́но е́сть и у́ды и́мать мно́ги, вси́ же у́ди еди́наго тѣ́ла, мно́зи су́ще, еди́но су́ть тѣ́ло: та́ко и Христо́съ.
И́бо еди́нѣмъ Ду́хомъ мы́ вси́ во еди́но тѣ́ло крести́хомся, а́ще Иуде́е, а́ще Е́ллини, или́ раби́, или́ свобо́дни: и вси́ еди́нѣмъ Ду́хомъ напо­и́хомся.
И́бо тѣ́ло нѣ́сть еди́нъ у́дъ, но мно́зи.
А́ще рече́тъ нога́, я́ко нѣ́смь рука́, нѣ́смь от­ тѣ́ла: еда́ сего́ ра́ди нѣ́сть от­ тѣ́ла?
И а́ще рече́тъ у́хо, я́ко нѣ́смь о́ко, нѣ́смь от­ тѣ́ла: еда́ сего́ ра́ди нѣ́сть от­ тѣ́ла?
А́ще все́ тѣ́ло о́ко, гдѣ́ слу́хъ? А́ще [же] все́ слу́хъ, гдѣ́ уха́нiе?
Ны́нѣ же положи́ Бо́гъ у́ды, еди́наго ко­его́ждо и́хъ въ тѣлеси́, я́коже изво́ли.
А́ще ли бы́ша вси́ еди́нъ у́дъ, гдѣ́ тѣ́ло?
Ны́нѣ же мно́зи у́бо у́дове, еди́но же тѣ́ло.
Не мо́жетъ же о́ко рещи́ руцѣ́: не тре́бѣ ми́ еси́: или́ па́ки глава́ нога́ма: не тре́бѣ ми́ есте́.
Но мно́го па́че, мня́щiися у́ди тѣ́ла немощнѣ́йши бы́ти, ну́жнѣйши су́ть,
и и́хже мни́мъ безче́стнѣйшихъ бы́ти тѣ́ла, си́мъ че́сть мно́жайшую при­­лага́емъ:
и неблагообра́знiи на́ши благообра́зiе мно́жайше и́мутъ, а благообра́знiи на́ши не тре́бѣ и́мутъ. Но Бо́гъ ра­ст­вори́ тѣ́ло, худѣ́йшему бо́лшу да́въ че́сть,
да не бу́детъ ра́спри въ тѣлеси́, но да то́жде въ себѣ́ [да ра́вно еди́нъ о друзѣ́мъ] пеку́т­ся у́ди.
И а́ще стра́ждетъ еди́нъ у́дъ, съ ни́мъ стра́ждутъ вси́ у́ди: а́ще ли же сла́вит­ся еди́нъ у́дъ, съ ни́мъ ра́дуют­ся вси́ у́ди.
[Зач. 153.] Вы́ же есте́ тѣ́ло Христо́во, и у́ди от­ ча́сти.
И о́выхъ у́бо положи́ Бо́гъ въ Це́ркви пе́рвѣе апо́столовъ, второ́е проро́ковъ, тре́тiе учи́телей: пото́мъ же си́лы, та́же дарова́нiя исцѣле́нiй, заступле́нiя, правле́нiя, ро́ди язы́ковъ.
Еда́ вси́ апо́столи? Еда́ вси́ проро́цы? Еда́ вси́ учи́теле? Еда́ вси́ си́лы?
Еда́ вси́ дарова́нiя и́мутъ исцѣле́нiй? Еда́ вси́ язы́ки глаго́лютъ? Еда́ вси́ сказу́ютъ?
Ревну́йте же дарова́нiй бо́лшихъ, и еще́ по превосхожде́нiю пу́ть ва́мъ показу́ю.
Синодальный
1 Примеры: думая, что стояли, пали. 14 «Убегайте идолослужения». 23 Об идоложертвенном; не искать своей пользы.
[Зач. 143Б.] Не хочу оставить вас, братия, в неведении, что отцы наши все были под облаком, и все прошли сквозь море;
и все крестились в Моисея в облаке и в море;
и все ели одну и ту же духовную пищу;
и все пили одно и то же духовное питие: ибо пили из духовного последующего камня; камень же был Христос.
[Зач. 144.] Но не о многих из них благоволил Бог, ибо они поражены были в пустыне.
А это были образы для нас, чтобы мы не были похотливы на злое, как они были похотливы.
Не будьте также идолопоклонниками, как некоторые из них, о которых написано: народ сел есть и пить, и встал играть.
Не станем блудодействовать, как некоторые из них блудодействовали, и в один день погибло их двадцать три тысячи.
Не станем искушать Христа, как некоторые из них искушали и погибли от змей.
Не ропщите, как некоторые из них роптали и погибли от истребителя.
Все это происходило с ними, как образы; а описано в наставление нам, достигшим последних веков.
[Зач. 145.] Посему, кто думает, что он стои́т, берегись, чтобы не упасть.
Вас постигло искушение не иное, как человеческое; и верен Бог, Который не попустит вам быть искушаемыми сверх сил, но при искушении даст и облегчение, так чтобы вы могли перенести.
Итак, возлюбленные мои, убегайте идолослужения.
Я говорю вам как рассудительным; сами рассуди́те о том, что говорю.
Чаша благословения, которую благословляем, не есть ли приобщение Крови Христовой? Хлеб, который преломляем, не есть ли приобщение Тела Христова?
Один хлеб, и мы многие одно тело; ибо все причащаемся от одного хлеба.
Посмотрите на Израиля по плоти: те, которые едят жертвы, не участники ли жертвенника?
Что же я говорю? То ли, что идол есть что-нибудь, или идоложертвенное значит что-нибудь?
Нет, но что язычники, принося жертвы, приносят бесам, а не Богу. Но я не хочу, чтобы вы были в общении с бесами.
Не можете пить чашу Господню и чашу бесовскую; не можете быть участниками в трапезе Господней и в трапезе бесовской.
Неужели мы решимся раздражать Господа? Разве мы сильнее Его?
[Зач. 146.] Все мне позволительно, но не все полезно; все мне позволительно, но не все назидает.
Никто не ищи своего, но каждый пользы другого.
Все, что продается на торгу, ешьте без всякого исследования, для спокойствия совести;
ибо Господня земля, и что́ наполняет ее.
Если кто из неверных позовет вас, и вы захотите пойти, то все, предлагаемое вам, ешьте без всякого исследования, для спокойствия совести.
[Зач. 147.] Но если кто скажет вам: это идоложертвенное, – то не ешьте ради того, кто объявил вам, и ради совести. Ибо Господня земля, и что́ наполняет ее.
Совесть же разумею не свою, а другого: ибо для чего моей свободе быть судимой чужою совестью?
Если я с благодарением принимаю пищу, то для чего порицать меня за то, за что я благодарю?
Итак, едите ли, пьете ли, или иное что делаете, все делайте в славу Божию.
Не подавайте соблазна ни Иудеям, ни Еллинам, ни церкви Божией,
так, как и я угождаю всем во всем, ища не своей пользы, но пользы многих, чтобы они спаслись.
1 «Дары различны, но Дух один». 12 Тело Христово и его члены.
Не хочу оставить вас, братия, в неведении и о дарах духовных.
Знаете, что когда вы были язычниками, то ходили к безгласным идолам, так, как бы вели вас.
Потому сказываю вам, что никто, говорящий Духом Божиим, не произнесет анафемы на Иисуса, и никто не может назвать Иисуса Господом, как только Духом Святым.
Дары различны, но Дух один и тот же;
и служения различны, а Господь один и тот же;
и действия различны, а Бог один и тот же, производящий все во всех.
[Зач. 151.] Но каждому дается проявление Духа на пользу.
Одному дается Духом слово мудрости, другому слово знания, тем же Духом;
иному вера, тем же Духом; иному дары исцелений, тем же Духом;
иному чудотворения, иному пророчество, иному различение духов, иному разные языки, иному истолкование языков.
Все же сие производит один и тот же Дух, разделяя каждому особо, как Ему угодно.
[Зач. 152.] Ибо, как тело одно, но имеет многие члены, и все члены одного тела, хотя их и много, составляют одно тело, – так и Христос.
Ибо все мы одним Духом крестились в одно тело, Иудеи или Еллины, рабы или свободные, и все напоены одним Духом.
Тело же не из одного члена, но из многих.
Если нога скажет: я не принадлежу к телу, потому что я не рука, то неужели она потому не принадлежит к телу?
И если ухо скажет: я не принадлежу к телу, потому что я не глаз, то неужели оно потому не принадлежит к телу?
Если все тело глаз, то где слух? Если все слух, то где обоняние?
Но Бог расположил члены, каждый в составе тела, как Ему было угодно.
А если бы все были один член, то где было бы тело?
Но теперь членов много, а тело одно.
Не может глаз сказать руке: ты мне не надобна; или также голова ногам: вы мне не нужны.
Напротив, члены тела, которые кажутся слабейшими, гораздо нужнее,
и которые нам кажутся менее благородными в теле, о тех более прилагаем попечения;
и неблагообразные наши более благовидно покрываются, а благообразные наши не имеют в том нужды. Но Бог соразмерил тело, внушив о менее совершенном большее попечение,
дабы не было разделения в теле, а все члены одинаково заботились друг о друге.
Посему, страдает ли один член, страдают с ним все члены; славится ли один член, с ним радуются все члены.
[Зач. 153.] И вы – тело Христово, а порознь – члены.
И иных Бог поставил в Церкви, во-первых, апостолами, во-вторых, пророками, в-третьих, учителями; далее, иным дал силы чудодейственные, также дары исцелений, вспоможения, управления, разные языки.
Все ли апостолы? Все ли пророки? Все ли учители? Все ли чудотворцы?
Все ли имеют дары исцелений? Все ли говорят языками? Все ли истолкователи?
Ревнуйте о дарах бо́льших, и я покажу вам путь еще превосходнейший.
Бир туугандар, мен силердин билишињерди каалайм: ата-бабаларыбыздын баары булут астында жол жєрєшкљн, алардын баары дењизден љтєшкљн.
Алардын баары булутка жана дењизге, Мусанын урматына чљмєлдєрєлєшкљн.
Бардыгы бир эле рухий тамак жешкен.
Бардыгы бир эле рухий суусундук ичишкен: љздљрєнєн артынан келе жаткан рухий аскадан суу ичишкен. Ал аска Ыйса Машайак болчу.
Кудай алардын кљпчєлєгєнљ нааразы болду. Ошондуктан алар чљлдљ љлєп жок болушту.
Алар сыяктуу жамандыкка жакын болбошубуз єчєн, бул бизге сабак болуп калды.
Алардын кээ бирљљлљрєнљ окшоп бурканга табынуучу болбогула. Алар жљнєндљ Ыйык Жазууда: «... эл ичип-жегени отурду, кљњєл ачканы турду», – деп жазылган.
Кээ бирљљлљрєнљ окшоп ойноштук кылбайлы, алардын жыйырма єч мињи бир кєндљ кырылган.
Алардын кээ бирљљлљрєнљ окшоп Машайакты сынабайлы. Сынагандарды жылан чагып љлтєргљн.
Алардын кээ бирљљлљрєнљ окшоп кєњкєлдљбљгєлљ. Кєњкєлдљгљндљрдє Кыруучу љлтєргљн.
Алардын башынан љткљн нерселердин баары бизге сабак болуш єчєн болгон. Кылымдын акырында жашап жаткан бизге эскертєє болуш єчєн, кагазга тєшєрєлгљн.
Ошондуктан туруп турам деп ойлогон адам жыгылып калуудан сак болсун.
Силер адам баласынын башына келе турган эле сыноолорго туш болдуњар. Кудай ишенимдєє, Ал силердин кљтљрљ алгыс сыноо менен сыналышыњарга жол бербейт. Сыноону кљтљрљ алышыњар єчєн, сыноо учурунда чыгуу жолун да берет.
Ошондуктан, сєйєктєєлљрєм, буркандарга кызмат кылуудан качкыла.
Силерди акыл-эстєє адамдар катары кљрєп айтып жатам, айткандарым жљнєндљ љзєњљр ойлонуп кљргєлљ.
Тењирге ыраазычылык билдирєє менен ыраазычылык чљйчљгєнљн ичкенде, биз Машайактын канына єлєштљш болуп жаткан жокпузбу? Нан сындырып жегенде, биз Машайактын денесине єлєштљш болуп жаткан жокпузбу?
Нан бирљљ, бардыгыбыз биригип бир денебиз, анткени бардыгыбыз бир нандан жеп жатабыз.
Ысрайыл элин алып кљрљлє: курмандыктан жегендер курмандык чалынуучу жайга єлєштљш болуп жатышкан жокпу?
Муну менен эмнени айткым келет? Буркан маанилєє нерсе демекчиминби? Же ага багышталган курмандыкты маанилєє нерсе демекчиминби?
Албетте, жок. Айтайын дегеним бул: бутпарастар курмандыктарын Кудайга эмес, жиндерге багышташат. Силердин жиндер менен єлєштљш болушуњарды каалабайм.
Силер бир эле учурда Тењирдин да, жиндердин да чљйчљгєнљн иче албайсыњар. Силер бир эле учурда Тењирдин да, жиндердин да дасторконунан тамактана албайсыњар.
Тењирдин кызганычын ойготкубуз келеби? Же биз Андан кєчтєєбєзбє?
Мага баарын кылууга болот, бирок баары эле пайдалуу эмес. Мага баарын кылууга болот, бирок баары эле ишенимди бекемдебейт.
Ар бир адам љзєн эле эмес, љзгљнє да ойлосун.
Базарда сатылгандын бардыгын текшербестен, тынчсызданбастан эле алып жегиле.
Анткени жер жана жердегинин бардыгы Тењирдики.
Эгерде Тењирге ишенбегендердин бири силерди єйєнљ чакырып калса, аныкына барганыњарда, алдыњарга коюлган тамак-ашты текшербестен, тынчсызданбастан эле жегиле.
Эгерде кимдир бирљљ силерге: «Бул – бурканга багышталган тамак», – десе, анда муну айткан ошол адам єчєн жана анын абийири єчєн жебей эле койгула.
Љзємдєн эмес, анын абийирин айтып жатам. Башка бирљљнєн абийирине љз эркиндигимди соттотуп эмне кылам?
Эгерде мен тамакты Кудайга ыраазычылык билдирєє менен жеп жатсам, анда мени ыраазычылык билдирип жеген тамак єчєн айыптоонун эмне кереги бар?
Ошентип, ичсењер да, жесењер да, эмне кылсањар да, баарын Кудайды дањкташ єчєн кылгыла.
Жєйєткљ да, эллинге да, Кудайдын Жыйынына да азгырык болбогула.
Мен да љз пайдамды эмес, кљптљрдєн пайдасын кљздљп, куткарылып калышы єчєн, аларга бардык жагынан жагууга аракеттенип жатам.
Бирок, бир туугандар, мен силердин рухий жљндљмдєєлєктљр тууралуу да билишињерди каалайм.
Љзєњљр билесињер, бутпарас кезињерде тилсиз буркандарга бирљљ жетелеп баргансып барчусуњар.
Ошондуктан силерге айтарым: Кудайдын Руху аркылуу сєйлљгљн адам Ыйсага каршы анафема айтпайт жана ал Кудайдын Руху аркылуу гана Ыйсаны «Тењир» дей алат.
Рухий жљндљмдєєлєктљр ар тєрдєє, бирок Рух бирљљ.
Кызматтар ар тєрдєє, бирок Тењир бирљљ.
Иштер ар тєрдєє, бирок Кудай бирљљ, бардыгын кыймылга келтирген – Ал.
Бирок Рухтун жљндљмдєєлєгє жалпынын пайдасы єчєн ар бирине берилет.
Рух аркылуу бирине акылмандык берилсе, ошол эле Рух аркылуу башка бирине билим берилет.
Ошол эле Рух аркылуу бирине ишеним, дагы бирине айыктыруу жљндљмдєєлєгє,
бирине ажайып кљрсљтєє жљндљмдєєлєгє, бирине пайгамбарчылык кылуу жљндљмдєєлєгє, бирине рухтарды айырмалоо жљндљмдєєлєгє, бирине ар кандай тилдерде сєйлљљ жљндљмдєєлєгє, башка бирине ошол тилдерди которуп тєшєндєрєп берєє жљндљмдєєлєгє берилет.
Мунун баары – ошол эле Рухтун иши. Ал ар бирине Љзє каалагандай жљндљмдєєлєк берет.
Дене бирљљ болгону менен, анын мєчљлљрє кљп, баары – бир дененин мєчљлљрє, алар кљп болсо да, бир эле денени тєзљт. Машайактын Денеси болуп эсептелген Жыйын да кљп мєчљлљрдљн турат.
Жєйєт да, эллин да, кул да, эркин адам да – баарыбыз бир Рухка, бир денеге чљмєлєп, бир Рухтан ичкенбиз.
Дене бир мєчљдљн эмес, кљп мєчљдљн турат.
Бут: «Мен денеге таандык эмесмин, анткени кол эмесмин», – десе эле, денеге таандык болбой калабы?
Кулак: «Мен денеге таандык эмесмин, анткени кљз эмесмин», – десе эле, денеге таандык болбой калабы?
Дененин баары эле кљз болсо, ал кантип угат? Дененин баары эле кулак болсо, ал кантип жыт сезет?
Кудай ар бир мєчљнє денеге Љзє каалаганындай кылып жайгаштырган.
Эгерде баары бир эле мєчљ болсо, дене кантип дене болот?
Кљп мєчљ биригип, бир денени тєзљт.
Кљз колго: «Сенин мага керегињ жок!», баш бутка: «Сенин мага керегињ жок!» – дей албайт.
Дененин алсыз кљрєнгљн мєчљлљрє кљбєрљљк керек.
Денебиздеги кљрксєз болуп кљрєнгљн мєчљлљрєбєзгљ љзгљчљ кам кљрљбєз.
Денебиздеги анча маанилєє эмес болуп кљрєнгљн мєчљлљрєбєзгљ љзгљчљ кам кљрљбєз, кљрксєз мєчљлљрєбєз кљрктєє кийим кийишет, ал эми кљрктєє мєчљлљрєбєз буга муктаж эмес.
Бирок дене мєчљлљрє љз ара бљлєнбљш єчєн, мєчљлљрдєн бардыгы бири-бирине кам кљрєш єчєн, Кудай дененин кљрксєз мєчљсєн љзгљчљ кам кљрєлгєдљй кылып жайгаштырган.
Ошондуктан бир мєчљ азап тартса, аны менен кошо бардык мєчљлљр азап тартышат. Бир мєчљ дањкталса, аны менен кошо бардык мєчљлљр кубанышат.
Силер Машайактын денесисињер, љз-љзєнчљ алганда, ар бирињер бул дененин мєчљлљрєсєњљр.
Кудай Жыйынга, биринчиден, элчилерди; экинчиден, пайгамбарларды; єчєнчєдљн, окутуучуларды дайындады. Калгандарына ажайып кљрсљтєє жљндљмдєєлєгєн, айыктыруу жљндљмдєєлєгєн, жардам берєє жљндљмдєєлєгєн, башкаруу жљндљмдєєлєгєн, ар кандай тилдерде сєйлљљ жљндљмдєєлєгєн берди.
Баары эле элчиби? Баары эле пайгамбарбы? Баары эле окутуучубу? Баарында эле ажайып кљрсљтєє жљндљмдєєлєгє барбы?
Баарында эле айыктыруу жљндљмдєєлєгє барбы? Баары эле ар кандай тилдерде сєйлљй алышабы? Баары эле ал тилдерди которо алышабы?
Эњ жакшы жљндљмдєєлєктљргљ умтулгула, ошондо мен силерге мындан да жакшы жолду кљрсљтљм.
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible