Апостола Павла 1-е послание к коринфянам, 2:9

 
  • И# а4зъ при­шeдъ къ вaмъ, брaтіе, пріид0хъ не по превосх0дному словеси2 и3ли2 премyдрости воз­вэщaz вaмъ свидётел­ст­во б9іе:
  • не суди1хъ бо вёдэти что2 въ вaсъ, т0чію їи7са хrтA, и3 сего2 рaспzта:
  • и3 а4зъ въ нeмощи и3 стрaсэ и3 трeпетэ мн0зэ бhхъ въ вaсъ.
  • И# сл0во моE и3 пр0повэдь моS не въ препрётелныхъ человёческіz премyдрости словесёхъ, но въ kвлeніи дyха и3 си1лы,
  • да вёра вaша не въ мyдрости человёчестэй, но въ си1лэ б9іей бyдетъ.
  • [(ҐЗа? 126.Ґ)] Премdрость же глаг0лемъ въ совершeн­ныхъ, премdрость же не вёка сегw2, ни кнzзeй вёка сегw2 престаю1щихъ,
  • но глаг0лемъ премdрость б9ію, въ тaйнэ сокровeн­ную, ю4же пред8устaви бг7ъ прeжде вBкъ въ слaву нaшу,
  • ю4же никт0же t­ кнzзeй вёка сегw2 разумЁ: а4ще бо бhша разумёли, не бhша гDа слaвы рaспzли.
  • Но ћкоже є4сть пи1сано: [(ҐЗа? 127.Ґ)] и4хже џко не ви1дэ, и3 ќхо не слhша, и3 на сeрдце человёку не взыд0ша, ±же ўгот0ва бг7ъ лю1бzщымъ є3го2.
  • Нaмъ же бг7ъ t­крhлъ є4сть дх7омъ сво­и1мъ: дх7ъ бо вс‰ и3спытyетъ, и3 глубины6 б9іz.
  • Кт0 бо вёсть t­ человBкъ, ±же въ человёцэ, т0чію дyхъ человёка, живyщій въ нeмъ; Тaкожде и3 б9іz никт0же вёсть, т0чію дх7ъ б9ій.
  • Мh же не дyха мjра сегw2 пріsхомъ, но дх7а и4же t­ бг7а, да вёмы ±же t­ бг7а даров†н­наz нaмъ,
  • ±же и3 глаг0лемъ не въ научeныхъ человёческіz премyдрости словесёхъ, но въ научeныхъ дх7а ст7aгw, духHвнаz дух0вными сразсуждaюще.
  • Душeвенъ же человёкъ не пріeмлетъ ±же дх7а б9іz: ю3р0д­ст­во бо є3мY є4сть, и3 не м0жетъ разумёти, занE дух0внэ востzзyет­сz.
  • Дух0вный же востzзyетъ ќбw вс‰, ґ сaмъ т0й ни t­ є3ди1нагw востzзyет­сz.
  • Кт0 бо разумЁ ќмъ гDень, и4же и3з8zсни1тъ и5; Мh же ќмъ хrт0въ и4мамы.
  • И когда я приходил к вам, братия, приходил возвещать вам свидетельство Божие не в превосходстве слова или мудрости,
  • ибо я рассудил быть у вас незнающим ничего, кроме Иисуса Христа, и притом распятого,
  • и был я у вас в немощи и в страхе и в великом трепете.
  • И слово мое и проповедь моя не в убедительных словах человеческой мудрости, но в явлении духа и силы,
  • чтобы вера ваша утверждалась не на мудрости человеческой, но на силе Божией.
  • [Зач. 126.] Мудрость же мы проповедуем между совершенными, но мудрость не века сего и не властей века сего преходящих,
  • но проповедуем премудрость Божию, тайную, сокровенную, которую предназначил Бог прежде веков к славе нашей,
  • которой никто из властей века сего не познал; ибо если бы познали, то не распяли бы Господа славы.
  • Но, как написано: || [Зач. 127.] не видел того глаз, не слышало ухо, и не приходило то на сердце человеку, что приготовил Бог любящим Его.
  • А нам Бог открыл это Духом Своим; ибо Дух все проницает, и глубины Божии.
  • Ибо кто из человеков знает, чтó в человеке, кроме духа человеческого, живущего в нем? Тáк и Божьего никто не знает, кроме Духа Божия.
  • Но мы приняли не духа мира сего, а Духа от Бога, дабы знать дарованное нам от Бога,
  • что и возвещаем не от человеческой мудрости изученными словами, но изученными от Духа Святаго, соображая духовное с духовным.
  • Душевный человек не принимает того, чтó от Духа Божия, потому что он почитает это безумием; и не может разуметь, потому что о сем надобно судить духовно.
  • Но духовный судит о всем, а о нем судить никто не может.
  • Ибо кто познал ум Господень, чтобы мог судить его? А мы имеем ум Христов.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта