Быт. Исх. Лев. Чис. Втор. Нав. Суд. Руф. 1Цар. 2Цар. 3Цар. 4Цар. 1Пар. 2Пар. 1Ездр. Неем. 2Ездр. Тов. Иудиф. Эсф. 1Мак. 2Мак. 3Мак. 3Ездр. Иов. Пс. Притч. Еккл. Песн. Прем. Сир. Ис. Иер. Плч. Посл.Иер. Вар. Иез. Дан. Ос. Иоил. Ам. Авд. Ион. Мих. Наум. Авв. Соф. Агг. Зах. Мал. Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Сол. 2Сол. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.

1-е послание Иоанна

 
  • [Зач. 68Б.] Е́же бѣ́ испéрва, éже слы́шахомъ, éже ви́дѣхомъ очи́ма нáшима, éже узрѣ́хомъ, и рýки нáшя осязáша, о словеси́ живóтнѣмъ:
  • и живóтъ яви́ся, и ви́дѣхомъ, и свидѣ́тел­ст­вуемъ, и воз­вѣщáемъ вáмъ живóтъ вѣ́чный, и́же бѣ́ у Отцá и яви́ся нáмъ:
  • éже ви́дѣхомъ и слы́шахомъ, повѣ́даемъ вáмъ, да и вы́ общéнiе и́мате съ нáми: общéнiе же нá­ше со Отцéмъ и съ сы́номъ егó Иисýсомъ Христóмъ.
  • И сiя́ пи́шемъ вáмъ, да рáдость вáша бýдетъ испóлнена.
  • И сié éсть обѣтовáнiе, éже слы́шахомъ от­ негó и повѣ́даемъ вáмъ, я́ко Бóгъ свѣ́тъ éсть, и тмы́ въ нéмъ нѣ́сть ни еди́ныя.
  • [Зач. 69.] А́ще речéмъ, я́ко общéнiе и́мамы съ ни́мъ, и во тмѣ́ хóдимъ, лжéмъ и не твори́мъ и́стины:
  • áще же во свѣ́тѣ хóдимъ, я́коже сáмъ тóй éсть во свѣ́тѣ, общéнiе и́мамы дрýгъ ко дрýгу, и крóвь Иисýса Христá Сы́на егó очищáетъ нáсъ от­ вся́каго грѣхá.
  • А́ще речéмъ, я́ко грѣхá не и́мамы, себé прельщáемъ, и и́стины нѣ́сть въ нáсъ.
  • А́ще исповѣ́даемъ грѣхи́ нáшя, вѣ́ренъ éсть и прáведенъ, да остáвитъ нáмъ грѣхи́ нáшя и очи́ститъ нáсъ от­ вся́кiя непрáвды.
  • А́ще речéмъ, я́ко не согрѣши́хомъ, лжá твори́мъ егó, и слóво егó нѣ́сть въ нáсъ.
  • Чáдца моя́, сiя́ пишý вáмъ, да не согрѣшáете: и áще ктó согрѣши́тъ, ходáтая и́мамы ко Отцý, Иисýса Христá прáведника:
  • и тóй очищéнiе éсть о грѣсѣ́хъ нáшихъ, не о нáшихъ же тóчiю, но и о всѣгó мíра.
  • И о сéмъ разумѣ́емъ, я́ко познáхомъ егó, áще зáповѣди егó соблюдáемъ.
  • Глагóляй, я́ко познáхъ егó, и зáповѣди егó не соблюдáетъ, лóжь éсть, и въ сéмъ и́стины нѣ́сть:
  • а и́же áще соблюдáетъ слóво егó, по­и́стин­нѣ въ сéмъ любы́ Бóжiя совершéн­на éсть: о сéмъ разумѣ́емъ, я́ко въ нéмъ есмы́.
  • Глагóляй, въ нéмъ пребывáти, дóлженъ éсть, я́коже óнъ ходи́лъ éсть, и сéй тáкожде да хóдитъ.
  • [Зач. 70.] Возлю́блен­нiи, не зáповѣдь нóву пишý вáмъ, но зáповѣдь вéтху, ю́же имѣ́сте испéрва. Зáповѣдь вéтха éсть слóво, éже слы́шасте испéрва.
  • Пáки зáповѣдь нóву пишý вáмъ, éже éсть по­и́стин­нѣ въ нéмъ и въ вáсъ: я́ко тмá мимохóдитъ и свѣ́тъ и́стин­ный сéй ужé сiя́етъ.
  • Глагóляй себé во свѣ́тѣ бы́ти, а брáта сво­егó ненави́дяй, во тмѣ́ éсть досéлѣ.
  • Любя́й брáта сво­егó во свѣ́тѣ пребывáетъ, и соблáзна въ нéмъ нѣ́сть.
  • А ненави́дяй брáта сво­егó во тмѣ́ éсть, и во тмѣ́ хóдитъ, и не вѣ́сть, кáмо и́детъ, я́ко тмá ослѣпи́ óчи емý.
  • Пишý вáмъ, чáдца, я́ко оставля́ют­ся вáмъ грѣси́ и́мене егó рáди.
  • Пишý вáмъ, отцы́, я́ко познáсте безначáлнаго. Пишý вáмъ, ю́ноши, я́ко побѣди́сте лукáваго. Пишý вáмъ, дѣ́ти, я́ко познáсте Отцá.
  • Писáхъ вáмъ, отцы́, я́ко познáсте искóн­наго: писáхъ вáмъ, ю́ноши, я́ко крѣ́пцы естé, и слóво Бóжiе въ вáсъ пребывáетъ, и побѣди́сте лукáваго.
  • Не люби́те мíра, ни я́же въ мíрѣ: áще ктó лю́битъ мíръ, нѣ́сть любвé óтчи въ нéмъ:
  • я́ко всé, éже въ мíрѣ, пóхоть плотскáя и пóхоть очи́ма и гóрдость житéйская, нѣ́сть от­ Отцá, но от­ мíра сегó éсть.
  • И мíръ прехóдитъ, и пóхоть егó, а творя́й вóлю Бóжiю пребывáетъ во вѣ́ки.
  • [Зач. 71.] Дѣ́ти, послѣ́дняя годи́на éсть. И я́коже слы́шасте, я́ко анти́христъ грядéтъ, и ны́нѣ анти́христи мнóзи бы́ша, от­ сегó разумѣвáемъ, я́ко послѣ́днiй чáсъ éсть.
  • От нáсъ изыдóша, но не бѣ́ша от­ нáсъ: áще бы от­ нáсъ бы́ли, пребы́ли ýбо бы́ша съ нáми: но да явя́т­ся, я́ко не сýть вси́ от­ нáсъ.
  • И вы́ помáзанiе и́мате от­ святáго, и вѣ́сте вся́.
  • Не писáхъ вáмъ, я́ко не вѣ́сте и́стины, но я́ко вѣ́сте ю́ и я́ко вся́ка лжá от­ и́стины нѣ́сть.
  • Ктó éсть лжи́вый, тóчiю от­метáяйся, я́ко Иисýсъ нѣ́сть Христóсъ? Сéй éсть анти́христъ, от­метáяйся Отцá и Сы́на.
  • Вся́къ от­метáяйся Сы́на, ни Отцá и́мать: а исповѣ́даяй Сы́на, и Отцá и́мать.
  • Вы́ ýбо éже слы́шасте испéрва, въ вáсъ да пребывáетъ: [и] áще въ вáсъ пребýдетъ, éже испéрва слы́шасте, и вы́ въ Сы́нѣ и Отцѣ́ пребýдете.
  • И сié éсть обѣтовáнiе, éже сáмъ обѣщá нáмъ, живóтъ вѣ́чный.
  • Сiя́ писáхъ вáмъ о льстя́щихъ вáсъ.
  • И вы́ éже помáзанiе прiя́сте от­ негó, въ вáсъ пребывáетъ, и не трéбуете, да ктó учи́тъ вы́: но я́ко тó сáмо помáзанiе учи́тъ вы́ о всéмъ, и и́стин­но éсть, и нѣ́сть лóжно: и я́коже научи́ вáсъ, пребывáйте въ нéмъ.
  • И ны́нѣ, чáдца, пребывáйте въ нéмъ, да егдá яви́т­ся, и́мамы дерзновéнiе и не посрами́мся от­ негó въ при­­шé­ст­вiи егó.
  • А́ще вѣ́сте, я́ко прáведникъ éсть, разумѣ́йте, я́ко вся́къ творя́й прáвду от­ негó роди́ся.
  • Ви́дите, каковý любо­́вь дáлъ éсть Отéцъ нáмъ, да чáда Бóжiя наречéмся, и бýдемъ. Сегó рáди мíръ не знáетъ нáсъ, занé не познá егó.
  • Возлю́блен­нiи, ны́нѣ чáда Бóжiя есмы́, и не ý яви́ся, чтó бýдемъ: вѣ́мы же, я́ко, егдá яви́т­ся, подóбни емý бýдемъ, и́бо ýзримъ егó, я́коже éсть.
  • И вся́къ имѣ́яй надéжду сiю́ нáнь, очищáетъ себé, я́коже óнъ чи́стъ éсть.
  • Вся́къ творя́й грѣ́хъ, и беззакóнiе твори́тъ: и грѣ́хъ éсть беззакóнiе.
  • И вѣ́сте, я́ко óнъ яви́ся, да грѣхи́ нáшя вóзметъ, и грѣхá въ нéмъ нѣ́сть.
  • Вся́къ, и́же въ нéмъ пребывáетъ, не согрѣшáетъ: вся́къ согрѣшáяй не ви́дѣ егó, ни познá егó.
  • Чáдца, никтóже да льсти́тъ вáсъ. Творя́й прáвду прáведникъ éсть, я́коже óнъ прáведенъ éсть.
  • Творя́й грѣ́хъ от­ дiáвола éсть, я́ко испéрва дiáволъ согрѣшáетъ. Сегó рáди яви́ся Сы́нъ Бóжiй да разруши́тъ дѣлá дiáволя.
  • Вся́къ рождéн­ный от­ Бóга грѣхá не твори́тъ, я́ко сѣ́мя егó въ нéмъ пребывáетъ: и не мóжетъ согрѣшáти, я́ко от­ Бóга рождéнъ éсть.
  • Сегó рáди явлéна сýть чáда Бóжiя и чáда дiáволя: [Зач. 72.] вся́къ не творя́й прáвды нѣ́сть от­ Бóга, и не любя́й брáта сво­егó.
  • Я́ко сé éсть завѣщáнiе, éже слы́шасте испéрва, да лю́бимъ дрýгъ дрýга,
  • не я́коже Кáинъ от­ лукáваго бѣ́ и заклá брáта сво­егó. И за кýю винý заклá егó? Я́ко дѣлá егó лукáва бѣ́ша, а брáта егó прáведна.
  • Не чуди́теся, брáтiе моя́, áще ненави́дитъ вáсъ мíръ.
  • Мы́ вѣ́мы, я́ко преидóхомъ от­ смéрти въ живóтъ, я́ко лю́бимъ брáтiю: не любя́й бо брáта пребывáетъ въ смéрти.
  • Вся́къ ненави́дяй брáта сво­егó человѣко­убíйца éсть: и вѣ́сте, я́ко вся́къ человѣко­убíйца не и́мать животá вѣ́чнаго въ себѣ́ пребывáюща.
  • О сéмъ познáхомъ любо­́вь, я́ко óнъ по нáсъ Дýшу свою́ положи́: и мы́ дóлжни есмы́ по брáтiи дýшы полагáти.
  • И́же ýбо и́мать богáт­ст­во мíра сегó, и ви́дитъ брáта сво­егó трéбу­ю­ща, и затвори́тъ утрóбу свою́ от­ негó, кáко любы́ Бóжiя пребывáетъ въ нéмъ?
  • Чáдца моя́, не лю́бимъ слóвомъ нижé язы́комъ, но дѣ́ломъ и и́стиною.
  • И о сéмъ разумѣ́емъ, я́ко от­ и́стины есмы́, и предъ ни́мъ смиря́емъ сердцá нáша:
  • занé áще зазирáетъ нáмъ сéрдце нá­ше, я́ко бóлiй éсть Бóгъ сéрдца нá­шего и вѣ́сть вся́.
  • [Зач. 73А.] Возлю́блен­нiи, áще сéрдце нá­ше не зáзритъ нáмъ, дерзновéнiе и́мамы къ Бóгу,
  • и егóже áще прóсимъ, прiéмлемъ от­ негó, я́ко зáповѣди егó соблюдáемъ и угóдная предъ ни́мъ твори́мъ.
  • И сiя́ éсть зáповѣдь егó, да вѣ́руемъ во и́мя Сы́на егó Иисýса Христá и лю́бимъ дрýгъ дрýга, я́коже дáлъ éсть зáповѣдь нáмъ.
  • И соблюдáяй зáповѣди егó въ нéмъ пребывáетъ, и тóй въ нéмъ. И о сéмъ разумѣ́емъ, я́ко пребывáетъ въ нáсъ, от­ Дýха, егóже дáлъ éсть нáмъ.
  • Возлю́блен­нiи, не вся́кому дýху вѣ́руйте, но искушáйте дýхи, áще от­ Бóга сýть: я́ко мнóзи лжепрорóцы изыдóша въ мíръ.
  • О сéмъ познавáйте Дýха Бóжiя и дýха лéстча: вся́къ Дýхъ, и́же исповѣ́дуетъ Иисýса Христá во плóти при­­шéдша, от­ Бóга éсть:
  • и вся́къ дýхъ, и́же не исповѣ́дуетъ Иисýса Христá во плóти при­­шéдша, от­ Бóга нѣ́сть: и сéй éсть анти́христовъ, егóже слы́шасте, я́ко грядéтъ, и ны́нѣ въ мíрѣ éсть ужé.
  • Вы́ от­ Бóга естé, чáдца, и побѣди́сте тѣ́хъ: я́ко бóлiй éсть и́же въ вáсъ, нéжели и́же въ мíрѣ.
  • Они́ от­ мíра сýть: сегó рáди от­ мíра глагóлютъ, и мíръ тѣ́хъ послýшаетъ.
  • Мы́ от­ Бóга есмы́: и́же знáетъ Бóга, послýшаетъ нáсъ, и и́же нѣ́сть от­ Бóга, не послýшаетъ нáсъ. О сéмъ познавáемъ Дýха и́стины и дýха лéстча.
  • Возлю́блен­нiи, воз­лю́бимъ дрýгъ дрýга, я́ко любы́ от­ Бóга éсть, и вся́къ любя́й от­ Бóга рождéнъ éсть, и знáетъ Бóга:
  • а не любя́й не познá Бóга, я́ко Бóгъ любы́ éсть.
  • О сéмъ яви́ся любы́ Бóжiя въ нáсъ, я́ко Сы́на сво­егó единорóднаго послá Бóгъ въ мíръ, да жи́ви бýдемъ и́мъ.
  • О сéмъ éсть любы́, не я́ко мы́ воз­люби́хомъ Бóга, но я́ко тóй воз­люби́ нáсъ, и послá Сы́на сво­егó очищéнiе о грѣсѣ́хъ нáшихъ.
  • [Зач. Б.] Возлю́блен­нiи, áще си́це воз­люби́лъ éсть нáсъ Бóгъ, и мы́ дóлжни есмы́ дрýгъ дрýга люби́ти.
  • [Зач. 73В.] Бóга никтóже нигдѣ́же ви́дѣ. А́ще дрýгъ дрýга лю́бимъ, Бóгъ въ нáсъ пребывáетъ, и любы́ егó совершéн­на éсть въ нáсъ.
  • О сéмъ разумѣ́емъ, я́ко въ нéмъ пребывáемъ, и тóй въ нáсъ, я́ко от­ Дýха сво­егó дáлъ éсть нáмъ.
  • И мы́ ви́дѣхомъ и свидѣ́тел­ст­вуемъ, я́ко Отéцъ послá Сы́на спаси́теля мíру.
  • И́же áще исповѣ́сть, я́ко Иисýсъ éсть Сы́нъ Бóжiй, Бóгъ въ нéмъ пребывáетъ, и тóй въ Бóзѣ.
  • И мы́ познáхомъ и вѣ́ровахомъ любо­́вь, ю́же и́мать Бóгъ къ нáмъ. Бóгъ любы́ éсть, и пребывáяй въ любви́ въ Бóзѣ пребывáетъ, и Бóгъ въ нéмъ пребывáетъ.
  • О сéмъ совершáет­ся любы́ съ нáми, да дерзновéнiе и́мамы въ дéнь сýдный, занé, я́коже óнъ éсть, и мы́ есмы́ въ мíрѣ сéмъ.
  • Стрáха нѣ́сть въ любви́, но совершéн­на любы́ вóнъ изгоня́етъ стрáхъ, я́ко стрáхъ мýку и́мать: боя́йся же не соверши́ся въ любви́.
  • Мы́ лю́бимъ егó, я́ко тóй пéрвѣе воз­люби́лъ éсть нáсъ.
  • [Зач. 74.] А́ще ктó речéтъ, я́ко люблю́ Бóга, а брáта сво­егó ненави́дитъ, лóжь éсть: и́бо не любя́й брáта сво­егó, егóже ви́дѣ, Бóга, егóже не ви́дѣ, кáко мóжетъ люби́ти?
  • И сiю́ зáповѣдь и́мамы от­ негó, да любя́й Бóга лю́битъ и брáта сво­егó.
  • Вся́къ вѣ́руяй, я́ко Иисýсъ éсть Христóсъ, от­ Бóга рождéнъ éсть: и вся́къ любя́й рóждшаго лю́битъ и рождéн­наго от­ негó.
  • О сéмъ вѣ́мы, я́ко лю́бимъ чáда Бóжiя, егдá Бóга лю́бимъ и зáповѣди егó соблюдáемъ.
  • Сiя́ бо éсть любы́ Бóжiя, да зáповѣди егó соблюдáемъ: и зáповѣди егó тя́жки не сýть.
  • Я́ко вся́къ рождéн­ный от­ Бóга побѣждáетъ мíръ: и сiя́ éсть побѣ́да, побѣди́в­шая мíръ, вѣ́ра нáша.
  • Ктó éсть побѣждáяй мíръ, тóкмо вѣ́руяй, я́ко Иисýсъ éсть Сы́нъ Бóжiй?
  • Сéй éсть при­­шéдый водóю и крóвiю и Дýхомъ, Иисýсъ Христóсъ, не водóю тóчiю, но водóю и крóвiю: и Дýхъ éсть свидѣ́тел­ст­вуяй, я́ко Дýхъ éсть и́стина.
  • Я́ко трié сýть свидѣ́тел­ст­ву­ю­щiи на небеси́, Отéцъ, слóво и святы́й Дýхъ: и сíи три́ еди́но сýть.
  • И трié сýть свидѣ́тел­ст­ву­ю­щiи на земли́, дýхъ и водá и крóвь: и трié во еди́но сýть.
  • А́ще свидѣ́тел­ст­во человѣ́ческое прiéмлемъ, свидѣ́тел­ст­во Бóжiе бóлѣе éсть: я́ко сié éсть свидѣ́тел­ст­во Бóжiе, éже свидѣ́тел­ст­вова о Сы́нѣ сво­éмъ.
  • Вѣ́руяй въ Сы́на Бóжiя и́мать свидѣ́тел­ст­во въ себѣ́: не вѣ́руяй богови лжá сотвори́лъ éсть егó, я́ко не вѣ́рова во свидѣ́тел­ст­во, éже свидѣ́тел­ст­вова Бóгъ о Сы́нѣ сво­éмъ.
  • И сié éсть свидѣ́тел­ст­во, я́ко живóтъ вѣ́чный дáлъ éсть нáмъ Бóгъ, и сéй живóтъ въ Сы́нѣ егó éсть.
  • Имѣ́яй Сы́на Бóжiя и́мать живóтъ: а не имѣ́яй Сы́на Бóжiя животá не и́мать.
  • Сiя́ писáхъ вáмъ вѣ́ру­ю­щымъ во и́мя Сы́на Бóжiя, да вѣ́сте, я́ко живóтъ вѣ́чный и́мате, и да вѣ́руете во и́мя Сы́на Бóжiя.
  • И сié éсть дерзновéнiе, éже и́мамы къ немý, я́ко áще чесó прóсимъ по вóли егó, послýшаетъ нáсъ:
  • и áще вѣ́мы, я́ко послýшаетъ нáсъ, éже áще прóсимъ, вѣ́мы, я́ко и́мамы прошéнiя, и́хже проси́хомъ от­ негó.
  • А́ще ктó ýзритъ брáта сво­егó согрѣшáюща грѣ́хъ не къ смéрти, да прóситъ, и дáстъ емý живóтъ, согрѣшáющымъ не къ смéрти. Е́сть грѣ́хъ къ смéрти: не о тóмъ, глагóлю, да мóлит­ся.
  • Вся́ка непрáвда грѣ́хъ éсть, и éсть грѣ́хъ не къ смéрти.
  • Вѣ́мы, я́ко вся́къ рождéн­ный от­ Бóга не согрѣшáетъ: но рождéн­ный от­ Бóга блюдéтъ себé, и лукáвый не при­­касáет­ся емý.
  • Вѣ́мы, я́ко от­ Бóга есмы́, и мíръ вéсь во злѣ́ лежи́тъ.
  • Вѣ́мы же, я́ко Сы́нъ Бóжiй прiи́де и дáлъ éсть нáмъ [свѣ́тъ и] рáзумъ, да познáемъ Бóга и́стин­наго и да бýдемъ во и́стин­нѣмъ Сы́нѣ егó Иисýсѣ Христѣ́: сéй éсть и́стин­ный Бóгъ и живóтъ вѣ́чный.
  • Чáдца, храни́те себé от­ трéбъ и́долскихъ. Ами́нь.
    >
    Конéцъ собóрному послáнiю Иоáн­нову пéрвому: и́мать въ себѣ́ глáвъ 5, зачáлъ же церкóвныхъ 7.
  • [Зач. 68Б.] О том, что было от начала, что мы слышали, что видели своими очами, что рассматривали и что осязали руки наши, о Слове жизни, –
  • ибо жизнь явилась, и мы видели и свидетельствуем, и возвещаем вам сию вечную жизнь, которая была у Отца и явилась нам, –
  • о том, что мы видели и слышали, возвещаем вам, чтобы и вы имели общение с нами: а наше общение – с Отцем и Сыном Его, Иисусом Христом.
  • И сие пишем вам, чтобы радость ваша была совершенна.
  • И вот благовестие, которое мы слышали от Него и возвещаем вам: Бог есть свет, и нет в Нем никакой тьмы.
  • [Зач. 69.] Если мы говорим, что имеем общение с Ним, а ходим во тьме, то мы лжем и не поступаем по истине;
  • если же ходим во свете, подобно как Он во свете, то имеем общение друг с другом, и Кровь Иисуса Христа, Сына Его, очищает нас от всякого греха.
  • Если говорим, что не имеем греха, – обманываем самих себя, и истины нет в нас.
  • Если исповедуем грехи наши, то Он, будучи верен и праведен, простит нам грехи наши и очистит нас от всякой неправды.
  • Если говорим, что мы не согрешили, то представляем Его лживым, и слóва Его нет в нас.
  • Дети мои! сие пишу вам, чтобы вы не согрешали; а если бы кто согрешил, то мы имеем ходатая пред Отцем, Иисуса Христа, праведника;
  • Он есть умилостивление за грехи наши, и не только за наши, но и за грехи всего мира.
  • А что мы познали Его, узнаём из того, что соблюдаем Его заповеди.
  • Кто говорит: «я познал Его», но заповедей Его не соблюдает, тот лжец, и нет в нем истины;
  • а кто соблюдает слово Его, в том истинно любовь Божия совершилась: из сего узнаём, что мы в Нем.
  • Кто говорит, что пребывает в Нем, тот должен поступать так, как Он поступал.
  • [Зач. 70.] Возлюбленные! пишу вам не новую заповедь, но заповедь древнюю, которую вы имели от начала. Заповедь древняя есть слово, которое вы слышали от начала.
  • Но притом и новую заповедь пишу вам, чтó есть истинно и в Нем и в вас: потому что тьма проходит и истинный свет уже светит.
  • Кто говорит, что он во свете, а ненавидит брата своего, тот еще во тьме.
  • Кто любит брата своего, тот пребывает во свете, и нет в нем соблазна.
  • А кто ненавидит брата своего, тот находится во тьме, и во тьме ходит, и не знает, куда идет, потому что тьма ослепила ему глаза.
  • Пишу вам, дети, потому что прощены вам грехи ради имени Его.
  • Пишу вам, отцы, потому что вы познали Сущего от начала. Пишу вам, юноши, потому что вы победили лукавого. Пишу вам, отроки, потому что вы познали Отца.
  • Я написал вам, отцы, потому что вы познали Безначального. Я написал вам, юноши, потому что вы сильны, и слово Божие пребывает в вас, и вы победили лукавого.
  • Не люби́те мира, ни того, что в мире: кто любит мир, в том нет любви Отчей.
  • Ибо всё, что в мире: похоть плоти, похоть очей и гордость житейская, не есть от Отца, но от мира сего.
  • И мир проходит, и похоть его, а исполняющий волю Божию пребывает вовек.
  • Дети! последнее время. И как вы слышали, что придет антихрист, и теперь появилось много антихристов, то мы и познаём из того, что последнее время.
  • Они вышли от нас, но не были наши: ибо если бы они были наши, то остались бы с нами; но они вышли, и через тó открылось, что не все наши.
  • Впрочем, вы имеете помазание от Святаго и знаете всё.
  • Я написал вам не потому, чтобы вы не знали истины, но потому, что вы знаете ее, равно как и тó, что всякая ложь не от истины.
  • Кто лжец, если не тот, кто отвергает, что Иисус есть Христос? Это антихрист, отвергающий Отца и Сына.
  • Всякий, отвергающий Сына, не имеет и Отца; а исповедующий Сына имеет и Отца.
  • Итак, что вы слышали от начала, то и да пребывает в вас; если пребудет в вас то, что вы слышали от начала, то и вы пребудете в Сыне и в Отце.
  • Обетование же, которое Он обещал нам, есть жизнь вечная.
  • Это я написал вам об обольщающих вас.
  • Впрочем, помазание, которое вы получили от Него, в вас пребывает, и вы не имеете нужды, чтобы кто учил вас; но как самое сие помазание учит вас всему, и оно истинно и неложно, то, чему оно научило вас, в том пребывайте.
  • Итак, дети, пребывайте в Нем, чтобы, когда Он явится, иметь нам дерзновение и не постыдиться пред Ним в пришествие Его.
  • Если вы знаете, что Он праведник, знайте и тó, что всякий, делающий правду, рожден от Него.
  • Смотри́те, какую любовь дал нам Отец, чтобы нам называться и быть детьми Божиими. Мир потому не знает нас, что не познал Его.
  • Возлюбленные! мы теперь дети Божии; но еще не открылось, чтó будем. Знаем только, что, когда откроется, будем подобны Ему, потому что увидим Его, как Он есть.
  • И всякий, имеющий сию надежду на Него, очищает себя так, как Он чист.
  • Всякий, делающий грех, делает и беззаконие; и грех есть беззаконие.
  • И вы знаете, что Он явился для того, чтобы взять грехи наши, и что в Нем нет греха.
  • Всякий, пребывающий в Нем, не согрешает; всякий согрешающий не видел Его и не познал Его.
  • Дети! да не обольщает вас никто. Кто делает правду, тот праведен, подобно как Он праведен.
  • Кто делает грех, тот от диавола, потому что сначала диавол согрешил. Для сего-то и явился Сын Божий, чтобы разрушить дела диавола.
  • Всякий, рожденный от Бога, не делает греха, потому что семя Его пребывает в нем; и он не может грешить, потому что рожден от Бога.
  • Дети Божии и дети диавола узнаю́тся так: || [Зач. 72.] всякий, не делающий правды, не есть от Бога, равно и не любящий брата своего.
  • Ибо таково благовествование, которое вы слышали от начала, чтобы мы любили друг друга,
  • не тáк, кáк Каин, который был от лукавого и убил брата своего. А за что убил его? За то, что дела его были злы, а дела брата его праведны.
  • Не дивитесь, братия мои, если мир ненавидит вас.
  • Мы знаем, что мы перешли из смерти в жизнь, потому что любим братьев; не любящий брата пребывает в смерти.
  • Всякий, ненавидящий брата своего, есть человекоубийца; а вы знаете, что никакой человекоубийца не имеет жизни вечной, в нем пребывающей.
  • Любовь познали мы в том, что Он положил за нас душу Свою: и мы должны полагать души свои за братьев.
  • А кто имеет достаток в мире, но, видя брата своего в нужде, затворяет от него сердце свое, – как пребывает в том любовь Божия?
  • [Зач. 71.] Дети мои! станем любить не словом или языком, но делом и истиною.
  • И вот по чему узнаём, что мы от истины, и успокаиваем пред Ним сердца наши;
  • ибо если сердце наше осуждает нас, то кольми паче Бог, потому что Бог больше сердца нашего и знает всё.
  • [Зач. 73А.] Возлюбленные! если сердце наше не осуждает нас, то мы имеем дерзновение к Богу,
  • и, чего ни попросим, получим от Него, потому что соблюдаем заповеди Его и делаем благоугодное пред Ним.
  • А заповедь Его та, чтобы мы веровали во имя Сына Его Иисуса Христа и любили друг друга, как Он заповедал нам.
  • И кто сохраняет заповеди Его, тот пребывает в Нем, и Он в том. А что Он пребывает в нас, узнаём по духу, который Он дал нам.
  • Возлюбленные! не всякому духу верьте, но испытывайте духов, от Бога ли они, потому что много лжепророков появилось в мире.
  • Духа Божия (и духа заблуждения) узнавайте так: всякий дух, который исповедует Иисуса Христа, пришедшего во плоти, есть от Бога;
  • а всякий дух, который не исповедует Иисуса Христа, пришедшего во плоти, не есть от Бога, но это дух антихриста, о котором вы слышали, что он придет и теперь есть уже в мире.
  • Дети! вы от Бога, и победили их; ибо Тот, Кто в вас, больше того, кто в мире.
  • Они от мира, потому и говорят по-мирски, и мир слушает их.
  • Мы от Бога; знающий Бога слушает нас; кто не от Бога, тот не слушает нас. По сему-то узнаём духа истины и духа заблуждения.
  • Возлюбленные! будем любить друг друга, потому что любовь от Бога, и всякий любящий рожден от Бога и знает Бога.
  • Кто не любит, тот не познал Бога, потому что Бог есть любовь.
  • Любовь Божия к нам открылась в том, что Бог послал в мир Единородного Сына Своего, чтобы мы получили жизнь через Него.
  • В том любовь, что не мы возлюбили Бога, но Он возлюбил нас и послал Сына Своего в умилостивление за грехи наши.
  • [Зач. 73Б.] Возлюбленные! если так возлюбил нас Бог, то и мы должны любить друг друга.
  • [Зач. 73В.] Бога никто никогда не видел. Если мы любим друг друга, то Бог в нас пребывает, и любовь Его совершенна есть в нас.
  • Что мы пребываем в Нем и Он в нас, узнаём из того, что Он дал нам от Духа Своего.
  • И мы видели и свидетельствуем, что Отец послал Сына Спасителем миру.
  • Кто исповедует, что Иисус есть Сын Божий, в том пребывает Бог, и он в Боге.
  • И мы познали любовь, которую имеет к нам Бог, и уверовали в нее. Бог есть любовь, и пребывающий в любви пребывает в Боге, и Бог в нем.
  • Любовь до того совершенства достигает в нас, что мы имеем дерзновение в день суда, потому что поступаем в мире сем, как Он.
  • В любви нет страха, но совершенная любовь изгоняет страх, потому что в страхе есть мучение. Боящийся несовершен в любви.
  • Будем любить Его, потому что Он прежде возлюбил нас.
  • [Зач. 74.] Кто говорит: «я люблю Бога», а брата своего ненавидит, тот лжец: ибо не любящий брата своего, которого видит, как может любить Бога, Которого не видит?
  • И мы имеем от Него такую заповедь, чтобы любящий Бога любил и брата своего.
  • Всякий верующий, что Иисус есть Христос, от Бога рожден, и всякий, любящий Родившего, любит и Рожденного от Него.
  • Что мы любим детей Божиих, узнаём из того, когда любим Бога и соблюдаем заповеди Его.
  • Ибо это есть любовь к Богу, чтобы мы соблюдали заповеди Его; и заповеди Его нетяжки.
  • Ибо всякий, рожденный от Бога, побеждает мир; и сия есть победа, победившая мир, вера наша.
  • Кто побеждает мир, как не тот, кто верует, что Иисус есть Сын Божий?
  • Сей есть Иисус Христос, пришедший водою и кровию и Духом, не водою только, но водою и кровию, и Дух свидетельствует о Нем, потому что Дух есть истина.
  • Ибо три свидетельствуют на небе: Отец, Слово и Святый Дух; и Сии три суть едино.
  • И три свидетельствуют на земле: дух, вода и кровь; и сии три об одном.
  • Если мы принимаем свидетельство человеческое, свидетельство Божие – больше, ибо это есть свидетельство Божие, которым Бог свидетельствовал о Сыне Своем.
  • Верующий в Сына Божия имеет свидетельство в себе самом; не верующий Богу представляет Его лживым, потому что не верует в свидетельство, которым Бог свидетельствовал о Сыне Своем.
  • Свидетельство сие состоит в том, что Бог даровал нам жизнь вечную, и сия жизнь в Сыне Его.
  • Имеющий Сына (Божия) имеет жизнь; не имеющий Сына Божия не имеет жизни.
  • Сие написал я вам, верующим во имя Сына Божия, дабы вы знали, что вы, веруя в Сына Божия, имеете жизнь вечную.
  • И вот какое дерзновение мы имеем к Нему, что, когда просим чего по воле Его, Он слушает нас.
  • А когда мы знаем, что Он слушает нас во всем, чего бы мы ни просили, – знаем и то, что получаем просимое от Него.
  • Если кто видит брата своего согрешающего грехом не к смерти, то пусть молится, и Бог даст ему жизнь, то есть согрешающему грехом не к смерти. Есть грех к смерти: не о том говорю, чтобы он молился.
  • Всякая неправда есть грех; но есть грех не к смерти.
  • Мы знаем, что всякий, рожденный от Бога, не грешит; но рожденный от Бога хранит себя, и лукавый не прикасается к нему.
  • Мы знаем, что мы от Бога и что весь мир лежит во зле.
  • Знаем также, что Сын Божий пришел и дал нам свет и разум, да познáем Бога истинного и да будем в истинном Сыне Его Иисусе Христе. Сей есть истинный Бог и жизнь вечная.
  • Дети! храните себя от идолов. Аминь.
Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта
Обратная связь