Быт. Исх. Лев. Чис. Втор. Нав. Суд. Руф. 1Цар. 2Цар. 3Цар. 4Цар. 1Пар. 2Пар. 1Ездр. Неем. 2Ездр. Тов. Иудиф. Эсф. 1Мак. 2Мак. 3Мак. 3Ездр. Иов. Пс. Притч. Еккл. Песн. Прем. Сир. Ис. Иер. Плч. Посл.Иер. Вар. Иез. Дан. Ос. Иоил. Ам. Авд. Ион. Мих. Наум. Авв. Соф. Агг. Зах. Мал. Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Сол. 2Сол. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.

Апостола Павла 1-е послание к Тимофею

 
  • [Зач. 283.] Вѣ́рно сло́во: а́ще кто́ епи́скоп­ст­ва хо́щетъ, добра́ дѣ́ла жела́етъ.
  • Подоба́етъ у́бо епи́скопу бы́ти непоро́чну, еди́ныя жены́ му́жу, тре́звену, цѣлому́дру, [благоговѣ́йну,] че́стну, стран­но­люби́ву, учи́телну,
  • не пiя́ницѣ, не бі́йцѣ, не сварли́ву, не мшело­и́мцу, но кро́тку, [не зави́стливу,] не сребролю́бцу,
  • сво́й до́мъ до́брѣ пра́вящу, ча́да иму́щу въ послуша́нiи со вся́кою чистото́ю {че́стностiю}:
  • а́ще же кто́ сво­его́ до́му не умѣ́етъ пра́вити, ка́ко о це́ркви Бо́жiей при­­лѣжа́ти воз­мо́жетъ?
  • не новокреще́н­ну, да не разгордѣ́вся въ су́дъ впаде́тъ дiа́воль.
  • Подоба́етъ же ему́ и свидѣ́тел­ст­во добро́ имѣ́ти от­ внѣ́шнихъ, да не въ поноше́нiе впаде́тъ и въ сѣ́ть непрiя́знену.
  • Дiа́кономъ та́кожде чи́стымъ {че́стнымъ}, не двоязы́чнымъ, не вину́ мно́гу внима́ющымъ, не скверностяжа́телнымъ,
  • иму́щымъ та́ин­ство вѣ́ры въ чи́стѣй со́вѣсти.
  • И сі́и у́бо да искуша́ют­ся пре́жде, пото́мъ же да слу́жатъ, непоро́чни су́ще.
  • Жена́мъ та́кожде чи́стымъ {че́стнымъ}, не клевети́вымъ, [не нава́дницамъ,] тре́звен­нымъ, вѣ́рнымъ во все́мъ.
  • Дiа́кони да быва́ютъ еди́ныя жены́ му́жiе, ча́да до́брѣ пра́вяще и своя́ до́мы:
  • и́бо служи́в­шiи до́брѣ степе́нь себѣ́ до́бръ сниска́ютъ и мно́гое дерзнове́нiе въ вѣ́рѣ, я́же о Христѣ́ Иису́сѣ.
  • [Зач. 284.] Сiя́ пишу́ тебѣ́, упова́я прiити́ къ тебѣ́ ско́ро:
  • а́ще же заме́длю, да увѣ́си, ка́ко подоба́етъ въ дому́ Бо́жiи жи́ти, я́же е́сть це́рковь Бо́га жи́ва, сто́лпъ и утвержде́нiе и́стины.
  • И исповѣ́дуемо ве́лiя е́сть благо­че́стiя та́йна: Бо́гъ яви́ся во пло́ти, оправда́ся въ Ду́сѣ, показа́ся а́нгеломъ, проповѣ́данъ бы́сть во язы́цѣхъ, вѣ́ровася въ мíрѣ, воз­несе́ся во сла́вѣ.
  • [Зач. 283.] Верно слово: если кто епископства желает, доброго дела желает.
  • Но епископ должен быть непорочен, одной жены муж, трезв, целомудрен, благочинен, честен, страннолюбив, учителен,
  • не пьяница, не бийца, не сварлив, не корыстолюбив, но тих, миролюбив, не сребролюбив,
  • хорошо управляющий домом своим, детей содержащий в послушании со всякою честностью;
  • ибо, кто не умеет управлять собственным домом, тот будет ли пещись о Церкви Божией?
  • Не должен быть из новообращенных, чтобы не возгордился и не подпал осуждению с диаволом.
  • Надлежит ему также иметь доброе свидетельство от внешних, чтобы не впасть в нарекание и сеть диавольскую.
  • Диаконы также должны быть честны, не двоязычны, не пристрастны к вину, не корыстолюбивы,
  • хранящие таинство веры в чистой совести.
  • И таких надобно прежде испытывать, потом, если беспорочны, допускать до служения.
  • Равно и жены их должны быть честны, не клеветницы, трезвы, верны во всем.
  • Диакон должен быть муж одной жены, хорошо управляющий детьми и домом своим.
  • Ибо хорошо служившие приготовляют себе высшую степень и великое дерзновение в вере во Христа Иисуса.
  • [Зач. 284.] Сие пишу тебе, надеясь вскоре прийти к тебе,
  • чтобы, если замедлю, ты знал, как должно поступать в доме Божием, который есть Церковь Бога живаго, столп и утверждение истины.
  • И беспрекословно – великая благочестия тайна: Бог явился во плоти, оправдал Себя в Духе, показал Себя Ангелам, проповедан в народах, принят верою в мире, вознесся во славе.
  • Cette parole est certaine: Si quelqu'un aspire à la charge d'évêque, il désire une oeuvre excellente.
  • Il faut donc que l'évêque soit irréprochable, mari d'une seul femme, sobre, modéré, réglé dans sa conduite, hospitalier, propre à l'enseignement.
  • Il faut qu'il ne soit ni adonné au vin, ni violent, mais indulgent, pacifique, désintéressé.
  • Il faut qu'il dirige bien sa propre maison, et qu'il tienne ses enfants dans la soumission et dans une parfaite honnêteté;
  • car si quelqu'un ne sait pas diriger sa propre maison, comment prendra-t-il soin de l'Église de Dieu?
  • Il ne faut pas qu'il soit un nouveau converti, de peur qu'enflé d'orgueil il ne tombe sous le jugement du diable.
  • Il faut aussi qu'il reçoive un bon témoignage de ceux du dehors, afin de ne pas tomber dans l'opprobre et dans les pièges du diable.
  • Les diacres aussi doivent être honnêtes, éloignés de la duplicité, des excès du vin, d'un gain sordide,
  • conservant le mystère de la foi dans une conscience pure.
  • Qu'on les éprouve d'abord, et qu'ils exercent ensuite leur ministère, s'ils sont sans reproche.
  • Les femmes, de même, doivent être honnêtes, non médisantes, sobres, fidèles en toutes choses.
  • Les diacres doivent être maris d'une seule femme, et diriger bien leurs enfants et leurs propres maisons;
  • car ceux qui remplissent convenablement leur ministère s'acquièrent un rang honorable, et une grande assurance dans la foi en Jésus Christ.
  • Je t'écris ces choses, avec l'espérance d'aller bientôt vers toi,
  • mais afin que tu saches, si je tarde, comment il faut se conduire dans la maison de Dieu, qui est l'Église du Dieu vivant, la colonne et l'appui de la vérité.
  • Et, sans contredit, le mystère de la piété est grand: celui qui a été manifesté en chair, justifié par l'Esprit, vu des anges, prêché aux Gentils, cru dans le monde, élevé dans la gloire.