Откровение Иоанна Богослова, 1:14, 5, 2:18

 
  • Апокáлипсисъ {от­кровéнiе} Иисýса Христá, егóже {éже} дадé емý Бóгъ, показáти рабóмъ сво­и́мъ, и́мже подобáетъ бы́ти вскóрѣ. И сказá, послáвъ чрезъ áнгела сво­егó рабý сво­емý Иоáн­ну,
  • и́же свидѣ́тел­ст­вова слóво Бóжiе и свидѣ́тел­ст­во Иисýсъ Христóво, и ели́ка ви́дѣ.
  • Блажéнъ чты́й, и слы́шащiи словесá прорóче­ст­вiя, и соблюдáющiи пи́саная въ нéмъ: врéмя бо бли́зъ.
  • Иоáн­нъ седми́мъ цéрквамъ, я́же сýть во Асíи: благодáть вáмъ и ми́ръ от­ сýщаго, и и́же бѣ́, и грядýщаго, и от­ седми́ духóвъ, и́же предъ престóломъ егó сýть,
  • и от­ Иисýса Христá, и́же éсть свидѣ́тель вѣ́рный, пéрвенецъ изъ мéртвыхъ и кня́зь царéй земны́хъ: лю́бящу ны́ и омы́в­шу нáсъ от­ грѣ́хъ нáшихъ крóвiю сво­éю,
  • и сотвори́лъ éсть нáсъ цари́ и иерéи Бóгу и Отцý сво­емý, томý слáва и держáва во вѣ́ки вѣкóвъ. Ами́нь.
  • Сé, грядéтъ со о́блаки, и ýзритъ егó вся́ко óко и и́же егó прободóша, и плáчь сотворя́тъ о нéмъ вся́ колѣ́на земнáя. Е́й, ами́нь.
  • А́зъ éсмь áлфа и омéга, начáтокъ и конéцъ, глагóлетъ Госпóдь, сы́й, и и́же бѣ́, и гряды́й, вседержи́тель.
  • А́зъ Иоáн­нъ, и́же и брáтъ вáшъ и óбщникъ въ печáли и во цáр­ст­вiи и въ терпѣ́нiи Иисýсъ Христóвѣ, бы́хъ во óстровѣ нарицáемѣмъ пáтмосъ за слóво Бóжiе и за свидѣ́тел­ст­во Иисýсъ Христóво.
  • Бы́хъ въ дýсѣ въ дéнь недѣ́лный, и слы́шахъ за собóю глáсъ вéлiй я́ко трубы́ глагóлющiя: áзъ éсмь áлфа и омéга, пéрвый и послѣ́днiй:
  • и: я́же ви́диши, напиши́ въ кни́гу, и посли́ цéрквамъ, я́же сýть во Асíи: во Ефéсъ и въ сми́рну, въ пергáмъ и въ Ѳиати́ръ, и въ сарди́съ и въ Филаделфíю и въ лаодикíю.
  • И обрати́хся ви́дѣти глáсъ, и́же глагóлаше со мнóю: и обрати́вся ви́дѣхъ сéдмь свѣти́лникъ златы́хъ,
  • и посредѣ́ седми́ свѣти́лниковъ подóбна Сы́ну человѣ́чу, облечéна въ поди́ръ и препоя́сана при­­ сосцý пóясомъ златы́мъ:
  • главá же егó и влáси бѣлы́ áки яри́на бѣ́лая, я́коже снѣ́гъ: и óчи егó я́ко плáмень óгненъ:
  • и нóзѣ егó подóбнѣ халколивáну, я́коже въ пещи́ разжжéн­нѣ: и глáсъ егó я́ко глáсъ вóдъ мнóгъ:
  • и держя́ въ руцѣ́ сво­éй деснѣ́й сéдмь звѣ́здъ: и изъ ýстъ егó мéчь обою́ду óстръ изострéнъ исходя́й: и лицé егó я́коже сóлнце сiя́етъ въ си́лѣ сво­éй.
  • И егдá ви́дѣхъ егó, падóхъ къ ногáма егó я́ко мéртвъ. И положи́ десни́цу свою́ на мнѣ́, глагóля ми́: не бóйся: áзъ éсмь пéрвый и послѣ́днiй
  • и живы́й: и бы́хъ мéртвъ, и сé, жи́въ éсмь во вѣ́ки вѣкóвъ, ами́нь: и и́мамъ ключи́ áда и смéрти.
  • Напиши́ ýбо, я́же ви́дѣлъ еси́, и я́же сýть, и и́мже подобáетъ бы́ти по сéмъ.
  • Тáин­ство седми́ звѣ́здъ, я́же ви́дѣлъ еси́ на десни́цѣ мо­éй, и сéдмь свѣти́лникъ златы́хъ: сéдмь звѣ́здъ áнгели седми́ церквéй сýть: и сéдмь свѣти́лниковъ, я́же ви́дѣлъ еси́, сéдмь церквéй сýть.
  • А́нгелу Ефéсскiя цéркве напиши́: тáко глагóлетъ держя́й сéдмь звѣ́здъ въ десни́цѣ сво­éй, ходя́й посредѣ́ седми́ свѣти́лниковъ златы́хъ:
  • вѣ́мъ твоя́ дѣлá, и трýдъ твóй, и терпѣ́нiе твоé, и я́ко не мóжеши носи́ти злы́хъ, и искуси́лъ еси́ глагóлющыяся бы́ти апóстолы, и не сýть, и обрѣ́лъ еси́ и́хъ лóжныхъ:
  • и понéслъ еси́, и терпѣ́нiе и́маши, и за и́мя моé труди́л­ся еси́ и не изнемóглъ еси́.
  • Но и́мамъ на тя́, я́ко любо­́вь твою́ пéрвую остáвилъ еси́.
  • Помяни́ ýбо, от­кýду спáлъ еси́, и покáйся, и пéрвая дѣлá сотвори́: áще же ни́, грядý тебѣ́ скóро и дви́гну свѣти́лникъ твóй от­ мѣ́ста сво­егó, áще не покáешися.
  • Но сé и́маши, я́ко ненави́диши дѣ́лъ николаи́тскихъ, и́хже и áзъ ненави́жду.
  • Имѣ́яй ýхо да слы́шитъ, чтó Дýхъ глагóлетъ цéрквамъ: побѣждáющему дáмъ я́сти от­ дрéва живóтнаго, éже éсть посредѣ́ рая́ Бóжiя.
  • И áнгелу цéркве сми́рнскiя напиши́: тáко глагóлетъ пéрвый и послѣ́днiй, и́же бы́сть мéртвъ, и [сé,] жи́въ éсть:
  • вѣ́мъ твоя́ дѣлá и скóрбь и нищетý, но богáтъ еси́, и хулы́ глагóлющихся бы́ти иудéй, и не сýть, но сóнмище сатанинó.
  • Не бóйся ничесóже, я́же и́маши пострадáти. Сé, и́мать дiáволъ всаждáти от­ вáсъ въ темни́цы, да искуси́теся: и имѣ́ти бýдете скóрбь до десяти́ днíй. Бýди вѣ́ренъ дáже до смéрти, и дáмъ ти́ вѣнéцъ животá.
  • Имѣ́яй ýхо слы́шати да слы́шитъ, чтó Дýхъ глагóлетъ цéрквамъ: побѣждáяй не и́мать вреди́тися от­ смéрти вторы́я.
  • И áнгелу пергáмскiя цéркве напиши́: тáко глагóлетъ имѣ́яй мéчь обою́ду изощрéнъ:
  • вѣ́мъ дѣлá твоя́, и гдѣ́ живéши, идѣ́же престóлъ сатани́нъ: и держи́ши и́мя моé, и не от­вéргл­ся еси́ вѣ́ры мо­ея́ и въ [моя́] дни́, въ ня́же Анти́пасъ свидѣ́тель мóй вѣ́рный, и́же убiéнъ бы́сть въ вáсъ, идѣ́же живéтъ сатанá.
  • Но и́мамъ на тя́ мáло, я́ко и́маши тý держáщихъ учéнiе Валаáмово, и́же учá­ше Валáка положи́ти соблáзнъ предъ сынми́ Изрáилевыми, я́сти жéртвы и́долскiя и любы́ твори́ти.
  • Тáко и́маши и ты́ держáщыя учéнiе николаи́тско, егóже ненави́жду.
  • Покáйся: áще ли ни́, прiидý тебѣ́ скóро и брáнь сотворю́ съ ни́ми мечéмъ ýстъ мо­и́хъ.
  • Имѣ́яй ýхо слы́шати да слы́шитъ, чтó Дýхъ глагóлетъ цéрквамъ: побѣждáющему дáмъ я́сти от­ мáн­ны сокровéн­ныя, и дáмъ емý кáмень бѣ́лъ и на кáмени и́мя нóво напи́сано, егóже никтóже вѣ́сть, тóкмо прiéмляй.
  • И áнгелу Ѳиати́рскiя цéркве напиши́: тáко глагóлетъ Сы́нъ Бóжiй, имѣ́яй óчи сво­и́ я́ко плáмень óгненъ, и нóзѣ егó подóбнѣ халколивáну:
  • вѣ́мъ твоя́ дѣлá и любо­́вь, и слýжбу и вѣ́ру, и терпѣ́нiе твоé и дѣлá твоя́, и послѣ́дняя бóлша пéрвыхъ.
  • Но и́мамъ на тя́ мáло, я́ко оставля́еши женѣ́ Иезавéли, глагóлющей себé бы́ти прорóчицу, учи́ти и льсти́ти моя́ рабы́, любо­дѣ́й­ст­вовати и снѣ́сти жéртву и́долскую.
  • И дáхъ éй врéмя, да покáет­ся от­ любо­дѣ́й­ст­ва сво­егó, и не покáяся.
  • Сé, áзъ полагáю ю́ на одрѣ́ и любо­дѣ́ющыя съ нéю въ скóрбь вéлiю, áще не покáют­ся от­ дѣ́лъ сво­и́хъ:
  • и чáда и́хъ ýмрутъ смéртiю {и чáда ея́ убiю́ смéртiю}: и уразумѣ́ютъ вся́ цéркви, я́ко áзъ éсмь испытáяй сердцá и утрóбы: и дáмъ вáмъ комýждо по дѣлóмъ вáшымъ.
  • Вáмъ же глагóлю и прóчымъ сýщымъ въ Ѳиати́рѣ, и́же не и́мутъ учéнiя сегó и и́же не разумѣ́ютъ глуби́нъ сатанины́хъ, я́коже глагóлютъ: не воз­ложý на вы́ тяготы́ и́ныя:
  • тóкмо, éже и́мате, держи́те, дóндеже прiидý.
  • И побѣждáющему и соблюдáющему дѣлá моя́ до концá, дáмъ емý влáсть на язы́цѣхъ,
  • и упасéтъ я́ жезлóмъ желѣ́знымъ, я́ко сосýды скудéльничи сокрушáт­ся, я́коже и áзъ прiя́хъ от­ Отцá мо­егó:
  • и дáмъ емý звѣздý ýтрен­нюю.
  • Имѣ́яй ýхо слы́шати да слы́шитъ, чтó Дýхъ глагóлетъ цéрквамъ.
  • Откровение Иисуса Христа, которое дал Ему Бог, чтобы показать рабам Своим, чему надлежит быть вскоре. И Он показал, послав оное через Ангела Своего рабу Своему Иоанну,
  • который свидетельствовал слово Божие и свидетельство Иисуса Христа и что он видел.
  • Блажен читающий и слушающие слова пророчества сего и соблюдающие написанное в нем; ибо время близко.
  • Иоанн семи церквам, находящимся в Асии: благодать вам и мир от Того, Который есть и был и грядет, и от семи духов, находящихся перед престолом Его,
  • и от Иисуса Христа, Который есть свидетель верный, первенец из мертвых и владыка царей земных. Ему, возлюбившему нас и омывшему нас от грехов наших Кровию Своею
  • и соделавшему нас царями и священниками Богу и Отцу Своему, слава и держава во веки веков, аминь.
  • Се, грядет с облаками, и узрит Его всякое око и те, которые пронзили Его; и возрыдают пред Ним все племена земные. Ей, аминь.
  • Я есмь Альфа и Омега, начало и конец, говорит Господь, Который есть и был и грядет, Вседержитель.
  • Я, Иоанн, брат ваш и соучастник в скорби и в царствии и в терпении Иисуса Христа, был на острове, называемом Патмос, за слово Божие и за свидетельство Иисуса Христа.
  • Я был в духе в день воскресный, и слышал позади себя громкий голос, как бы трубный, который говорил: Я есмь Альфа и Омега, Первый и Последний;
  • то, что видишь, напиши в книгу и пошли церквам, находящимся в Асии: в Ефес, и в Смирну, и в Пергам, и в Фиатиру, и в Сардис, и в Филадельфию, и в Лаодикию.
  • Я обратился, чтобы увидеть, чей голос, говоривший со мною; и обратившись, увидел семь золотых светильников
  • и, посреди семи светильников, подобного Сыну Человеческому, облеченного в подир* и по персям опоясанного золотым поясом: //*Длинная одежда Иудейских первосвященников и царей.
  • глава Его и волосы белы, как белая вóлна, как снег; и очи Его, как пламень огненный;
  • и ноги Его подобны халколивану, как раскаленные в печи, и голос Его, как шум вод многих.
  • Он держал в деснице Своей семь звезд, и из уст Его выходил острый с обеих сторон меч; и лице Его, как солнце, сияющее в силе своей.
  • И когда я увидел Его, то пал к ногам Его, как мертвый. И Он положил на меня десницу Свою и сказал мне: не бойся; Я есмь Первый и Последний,
  • и живый; и был мертв, и се, жив во веки веков, аминь; и имею ключи ада и смерти.
  • Итак напиши, что ты видел, и что есть, и что будет после сего.
  • Тайна семи звезд, которые ты видел в деснице Моей, и семи золотых светильников есть сия: семь звезд суть Ангелы семи церквей; а семь светильников, которые ты видел, суть семь церквей.
  • Ангелу Ефесской церкви напиши: так говорит Держащий семь звезд в деснице Своей, Ходящий посреди семи золотых светильников:
  • знаю дела твои, и труд твой, и терпение твое, и то, что ты не можешь сносить развратных, и испытал тех, которые называют себя апостолами, а они не таковы, и нашел, что они лжецы;
  • ты много переносил и имеешь терпение, и для имени Моего трудился и не изнемогал.
  • Но имею против тебя то, что ты оставил первую любовь твою.
  • Итак вспомни, откуда ты ниспал, и покайся, и твори прежние дела; а если не так, скоро приду к тебе, и сдвину светильник твой с места его, если не покаешься.
  • Впрочем то в тебе хорошо, что ты ненавидишь дела Николаитов, которые и Я ненавижу.
  • Имеющий ухо да слышит, что Дух говорит церквам: побеждающему дам вкушать от древа жизни, которое посреди рая Божия.
  • И Ангелу Смирнской церкви напиши: так говорит Первый и Последний, Который был мертв, и се, жив:
  • знаю твои дела, и скорбь, и нищету (впрочем ты богат), и злословие от тех, которые говорят о себе, что они Иудеи, а они не таковы, но сборище сатанинское.
  • Не бойся ничего, что тебе надобно будет претерпеть. Вот, диавол будет ввергать из среды вас в темницу, чтобы искусить вас, и будете иметь скорбь дней десять. Будь верен до смерти, и дам тебе венец жизни.
  • Имеющий ухо (слышать) да слышит, что Дух говорит церквам: побеждающий не потерпит вреда от второй смерти.
  • И Ангелу Пергамской церкви напиши: так говорит Имеющий острый с обеих сторон меч:
  • знаю твои дела, и что ты живешь там, где престол сатаны, и что содержишь имя Мое, и не отрекся от веры Моей даже в те дни, в которые у вас, где живет сатана, умерщвлен верный свидетель Мой Антипа.
  • Но имею немного против тебя, потому что есть у тебя там держащиеся учения Валаама, который научил Валака ввести в соблазн сынов Израилевых, чтобы они ели идоложертвенное и любодействовали.
  • Так и у тебя есть держащиеся учения Николаитов, которое Я ненавижу.
  • Покайся; а если не так, скоро приду к тебе и сражусь с ними мечом уст Моих.
  • Имеющий ухо (слышать) да слышит, что Дух говорит церквам: побеждающему дам вкушать сокровенную манну, и дам ему белый камень и на камне написанное новое имя, которого никто не знает, кроме того, кто получает.
  • И Ангелу Фиатирской церкви напиши: так говорит Сын Божий, у Которого очи, как пламень огненный, и ноги подобны халколивану:
  • знаю твои дела и любовь, и служение, и веру, и терпение твое, и то, что последние дела твои больше первых.
  • Но имею немного против тебя, потому что ты попускаешь жене Иезавели, называющей себя пророчицею, учить и вводить в заблуждение рабов Моих, любодействовать и есть идоложертвенное.
  • Я дал ей время покаяться в любодеянии ее, но она не покаялась.
  • Вот, Я повергаю ее на одр и любодействующих с нею в великую скорбь, если не покаются в делах своих.
  • И детей ее поражу смертью, и уразумеют все церкви, что Я есмь испытующий сердца и внутренности; и воздам каждому из вас по делам вашим.
  • Вам же и прочим, находящимся в Фиатире, которые не держат сего учения и которые не знают так называемых глубин сатанинских, сказываю, что не наложу на вас иного бремени;
  • только то, что имеете, держите, пока приду.
  • Кто побеждает и соблюдает дела Мои до конца, тому дам власть над язычниками,
  • и будет пасти их жезлом железным; как сосуды глиняные, они сокрушатся, как и Я получил власть от Отца Моего;
  • и дам ему звезду утреннюю.
  • Имеющий ухо (слышать) да слышит, что Дух говорит церквам.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта


Библия на портале Азбука веры (292 голоса: 4.55 из 5)