Апостола Павла послание к колоссянам, 1:15-16, 2:9

 
  • [Зач. 249А.] Пáвелъ, апóстолъ Иисýсъ Христóвъ вóлею Бóжiею, и тимоѳéй брáтъ,
  • сýщымъ въ колоссáехъ святы́мъ и вѣ́рнымъ брáтiямъ о Христѣ́ Иисýсѣ:
  • [Зач. 249Б.] благодáть вáмъ и ми́ръ от­ Бóга Отцá нá­шего, и Гóспода Иисýса Христá. Благодари́мъ Бóга и Отцá Гóспода нá­шего Иисýса Христá, всегдá о вáсъ моля́щеся,
  • слы́шав­ше вѣ́ру вáшу, я́же о Христѣ́ Иисýсѣ, и любо­́вь, ю́же и́мате ко всѣ́мъ святы́мъ,
  • за уповáнiе от­ложéн­ное вáмъ на небесѣ́хъ, éже прéжде слы́шасте въ словеси́ и́стины благовѣ­ст­вовáнiя,
  • сýщаго въ вáсъ, я́коже и во всéмъ мíрѣ: и éсть плодонóсно и расти́мо, я́коже и въ вáсъ, от­ негóже днé слы́шасте и разумѣ́сте благодáть Бóжiю во и́стинѣ:
  • я́коже и увѣ́дѣсте от­ епафрáса, воз­лю́блен­наго сорабóтника нá­шего, и́же éсть вѣ́ренъ о вáсъ служи́тель Христóвъ,
  • и́же и яви́ нáмъ вáшу любо­́вь въ дýсѣ.
  • Сегó рáди и мы́, от­ негóже днé слы́шахомъ, не престаéмъ о вáсъ моля́щеся и прося́ще, да испóлнитеся въ рáзумѣ вóли егó, во вся́цѣй премýдрости и рáзумѣ духóвнѣмъ,
  • я́ко ходи́ти вáмъ достóинѣ Бóгу во вся́цѣмъ угождéнiи [и] вся́цѣмъ дѣ́лѣ блáзѣ, плодонося́ще и воз­растáюще въ рáзумѣ Бóжiи,
  • вся́кою си́лою воз­могáюще по держáвѣ слáвы егó, во вся́цѣмъ терпѣ́нiи и долготерпѣ́нiи съ рáдостiю,
  • [Зач. 250.] благодаря́ще Бóга и Отцá, при­­звáв­шаго вáсъ въ при­­чáстiе наслѣ́дiя святы́хъ во свѣ́тѣ,
  • и́же избáви нáсъ от­ влáсти тéмныя и престáви въ цáр­ст­во Сы́на любвé сво­ея́,
  • о нéмже и́мамы избавлéнiе крóвiю егó и оставлéнiе грѣ́ховъ,
  • и́же éсть о́бразъ Бóга неви́димаго, перворождéнъ всея́ твáри:
  • я́ко тѣ́мъ созданá бы́ша вся́ческая, я́же на небеси́ и я́же на земли́, ви́димая и неви́димая, áще престóли, áще госпóд­ст­вiя, áще начáла, áще влáсти: вся́ческая тѣ́мъ и о нéмъ создáшася:
  • и тóй éсть прéжде всѣ́хъ, и вся́ческая въ нéмъ состоя́т­ся.
  • [Зач. 251.] И тóй éсть главá тѣ́лу цéркве, и́же éсть начáтокъ, перворождéнъ изъ мéртвыхъ, я́ко да бýдетъ во всѣ́хъ тóй пéрвен­ствуя:
  • я́ко въ нéмъ благо­извóли всемý исполнéнiю всели́тися,
  • и тѣ́мъ при­­мири́ти вся́ческая къ себѣ́, умиротвори́въ крóвiю крéстá егó, чрезъ негó, áще земнáя, áще ли небéсная.
  • И вáсъ, иногдá сýщихъ от­чуждéн­ныхъ и врагóвъ помышлéньми въ дѣ́лѣхъ лукáвыхъ,
  • ны́нѣ же при­­мири́ въ тѣ́лѣ плóти егó смéртiю егó, предстáвити вáсъ святы́хъ и непорóчныхъ и непови́н­ныхъ предъ собóю,
  • áще ýбо пребывáете въ вѣ́рѣ основáни и твéрди, и неподви́жими от­ уповáнiя благовѣ­ст­вовáнiя, éже слы́шасте, проповѣ́дан­ное всéй твáри поднебéснѣй, емýже бы́хъ áзъ пáвелъ служи́тель.
  • [Зач. 252.] Ны́нѣ рáдуюся во страдáнiихъ мо­и́хъ о вáсъ, я́ко исполня́ю лишéнiе скорбéй Христóвыхъ во плóти мо­éй за тѣ́ло егó, éже éсть цéрковь,
  • éйже бы́хъ áзъ служи́тель по смотрéнiю Бóжiю, дáн­ному мнѣ́ въ вáсъ, испóлнити слóво Бóжiе,
  • тáйну сокровéн­ную от­ вѣ́къ и от­ родóвъ: ны́нѣ же яви́ся святы́мъ егó,
  • и́мже восхотѣ́ Бóгъ сказáти, кóе богáт­ст­во слáвы тáйны сея́ во язы́цѣхъ, и́же éсть Христóсъ въ вáсъ, уповáнiе слáвы,
  • егóже мы́ проповѣ́дуемъ, наказýюще вся́каго человѣ́ка и учáще вся́цѣй премýдрости, да предстáвимъ вся́каго человѣ́ка совершéн­на о Христѣ́ Иисýсѣ:
  • въ нéмже и труждáюся и подвизáюся по дѣ́й­ст­ву егó дѣ́й­ст­вуемому во мнѣ́ си́лою.
  • [Зач. 253.] Хощý ýбо вáсъ вѣ́дѣти, коли́къ пóдвигъ и́мамъ о вáсъ и о сýщихъ въ лаодикíи и во иерапóли, и ели́цы не ви́дѣша лицá мо­егó во плóти,
  • да утѣ́шат­ся сердцá и́хъ, снéмшихся въ любви́ и во вся́цѣмъ богáт­ст­вѣ извѣщéнiя разýма, въ познáнiе тáйны Бóга и Отцá и Христá,
  • въ нéмже сýть вся́ сокрóвища премýдрости и разýма сокровéн­на.
  • Сié же глагóлю, да никтóже вáсъ прельсти́тъ въ словопрѣ́нiи:
  • áще бо и плóтiю от­стою́, но дýхомъ съ вáми éсмь, рáдуяся и ви́дя вáшъ чи́нъ и утверждéнiе вá­шея вѣ́ры, я́же во Христá.
  • Я́коже ýбо прiя́сте Христá Иисýса Гóспода, [тáкожде] въ нéмъ ходи́те,
  • укоренéни и наздáни въ нéмъ и извѣ́­ст­вовани вѣ́рою, я́коже научи́стеся, избы́точе­ст­ву­ю­ще въ нéй благодарéнiемъ.
  • [Зач. 254.] [Брáтiе,] блюди́теся, да никтóже вáсъ бýдетъ прельщáя филосóфiею и тщéтною лéстiю, по предáнiю человѣ́ческому, по стихíамъ мíра, а не по Христѣ́:
  • я́ко въ тóмъ живéтъ вся́ко исполнéнiе Боже­ст­вá тѣлéснѣ:
  • и да бýдете въ нéмъ испóлнени, и́же éсть главá вся́кому начáлу и влáсти:
  • о нéмже и обрѣ́зани бы́сте обрѣ́занiемъ нерукотворéн­нымъ, въ совлечéнiи тѣ́ла грѣхóвнаго плóти, во обрѣ́занiи Христóвѣ,
  • спогрéбшеся емý крещéнiемъ: о нéмже и совостáсте вѣ́рою дѣ́й­ст­вiя Бóга, воскреси́в­шаго егó изъ мéртвыхъ:
  • [Зач. 255.] и вáсъ, мéртвыхъ сýщихъ въ прегрѣшéнiихъ и въ необрѣ́занiи плóти вá­шея, сооживи́лъ éсть съ ни́мъ, даровáвъ нáмъ вся́ прегрѣшéнiя,
  • истреби́въ éже на нáсъ рукописáнiе учéньми, éже бѣ́ сопроти́вно нáмъ, и тó взя́тъ от­ среды́, при­­гвоз­ди́въ é на крéстѣ́:
  • совлéкъ начáла и влáсти, изведé въ позóръ дерзновéнiемъ, изобличи́въ и́хъ въ себѣ́ {побѣди́въ и́хъ на нéмъ}.
  • Да никтóже ýбо вáсъ осуждáетъ о ядéнiи, или́ о питiи́, или́ о чáсти прáздника, или́ о новомéсячiихъ, или́ о суббóтахъ:
  • я́же сýть стѣ́нь грядýщихъ, тѣ́ло же Христóво.
  • Никтóже вáсъ да прельщáетъ изволéн­нымъ емý смиреномýдрiемъ и слýжбою áнгеловъ, я́же не увѣ́дѣ учя́, [[въ тѣ́хъ] ходя́], безъ умá {всýе} дмя́ся от­ умá плóти сво­ея́,
  • а не держя́ главы́, изъ нея́же всé тѣ́ло, состáвы и со­ýзы подáемо и снéмлемо, расти́тъ воз­ращéнiе Бóжiе.
  • [Зач. 256.] А́ще ýбо умрóсте со Христóмъ от­ стихíй мíра, почтó áки живýще въ мíрѣ стязáетеся?
  • Не косни́ся, нижé вкуси́, нижé осяжи́:
  • я́же сýть вся́ во истлѣ́нiе употреблéнiемъ, по зáповѣдемъ и учéниемъ человѣ́ческимъ:
  • я́же сýть слóво ýбо имýща премýдрости въ самовóльнѣй слýжбѣ и смиреномýдрiи и непощадѣ́нiи тѣ́ла, не въ чéсти кó­ей къ сы́тости плóти.
  • [Зач. 249А.] Павел, волею Божиею Апостол Иисуса Христа, и Тимофей брат,
  • находящимся в Колоссах святым и верным братиям во Христе Иисусе:
  • [Зач. 249Б.] благодать вам и мир от Бога Отца нашего и Господа Иисуса Христа. Благодарим Бога и Отца Господа нашего Иисуса Христа, всегда молясь о вас,
  • услышав о вере вашей во Христа Иисуса и о любви ко всем святым,
  • в надежде на уготованное вам на небесах, о чем вы прежде слышали в истинном слове благовествования,
  • которое пребывает у вас, как и во всем мире, и приносит плод, и возрастает, как и между вами, с того дня, как вы услышали и познали благодать Божию в истине,
  • как и научились от Епафраса, возлюбленного сотрудника нашего, верного для вас служителя Христова,
  • который и известил нас о вашей любви в духе.
  • Посему и мы с того дня, как о сем услышали, не перестаем молиться о вас и просить, чтобы вы исполнялись познанием воли Его, во всякой премудрости и разумении духовном,
  • чтобы поступали достойно Бога, во всем угождая Ему, принося плод во всяком деле благом и возрастая в познании Бога,
  • укрепляясь всякою силою по могуществу славы Его, во всяком терпении и великодушии с радостью,
  • [Зач. 250.] благодаря Бога и Отца, призвавшего нас к участию в наследии святых во свете,
  • избавившего нас от власти тьмы и введшего в Царство возлюбленного Сына Своего,
  • в Котором мы имеем искупление Кровию Его и прощение грехов,
  • Который есть образ Бога невидимого, рожденный прежде всякой твари;
  • ибо Им создано всё, что на небесах и что на земле, видимое и невидимое: престолы ли, господства ли, начальства ли, власти ли, – все Им и для Него создано;
  • и Он есть прежде всего, и все Им стои́т.
  • [Зач. 251.] И Он есть глава тела Церкви; Он – начаток, первенец из мертвых, дабы иметь Ему во всем первенство,
  • ибо благоугодно было Отцу, чтобы в Нем обитала всякая полнота,
  • и чтобы посредством Его примирить с Собою все, умиротворив через Него, Кровию креста Его, и земное и небесное.
  • И вас, бывших некогда отчужденными и врагами, по расположению к злым делам,
  • ныне примирил в теле Плоти Его, смертью Его, чтобы представить вас святыми и непорочными и неповинными пред Собою,
  • если только пребываете тверды и непоколебимы в вере и не отпадаете от надежды благовествования, которое вы слышали, которое возвещено всей твари поднебесной, которого я, Павел, сделался служителем.
  • [Зач. 252.] Ныне радуюсь в страданиях моих за вас и восполняю недостаток в плоти моей скорбей Христовых за Тело Его, которое есть Церковь,
  • которой сделался я служителем по домостроительству Божию, вверенному мне для вас, чтобы исполнить слово Божие,
  • тайну, сокрытую от веков и родов, ныне же открытую святым Его,
  • Которым благоволил Бог показать, какое богатство славы в тайне сей для язычников, которая есть Христос в вас, упование славы,
  • Которого мы проповедуем, вразумляя всякого человека и научая всякой премудрости, чтобы представить всякого человека совершенным во Христе Иисусе;
  • для чего я и тружусь и подвизаюсь силою Его, действующею во мне могущественно.
  • [Зач. 253.] Желаю, чтобы вы знали, какой подвиг имею я ради вас и ради тех, которые в Лаодикии и Иераполе, и ради всех, кто не видел лица моего в плоти,
  • дабы утешились сердца их, соединенные в любви для всякого богатства совершенного разумения, для познания тайны Бога и Отца и Христа,
  • в Котором сокрыты все сокровища премудрости и ведения.
  • Это говорю я для того, чтобы кто-нибудь не прельстил вас вкрадчивыми словами;
  • ибо хотя я и отсутствую телом, но духом нахожусь с вами, радуясь и видя ваше благоустройство и твердость веры вашей во Христа.
  • Посему, как вы приняли Христа Иисуса Господа, так и ходи́те в Нем,
  • будучи укоренены и утверждены в Нем и укреплены в вере, как вы научены, преуспевая в ней с благодарением.
  • [Зач. 254.] Смотрите, братия, чтобы кто не увлек вас философиею и пустым обольщением, по преданию человеческому, по стихиям мира, а не по Христу;
  • ибо в Нем обитает вся полнота Божества телесно,
  • и вы имеете полноту в Нем, Который есть глава всякого начальства и власти.
  • В Нем вы и обрезаны обрезанием нерукотворенным, совлечением греховного тела плоти, обрезанием Христовым;
  • быв погребены с Ним в крещении, в Нем вы и совоскресли верою в силу Бога, Который воскресил Его из мертвых,
  • [Зач. 255.] и вас, которые были мертвы во грехах и в необрезании плоти вашей, оживил вместе с Ним, простив нам все грехи,
  • истребив учением бывшее о нас рукописание, которое было против нас, и Он взял его от среды и пригвоздил ко кресту;
  • отняв силы у начальств и властей, властно подверг их позору, восторжествовав над ними Собою.
  • Итак никто да не осуждает вас за пищу, или питие, или за какой-нибудь праздник, или новомесячие, или субботу:
  • это есть тень будущего, а тело – во Христе.
  • Никто да не обольщает вас самовольным смиренномудрием и служением Ангелов, вторгаясь в то, чего не видел, безрассудно надмеваясь плотским своим умом
  • и не держась главы, от которой все тело, составами и связями будучи соединяемо и скрепляемо, растет возрастом Божиим.
  • [Зач. 256.] Итак, если вы со Христом умерли для стихий мира, то для чего вы, как живущие в мире, держитесь постановлений:
  • «не прикасайся», «не вкушай», «не дотрагивайся»
  • (что все истлевает от употребления), по заповедям и учению человеческому?
  • Это имеет только вид мудрости в самовольном служении, смиренномудрии и изнурении тела, в некотором небрежении о насыщении плоти.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта


Библия на портале Азбука веры (292 голоса: 4.55 из 5)