Быт. Исх. Лев. Чис. Втор. Нав. Суд. Руф. 1Цар. 2Цар. 3Цар. 4Цар. 1Пар. 2Пар. 1Ездр. Неем. 2Ездр. Тов. Иудиф. Эсф. 1Мак. 2Мак. 3Мак. 3Ездр. Иов. Пс. Притч. Еккл. Песн. Прем. Сир. Ис. Иер. Плч. Посл.Иер. Вар. Иез. Дан. Ос. Иоил. Ам. Авд. Ион. Мих. Наум. Авв. Соф. Агг. Зах. Мал. Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Сол. 2Сол. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.

1-я книга Ездры

 
  • Прорóче­с­т­вова же Аггéй прорóкъ и захáрiа сы́нъ áддовъ прорицáнiе ко Иудéомъ, и́же бя́ху во Иудéи и Иерусали́мѣ, во и́мя Бóга Изрáилева на ни́хъ.
  • Тогдá востáста зоровáвель сы́нъ Салаѳiи́левъ и иисýсъ сы́нъ Иоседéковъ и начáста здáти дóмъ Бóжiй, и́же во Иерусали́мѣ: и съ ни́ма прорóцы Бóжiи помогáюще и́ма.
  • Въ тó врéмя прiи́де къ ни́мъ Ѳаѳанáй кня́зь сýщiй за рѣкóю и саѳарвузанáй и сослужи́телiе и́хъ, и сiя́ рекóша и́мъ: ктó дадé вáмъ влáсть созидáти дóмъ сéй и стѣ́ны сiя́ воз­ставля́ти?
  • Тогдá сiя́ рекóша и́мъ: кáя сýть именá мужéй созидáющихъ грáдъ сéй?
  • И óчи Бóжiи на плѣнéнiе Иýдино, и не воз­брани́ша и́мъ, дóндеже послáнiе къ дáрiю от­несéно, и тогдá послáся съ писмонóсцемъ о сéмъ.
  • Изъявлéнiе послáнiя, éже послá Ѳаѳанáй кня́зь объ о́нъ пóлъ рѣки́ и саѳарвузанáй и сослужи́телiе и́хъ Афарсахéе, и́же бя́ху за рѣкóю, дáрiю царю́:
  • словесы́ послáша къ немý, и сiя́ пи́сана въ нéмъ: дáрiю царю́ ми́ръ вся́къ:
  • вѣ́домо да бýдетъ царю́, я́ко ходи́хомъ во Иудéйскую странý къ дóму Бóга вели́каго, и тóй созидáет­ся кáменiемъ избрáн­нымъ, и древá стáвят­ся въ стѣнáхъ, дѣ́ло же тó со тщáнiемъ стрóит­ся и благопоспѣшáет­ся въ рукáхъ и́хъ:
  • тогдá вопроси́хомъ старѣ́йшинъ тѣ́хъ и тáко рекóхомъ и́мъ: ктó дадé вáмъ влáсть дóмъ сéй созидáти и стѣ́ны сiя́ воз­ставля́ти?
  • и о и́менѣхъ и́хъ вопроси́хомъ и́хъ, да воз­вѣсти́мъ тебѣ́, я́ко да напи́шемъ тебѣ́ именá мужéй, и́же сýть начáлницы и́хъ:
  • и сицевá словесá от­вѣщáша нáмъ глагóлюще: мы́ есмы́ раби́ Бóга небесé и земли́, и созидáемъ дóмъ, и́же бы́сть устрó­енъ прéжде сегó за лѣ́та мнóга, и цáрь Изрáилевъ вели́кiй создá егó и соверши́ егó и́мъ:
  • егдá же прогнѣ́ваша отцы́ нáши Бóга небéснаго, предадé и́хъ въ рýки навуходонóсора царя́ Вавилóнскаго халдéанина, и дóмъ сéй разори́ и лю́ди преведé въ Вавилóнъ:
  • но въ лѣ́то пéрвое ки́ра царя́, ки́ръ цáрь Вавилóнскiй постáви повелѣ́нiе, да дóмъ Бóжiй сéй сози́ждет­ся,
  • и сосýды дóму Бóжiя златы́я и срéбряныя, я́же навуходонóсоръ взя́ изъ дóму, и́же во Иерусали́мѣ, и от­несé я́ въ хрáмъ Вавилóнскiй, изнесé ты́я ки́ръ цáрь от­ хрáма Вавилóнскаго и дадé и́хъ Саванасáру храни́телю, и́же надъ сокрóвищемъ,
  • и речé емý: вся́ сосýды сiя́ воз­ми́ и иди́, и постáви и́хъ въ домý, и́же éсть во Иерусали́мѣ, на мѣ́сто и́хъ:
  • тогдá Саванасáръ тóй прiи́де и постáви основáнiе дóму Бóжiя во Иерусали́мѣ, и от­ тогó врéмене дáже доны́нѣ созидáет­ся, и ещé не совершéнъ éсть:
  • и ны́нѣ áще [ви́дит­ся] царю́ блáго, да посмотри́тъ въ домý сокрóвища царя́ Вавилóнскаго, да увѣ́си, я́ко от­ царя́ ки́ра бы́сть повелѣ́нiе созидáти дóмъ Бóжiй сéй, и́же во Иерусали́мѣ, и увѣ́давъ о сéмъ цáрь да пóслетъ къ нáмъ.
  • Но пророк Аггей и пророк Захария, сын Адды, говорили Иудеям, которые в Иудее и Иерусалиме, пророческие речи во имя Бога Израилева.
  • Тогда встали Зоровавель, сын Салафиилов, и Иисус, сын Иоседеков, и начали строить дом Божий в Иерусалиме, и с ними пророки Божии, подкреплявшие их.
  • В то время пришел к ним Фафнай, заречный областеначальник, и Шефар-Бознай и товарищи их, и так сказали им: кто дал вам разрешение строить дом сей и доделывать стены сии?
  • Тогда мы сказали им имена тех людей, которые строят это здание.
  • Но око Бога их было над старейшинами Иудейскими, и те не возбраняли им, доколе дело не отправили к Дарию, и доколе не пришло решение по этому делу.
  • Вот содержание письма, которое послал Фафнай, заречный областеначальник, и Шефар-Бознай с товарищами своими – Афарсахеями, которые за рекою, к царю Дарию.
  • В донесении, которое они послали к нему, вот что написано: Дарию царю – всякий мир!
  • Да будет известно царю, что мы ходили в Иудейскую область, к дому Бога великого; и строится он из больших камней, и дерево вкладывается в стены; и работа сия производится быстро и с успехом идет в руках их.
  • Тогда мы спросили у старейшин тех и так сказали им: кто дал вам разрешение строить дом сей и стены сии доделывать?
  • И сверх того об именах их мы спросили их, чтобы дать знать тебе и написать имена тех людей, которые главными у них.
  • И они ответили нам такими словами: мы рабы Бога неба и земли и строим дом, который был построен за много лет прежде сего, – и великий царь у Израиля строил его и довершил его.
  • Когда же отцы наши прогневали Бога небесного, Он предал их в руку Навуходоносора, царя Вавилонского, Халдеянина; и дом сей он разрушил, и народ переселил в Вавилон.
  • Но в первый год Кира, царя Вавилонского, царь Кир дал разрешение построить сей дом Божий;
  • да и сосуды дома Божия, золотые и серебряные, которые Навуходоносор вынес из храма Иерусалимского и отнес в храм Вавилонский, – вынес Кир царь из храма Вавилонского; и отдали их по имени Шешбацару, которого он назначил областеначальником,
  • и сказал ему: возьми сии сосуды, пойди и отнеси их в храм Иерусалимский, и пусть дом Божий строится на своем месте.
  • Тогда Шешбацар тот пришел, положил основания дома Божия в Иерусалиме; и с тех пор доселе он строится, и еще не кончен.
  • Итак, если царю благоугодно, пусть поищут в доме царских сокровищ, там в Вавилоне, точно ли царем Киром дано разрешение строить сей дом Божий в Иерусалиме, и царскую волю о сем пусть пришлют к нам.
Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта
Обратная связь