Апостола Павла послание к галатам, 2:20

 
  • Пот0мъ же по четыре­нa­де­сz­ти лётэхъ пaки взыд0хъ во їеrли1мъ съ варнaвою, по­eмъ съ соб0ю и3 тjта.
  • Взыд0хъ же по t­кровeнію, и3 предложи1хъ и5мъ бlговэ­ст­вовaніе, є4же проповёдую во kзhцэхъ, на є3ди1нэ же мни6мымъ, да не кaкw вотщE текY, и3ли2 тек0хъ.
  • Но ни тjтъ, и4же со мн0ю, є4ллинъ сhй, нyжденъ бhсть њбрёзатисz.
  • И# за при­шeдшую лжебрaтію, и5же при­внид0ша соглsдати своб0ды нa­шеz, ю4же и4мамы њ хrтЁ їи7сэ, да нaсъ пораб0тzтъ:
  • и5мже ни къ часY повинyхомсz въ покорeніе, да и4стина бlговёстіz пребyдетъ въ вaсъ.
  • [(ҐЗа? 201.Ґ)] T мнsщихсz же бhти что2, ћкови нёкогда бёша, ничт0же ми2 рaзн­ствуетъ: лицA бг7ъ человёча не пріeмлетъ. Мнё бо мни1міи ничт0же при­воз­ложи1ша:
  • но сопроти1вное, ўразумёв­ше, ћкw ўвёрено ми2 бhсть бlговёстіе неwбрёзаніz, ћкоже ПетрY њбрёзаніz:
  • и4бо споспёше­с­т­вовавый ПетрY въ послaніе њбрёзаніz, споспёше­с­т­вова и3 мнЁ во kзhки:
  • и3 познaв­ше блгdть дaн­ную ми2, їaкwвъ и3 ки1фа и3 їwaн­нъ, мни1міи столпи2 бhти, десни1цы дaша мнЁ и3 варнaвэ nбщeніz, да мы2 во kзhки, nни1 же во њбрёзаніе,
  • т0чію ни1щихъ да п0мнима: є4же и3 потщaхсz сіE и4стое сотвори1ти.
  • [(ҐЗа? 202.Ґ)] Е3гдa же пріи1де пeтръ во ґнтіохjю, въ лицE є3мY противустaхъ, ћкw заз0ренъ бЁ.
  • Прeжде бо дaже не пріити2 нBкимъ t­ їaкwва, съ kзы6ки kдsше: є3гдa же пріид0ша, њпрsташесz и3 t­лучa­шесz, боsсz сyщихъ t­ њбрёзаніz.
  • И# лицемёришасz съ ни1мъ и3 пр0чіи їудє1и, ћкw и3 варнaвэ при­стaти лицемёр­ст­ву и4хъ.
  • Но є3гдA ви1дэхъ, ћкw не прaвw х0дzтъ ко и4стинэ бlговэ­ст­вовaніz, рек0хъ ПетрY пред8 всёми: а4ще ты2, їудeй сhй, kзhчески, ґ не їудeйски живeши, почто2 kзhки нyдиши їудeйски жи1тел­ст­вовати;
  • Мы2 є3сте­с­т­в0мъ їудeє, ґ не t­ kзы6къ грBшницы:
  • [(ҐЗа? 203.Ґ)] ўвёдэв­ше же, ћкw не њправди1т­сz человёкъ t­ дёлъ зак0на, но т0кмw вёрою їи7съ хrт0вою, и3 мы2 во хrтA їи7са вёровахомъ, да њправди1мсz t­ вёры хrт0вы, ґ не t­ дёлъ зак0на: занE не њправди1т­сz t­ дёлъ зак0на всsка пл0ть.
  • А$ще ли, и4щуще њправди1тисz њ хrтЁ, њбрэт0хомсz и3 сaми грBшницы, хrт0съ ќбw грэхy ли служи1тель; Да не бyдетъ.
  • А$ще бо, ±же разори1хъ, сі‰ пaки созидaю, престyпника себE представлsю.
  • А$зъ бо зак0номъ зак0ну ўмр0хъ, да бг7ови жи1въ бyду. Хrт0ви сраспsхсz:
  • живy же не ктомY а4зъ, но живeтъ во мнЁ хrт0съ. Ґ є4же н­н7э живY во пл0ти, вёрою живY сн7а б9іz, воз­люби1в­шагw менE и3 предaв­шагw себE по мнЁ.
  • [(ҐЗа? 204.Ґ)] Не t­метaю блгdти б9іz. А$ще бо зак0номъ прaвда, u5бо хrт0съ тyне ќмре.
  • Потом, через четырнадцать лет, опять ходил я в Иерусалим с Варнавою, взяв с собою и Тита.
  • Ходил же по откровению, и предложил там, и особо знаменитейшим, благовествование, проповедуемое мною язычникам, не напрасно ли я подвизаюсь или подвизался.
  • Но они и Тита, бывшего со мною, хотя и Еллина, не принуждали обрезаться,
  • а вкравшимся лжебратиям, скрытно приходившим подсмотреть за нашею свободою, которую мы имеем во Христе Иисусе, чтобы поработить нас,
  • мы ни на час не уступили и не покорились, дабы истина благовествования сохранилась у вас.
  • [Зач. 201.] И в знаменитых чем-либо, какими бы ни были они когда-либо, для меня нет ничего особенного: Бог не взирает на лице человека. И знаменитые не возложили на меня ничего более.
  • Напротив того, увидев, что мне вверено благовестие для необрезанных, как Петру для обрезанных
  • (ибо Содействовавший Петру в апостольстве у обрезанных содействовал и мне у язычников),
  • и, узнав о благодати, данной мне, Иаков и Кифа и Иоанн, почитаемые столпами, подали мне и Варнаве руку общения, чтобы нам идти к язычникам, а им к обрезанным,
  • только чтобы мы помнили нищих, что и старался я исполнять в точности.
  • [Зач. 202.] Когда же Петр пришел в Антиохию, то я лично противостал ему, потому что он подвергался нареканию.
  • Ибо, до прибытия некоторых от Иакова, ел вместе с язычниками; а когда те пришли, стал таиться и устраняться, опасаясь обрезанных.
  • Вместе с ним лицемерили и прочие Иудеи, так что даже Варнава был увлечен их лицемерием.
  • Но когда я увидел, что они не прямо поступают по истине Евангельской, то сказал Петру при всех: если ты, будучи Иудеем, живешь по-язычески, а не по-иудейски, то для чего язычников принуждаешь жить по-иудейски?
  • Мы по природе Иудеи, а не из язычников грешники;
  • [Зач. 203.] однако же, узнав, что человек оправдывается не делами закона, а только верою в Иисуса Христа, и мы уверовали во Христа Иисуса, чтобы оправдаться верою во Христа, а не делами закона; ибо делами закона не оправдается никакая плоть.
  • Если же, ища оправдания во Христе, мы и сами оказались грешниками, то неужели Христос есть служитель греха? Никак.
  • Ибо если я снова созидаю, что разрушил, то сам себя делаю преступником.
  • Законом я умер для закона, чтобы жить для Бога. Я сораспялся Христу,
  • и уже не я живу, но живет во мне Христос. А что ныне живу во плоти, то живу верою в Сына Божия, возлюбившего меня и предавшего Себя за меня.
  • [Зач. 204.] Не отвергаю благодати Божией; а если законом оправдание, то Христос напрасно умер.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта