Апостола Павла послание к галатам, 4:19

 
  • Глаг0лю же: въ є3ли1ко врeмz наслёдникъ млaдъ є4сть, ничи1мже лyчшій є4сть рабA, госп0дь сhй всёхъ:
  • но под8 повели1тєли и3 при­ст†вники є4сть дaже до нар0ка џтча.
  • Тaкожде и3 мы2, є3гдA бёхомъ млaди, под8 стіхjами бёхомъ мjра порабощeни:
  • [(ҐЗа? 209.Ґ)] Е3гдa же пріи1де кончи1на лёта, послA бг7ъ сн7а сво­его2 є3динор0днаго, раждaемаго t­ жены2, бывaема под8 зак0номъ,
  • да подзакHн­ныz и3скyпитъ, да всыновлeніе воспріи1мемъ.
  • И# понeже є3стE сн7ове, послA бг7ъ дх7а сн7а сво­егw2 въ сердцA вaша, вопію1ща: а4вва џч7е.
  • Тёмже ўжE нёси рaбъ, но сhнъ: а4ще ли же сhнъ, и3 наслёдникъ б9ій їи7съ хrт0мъ.
  • [(ҐЗа? 210.Ґ)] Но тогдA ќбw не вёдуще бг7а, служи1сте не по є3сте­ст­вY сyщымъ б0гwмъ:
  • н­н7э же, познaв­ше бг7а, пaче же познaни бhв­ше t­ бг7а, кaкw воз­вращaетесz пaки на немощны6z и3 худhz стіхjи, и5мже пaки свhше {вспsть} служи1ти х0щете;
  • дни6 смотрsете, и3 мцcы, и3 временA, и3 лBта.
  • Бою1сz њ вaсъ, є3дA кaкw всyе труди1хсz въ вaсъ.
  • Бyдите ћкоже а4зъ, занE и3 а4зъ, ћкоже вы2: брaтіе, молю2 вы2. Ничи1мже менE њби1дэсте:
  • вёсте же, ћкw за нeмощь пл0ти благовэсти1хъ вaмъ пeрвэе:
  • и3 и3скушeніz мо­егw2, є4же во пл0ти мо­eй, не ўничижи1сте, ни њплевaсте, но ћкоже а4гг7ла б9іz пріsсте мS, ћкw хrтA їи7са.
  • К0е u5бо бsше бlжeн­ство вa­ше; Свидётел­ст­вую бо вaмъ, ћкw, а4ще бы бhло м0щно, nчесA в†ша и3звертёв­ше дaли бhсте ми2.
  • Тёмже врaгъ вaмъ бhхъ, и4стину вaмъ глаг0лz;
  • Ревнyютъ по вaсъ не д0брэ, но t­лучи1ти вaсъ хотsтъ, да и5мъ ревнyете.
  • Добр0 же, є4же ревновaти всегдA въ д0брэмъ, и3 не т0чію внегдA при­ходи1ти ми2 къ вaмъ.
  • Ч†дца мо‰, и4миже пaки болёзную, д0ндеже воwбрази1т­сz хrт0съ въ вaсъ:
  • хотёлъ же бhхъ пріити2 къ вaмъ н­н7э и3 и3змэни1ти глaсъ м0й, ћкw не домышлsюсz њ вaсъ.
  • Глаг0лите ми2, и5же под8 зак0номъ х0щете бhти: зак0на ли не слyшаете;
  • [За?.] Пи1сано бо є4сть, ћкw ґвраaмъ двA сы6на и3мЁ: є3ди1наго t­ рабы2, ґ другaго t­ своб0дныz.
  • Но и4же t­ рабы2, по пл0ти роди1сz: ґ и4же t­ своб0дныz, по њбэтовaнію.
  • Я%же сyть и3носказaєма: сі‰ бо є3стA двA завBта: є3ди1нъ ќбw t­ горы2 сінaйскіz, въ раб0ту раждazй, и4же є4сть ґгaрь:
  • ґгaрь бо, сінA горA є4сть во ґравjи, при­лагaет­сz же н­н7эшнему їеrли1му, раб0таетъ же съ ч†ды сво­и1ми:
  • ґ вhшній їеrли1мъ своб0дь є4сть, и4же є4сть мaти всBмъ нaмъ.
  • Пи1сано бо є4сть: воз­весели1сz, непл0ды, не раждaющаz: раст0ргни и3 возопи2, неболsщаz: ћкw мнHга ч†да пустhz пaче, нeжели и3мyщіz мyжа.
  • [(ҐЗа? 211.Ґ)] Мh же, брaтіе, по їсаaку њбэтовaніz ч†да є3смы2.
  • Но ћкоже тогдA по пл0ти роди1выйсz гонsше дух0внаго, тaкw и3 н­н7э.
  • Но что2 глаг0летъ писaніе; И#зжени2 рабY и3 сhна є3S, не и4мать бо наслёдовати сhнъ рабhнинъ съ сhномъ своб0дныz.
  • Тёмже, брaтіе, нёсмы рабы6нина ч†да, но своб0дныz.
  • Еще скажу: наследник, доколе в детстве, ничем не отличается от раба, хотя и господин всего:
  • он подчинен попечителям и домоправителям до срока, отцом назначенного.
  • Так и мы, доколе были в детстве, были порабощены вещественным началам мира;
  • [Зач. 209.] но когда пришла полнота времени, Бог послал Сына Своего (Единородного), Который родился от жены, подчинился закону,
  • чтобы искупить подзаконных, дабы нам получить усыновление.
  • А как вы – сыны, то Бог послал в сердца ваши Духа Сына Своего, вопиющего: «Авва, Отче!»
  • Посему ты уже не раб, но сын; а если сын, то и наследник Божий через Иисуса Христа.
  • [Зач. 210А.] Но тогда, не знав Бога, вы служили богам, которые в существе не боги.
  • Ныне же, познав Бога, или, лучше, получив познание от Бога, для чего возвращаетесь опять к немощным и бедным вещественным началам и хотите еще снова поработить себя им?
  • Наблюдаете дни, месяцы, времена и годы.
  • Боюсь за вас, не напрасно ли я трудился у вас.
  • Прошу вас, братия, будьте, как я, потому что и я, как вы. Вы ничем не обидели меня:
  • знаете, что, хотя я в немощи плоти благовествовал вам в первый раз,
  • но вы не презрели искушения моего во плоти моей и не возгнушались им, а приняли меня, как Ангела Божия, как Христа Иисуса.
  • Как вы были блаженны! Свидетельствую о вас, что, если бы возможно было, вы исторгли бы очи свои и отдали мне.
  • Итак, неужели я сделался врагом вашим, говоря вам истину?
  • Ревнуют по вас нечисто, а хотят вас отлучить, чтобы вы ревновали по них.
  • Хорошо ревновать в добром всегда, а не в моем только присутствии у вас.
  • Дети мои, для которых я снова в мýках рождения, доколе не изобразится в вас Христос!
  • Хотел бы я теперь быть у вас и изменить голос мой, потому что я в недоумении о вас.
  • Скажите мне вы, желающие быть под законом: разве вы не слушаете закона?
  • Ибо написано: || [Зач. 210Б.] Авраам имел двух сынов, одного от рабы, а другого от свободной.
  • Но который от рабы, тот рожден по плоти; а который от свободной, тот по обетованию.
  • В этом есть иносказание. Это два завета: один от горы Синайской, рождающий в рабство, который есть Агарь,
  • ибо Агарь означает гору Синай в Аравии и соответствует нынешнему Иерусалиму, потому что он с детьми своими в рабстве;
  • а вышний Иерусалим свободен: он – матерь всем нам.
  • Ибо написано: возвеселись, неплодная, нерождающая; воскликни и возгласи, не мучившаяся родами; потому что у оставленной гораздо более детей, нежели у имеющей мужа.
  • [Зач. 211.] Мы, братия, дети обетования по Исааку.
  • Но, как тогда рожденный по плоти гнал рожденного по духу, так и ныне.
  • Что же говорит Писание? Изгони рабу и сына ее, ибо сын рабы не будет наследником вместе с сыном свободной.
  • Итак, братия, мы дети не рабы, но свободной.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта