[Зач. 304.] И [па́ки]: въ нача́лѣ ты́, Го́споди, зе́млю основа́лъ еси́, и дѣла́ руку́ твое́ю су́ть небеса́:
та́ поги́бнутъ, ты́ же пребыва́еши: и вся́, я́коже ри́за, обетша́ютъ,
и я́ко оде́жду свiе́ши и́хъ, и измѣня́тся: ты́ же то́йжде еси́, и лѣ́та твоя́ не оскудѣ́ютъ.
Кому́ же от а́нгелъ рече́ когда́: сѣди́ о десну́ю мене́, до́ндеже положу́ враги́ твоя́ подно́жiе но́гъ твои́хъ?
Не вси́ ли су́ть служе́бнiи ду́си, въ служе́нiе посыла́еми за хотя́щихъ наслѣ́довати спасе́нiе?
[Зач. 303.] Бог, многократно и многообразно говоривший издревле отцам в пророках,
в последние дни сии говорил нам в Сыне, Которого поставил наследником всего, чрез Которого и веки сотворил.
Сей, будучи сияние славы и образ ипостаси Его и держа все словом силы Своей, совершив Собою очищение грехов наших, воссел одесную (престола) величия на высоте,
будучи столько превосходнее Ангелов, сколько славнейшее пред ними наследовал имя.
Ибо кому когда из Ангелов сказал Бог: Ты Сын Мой, Я ныне родил Тебя? И еще: Я буду Ему Отцем, и Он будет Мне Сыном?
Также, когда вводит Первородного во вселенную, говорит: и да поклонятся Ему все Ангелы Божии.
Об Ангелах сказано: Ты творишь Ангелами Своими духов и служителями Своими пламенеющий огонь.
А о Сыне: престол Твой, Боже, в век века; жезл царствия Твоего – жезл правоты.
Ты возлюбил правду и возненавидел беззаконие, посему помазал Тебя, Боже, Бог Твой елеем радости более соучастников Твоих.
[Зач. 304.] И: в начале Ты, Господи, основал землю, и небеса – дело рук Твоих;
они погибнут, а Ты пребываешь; и все обветшают, как риза,
и как одежду свернешь их, и изменятся; но Ты тот же, и лета Твои не кончатся.
Кому когда из Ангелов сказал Бог: седи одесную Меня, доколе положу врагов Твоих в подножие ног Твоих?
Не все ли они суть служебные духи, посылаемые на служение для тех, которые имеют наследовать спасение?
Буга чейин ата-бабаларыбызга пайгамбарлар аркылуу ар кандай жолдор менен сєйлљп келген Кудай
акыркы кєндљрдљ бизге Уулу аркылуу сєйлљдє. Ал аркылуу Кудай ааламды жараткан жана Аны баарына мураскор кылып дайындаган.
Уул Тењирдин дањкын чагылдырып турат, Ал – Анын табиятынын толук кљчєрмљсє. Ал Љз Сљзєнєн кєчє менен бардык нерсени кармап турат. Кєнљљлљрдљн тазалоону ишке ашыргандан кийин, Ал асмандагы улуу Кудайдын оњ жагына отурду.
Периштелерден Ал канчалык жогору болсо, алардын алдында Анын мураска алган ысымы да ошончолук жогору.
Кудай периштелердин кимисине: «Сен Менин Уулумсуњ, бєгєн Мен Сенин Атањ болдум» же «Мен Ага Ата болом, Ал Менин Уулум болот», – деп айтты эле?
Тун Уулун дєйнљгљ кайра дагы алып киргенде, Ал мындай дейт: «Кудайдын бардык периштелери Ага табынышсын».
Периштелер жљнєндљ Ыйык Жазууда мындай деп айтылган: «Сен Љзєњдєн периштелерињди шамал, кызматчыларыњды жалындаган от кыласыњ».
Ал эми Уул жљнєндљ мындай деп айтылган: «Оо, Кудай, Сенин тактыњ тєбљлєктєє, Сенин Падышачылыгыњдын таягы – адилеттик таягы.
Сен чындыкты сєйєп, мыйзамсыздыкты жек кљрдєњ. Мына ошон єчєн Кудай, Сенин Кудайыњ, жолдошторуња караганда Сени кубаныч майы менен кљбєрљљк майлаган.
Сен, Тењир, адегенде жерди негиздегенсињ, асманды да Сенин колдоруњ жараткан.
Алар жок болушат, Сен болсо тєбљлєк жашайсыњ. Алардын баары чапандай эскирет.
Сен аларды жабуудай тєрљсєњ, кийимдей алмаштырасыњ, алар љзгљрљт. Бирок Сен ошол бойдонсуњ, Сенин жылдарыњдын аягы жок».
Кудай периштелердин кимисине: «Мен Сенин душмандарыњды бут алдыња жыгып бергенге чейин, Менин оњ жагыма отур», – деп айтты эле?
Периштелердин баары куткарылууну мураска алчуларга кызмат кылуу єчєн, Тењир тарабынан жиберилген кызмат кылуучу рухтар гана эмеспи?