Апостола Павла послание к евреям, 10:32-38

 
  • Сёнь бо и3мhй зак0нъ грzдyщихъ бл†гъ, [ґ] не сaмый њ1бразъ вещeй, на всsкое лёто тёмиже жeртвами, и5хже при­н0сzтъ вhну, никогдaже м0жетъ при­ступaющихъ соверши1ти.
  • Понeже престaли бы бhти при­носи6мы, ни є3ди1ну ктомY и3мyщымъ с0вэсть њ грэсёхъ служaщымъ, є3ди1ною њчищє1н­нымъ.
  • Но въ ни1хъ воспоминaніе грэхHвъ на к0­еждо лёто бывaетъ,
  • невоз­м0жно бо кр0ви ю4нчей и3 к0злей t­пущaти грэхи2.
  • Тёмже входS въ мjръ, гlетъ: жeртвы и3 при­ношeніz не восхотёлъ є3си2, тёло же соверши1лъ ми2 є3си2:
  • всесожжeній и3 {тaкожде} њ грэсЁ не бlговоли1лъ є3си2.
  • ТогдA рёхъ: сE, и3дY: въ глави1знэ кни1жнэй написaсz њ мнЁ, є4же сотвори1ти в0лю твою2, б9е.
  • Вhше гlz: ћкw жeртвы и3 при­ношeніz и3 всесожжeній и3 {тaкожде} њ грэсёхъ не восхотёлъ є3си2, нижE бlговоли1лъ є3си2: ±же по зак0ну при­н0сzт­сz:
  • тогдA речE: сE, и3дY сотвори1ти в0лю твою2, б9е. Teмлетъ пeрвое, да втор0е постaвитъ.
  • W# нeйже в0ли њсщ7eни є3смы2 при­несeніемъ тёла їи7съ хrт0ва є3ди1ною.
  • И# всsкъ ќбw свzщeн­никъ сто­и1тъ на всsкъ дeнь служS и3 ты6zжде мн0жицею при­носS жє1ртвы, ±же никогдaже м0гутъ t­sти грэхHвъ.
  • Џнъ же є3ди1ну њ грэсёхъ при­нeсъ жeртву, всегдA сэди1тъ њ деснyю бг7а,
  • пр0чее њжидaz, д0ндеже положaт­сz врази2 є3гw2 подн0жіе н0гъ є3гw2:
  • є3ди1нэмъ бо при­ношeніемъ соверши1лъ є4сть во вёки њсщ7aемыхъ.
  • Свидётел­ст­вуетъ же нaмъ и3 дх7ъ ст7hй, по рэчeн­ному бо прeжде:
  • сeй завётъ, є3г0же завэщaю къ ни6мъ по днeхъ џнэхъ, гlетъ гDь, даS зак0ны мо‰ на сердцA и4хъ, и3 въ помышлeніихъ и4хъ напишY и5хъ:
  • [тaже гlетъ гDь:] и3 грэхHвъ и4хъ и3 беззак0ній и4хъ не и4мамъ помzнyти ктомY.
  • Ґ и3дёже t­пущeніе си1хъ, ктомY нёсть при­ношeніz њ грэсёхъ.
  • [(ҐЗа? 324.Ґ)] И#мyще u5бо дерзновeніе, брaтіе, входи1ти во ст7†z кр0вію їи7съ хrт0вою, путeмъ н0вымъ и3 живhмъ,
  • є3г0же њбнови1лъ є4сть нaмъ завёсою, си1рэчь пlтію сво­eю,
  • и3 їерeа вели1ка над8 д0момъ б9іимъ,
  • да при­ступaемъ со и4стин­нымъ сeрдцемъ во и3звэщeніи вёры, њкроплeни сердцы2 t­ с0вэсти лукaвыz и3 и3змовeни тэлесы2 вод0ю чи1стою:
  • да держи1мъ и3сповёданіе ўповaніz неукл0н­ное, вёренъ бо є4сть њбэщaвый:
  • и3 да разумэевaемъ дрyгъ дрyга въ поwщрeніи любвE и3 д0брыхъ дёлъ,
  • не њставлsюще собрaніz сво­егw2, ћкоже є4сть нBкимъ њбhчай, но [дрyгъ дрyга] подвизaюще, и3 толи1кw пaче, є3ли1кw ви1дите при­ближaющійсz дeнь [сyдный].
  • В0лею бо согрэшaющымъ нaмъ по пріsтіи рaзума и4стины, ктомY њ грэсёхъ не њбрэтaет­сz жeртва,
  • стрaшно же нёкое чazніе судA и3 nгнS рeвность, поsсти хотsщагw сопроти6вныz.
  • Tвeргл­сz кто2 зак0на мwmсeова, без8 милосeрдіz при­ дво­и1хъ и3ли2 тріeхъ свидётелехъ ўмирaетъ:
  • коли1кw мнитE г0ршіz спод0бит­сz мyки, и4же сн7а б9іz попрaвый, и3 кр0вь завётную сквeрну воз­мни1въ, є4юже њст7и1сz, и3 дх7а блгdти ўкори1вый;
  • Вёмы бо рeкшаго: мнЁ t­мщeніе, а4зъ воз­дaмъ, гlетъ гDь. И# пaки: ћкw сyдитъ гDь лю1демъ сво­и6мъ.
  • Стрaшно [є4сть] є4же впaсти въ рyцэ бг7а живaгw.
  • [(ҐЗа? 325.Ґ)] Воспоминaйте же пє1рвыz дни6 вaшz, въ ни1хже просвэти1в­шесz, мнHгіz стр†сти претерпёсте {мн0гъ п0двигъ под8sсте} страдaній,
  • џво ќбw, поношeньми и3 скорбьми2 поз0ръ бhв­ше, џво же, њ1бщницы бhв­ше живyщымъ тaкw:
  • и4бо ќзамъ мо­и6мъ спострадaсте и3 разграблeніе и3мёній вaшихъ съ рaдостію пріsсте, вёдzще и3мёти себЁ и3мёніе на нб7сёхъ пребывaющее и3 лyчшее.
  • [(ҐЗа? 326.Ґ)] Не t­лагaйте u5бо дерзновeніz вa­шегw, є4же и4мать мздовоз­даsніе вели1ко.
  • Терпёніz бо и4мате потрeбу, да в0лю б9ію сотв0рше, пріи1мете њбэтовaніе:
  • є3щe бо мaло є3ли1кw є3ли1кw, грzдhй пріи1детъ и3 не ўкосни1тъ.
  • Ґ првdный t­ вёры жи1въ бyдетъ: и3 а4ще њбинeт­сz, не бlговоли1тъ дш7A моS њ нeмъ.
  • Мh же [брaтіе] нёсмы њбиновeніz въ поги1бель, но вёры въ снабдёніе души2.
  • [Зач. 323.] Закон, имея тень будущих благ, а не самый образ вещей, одними и теми же жертвами, каждый год постоянно приносимыми, никогда не может сделать совершенными приходящих с ними.
  • Иначе перестали бы приносить их, потому что приносящие жертву, быв очищены однажды, не имели бы уже никакого сознания грехов.
  • Но жертвами каждогодно напоминается о грехах,
  • ибо невозможно, чтобы кровь тельцов и козлов уничтожала грехи.
  • Посему Христос, входя в мир, говорит: жертвы и приношения Ты не восхотел, но тело уготовал Мне.
  • Всесожжения и жертвы за грех неугодны Тебе.
  • Тогда Я сказал: вот, иду, как в начале книги написано о Мне, исполнить волю Твою, Боже.
  • Сказав прежде, что «ни жертвы, ни приношения, ни всесожжений, ни жертвы за грех, – которые приносятся по закону, – Ты не восхотел и не благоизволил»,
  • потом прибавил: «вот, иду исполнить волю Твою, Боже». Отменяет первое, чтобы постановить второе.
  • По сей-то воле освящены мы единократным принесением тела Иисуса Христа.
  • И всякий священник ежедневно стои́т в служении, и многократно приносит одни и те же жертвы, которые никогда не могут истребить грехов.
  • Он же, принеся одну жертву за грехи, навсегда воссел одесную Бога,
  • ожидая затем, доколе враги Его будут положены в подножие ног Его.
  • Ибо Он одним приношением навсегда сделал совершенными освящаемых.
  • О сем свидетельствует нам и Дух Святый; ибо сказано:
  • Вот завет, который завещаю им после тех дней, говорит Господь: вложу законы Мои в сердца их, и в мыслях их напишу их,
  • и грехов их и беззаконий их не воспомяну более.
  • А где прощение грехов, там не нужно приношение за них.
  • [Зач. 324.] Итак, братия, имея дерзновение входить во святилище посредством Крови Иисуса Христа, путем новым и живым,
  • который Он вновь открыл нам через завесу, то есть плоть Свою,
  • и имея великого Священника над домом Божиим,
  • да приступаем с искренним сердцем, с полною верою, кроплением очистив сердца от порочной совести, и омыв тело водою чистою,
  • будем держаться исповедания упования неуклонно, ибо верен Обещавший.
  • Будем внимательны друг ко другу, поощряя к любви и добрым делам.
  • Не будем оставлять собрания своего, как есть у некоторых обычай; но будем увещевать друг друга, и тем более, чем более усматриваете приближение дня оного.
  • Ибо если мы, получив познание истины, произвольно грешим, то не остается более жертвы за грехи,
  • но некое страшное ожидание суда и ярость огня, готового пожрать противников.
  • Если отвергшийся закона Моисеева, при двух или трех свидетелях, без милосердия наказывается смертью,
  • то сколь тягчайшему, думаете, наказанию повинен будет тот, кто попирает Сына Божия и не почитает за святыню Кровь завета, которою освящен, и Духа благодати оскорбляет?
  • Мы знаем Того, Кто сказал: у Меня отмщение, Я воздам, говорит Господь. И еще: Господь будет судить народ Свой.
  • Страшно впасть в руки Бога живаго!
  • [Зач. 325.] Вспомните прежние дни ваши, когда вы, быв просвещены, выдержали великий подвиг страданий,
  • то сами среди поношений и скорбей служа зрелищем для других, то принимая участие в других, находившихся в таком же состоянии;
  • ибо вы и моим узам сострадали и расхищение имения вашего приняли с радостью, зная, что есть у вас на небесах имущество лучшее и непреходящее.
  • [Зач. 326.] Итак не оставляйте упования вашего, которому предстоит великое воздаяние.
  • Терпение нужно вам, чтобы, исполнив волю Божию, получить обещанное;
  • ибо еще немного, очень немного, и Грядущий придет и не умедлит.
  • Праведный верою жив будет; а если кто поколеблется, не благоволит к тому душа Моя.
  • Мы же не из колеблющихся на погибель, но стои́м в вере к спасению души.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта


( Библия на портале Азбука веры 223 голоса: 4.48 из 5 )