Апостола Павла послание к евреям, 4:12

 
  • [Зач. 310.] Да убо­и́мся ýбо, да не когдá остáвлену обѣтовáнiю вни́ти въ покóй егó, яви́т­ся ктó от­ вáсъ лиши́вся.
  • И́бо нáмъ благовѣ­ст­вовáно éсть, я́коже и о́нѣмъ: но не пóльзова óнѣхъ слóво слýха, не ра­ст­ворéн­ное вѣ́рою слы́шав­шихъ.
  • Вхóдимъ бо въ покóй вѣ́ровав­шiи, я́коже речé: я́ко кля́хся во гнѣ́вѣ мо­éмъ, áще вни́дутъ въ покóй мóй: áще и дѣлóмъ от­ сложéнiя мíра бы́в­шымъ.
  • Речé бо нѣ́гдѣ о седмѣ́мъ си́це: и почи́ Бóгъ въ дéнь седмы́й от­ всѣ́хъ дѣ́лъ сво­и́хъ.
  • И въ сéмъ пáки: áще вни́дутъ въ покóй мóй.
  • Понéже ýбо лишéни нѣ́цыи {остаéт­ся нѣ́кiимъ} вни́ти въ негó, и и́мже прéжде благовѣ­ст­вовáно бѣ́, не внидóша за непослушáнiе:
  • пáки нѣ́кiй уставля́етъ дéнь, днéсь, въ Дави́дѣ глагóля, по толи́цѣхъ лѣ́тѣхъ, я́коже прéжде глагóлася: днéсь, áще глáсъ егó услы́шите, не ожесточи́те сердéцъ вáшихъ.
  • А́ще бо бы óнѣхъ Иисýсъ упокóилъ, не бы́ о инѣ́мъ дни́ глагóлалъ по си́хъ.
  • У́бо остáвлено éсть [и ещé] суббóт­ст­во лю́демъ Бóжiимъ:
  • в­шéдый бо въ покóй егó, и тóй почи́ от­ дѣ́лъ сво­и́хъ, я́коже от­ сво­и́хъ Бóгъ.
  • Потщи́мся ýбо вни́ти во óный покóй, да не ктó въ тý же при́тчу противлéнiя впадéтъ.
  • Жи́во бо слóво Бóжiе и дѣ́й­с­т­вен­но, и острѣ́йше пáче вся́каго мечá обою́ду острá, и проходя́щее дáже до раздѣлéнiя души́ же и дýха, членóвъ же и мозгóвъ, и суди́телно помышлéниемъ и мы́слемъ сердéчнымъ.
  • И нѣ́сть твáрь неявлéна предъ ни́мъ, вся́ же нагá и объявлéна предъ очи́ма егó, къ немýже нáмъ слóво.
  • [Зач. 311А.] Имýще ýбо архiерéа вели́ка, прошéдшаго небесá, Иисýса Сы́на Бóжiя, да держи́мся исповѣ́данiя.
  • Не и́мамы бо архiерéа не могýща спострадáти нéмощемъ нáшымъ, но искушéна по вся́ческимъ по подóбiю, рáзвѣ грѣхá.
  • Да при­­ступáемъ ýбо съ дерзновéнiемъ къ престóлу благодáти, да прiи́мемъ ми́лость и благодáть обря́щемъ во благоврéмен­ну пóмощь.
  • [Зач. 310.] Посему будем опасаться, чтобы, когда еще остается обетование войти в покой Его, не оказался кто из вас опоздавшим.
  • Ибо и нам оно возвещено, как и тем; но не принесло им пользы слово слышанное, не растворенное верою слышавших.
  • А входим в покой мы уверовавшие, так как Он сказал: «Я поклялся в гневе Моем, что они не войдут в покой Мой», хотя дела Его были совершены еще в начале мира.
  • Ибо негде сказано о седьмом дне так: и почил Бог в день седьмый от всех дел Своих.
  • И еще здесь: «не войдут в покой Мой».
  • Итак, как некоторым остается войти в него, а те, которым прежде возвещено, не вошли в него за непокорность,
  • то еще определяет некоторый день, «ныне», говоря через Давида, после столь долгого времени, как выше сказано: «ныне, когда услышите глас Его, не ожесточите сердец ваших».
  • Ибо если бы Иисус Навин доставил им покой, то не было бы сказано после того о другом дне.
  • Посему для народа Божия еще остается субботство.
  • Ибо, кто вошел в покой Его, тот и сам успокоился от дел своих, как и Бог от Своих.
  • Итак постараемся войти в покой оный, чтобы кто по тому же примеру не впал в непокорность.
  • Ибо слово Божие живо и действенно и острее всякого меча обоюдоострого: оно проникает до разделения души и духа, составов и мозгов, и судит помышления и намерения сердечные.
  • И нет твари, сокровенной от Него, но все обнажено и открыто перед очами Его: Ему дадим отчет.
  • [Зач. 311А.] Итак, имея Первосвященника великого, прошедшего небеса, Иисуса Сына Божия, будем твердо держаться исповедания нашего.
  • Ибо мы имеем не такого первосвященника, который не может сострадать нам в немощах наших, но Который, подобно нам, искушен во всем, кроме греха.
  • Посему да приступаем с дерзновением к престолу благодати, чтобы получить милость и обрести благодать для благовременной помощи.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта