Послание Иакова, 1:17

 
  • Їaкwвъ, бг7у и3 гDу їи7су хrтY рaбъ, nбэма­нa­де­сz­те колёнома, и5же въ разсёzніи, рaдоватисz.
  • Всsку рaдость и3мёйте, брaтіе мо‰, є3гдA во и3скушє1ніz впaдаете разли6чна,
  • вёдzще, ћкw и3скушeніе вa­шеz вёры содёловаетъ терпёніе:
  • терпёніе же дёло совершeн­но да и4мать, ћкw да бyдете совершeн­ни и3 всецёли, ни въ чeмже лишeни.
  • А$ще же кто2 t­ вaсъ лишeнъ є4сть премyдрости, да пр0ситъ t­ даю1щагw бг7а всBмъ нелицепріeмнэ и3 не поношaющагw, и3 дaст­сz є3мY.
  • Да пр0ситъ же вёрою, ничт0же сумнsсz: сумнsйсz бо ўпод0бисz волнeнію морск0му, вBтры воз­метaему и3 развэвaему.
  • Да не мни1тъ бо человёкъ њ1нъ, ћкw пріи1метъ что2 t­ бг7а.
  • Мyжъ дво­едyшенъ неустр0­енъ во всёхъ путeхъ сво­и1хъ.
  • Да хвaлит­сz же брaтъ смирeн­ный въ высотЁ сво­eй,
  • богaтый же во смирeніи сво­eмъ, занE ћкоже цвётъ трaвный мимо­и1детъ:
  • воз­сіs бо с0лнце со зн0­емъ, и3 и3зсуши2 травY, и3 цвётъ є3S t­падE, и3 благолёпіе лицA є3S поги1бе: си1це и3 богaтый въ хождeніи сво­eмъ ўвzдaетъ.
  • Бlжeнъ мyжъ, и4же претерпи1тъ и3скушeніе: занE и3скyсенъ бhвъ, пріи1метъ вэнeцъ жи1зни, є3г0же њбэщA бг7ъ лю1бzщымъ є3го2.
  • Никт0же и3скушaемь да глаг0летъ, ћкw t­ бг7а и3скушaемь є4смь: бг7ъ бо нёсть и3скуси1тель ѕлы6мъ {и3скушaемь ѕлhми}, не и3скушaетъ же т0й никог0же,
  • кjйждо же и3скушaет­сz, t­ сво­еS п0хоти влек0мь и3 прельщaемь:
  • тaже п0хоть зачeнши раждaетъ грёхъ, грёхъ же содёzнъ раждaетъ смeрть.
  • Не льсти1тесz, брaтіе мо‰ воз­лю1блен­наz:
  • всsко даsніе бlго и3 всsкъ дaръ совершeнъ свhше є4сть, сходsй t­ nц7A свётwвъ, ў негHже нёсть премэнeніе, и3ли2 преложeніz стёнь.
  • Восхотёвъ бо породи2 нaсъ сл0вомъ и4стины, во є4же бhти нaмъ начaтокъ нёкій создaніємъ є3гw2.
  • [(ҐЗа? 51.Ґ)] Тёмже, брaтіе мо‰ воз­лю1блен­наz, да бyдетъ всsкъ человёкъ ск0ръ ўслhшати [и3] к0сенъ глаг0лати, к0сенъ во гнёвъ,
  • гнёвъ бо мyжа, прaвды б9іz не содёловаетъ.
  • Сегw2 рaди t­л0жше всsку сквeрну и3 и3збhтокъ ѕл0бы, въ кр0тости пріими1те всаждeн­ное сл0во, могyщее спcти2 дyшы вaшz.
  • Бывaйте же творцы2 сл0ва, ґ не т0чію слhшатєли, прельщaюще себE самёхъ.
  • ЗанE а4ще кто2 є4сть слhшатель сл0ва, ґ не творeцъ, таковhй ўпод0бисz мyжу смотрsющу лицE бытіS сво­егw2 въ зерцaлэ:
  • ўсмотри1 бо себE и3 t­и1де, и3 а4біе забы2, как0въ бЁ.
  • Прини1кій же въ зак0нъ совершeнъ своб0ды, и3 пребhвъ, сeй не слhшатель забhтливъ бhвъ, но творeцъ дёла, сeй бlжeнъ въ дёланіи сво­eмъ бyдетъ.
  • А$ще кто2 мни1т­сz вёренъ бhти въ вaсъ, и3 не њбуздовaетъ љзhка сво­егw2, но льсти1тъ сeрдце своE, сегw2 сyетна [є4сть] вёра.
  • Вёра бо чтcA и3 несквeрна пред8 бг7омъ и3 nц7eмъ сіS є4сть, є4же посэщaти си1рыхъ и3 вдови1цъ въ ск0рбэхъ и4хъ, [и3] несквeрна себE блюсти2 t­ мjра.
  • [Зач. 50Б.] Иаков, раб Бога и Господа Иисуса Христа, двенадцати коленам, находящимся в рассеянии, – радоваться.
  • С великою радостью принимайте, братия мои, когда впадаете в различные искушения,
  • зная, что испытание вашей веры производит терпение;
  • терпение же должно иметь совершенное действие, чтобы вы были совершенны во всей полноте, без всякого недостатка.
  • Если же у кого из вас недостает мудрости, да просит у Бога, дающего всем просто и без упреков, – и дастся ему.
  • Но да просит с верою, нимало не сомневаясь, потому что сомневающийся подобен морской волне, ветром поднимаемой и развеваемой.
  • Да не думает такой человек получить что-нибудь от Господа.
  • Человек с двоящимися мыслями не тверд во всех путях своих.
  • Да хвалится брат униженный высотою своею,
  • а богатый – унижением своим, потому что он прейдет, как цвет на траве.
  • Восходит солнце, настает зной, и зноем иссушает траву, цвет ее опадает, исчезает красота вида ее; так увядает и богатый в путях своих.
  • Блажен человек, который переносит искушение, потому что, быв испытан, он получит венец жизни, который обещал Господь любящим Его.
  • В искушении никто не говори: Бог меня искушает; потому что Бог не искушается злом и Сам не искушает никого,
  • но каждый искушается, увлекаясь и обольщаясь собственною похотью;
  • похоть же, зачав, рождает грех, а сделанный грех рождает смерть.
  • Не обманывайтесь, братия мои возлюбленные.
  • Всякое даяние доброе и всякий дар совершенный нисходит свыше, от Отца светов, у Которого нет изменения и ни тени перемены.
  • Восхотев, родил Он нас словом истины, чтобы нам быть некоторым начатком Его созданий.
  • [Зач. 51Б.] Итак, братия мои возлюбленные, всякий человек да будет скор на слышание, медлен на слова, медлен на гнев,
  • ибо гнев человека не творит правды Божией.
  • Посему, отложив всякую нечистоту и остаток злобы, в кротости примите насаждаемое слово, могущее спасти ваши души.
  • Будьте же исполнители слова, а не слышатели только, обманывающие самих себя.
  • Ибо, кто слушает слово и не исполняет, тот подобен человеку, рассматривающему природные черты лица своего в зеркале:
  • он посмотрел на себя, отошел и тотчас забыл, каков он.
  • Но кто вникнет в закон совершенный, закон свободы, и пребудет в нем, тот, будучи не слушателем забывчивым, но исполнителем дела, блажен будет в своем действии.
  • Если кто из вас думает, что он благочестив, и не обуздывает своего языка, но обольщает свое сердце, у того пустое благочестие.
  • Чистое и непорочное благочестие пред Богом и Отцем есть то, чтобы призирать сирот и вдов в их скорбях и хранить себя неоскверненным от мира.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта