Скрыть
10:1
10:9
10:15
10:17
10:18
10:19
10:20
Церковнославянский (рус)
Слы́шите сло́во Госпо́дне, е́же глаго́ла Госпо́дь на ва́съ, до́ме Изра́илевъ.
Сiя́ глаго́летъ Госпо́дь: по путе́мъ язы́ковъ не учи́теся и от­ зна́менiй небе́сныхъ не страши́теся, я́ко и́хъ боя́т­ся язы́цы.
Поне́же зако́ны язы́ковъ су́етни су́ть: дре́во е́сть от­ лѣ́са изсѣ́ченое, дѣ́ло текто́нское и слiя́нiе:
сребро́мъ и зла́томъ укра́шена су́ть, и млата́ми и гвоз­дьми́ утверди́ша я́, да не дви́жут­ся:
сребро́ изва́яно е́сть, не глаго́лютъ, носи́ми но́сят­ся, поне́же ходи́ти не воз­мо́гутъ: не убо́йтеся и́хъ, я́ко не сотворя́тъ зла́, и бла́га нѣ́сть въ ни́хъ.
Нѣ́сть подо́бенъ тебѣ́, Го́споди: вели́къ еси́ ты́ и вели́ко и́мя твое́ въ крѣ́пости.
Кто́ не убо­и́т­ся тебе́, о, Царю́ язы́ковъ твоя́ бо че́сть между́ всѣ́ми прему́дрыми язы́ковъ, и во всѣ́хъ ца́р­ст­вахъ и́хъ ни еди́нъ е́сть подо́бенъ тебѣ́.
Ку́пно бу́iи и безу́мнiи су́ть, уче́нiе су́етныхъ и́хъ дре́во е́сть:
сребро́ изви́то от­ Ѳарси́са при­­хо́дитъ, зла́то от­ офа́за, и рука́ златаре́й, дѣла́ вся́ худо́жниковъ: въ синету́ и багряни́цу одѣ́ютъ и́хъ, дѣла́ умодѣ́лниковъ вся́ сiя́.
Госпо́дь же Бо́гъ и́стиненъ е́сть, то́й Бо́гъ живы́й и Ца́рь вѣ́чный, от­ гнѣ́ва его́ подви́гнет­ся земля́, и не стерпя́тъ язы́цы преще́нiя его́.
Та́ко рцы́те и́мъ: бо́зи, и́же небесе́ и земли́ не сотвори́ша, да поги́бнутъ от­ земли́ и от­ си́хъ, и́же подъ небесе́мъ су́ть.
Госпо́дь сотвори́вый зе́млю во крѣ́пости сво­е́й, устро́ивый вселе́н­ную въ прему́дрости сво­е́й, и ра́зумомъ сво­и́мъ простре́ не́бо.
Ко гла́су сво­ему́ дае́тъ мно́же­с­т­во во́дъ на небеси́: и воз­веде́ о́блаки от­ послѣ́днихъ земли́, блиста́нiя въ до́ждь сотвори́ и изведе́ вѣ́тръ от­ сокро́вищъ сво­и́хъ.
Бу́й сотвори́ся вся́къ человѣ́къ от­ ума́ [сво­его́], постыдѣ́ся вся́къ златодѣ́лникъ во извая́нiихъ сво­и́хъ, я́ко ло́жная слiя́, нѣ́сть ду́ха въ ни́хъ:
су́етна су́ть дѣла́, смѣ́ху досто́йна, во вре́мя посѣще́нiя сво­его́ поги́бнутъ.
Нѣ́сть сицева́я ча́сть Иа́кову, я́ко созда́вый вся́ то́й е́сть, и Изра́иль же́злъ достоя́нiя его́, Госпо́дь си́лъ и́мя ему́.
Собра́ от­внѣ́ имѣ́нiе, обита́ющее во избра́н­ныхъ,
поне́же та́ко глаго́летъ Госпо́дь: се́, а́зъ от­ве́ргу обита́тели земли́ сея́ въ ско́рби и смущу́ и́хъ, я́ко да обря́щет­ся я́зва твоя́.
Го́ре во сокруше́нiи тво­е́мъ, болѣ́знен­на я́зва твоя́: а́зъ же рѣ́хъ: во­и́стин­ну сiя́ болѣ́знь моя́ [е́сть] и объя́тъ мя́, жили́ще мое́ опустѣ́, поги́бе:
ски́нiя моя́ опустѣ́, поги́бе, и вся́ ко́жи моя́ растерза́шася: сыно́въ мо­и́хъ и ове́цъ мо­и́хъ нѣ́сть, нѣ́сть ктому́ мѣ́ста ски́нiи мо­е́й, мѣ́ста ко́жамъ мо­и́мъ:
поне́же обуя́ша па́стырiе и Го́спода не взыска́ша, сего́ ра́ди не уразумѣ́ все́ ста́до и расточе́но бы́сть.
Гла́съ слы́шанiя, се́, гряде́тъ и тру́съ ве́лiй от­ земли́ сѣ́верныя, да положи́тъ гра́ды Иу́дины въ запустѣ́нiе и во обита́нiе змие́мъ {стру́ѳомъ}.
Вѣ́мъ, Го́споди, я́ко нѣ́сть человѣ́ку пу́ть его́, ниже́ му́жъ по́йдетъ и испра́витъ ше́­ст­вiе свое́.
Накажи́ на́съ, Го́споди, оба́че въ судѣ́, а не въ я́рости, да не ума́леныхъ на́съ сотвори́ши.
Излі́й гнѣ́въ тво́й на язы́ки не зна́ющыя тя́ и на племена́, я́же и́мене тво­его́ не при­­зва́ша, я́ко поядо́ша Иа́кова и потреби́ша его́ и па́жить его́ опустоши́ша.
Рус. (Юнгеров)
Слушайте слово Господне, которое сказал Господь о вас, дом Израилев.
Так говорит Господь: путям язычников не учитесь, и знамений небесных не страшитесь, ибо их боятся язычники.
Ибо законы язычников суетны: дерево, срубленное в лесу, работа плотника, и сплав (металла).
Серебром и золотом украшают, молотом и гвоздями укрепляют, чтобы они не двигались.
(Они) изваянное серебро, они не говорят, их носят, потому что ходить не могут;. не бойтесь их, ибо они не причиняют зла, но и добра нет от них.
Нет подобного Тебе, Господи! Ты велик и велико имя Твое могуществом.
Кто не убоится Тебя, Царь народов? Тебе (единому) принадлежит честь, между всеми мудрецами народов и во всех царствах их нет подобного Тебе.
Все они безсмысленны и глупы, пустое учение их – это дерево.
Листовое серебро из арсиса, золото из Уфаза приходит, и рука позолотчиков – все есть дело художников; в гиацинт и пурпур одевают их; все это – дела людей искусных.
А Господь есть истинный Бог, Он Бог живой и Царь вечный; от гнева Его поколеблется земля и не стерпят народы негодования Его.
Так скажите им: боги, которые неба и земли не сотворили, да исчезнут с земли и из под небес.
Господь, сотворивший землю силою Своею, устроивший вселенную премудростию Своею, разумом Своим распростер небо.
По гласу Его с неба дается множество вод, и Он возводит облака от краев земли, производит молнии среди дождя, и изводит ветр из хранилищ Своих.
Сделался неразумным всякий человек в знании (своем), устыдился всякий плавильщик своих идолов, ибо ложь выплавил он, нет в них духа.
Тщетныя дела, достойныя смеха, во время посещения их они погибнут.
Не такова часть Иакова, ибо Создавший все - Он есть (часть его), а Израиль – жезл достояния Его: Господь сил – имя Ему.
Собрал отвне имение, находящееся у избранных.
Ибо так говорит Господь: вот Я выброшу жителей земли этой в скорби, и стесню их, чтобы открылась язва твоя.
Прискорбно поражение твое, болезненна язва твоя, а я сказал: поистине это – моя (есть) болезнь и (она) объяла меня, жилище мое опустело, погибло.
Шатер мой опустел, погиб, и все покровы мои разорвались, сыновей моих и овец моих не стало, нет места для шатра моего, места покровам моим.
Ибо пастыри обезумели и Господа не взыскали, посему неразумно стало все стадо и разсеяно.
Слышен голос: вот он идет, и большое потрясение от страны северной, чтобы предать города Иуды опустошению и (обратить) в логовище змеям.
Я знаю, Господи, что не в воле человека путь его, и не во власти человека идти и направлять шествие свое.
Накажи нас, Господи, но по суду, а не в ярости, чтобы не умалить нас.
Излей гнев Твой на народы, которые не знают Тебя, и на племена, которыя не призывают имени Твоего, ибо они съели Иакова, и погубили его, и пастбище его опустошили.
ἀκούσατε τὸν λόγον κυρίου ὃν ἐλάλησεν ἐφ᾿ ὑμᾶς οἶκος Ισραηλ
τάδε λέγει κύριος κατα­̀ τὰς ὁδοὺς τῶν ἐθνῶν μὴ μανθάνετε καὶ ἀπο­̀ τῶν σημείων τοῦ οὐρανοῦ μὴ φοβεῖσθε ὅτι φοβοῦν­ται αὐτὰ τοῖς προ­σώποις αὐτῶν
ὅτι τὰ νόμιμα τῶν ἐθνῶν μάταια ξύλον ἐστὶν ἐκ τοῦ δρυμοῦ ἐκκεκομμένον ἔργον τέκτονος καὶ χώνευμα
ἀργυρίῳ καὶ χρυσίῳ κεκαλλωπισμένα ἐστίν ἐν σφύραις καὶ ἥλοις ἐστε­ρέ­ωσαν αὐτά καὶ οὐ κινηθήσον­ται
αἰρόμενα ἀρθήσον­ται ὅτι οὐκ ἐπι­βήσον­ται μὴ φοβηθῆτε αὐτά ὅτι οὐ μὴ κακοποιήσωσιν καὶ ἀγαθὸν οὐκ ἔστιν ἐν αὐτοῖς
ἀργύριον τορευτόν ἐστιν οὐ πορεύ­σον­ται ἀργύριον προ­σβλητὸν ἀπο­̀ Θαρσις ἥξει χρυσίον Μωφαζ καὶ χεὶρ χρυσοχόων ἔργα τεχνιτῶν πάν­τα ὑάκινθον καὶ πορφύραν ἐνδύσουσιν αὐτά
οὕτως ἐρεῖτε αὐτοῖς θεοί οἳ τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν οὐκ ἐποίησαν ἀπο­λέσθωσαν ἀπο­̀ τῆς γῆς καὶ ὑποκάτωθεν τοῦ οὐρανοῦ τούτου
κύριος ὁ ποιήσας τὴν γῆν ἐν τῇ ἰσχύι αὐτοῦ ὁ ἀνορθώσας τὴν οἰκουμένην ἐν τῇ σοφίᾳ αὐτοῦ καὶ τῇ φρονήσει αὐτοῦ ἐξέτεινεν τὸν οὐρανὸν
καὶ πλῆ­θος ὕδα­τος ἐν οὐρανῷ καὶ ἀνήγαγεν νεφέλας ἐξ ἐσχάτου τῆς γῆς ἀστραπὰς εἰς ὑετὸν ἐποίησεν καὶ ἐξήγαγεν φῶς ἐκ θησαυρῶν αὐτοῦ
ἐμωράνθη πᾶς ἄνθρωπος ἀπο­̀ γνώσεως κατῃσχύνθη πᾶς χρυσοχόος ἐπι­̀ τοῖς γλυπτοῖς αὐτοῦ ὅτι ψευδῆ ἐχώνευσαν οὐκ ἔστιν πνεῦμα ἐν αὐτοῖς
μάταιά ἐστιν ἔργα ἐμπεπαιγμένα ἐν καιρῷ ἐπι­σκοπῆς αὐτῶν ἀπο­λοῦν­ται
οὐκ ἔστιν τοιαύτη μερὶς τῷ Ιακωβ ὅτι ὁ πλάσας τὰ πάν­τα αὐτὸς κληρο­νο­μία αὐτοῦ κύριος ὄνομα αὐτῷ
συν­ήγαγεν ἔξωθεν τὴν ὑπόστασίν σου κατοικοῦσα ἐν ἐκλεκτοῖς
ὅτι τάδε λέγει κύριος ἰδοὺ ἐγὼ σκελίζω τοὺς κατοικοῦν­τας τὴν γῆν ταύτην ἐν θλίψει ὅπως εὑρεθῇ ἡ πλη­γή σου
οὐαὶ ἐπι­̀ συν­τρίμματί σου ἀλγηρὰ ἡ πλη­γή σου κἀγὼ εἶπα ὄν­τως τοῦτο τὸ τραῦμά μου καὶ κατέλαβέν με
ἡ σκηνή μου ἐταλαιπώρησεν ὤλετο καὶ πᾶσαι αἱ δέρρεις μου διεσπάσθησαν οἱ υἱοί μου καὶ τὰ προ­́βατά μου οὔκ εἰσιν οὐκ ἔστιν ἔτι τόπος τῆς σκηνῆς μου τόπος τῶν δέρρεών μου
ὅτι οἱ ποιμένες ἠφρονεύ­σαν­το καὶ τὸν κύριον οὐκ ἐξεζήτησαν δια­̀ τοῦτο οὐκ ἐνόησεν πᾶσα ἡ νομὴ καὶ διεσκορπίσθησαν
φωνὴ ἀκοῆς ἰδοὺ ἔρχεται καὶ σεισμὸς μέγας ἐκ γῆς βορρᾶ τοῦ τάξαι τὰς πόλεις Ιουδα εἰς ἀφανισμὸν καὶ κοίτην στρουθῶν
οἶδα κύριε ὅτι οὐχὶ τοῦ ἀνθρώπου ἡ ὁδὸς αὐτοῦ οὐδὲ ἀνὴρ πορεύ­­σε­ται καὶ κατορθώσει πορείαν αὐτοῦ
παίδευσον ἡμᾶς κύριε πλη­̀ν ἐν κρίσει καὶ μὴ ἐν θυμῷ ἵνα μὴ ὀλίγους ἡμᾶς ποιήσῃς
ἔκχεον τὸν θυμόν σου ἐπι­̀ ἔθνη τὰ μὴ εἰδότα σε καὶ ἐπι­̀ γενεὰς αἳ τὸ ὄνομά σου οὐκ ἐπεκαλέσαν­το ὅτι κατέφαγον τὸν Ιακωβ καὶ ἐξανήλωσαν αὐτὸν καὶ τὴν νομὴν αὐτοῦ ἠρήμωσαν
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible