А́ще же душа́ принесе́тъ да́ръ же́ртву Го́споду, мука́ пшени́чна да бу́детъ да́ръ его́, и да возлiе́тъ на ню́ еле́й, и возложи́тъ на ню́ Лива́нъ: же́ртва е́сть:
и да принесе́тъ ю́ къ сыно́мъ Ааро́нимъ жерце́мъ, и во́зметъ от нея́ по́лну го́рсть муки́ пшени́чны съ еле́емъ и ве́сь Лива́нъ ея́, и да возложи́тъ жре́цъ па́мять ея́ на олта́рь: же́ртва воня́ благоуха́нiя Го́споду:
и оста́нокъ от же́ртвы Ааро́ну и сыно́мъ его́: свято́е святы́хъ от же́ртвъ Госпо́днихъ.
А́ще же принесе́тъ да́ръ же́ртву пече́ну въ пещи́ от муки́ пшени́чны, хлѣ́бы прѣ́сны спря́жены съ еле́емъ и опрѣсно́ки пома́заны еле́емъ.
А́ще же же́ртва от сковрады́ да́ръ тво́й, мука́ пшени́чна смѣ́шена со еле́емъ, прѣ́сна да бу́дутъ:
и да разло́миши я́ на укру́хи, и возлiе́ши на ня́ еле́й: же́ртва е́сть Го́споду.
А́ще же же́ртву от огни́ща да́ръ тво́й, мука́ пшени́чна съ еле́емъ да сотворе́на бу́детъ:
и принесе́тъ же́ртву, ю́же а́ще сотвори́тъ от си́хъ Го́споду, и да принесе́тъ къ жерцу́:
и приступи́въ ко олтарю́, да отъи́метъ жре́цъ от же́ртвы па́мять ея́, и да возложи́тъ жре́цъ на олта́рь: приноше́нiе воня́ благово́нiя Го́споду:
оста́нокъ же от же́ртвы Ааро́ну и сыно́мъ его́: свята́я святы́хъ от приноше́нiй Го́споду.
Вся́ку же́ртву, ю́же а́ще прино́сите Го́споду, не сотвори́те ква́сну: вся́къ бо ква́съ и вся́къ ме́дъ да не принесе́те от него́, е́же приноси́ти Го́споду да́ръ.
От нача́тковъ да принесе́те я́ Го́споду: на олта́рь же да не вознесу́тся въ воню́ благово́нiя Го́споду.
И вся́къ да́ръ же́ртвы ва́шея со́лiю да осоли́тся: да не отста́вите со́ли завѣ́та Госпо́дня от же́ртвъ ва́шихъ, во вся́комъ да́рѣ ва́шемъ да принесе́те Го́споду Бо́гу ва́шему со́ль.
А́ще же принесе́ши же́ртву от нача́тковъ жи́тъ Го́споду, но́вы спря́жены зеле́ны кла́сы истла́чены Го́споду, и принесе́ши же́ртву от нача́тковъ жи́тъ:
и да возлiе́ши на ню́ еле́й, и да возложи́ши на ню́ Лива́нъ: же́ртва е́сть:
и да вознесе́тъ жре́цъ па́мять ея́ от спря́женыхъ съ еле́емъ, и ве́сь Лива́нъ ея́: прино́съ е́сть Го́споду.
Если какая душа хочет принести Господу жертву приношения хлебного, пусть принесет пшеничной муки, и вольет на нее елея, и положит на нее ливана,
и принесет ее к сынам Аароновым, священникам, и возьмет полную горсть муки с елеем и со всем ливаном, и сожжет сие священник в память на жертвеннике; это жертва, благоухание, приятное Господу;
а остатки от приношения хлебного Аарону и сынам его: это великая святыня из жертв Господних.
Если же приносишь жертву приношения хлебного из печеного в печи, то приноси пшеничные хлебы пресные, смешанные с елеем, и лепешки пресные, помазанные елеем.
Если жертва твоя приношение хлебное со сковороды, то это должна быть пшеничная мука, смешанная с елеем, пресная;
разломи ее на куски и влей на нее елея: это приношение хлебное [Господу].
Если жертва твоя приношение хлебное из горшка, то должно сделать оное из пшеничной муки с елеем,
и принеси приношение, которое из сего составлено, Господу; представь оное священнику, а он принесет его к жертвеннику;
и возьмет священник из сей жертвы часть в память и сожжет на жертвеннике: это жертва, благоухание, приятное Господу;
а остатки приношения хлебного Аарону и сынам его: это великая святыня из жертв Господних.
Никакого приношения хлебного, которое прино́сите Господу, не делайте квасного, ибо ни квасного, ни меду не должны вы сожигать в жертву Господу;
как приношение начатков приноси́те их Господу, а на жертвенник не должно возносить их в приятное благоухание.
Всякое приношение твое хлебное соли́ солью, и не оставляй жертвы твоей без соли завета Бога твоего: при всяком приношении твоем приноси [Господу Богу твоему] соль.
Если приносишь Господу приношение хлебное из первых плодов, приноси в дар от первых плодов твоих из колосьев, высушенных на огне, растолченные зерна,
и влей на них елея, и положи на них ливана: это приношение хлебное;
и сожжет священник в память часть зерен и елея со всем ливаном: это жертва Господу.
واذا قرّب احد قربان تقدمة للرب يكون قربانه من دقيق. ويسكب عليها زيتا ويجعل عليها لبانا.
وياتي بها الى بني هرون الكهنة ويقبض منها ملء قبضته من دقيقها وزيتها مع كل لبانها ويوقد الكاهن تذكارها على المذبح وقود رائحة سرور للرب.
والباقي من التقدمة هو لهرون وبنيه. قدس اقداس من وقائد الرب.
واذا قربت قربان تقدمة مخبوزة في تنور تكون اقراصا من دقيق فطيرا ملتوتة بزيت ورقاقا فطيرا مدهونة بزيت.
وان كان قربانك تقدمة على الصاج تكون من دقيق ملتوتة بزيت فطيرا.
تفتها فتاتا وتسكب عليها زيتا. انها تقدمة.
وان كان قربانك تقدمة من طاجن فمن دقيق بزيت تعمله.
فتاتي بالتقدمة التي تصطنع من هذه الى الرب وتقدمها الى الكاهن فيدنو بها الى المذبح.
وياخذ الكاهن من التقدمة تذكارها ويوقد على المذبح وقود رائحة سرور للرب.
والباقي من التقدمة هو لهرون وبنيه قدس اقداس من وقائد الرب.
كل التقدمات التي تقرّبونها للرب لا تصطنع خميرا. لان كل خمير وكل عسل لا توقدوا منهما وقودا للرب.
قربان اوائل تقرّبونهما للرب. لكن على المذبح لا يصعدان لرائحة سرور.
وكل قربان من تقادمك بالملح تملّحه ولا تخل تقدمتك من ملح عهد الهك. على جميع قرابينك تقرّب ملحا.