Ве́тхий Заве́т:
Быт.
Исх.
Лев.
Чис.
Втор.
Нав.
Суд.
Руф.
1Цар.
2Цар.
3Цар.
4Цар.
1Пар.
2Пар.
1Езд.
Неем.
2Езд.
Тов.
Иудиф.
Есф.
Иов.
Пс.
Прит.
Еккл.
Песн.
Прем.
Сир.
Ис.
Иер.
Плч.
ПослИер.
Вар.
Иез.
Дан.
Ос.
Иоил.
Ам.
Авд.
Ион.
Мих.
Наум.
Авв.
Соф.
Аг.
Зах.
Мал.
1Мак.
2Мак.
3Мак.
3Езд.
Но́вый Заве́т: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Но́вый Заве́т: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Скрыть
16:2
16:3
16:4
16:6
16:8
16:10
16:11
16:13
[Зач. 70.] И мину́вшей суббо́тѣ, Марі́а Магдали́на и Марі́а Иа́ковля и Саломі́а купи́ша арома́ты, да прише́дшя пома́жутъ Иису́са.
И зѣло́ зау́тра во еди́ну от суббо́тъ прiидо́ша на гро́бъ, возсiя́вшу со́лнцу,
и глаго́лаху къ себѣ́: кто́ отвали́тъ на́мъ ка́мень от две́рiй гро́ба?
И воззрѣ́вшя ви́дѣша, я́ко отвале́нъ бѣ́ ка́мень: бѣ́ бо ве́лiй зѣло́.
И вше́дшя во гро́бъ, ви́дѣша ю́ношу сѣдя́ща въ десны́хъ, одѣ́яна во оде́жду бѣлу́: и ужасо́шася.
О́нъ же глаго́ла и́мъ: не ужаса́йтеся: Иису́са и́щете Назаряни́на распя́таго: воста́, нѣ́сть здѣ́: се́, мѣ́сто, идѣ́же положи́ша Его́:
но иди́те, рцы́те ученико́мъ Его́ и Петро́ви, я́ко варя́етъ вы́ въ Галиле́и: та́мо Его́ ви́дите, я́коже рече́ ва́мъ.
И изше́дшя бѣжа́ша от гро́ба: имя́ше {одержа́ше} же и́хъ тре́петъ и у́жасъ: и ни кому́же ничто́же рѣ́ша: боя́хубося.
[Зач. 71.] Воскре́съ же [Иису́съ] зау́тра въ пе́рвую суббо́ту, яви́ся пре́жде Марі́и Магдали́ни, изъ нея́же изгна́ се́дмь бѣсо́въ.
Она́ [же] ше́дши возвѣсти́ съ Ни́мъ бы́вшымъ, пла́чущымся и рыда́ющымъ:
и они́ слы́шавше, я́ко жи́въ е́сть и ви́дѣнъ бы́сть от нея́, не я́ша вѣ́ры.
По си́хъ же двѣма́ от ни́хъ гряду́щема яви́ся инѣ́мъ о́бразомъ, иду́щема на село́.
И та́ ше́дша возвѣсти́ста про́чымъ: и ни тѣ́ма вѣ́ры я́ша.
Послѣди́ [же] возлежа́щымъ и́мъ единомуна́десяте яви́ся, и поноси́ невѣ́рствiю и́хъ и жестосе́рдiю, я́ко ви́дѣвшымъ Его́ воста́вша не я́ша вѣ́ры.
И рече́ и́мъ: ше́дше въ мíръ ве́сь, проповѣ́дите Ева́нгелiе все́й тва́ри.
И́же вѣ́ру и́метъ и крести́тся, спасе́нъ бу́детъ: а и́же не и́метъ вѣ́ры, осужде́нъ бу́детъ.
Зна́менiя же вѣ́ровавшымъ сiя́ послѣ́дуютъ: и́менемъ Мои́мъ бѣ́сы иждену́тъ: язы́ки возглаго́лютъ но́вы:
змiя́ во́змутъ: а́ще и что́ сме́ртно испiю́тъ, не вреди́тъ и́хъ: на неду́жыя ру́ки возложа́тъ, и здра́ви бу́дутъ.
Госпо́дь же у́бо, по глаго́ланiи [Его́] къ ни́мъ, вознесе́ся на небо и сѣ́де одесну́ю Бо́га.
Они́ же изше́дше проповѣ́даша всю́ду, Го́споду поспѣ́шствующу и сло́во утвержда́ющу послѣ́дствующими зна́меньми. Ами́нь.
Коне́цъ е́же от ма́рка свята́го ева́нгелiа: и́мать въ себѣ́ гла́въ 16, зача́лъ же церко́вныхъ 71.
Коне́цъ е́же от ма́рка свята́го ева́нгелiа: и́мать въ себѣ́ гла́въ 16, зача́лъ же церко́вныхъ 71.
1 Жены у пустого гроба. 9 Явление Иисуса Христа ученикам; «Идите по всему миру». 19 Вознесение.
[Зач. 70.] По прошествии субботы Мария Магдалина и Мария Иаковлева и Саломия купили ароматы, чтобы идти помазать Его.
И весьма рано, в первый день недели, приходят ко гробу, при восходе солнца,
и говорят между собою: кто отвалит нам камень от двери гроба?
И, взглянув, видят, что камень отвален; а он был весьма велик.
И, войдя во гроб, увидели юношу, сидящего на правой стороне, облеченного в белую одежду; и ужаснулись.
Он же говорит им: не ужасайтесь. Иисуса ищете Назарянина, распятого; Он воскрес, Его нет здесь. Вот место, где Он был положен.
Но идите, скажите ученикам Его и Петру, что Он предваряет вас в Галилее; там Его увидите, как Он сказал вам.
И, выйдя, побежали от гроба; их объял трепет и ужас, и никому ничего не сказали, потому что боялись.
[Зач. 71.] Воскреснув рано в первый день недели, Иисус явился сперва Марии Магдалине, из которой изгнал семь бесов.
Она пошла и возвестила бывшим с Ним, плачущим и рыдающим;
но они, услышав, что Он жив и она видела Его, – не поверили.
После сего явился в ином образе двум из них на дороге, когда они шли в селение.
И те, возвратившись, возвестили прочим; но и им не поверили.
Наконец, явился самим одиннадцати, возлежавшим на вечери, и упрекал их за неверие и жестокосердие, что видевшим Его воскресшего не поверили.
И сказал им: идите по всему миру и проповедуйте Евангелие всей твари.
Кто будет веровать и креститься, спасен будет; а кто не будет веровать, осужден будет.
Уверовавших же будут сопровождать сии знамения: именем Моим будут изгонять бесов; будут говорить новыми языками;
будут брать змей; и если что́ смертоносное выпьют, не повредит им; возложат руки на больных, и они будут здоровы.
И так Господь, после беседования с ними, вознесся на небо и воссел одесную Бога.
А они пошли и проповедовали везде, при Господнем содействии и подкреплении слова последующими знамениями. Аминь.
Ишемби кєн љткљндљн кийин, магдалалык Мариям, Жакыптын энеси Мариям жана Саломе Ыйсанын денесин майлоо єчєн, жыпар жыттуу майларды сатып алышты.
Жуманын биринчи кєнє, эртењ менен эрте, кєн чыга электе, алар мєрзљгљ келишти.
Алар љз ара: «Мєрзљнєн оозундагы ташты ким четке жылдырып берет?» – деп, сєйлљшєп келе жатышты.
Алар мєрзљгљ жакын келишкенде, таштын четке жылдырылып калганын кљрєштє. Таш болсо аябай чоњ эле.
Алар мєрзљгљ киргенде, оњ тарапта отурган, ак кийимчен бир жигитти кљрєп, коркуп кетишти.
Ал болсо аларга мындай деди: «Коркпогула! Силер айкаш жыгачка кадалган назареттик Ыйсаны издеп жатасыњарбы? Ал тирилди, Ал бул жерде жок. Мына, Анын сљљгє коюлган жер.
Баргыла да, Анын шакирттери менен Петирге: “Ал силерди Галилеядан тосуп алат. Силерге Љзє айткандай, Аны ошол жактан кљрљсєњљр”, – деп айткыла».
Алар мєрзљдљн чыгып, чуркап жљнљштє. Корккондорунан титиреп, єрљйлљрє учуп калган алар эч кимге эч нерсе айтышкан жок.
Жуманын биринчи кєнє эртењ менен эрте тирилген Ыйса эњ биринчи болуп, магдалалык Мариямга кљрєндє. Ал анын ичинен жети жинди кууп чыгарган эле.
Мариям барып, мурда Ыйса менен чогуу жєрєп, азыр болсо кайгырып, ыйлап жаткандарга жарыялады.
Бирок алар Ыйсанын тирєє экендигин жана Мариямдын кљргљндєгєн угушканда, ишенишкен жок.
Ошондон кийин Ыйса бир айылга жол тартып бара жаткан эки шакиртке башкача болуп кљрєндє.
Алар кайтып келип, калган шакирттерге жарыялашты, бирок аларга да ишенишкен жок.
Ыйса ошондон кийин дасторкондо отурган он бир шакиртине кљрєндє. Ал шакирттерин ишенбестиги єчєн жана жєрљктљрєнєн катуулугу єчєн жемеледи. Анткени алар Анын тирилгендигин кљргљндљргљ ишенбей коюшкан эле.
Анан аларга мындай деди: «Бєт дєйнљнє кыдырып, бардык адамдарга Жакшы Кабарды жарыя кылгыла.
Ким ишенип, сууга чљмєлдєрєлсљ, ал куткарылат. Ал эми ким ишенбесе, ал айыпталат.
Мага ишенгендерди бул белгилер коштоп жєрљт: Менин ысымым менен жиндерди кууп чыгарышат, жањы тилдерде сєйлљшљт.
Эгерде колдору менен жыландарды кармап алышса, уулуу нерсе ичип алышса, алардан зыян тартышпайт. Колдорун оорулуулардын єстєнљ коюшса, оорулуулар айыгышат».
Ошентип, Ыйса Тењир алар менен сєйлљшкљндљн кийин, асманга кљтљрєлєп, Кудайдын оњ жагына отурду.
Шакирттер болсо бардык жерди кыдырып, Жакшы Кабар таратып жєрєштє. Тењир аларга жардам берип, кљрсљтєлгљн кереметтер аркылуу Љз сљзєн бекемдеп жатты. Оомийин.
Татарский
Языки
- Добавить язык
- Церковнослав. (рус)
- Церковнослав. (цс)
- Рус. (Синодальный)
- Рус. (Синод. с ударе́-ми)
- Рус. (еп. Кассиан)
- Рус. (Аверинцев)
- Рус. (К.П. Победоносцев)
- Arab (JAB)
- Arab (AVD)
- Azerbaijani
- Armenian
- Belarusian
- Bulgarian
- Chinese (simpl.)
- Croatian (S&D)
- English (NKJV)
- English (NRSV)
- English (KJV)
- Estonian
- Finnish (1992)
- French (LSG)
- Georgian (ancient)
- Georgian
- German (MLU, 1912)
- German (GNB)
- Greek (Koine)
- Greek (TGV)
- Greek (NA, 28)
- Hebrew NT by Delitzsch
- Italian (CEI 1974)
- Italian
- Kyrgyz
- Latin (Nova Vulgata)
- Latvian
- Romanian
- Polish
- Portuguese
- Serbian (synod.)
- Serbian
- Spanish (RVR 1995)
- Swedish (Folkbibeln)
- Tajik
- Tatar
- Ukrainian (Homenko)
- Ukrainian (Ogienko)
- Uzbek
Атнанын элекеге кöнöндя, бик иртя белян, кояш чыккан чакта, алар кабер катына килгянняр.
Килгяндя бер-берсе белян: безгя кабер ауызындагы ташны кем аударыр икян? диб сöйляшкянняр.
Килеб карасалар, кюряляр, таш аударылган, äммя ул бик зур икян.
Кабергя кергяч, алар ун жакта утырган, ак кейем кейгян жегетне кюргянняр; бик курыкканнар.
Ул аларга äйткян: курыкмагыз, сез кадакланган Іисусъ Назарянинны эзлейсез; Ул терелеб тордо, мында жук, мына Аны куйган урын.
Äммя сез барыгыз, Анын öйрянеÿчеляреҥя, Петрга да äйтегез: Ул сезне Галилеядя карышы алыр, Ӱзе сезгя äйткянчя, Аны анда кюрерсез, дигез.
Алар чыгыб, кабер жаныннан жöгöрöшöб киткянняр; алар бик курыкканнар, калтрашканнар; курыкканныктан Беряÿгя дя бер сюз дя äйтмягянняр.
Атнанын элекеге кöнöндя иртюк, терелеб торгач, Іисусъ иҥ элеке Марія Магдалинага кюренгян, Іисусъ аннан жиде женне кыуалаб чыгарган икян.
Ул кайтыб мыны Іисусъ белян жöргянняргя, сулкылдаб жылаучыларга белдергян.
Äммя алар, анын: Іисусъ тере, мин Аны кюрдем дигянен эшетеб, ышанмаганнар.
Аннан сун Іисусъ öйрянеÿчеляреҥен икесеня жулда, бер ауылга барган чакларында, бютян тöслö булыб кюренгян.
Алар да кайтыб, бютянняргя белдергянняр, äммя алар быларга да ышанмаганнар.
Калдыгында Ул ун бер (öйрянеÿчесеня), бергя утырган чакларында кюренеб, ышанмаганнары öчöн, кюҥеллярен каты тотканнары öчöн, Аны терелеб торгач кюреÿчеляргя дя ышанмаганнары öчöн, аларны äрлягян.
Аннары аларга äйткян: бöтöн дöньягя жöрöб, булдырылганнарнын барысынада Евангеліене сöйлягез.
Ышанган кеше, чумылдырылган кеше котолор, äммя ышанмаган кеше айыблы булыр.
Ышанганнарга мындый билгеляр булырлар: Минем исемем белян женнярне кыуалаб чыгарырлар, жана телляр белян сöйляшерляр;
Жыланнарны кулга алырлар, бер-бер ÿтергеч нястя эчсяляр дя, аларга зыян теймяс; чирлеляр öстöня кулларын салырлар, алар сауыгырлар, дигян.
Шулай итеб, Ходай, öйрянеÿчеляре белян сöйляшкяннян суҥ, кюккя кютярелеб, Алланын уҥ жагыннан утырган.
Äммя алар китеб, äр-бер жирдя Евангеліене сöйлягянняр; Ходай аларга булышкан, сюзне шундук булган билгеляр белян ныклаган. Аминь.