Евангелие от Марка, 2:27

 
  • [Зач. 7.] И вни́де пáки въ капернаýмъ по днéхъ: и слы́шано бы́сть, я́ко въ домý éсть.
  • И áбiе собрáшася мнóзи, я́коже ктомý не вмещáтися ни при­­ двéрехъ: и глагóлаше и́мъ слóво.
  • И прiидóша къ немý нося́ще разслáблен­на [жи́лами], носи́ма четы́рьми:
  • и не могýщымъ при­­бли́житися къ немý нарóда рáди, от­кры́ша покрóвъ, идѣ́же бѣ́, и прокопáв­ше свѣ́сиша óдръ, на нéмже разслáблен­ный лежá­ше.
  • Ви́дѣвъ же Иисýсъ вѣ́ру и́хъ, глагóла разслáблен­ному: чáдо, от­пущáют­ся тебѣ́ грѣси́ тво­и́.
  • Бя́ху же нѣ́цыи от­ кни́жникъ тý седя́ще и помышля́юще въ сердцáхъ сво­и́хъ:
  • чтó сéй тáко глагóлетъ хулы́? ктó мóжетъ оставля́ти грѣхи́, тóкмо еди́нъ Бóгъ?
  • И áбiе разумѣ́въ Иисýсъ Дýхомъ сво­и́мъ, я́ко тáко тíи помышля́ютъ въ себѣ́, речé и́мъ: чтó сiя́ помышля́ете въ сердцáхъ вáшихъ?
  • чтó éсть удóбѣе? рещи́ разслáблен­ному: от­пущáют­ся тебѣ́ грѣси́? или́ рещи́: востáни, и воз­ми́ óдръ твóй, и ходи́?
  • но да увѣ́сте, я́ко влáсть и́мать Сы́нъ человѣ́ческiй на земли́ от­пущáти грѣхи́: глагóла разслáблен­ному:
  • тебѣ́ глагóлю: востáни, и воз­ми́ óдръ твóй, и иди́ въ дóмъ твóй.
  • И востá áбiе, и взéмъ óдръ, изы́де предъ всѣ́ми: я́ко диви́тися всѣ́мъ и слáвити Бóга, глагóлющымъ, я́ко николи́же тáко ви́дѣхомъ.
  • [Зач. 8.] И изы́де пáки къ мóрю: и вéсь нарóдъ идя́ше къ немý, и учá­ше и́хъ.
  • И мимогря́дый ви́дѣ Левíю алфéова, сѣдя́ща на мы́тницѣ, и глагóла емý: по мнѣ́ гряди́. И востáвъ вслѣ́дъ егó и́де.
  • И бы́сть воз­лежáщу емý въ домý егó, и мнóзи мытари́ и грѣ́шницы воз­лежáху со Иисýсомъ и со ученики́ егó: бя́ху бо мнóзи, и по нéмъ идóша.
  • И кни́жницы и фарисéе, ви́дѣв­ше егó ядýща съ мытари́ и грѣ́шники, глагóлаху ученикóмъ егó: чтó я́ко съ мытари́ и грѣ́шники я́стъ и пiéтъ?
  • И слы́шавъ Иисýсъ глагóла и́мъ: не трéбуютъ здрáвiи врачá, но боля́щiи: не прiидóхъ при­­звáти прáведники, но грѣ́шники на покая́нiе.
  • [Зач. 9.] И бя́ху ученицы́ Иоáн­новы и фарисéйстiи постя́щеся. И прiидóша и глагóлаша емý: почтó ученицы́ Иоáн­новы и фарисéйстiи постя́т­ся, а тво­и́ ученицы́ не постя́т­ся?
  • И речé и́мъ Иисýсъ: едá мóгутъ сы́нове брáчнiи, дóндеже жени́хъ съ ни́ми éсть, пости́тися? ели́ко врéмя съ собóю и́мутъ женихá, не мóгутъ пости́тися:
  • прiи́дутъ же днíе, егдá отъ­и́мет­ся от­ ни́хъ жени́хъ, и тогдá постя́т­ся въ ты́я дни́:
  • и никтóже при­­ложéнiя плáта небѣ́лена при­­шивáетъ къ ри́зѣ вéтсѣ: áще ли же ни́, вóзметъ конéцъ егó нóвое от­ вéтхаго {от­тóргнетъ при­­ставлéнiе егó нóвое [нѣ́что] от­ вéтхаго}, и гóрша Дирá бýдетъ:
  • и никтóже вливáетъ винá нóва въ мѣ́хи вéтхи: áще ли же ни́, просади́тъ винó нóвое мѣ́хи, и винó пролiéт­ся, и мѣ́си поги́бнутъ: но винó нóвое въ мѣ́хи нóвы влiя́ти [подобáетъ].
  • [Зач. 10.] И бы́сть мимоходи́ти емý въ суббóты сквоз­ѣ́ сѣ́янiя, и начáша ученицы́ егó пýть твори́ти, востерзáюще клáсы.
  • И фарисéе глагóлаху емý: ви́ждь, чтó творя́тъ въ суббóты, егóже не достóитъ?
  • И тóй глагóлаше и́мъ: нѣ́сте ли николи́же чли́, чтó сотвори́ Дави́дъ, егдá трéбованiе имѣ́ и взалкá сáмъ и и́же съ ни́мъ?
  • кáко вни́де въ дóмъ Бóжiй при­­ Авiаѳáрѣ архiерéи, и хлѣ́бы предложéнiя снѣдé, и́хже не достоя́ше я́сти тóкмо иерéемъ, и дадé и сýщымъ съ ни́мъ?
  • И глагóлаше и́мъ: суббóта человѣ́ка рáди бы́сть, а не человѣ́къ суббóты рáди:
  • тѣ́мже госпóдь éсть Сы́нъ человѣ́ческiй и суббóтѣ.
  • [Зач. 7.] Через несколько дней опять пришел Он в Капернаум; и слышно стало, что Он в доме.
  • Тотчас собрались многие, так что уже и у дверей не было места; и Он говорил им слово.
  • И пришли к Нему с расслабленным, которого несли четверо;
  • и, не имея возможности приблизиться к Нему за многолюдством, раскрыли кровлю дома, где Он находился, и, прокопав ее, спустили постель, на которой лежал расслабленный.
  • Иисус, видя веру их, говорит расслабленному: чадо! прощаются тебе грехи твои.
  • Тут сидели некоторые из книжников и помышляли в сердцах своих:
  • что Он так богохульствует? кто может прощать грехи, кроме одного Бога?
  • Иисус, тотчас узнав духом Своим, что они так помышляют в себе, сказал им: для чего так помышляете в сердцах ваших?
  • Что легче? сказать ли расслабленному: прощаются тебе грехи? или сказать: встань, возьми свою постель и ходи?
  • Но чтобы вы знали, что Сын Человеческий имеет власть на земле прощать грехи, – говорит расслабленному:
  • тебе говорю: встань, возьми постель твою и иди в дом твой.
  • Он тотчас встал и, взяв постель, вышел перед всеми, так что все изумлялись и прославляли Бога, говоря: никогда ничего такого мы не видали.
  • [Зач. 8.] И вышел Иисус опять к морю; и весь народ пошел к Нему, и Он учил их.
  • Проходя, увидел Он Левия Алфеева, сидящего у сбора пошлин, и говорит ему: следуй за Мною. И он, встав, последовал за Ним.
  • И когда Иисус возлежал в доме его, возлежали с Ним и ученики Его и многие мытари и грешники: ибо много их было, и они следовали за Ним.
  • Книжники и фарисеи, увидев, что Он ест с мытарями и грешниками, говорили ученикам Его: как это Он ест и пьет с мытарями и грешниками?
  • Услышав сие, Иисус говорит им: не здоровые имеют нужду во враче, но больные; Я пришел призвать не праведников, но грешников к покаянию.
  • [Зач. 9.] Ученики Иоанновы и фарисейские постились. Приходят к Нему и говорят: почему ученики Иоанновы и фарисейские постятся, а Твои ученики не постятся?
  • И сказал им Иисус: могут ли поститься сыны чертога брачного, когда с ними жених? Доколе с ними жених, не могут поститься,
  • но придут дни, когда отнимется у них жених, и тогда будут поститься в те дни.
  • Никто к ветхой одежде не приставляет заплаты из небеленой ткани: иначе вновь пришитое отдерет от старого, и дыра будет еще хуже.
  • Никто не вливает вина молодого в мехи ветхие: иначе молодое вино прорвет мехи, и вино вытечет, и мехи пропадут; но вино молодое надобно вливать в мехи новые.
  • [Зач. 10.] И случилось Ему в субботу проходить засеянными полями, и ученики Его дорогою начали срывать колосья.
  • И фарисеи сказали Ему: смотри, чтó они делают в субботу, чего не должно делать?
  • Он сказал им: неужели вы не читали никогда, чтó сделал Давид, когда имел нужду и взалкал сам и бывшие с ним?
  • как вошел он в дом Божий при первосвященнике Авиафаре и ел хлебы предложения, которых не должно было есть никому, кроме священников, и дал и бывшим с ним?
  • И сказал им: суббота для человека, а не человек для субботы;
  • посему Сын Человеческий есть господин и субботы.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта