Ветхий Завет:
Быт.
Исх.
Лев.
Числ.
Втор.
Нав.
Суд.
Руфь
1Цар.
2Цар.
3Цар.
4Цар.
1Пар.
2Пар.
1Ездр.
Неем.
2Ездр.
Тов.
Иудифь
Эсф.
Иов.
Пс.
Притч.
Еккл.
Песн.
Прем.
Сир.
Ис.
Иер.
Плач.
Посл.Иер.
Вар.
Иез.
Дан.
Ос.
Иоиль.
Ам.
Авд.
Иона
Мих.
Наум.
Авв.
Соф.
Агг.
Зах.
Мал.
1Макк.
2Макк.
3Макк.
3Ездр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Скрыть
19:3
см.:
Евр.3:9;
Ин.8:6;
Лк.11:53-11:54;
Мал.2:14-2:16;
Мк.10:2;
Мк.12:13;
Мк.12:15;
Мф.16:1;
Мф.22:16-22:18;
Мф.22:35;
Мф.5:31-5:32;
19:16
см.:
1Ин.1:2;
1Ин.2:25;
1Ин.5:11-5:13;
1Ин.5:20;
1Тим.1:16;
1Тим.6:12;
1Тим.6:19;
Деян.16:30;
Дан.12:2;
Ин.10:28;
Ин.12:25;
Ин.17:2-17:3;
Ин.3:15;
Ин.4:14;
Ин.5:39;
Ин.6:27-6:29;
Ин.6:47;
Ин.6:68;
Иуд.1:21;
Лк.10:25-10:28;
Лк.18:18;
Лк.18:18-18:30;
Мк.10:17;
Мк.10:17-10:30;
Мф.19:17-19:18;
Мф.19:26;
Мф.19:29;
Мф.25:46;
Рим.2:7;
Рим.5:21;
Рим.6:22-6:23;
Тит.1:2;
Тит.3:7;
19:21
см.:
1Тим.6:17-6:19;
Деян.2:45;
Деян.4:32-4:35;
Быт.17:1;
Быт.6:9;
Евр.10:34;
Ин.10:27;
Ин.12:26;
Иов.1:1;
Лк.12:33;
Лк.14:33;
Лк.16:9;
Лк.18:22;
Лк.5:27;
Лк.6:40;
Лк.9:23;
Мк.10:21;
Мк.2:14;
Мк.8:34;
Мф.16:24;
Мф.19:28;
Мф.4:19;
Мф.5:19-5:20;
Мф.5:48;
Мф.6:19-6:20;
Мф.8:22;
Мф.9:9;
Флп.3:12-3:15;
Пс.37:37;
19:22
см.:
Кол.3:5;
Дан.6:14-6:17;
Еф.5:5;
Иез.33:31;
Ин.19:12-19:16;
Суд.18:23-18:24;
Лк.18:23;
Мк.10:22;
Мк.6:26;
Мф.13:22;
Мф.14:9;
Мф.16:26;
Мф.6:24;
Пс.17:14;
19:23
см.:
1Кор.1:26;
1Тим.6:9-6:10;
Деян.14:22;
Втор.6:10-6:12;
Втор.8:10-8:18;
Иак.1:9-1:11;
Иак.2:6;
Иак.5:1-5:4;
Ин.3:3;
Ин.3:5;
Иов.31:24-31:25;
Лк.12:15-12:21;
Лк.16:13-16:14;
Лк.16:19-16:28;
Лк.18:24;
Мк.10:23;
Мф.13:22;
Мф.18:3;
Мф.21:31;
Мф.5:20;
Притч.11:28;
Притч.30:8-30:9;
Пс.49:16-49:19;
Пс.49:6-49:7;
19:28
см.:
1Кор.6:2-6:3;
3Цар.18:31;
2Пет.3:13;
2Фес.1:7-1:10;
2Тим.2:12;
Деян.3:21;
Откр.12:1;
Откр.2:26-2:27;
Откр.20:11-20:15;
Откр.20:4;
Откр.21:12-21:14;
Откр.21:5;
Откр.22:2;
Откр.3:21;
Откр.4:4;
Откр.7:4;
Исх.15:27;
Исх.24:4;
Исх.28:21;
1Ездр.6:17;
Ис.65:17;
Ис.66:22;
Лев.24:5;
Лк.22:28-22:30;
Лк.22:30;
Мф.16:27;
Мф.20:21;
Мф.25:31;
Нав.3:12;
Церковнославянский (рус)
Языки
- Добавить языки
- Церковнослав. (рус)
- Церковнослав. (цс)
- Рус. (Синодальный)
- Рус. (еп. Кассиан)
- Рус. (Аверинцев)
- Ελληνικά
- יהודי
- Latine
- English (NKJV)
- العربية
- Беларускі
- ქართული
- ქართული (უძველესი)
- Espanol (RVR 1995)
- Кыргыз
- China (simpl.)
- Deutsch (DGNB)
- Српски (синод.)
- Српски
- Italiano
- Точик
- Татар теле
- O'zbek
- Українська (Огієнко)
- Le français(LSG)
- Eestlane
И бы́сть егда́ сконча́ Иису́съ словеса́ сiя́, пре́йде от Галиле́и и прiи́де въ предѣ́лы иуде́йскiя объ о́нъ по́лъ Иорда́на.
И по не́мъ идо́ша наро́ди мно́зи, и исцѣли́ и́хъ ту́.
[Зач. 78.] И приступи́ша къ нему́ фарисе́е искуша́юще его́ и глаго́лаша ему́: а́ще досто́итъ человѣ́ку пусти́ти жену́ свою́ по вся́цѣй винѣ́?
О́нъ же отвѣща́въ рече́ и́мъ: нѣ́сте ли чли́, я́ко сотвори́вый искони́, му́жескiй по́лъ и же́нскiй сотвори́лъ я́ е́сть?
И рече́: сего́ ра́ди оста́витъ человѣ́къ отца́ [своего́] и ма́терь и прилѣпи́тся къ женѣ́ свое́й, и бу́дета о́ба въ пло́ть еди́ну,
я́коже ктому́ нѣ́ста два́, но пло́ть еди́на: е́же у́бо Бо́гъ сочета́, человѣ́къ да не разлуча́етъ.
Глаго́лаша ему́: что́ у́бо Моисе́й заповѣ́да да́ти кни́гу распу́стную и отпусти́ти ю́?
Глаго́ла и́мъ: я́ко Моисе́й по жестосе́рдiю ва́шему повелѣ́ ва́мъ пусти́ти жены́ ва́шя: изнача́ла же не бы́сть та́ко:
глаго́лю же ва́мъ, я́ко и́же а́ще пу́ститъ жену́ свою́, ра́звѣ словесе́ прелюбодѣ́йна, и ожени́тся ино́ю, прелюбы́ твори́тъ: и женя́йся пущени́цею прелюбы́ дѣ́етъ.
Глаго́лаша ему́ ученицы́ его́: а́ще та́ко е́сть вина́ человѣ́ку съ жено́ю, лу́чше е́сть не жени́тися.
О́нъ же рече́ и́мъ: не вси́ вмѣща́ютъ словесе́ сего́, но и́мже дано́ е́сть:
су́ть бо скопцы́, и́же изъ чре́ва ма́терня роди́шася та́ко: и су́ть скопцы́, и́же скопи́шася от человѣ́къ: и су́ть скопцы́, и́же искази́ша са́ми себе́ ца́рствiя ра́ди небе́снаго: могі́й вмѣсти́ти да вмѣсти́тъ.
Тогда́ приведо́ша къ нему́ дѣ́ти, да ру́цѣ возложи́тъ на ни́хъ и помо́лится: ученицы́ же запрети́ша и́мъ.
Иису́съ же рече́ [и́мъ]: оста́вите дѣте́й и не возбраня́йте и́мъ прiити́ ко мнѣ́: таковы́хъ бо е́сть ца́рство небе́сное.
И возло́жь на ни́хъ ру́цѣ, отъи́де отту́ду.
[Зач. 79.] И се́, еди́нъ [нѣ́кiй] присту́пль рече́ ему́: учи́телю благі́й, что́ бла́го сотворю́, да и́мамъ живо́тъ вѣ́чный?
О́нъ же рече́ ему́: что́ мя глаго́леши бла́га? никто́же бла́гъ, то́кмо еди́нъ Бо́гъ: а́ще ли хо́щеши вни́ти въ живо́тъ, соблюди́ за́повѣди.
Глаго́ла ему́: кі́я? Иису́съ же рече́: е́же, не убiе́ши: не прелюбы́ сотвори́ши: не укра́деши: не лжесвидѣ́телствуеши:
чти́ отца́ и ма́терь: и: возлю́биши и́скренняго твоего́ я́ко са́мъ себе́.
Глаго́ла ему́ ю́ноша: вся́ сiя́ сохрани́хъ от ю́ности моея́: что́ е́смь еще́ не доконча́лъ?
Рече́ ему́ Иису́съ: а́ще хо́щеши соверше́нъ бы́ти, иди́, прода́ждь имѣ́нiе твое́ и да́ждь ни́щымъ: и имѣ́ти и́маши сокро́вище на небеси́: и гряди́ вслѣ́дъ мене́.
Слы́шавъ же ю́ноша сло́во, отъи́де скорбя́: бѣ́ бо имѣ́я стяжа́нiя мно́га.
Иису́съ же рече́ ученико́мъ свои́мъ: ами́нь глаго́лю ва́мъ, я́ко неудо́бь бога́тый вни́детъ въ ца́рствiе небе́сное:
па́ки же глаго́лю ва́мъ: удо́бѣе е́сть велбу́ду сквозѣ́ иглинѣ́ у́шы проити́, не́же бога́ту въ ца́рствiе Бо́жiе вни́ти.
Слы́шавше же ученицы́ его́, дивля́хуся зѣло́, глаго́люще: кто́ у́бо мо́жетъ спасе́нъ бы́ти?
Воззрѣ́въ же Иису́съ рече́ и́мъ: у человѣ́къ сiе́ невозмо́жно е́сть, у Бо́га же вся́ возмо́жна.
Тогда́ отвѣща́въ пе́тръ рече́ ему́: се́, мы́ оста́вихомъ вся́ и вслѣ́дъ тебе́ идо́хомъ: что́ у́бо бу́детъ на́мъ?
Иису́съ же рече́ и́мъ: ами́нь глаго́лю ва́мъ, я́ко вы́ ше́дшiи по мнѣ́, въ пакибытiе́, егда́ ся́детъ Сы́нъ человѣ́ческiй на престо́лѣ сла́вы своея́, ся́дете и вы́ на двоюна́десяте престо́лу, судя́ще обѣмана́десяте колѣ́нома Изра́илевома:
и вся́къ, и́же оста́витъ до́мъ, или́ бра́тiю, или́ сестры́, или́ отца́, или́ ма́терь, или́ жену́, или́ ча́да, или́ се́ла, и́мене моего́ ра́ди, стори́цею прiи́метъ и живо́тъ вѣ́чный наслѣ́дитъ:
мно́зи же бу́дутъ пе́рви послѣ́днiи, и послѣ́дни пе́рвiи.