Ветхий Завет:
Быт.
Исх.
Лев.
Числ.
Втор.
Нав.
Суд.
Руфь
1Цар.
2Цар.
3Цар.
4Цар.
1Пар.
2Пар.
1Ездр.
Неем.
2Ездр.
Тов.
Иудифь
Эсф.
Иов.
Пс.
Притч.
Еккл.
Песн.
Прем.
Сир.
Ис.
Иер.
Плач.
Посл.Иер.
Вар.
Иез.
Дан.
Ос.
Иоиль.
Ам.
Авд.
Иона
Мих.
Наум.
Авв.
Соф.
Агг.
Зах.
Мал.
1Макк.
2Макк.
3Макк.
3Ездр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Скрыть
22:3
см.:
1Цар.9:13;
Деян.13:45;
Откр.22:17;
Евр.12:25;
Ос.11:2;
Ос.11:7;
Ис.30:15;
Ис.55:1-55:2;
Иер.25:4;
Иер.35:15;
Иер.6:16-6:17;
Ин.5:40;
Лк.13:34;
Лк.14:15-14:17;
Лк.15:28;
Лк.19:27;
Лк.9:1-9:6;
Мк.6:7-6:11;
Мф.10:6-10:7;
Мф.21:34;
Мф.23:37;
Мф.3:2;
Притч.1:24-1:32;
Притч.9:1-9:3;
Пс.68:11;
Пс.81:10-81:12;
Рим.10:21;
Соф.1:7;
22:16
см.:
1Ин.5:20;
3Цар.22:14;
1Фес.2:4;
2Кор.2:17;
2Кор.4:2;
2Кор.5:16;
Втор.33:9;
Иез.33:30-33:31;
Гал.1:10;
Гал.2:6;
Ис.59:13-59:15;
Иак.3:17;
Иер.9:3-9:5;
Ин.14:6;
Ин.18:37;
Ин.7:18;
Иов.32:21-32:22;
Лк.20:21;
Лк.7:40;
Мал.2:6;
Мал.2:9;
Мих.3:9-3:12;
Мк.10:17;
Мк.12:14;
Мк.3:6;
Мк.8:15;
Мф.16:11-16:12;
Мф.22:24;
Мф.22:26;
Мф.26:18;
Мф.26:49;
Притч.29:5;
Пс.12:2;
Пс.5:9;
Пс.55:21;
22:22
см.:
Деян.6:10;
Кол.4:6;
Лк.20:25-20:26;
Лк.21:15;
Мк.12:12;
Мф.10:16;
Мф.22:33;
Мф.22:46;
Притч.26:4-26:5;
22:26
22:27
22:28
22:35
см.:
Лк.10:25;
Лк.10:25-10:37;
Лк.11:45-11:46;
Лк.11:52;
Лк.14:3;
Лк.7:30;
Мк.10:2;
Мк.12:28;
Мф.22:18;
Тит.3:13;
22:38
22:42
см.:
1Пет.2:4-2:7;
Деян.13:22-13:23;
Ам.9:11;
Откр.5:12-5:14;
Кол.3:11;
Иез.34:23-34:24;
Ис.11:1-11:4;
Ис.7:13-7:14;
Ис.9:6-9:7;
Иер.23:5-23:6;
Ин.1:49;
Ин.20:28;
Ин.6:68-6:69;
Ин.7:41-7:42;
Лк.1:69-1:70;
Лк.20:41;
Мк.12:35;
Мф.1:1;
Мф.14:33;
Мф.16:13-16:17;
Мф.2:4-2:6;
Мф.21:9;
Мф.9:27;
Флп.2:9-2:11;
Флп.3:7-3:10;
22:43
см.:
2Пет.1:21;
2Цар.23:2;
Деян.1:16;
Деян.2:30-2:31;
Откр.1:10;
Откр.4:2;
Евр.3:7;
Лк.2:26-2:27;
Мк.12:36;
22:46
см.:
Деян.4:14;
Ис.50:2-50:9;
Ин.8:7-8:9;
Иов.32:15-32:16;
Лк.13:17;
Лк.14:6;
Лк.20:40;
Мк.12:34;
Мф.21:27;
Церковнославянский (рус)
Языки
- Добавить языки
- Церковнослав. (рус)
- Церковнослав. (цс)
- Рус. (Синодальный)
- Рус. (еп. Кассиан)
- Рус. (Аверинцев)
- Ελληνικά
- יהודי
- Latine
- English (NKJV)
- العربية
- Беларускі
- ქართული
- ქართული (უძველესი)
- Espanol (RVR 1995)
- Кыргыз
- China (simpl.)
- Deutsch (DGNB)
- Српски (синод.)
- Српски
- Italiano
- Точик
- Татар теле
- O'zbek
- Українська (Огієнко)
- Le français(LSG)
- Eestlane
[Зач. 89.] И отвѣща́въ Иису́съ, па́ки рече́ и́мъ въ при́тчахъ, глаго́ля:
уподо́бися ца́рствiе небе́сное человѣ́ку царю́, и́же сотвори́ бра́ки сы́ну своему́
и посла́ рабы́ своя́ призва́ти зва́нныя на бра́ки: и не хотя́ху прiити́.
Па́ки посла́ и́ны рабы́, глаго́ля: рцы́те зва́ннымъ: се́, обѣ́дъ мо́й угото́вахъ, юнцы́ мои́ и упита́нная исколе́на, и вся́ гото́ва: прiиди́те на бра́ки.
Они́ же небре́гше отидо́ша, о́въ у́бо на село́ свое́, о́въ же на ку́пли своя́:
про́чiи же е́мше рабо́въ его́, досади́ша и́мъ и уби́ша и́хъ.
И слы́шавъ ца́рь то́й разгнѣ́вася, и посла́въ во́я своя́, погуби́ уби́йцы о́ны и гра́дъ и́хъ зажже́.
Тогда́ глаго́ла рабо́мъ свои́мъ: бра́къ у́бо гото́въ е́сть, зва́ннiи же не бы́ша досто́йни:
иди́те у́бо на исхо́дища путі́й, и ели́цѣхъ а́ще обря́щете, призови́те на бра́ки.
И изше́дше раби́ о́ни на распу́тiя, собра́ша всѣ́хъ, ели́цѣхъ обрѣто́ша, злы́хъ же и до́брыхъ: и испо́лнися бра́къ возлежа́щихъ.
Вше́дъ же ца́рь ви́дѣти возлежа́щихъ, ви́дѣ ту́ человѣ́ка не оболче́на во одѣя́нiе бра́чное,
и глаго́ла ему́: дру́же, ка́ко вше́лъ еси́ сѣ́мо не имы́й одѣя́нiя бра́чна? О́нъ же умолча́.
Тогда́ рече́ ца́рь слуга́мъ: связа́вше ему́ ру́цѣ и но́зѣ, возми́те его́ и вве́рзите во тму́ кромѣ́шнюю: ту́ бу́детъ пла́чь и скре́жетъ зубо́мъ:
мно́зи бо су́ть зва́ни, ма́ло же избра́нныхъ.
[Зач. 90.] Тогда́ ше́дше фарисе́е, совѣ́тъ воспрiя́ша, я́ко да обольстя́тъ его́ сло́вомъ.
И посыла́ютъ къ нему́ ученики́ своя́ со Иродiа́ны, глаго́люще: учи́телю, вѣ́мы, я́ко и́стиненъ еси́, и пути́ Бо́жiю вои́стинну учи́ши, и неради́ши ни о ко́мже: не зри́ши бо на лице́ человѣ́комъ:
рцы́ у́бо на́мъ, что́ ти́ ся мни́тъ? досто́йно ли е́сть да́ти кинсо́нъ ке́сареви, или́ ни́?
Разумѣ́въ же Иису́съ лука́вство и́хъ, рече́: что́ мя искуша́ете, лицемѣ́ри?
покажи́те ми́ злати́цу кинсо́нную. Они́ же принесо́ша ему́ пѣ́нязь.
И глаго́ла и́мъ: чі́й о́бразъ се́й и написа́нiе?
[И] глаго́лаша ему́: ке́саревъ. Тогда́ глаго́ла и́мъ: воздади́те у́бо ке́сарева ке́сареви, и Бо́жiя богови.
И слы́шавше диви́шася: и оста́вльше его́ отидо́ша.
[Зач. 91.] Въ то́й де́нь приступи́ша къ нему́ саддуке́е, и́же глаго́лютъ не бы́ти воскресе́нiю, и вопроси́ша его́,
глаго́люще: учи́телю, Моисе́й рече́: а́ще кто́ у́мретъ не имы́й ча́дъ, [да] по́йметъ бра́тъ его́ жену́ его́ и воскреси́тъ сѣ́мя бра́та своего́:
бѣ́ша же въ на́съ се́дмь бра́тiя: и пе́рвый оже́нься у́мре, и не имы́й сѣ́мене, оста́ви жену́ свою́ бра́ту своему́:
та́кожде же и вторы́й, и тре́тiй, да́же до седма́го:
послѣди́ же всѣ́хъ у́мре и жена́:
въ воскресе́нiе у́бо, кото́раго от седми́хъ бу́детъ жена́? вси́ бо имѣ́ша ю́.
Отвѣща́въ же Иису́съ рече́ и́мъ: прельща́етеся, не вѣ́дуще писа́нiя, ни си́лы Бо́жiя:
въ воскресе́нiе бо ни же́нятся, ни посяга́ютъ, но я́ко а́нгели Бо́жiи на небеси́ су́ть:
о воскресе́нiи же ме́ртвыхъ нѣ́сте ли чли́ рече́ннаго ва́мъ Бо́гомъ, глаго́лющимъ:
а́зъ е́смь Бо́гъ Авраа́мовъ, и Бо́гъ Исаа́ковъ, и Бо́гъ Иа́ковль? нѣ́сть Бо́гъ Бо́гъ ме́ртвыхъ, но [Бо́гъ] живы́хъ.
И слы́шавше наро́ди дивля́хуся о уче́нiи его́.
[Зач. 92.] Фарисе́е же слы́шавше, я́ко посрами́ саддуке́и, собра́шася вку́пѣ.
И вопроси́ еди́нъ от ни́хъ законоучи́тель, искуша́я его́ и глаго́ля:
учи́телю, ка́я за́повѣдь бо́лши [е́сть] въ зако́нѣ?
Иису́съ же рече́ ему́: возлю́биши Го́спода Бо́га твоего́ всѣ́мъ се́рдцемъ твои́мъ, и все́ю душе́ю твое́ю, и все́ю мы́слiю твое́ю:
сiя́ е́сть пе́рвая и бо́лшая за́повѣдь:
втора́я же подо́бна е́й: возлю́биши и́скренняго твоего́ я́ко са́мъ себе́:
въ сiю́ обою́ за́повѣдiю ве́сь зако́нъ и проро́цы ви́сятъ.
Собра́вшымся же фарисе́омъ, вопроси́ и́хъ Иису́съ,
глаго́ля: что́ ва́мъ мни́тся о Христѣ́? чі́й е́сть Сы́нъ? Глаго́лаша ему́: Дави́довъ.
Глаго́ла и́мъ: ка́ко у́бо Дави́дъ Ду́хомъ Го́спода его́ нарица́етъ, глаго́ля:
рече́ Госпо́дь Го́сподеви моему́: сѣди́ одесну́ю мене́, до́ндеже положу́ враги́ твоя́ подно́жiе нога́ма твои́ма?
а́ще у́бо Дави́дъ нарица́етъ его́ Го́спода, ка́ко Сы́нъ ему́ е́сть?
И никто́же можа́ше отвѣща́ти ему́ словесе́: ниже́ смѣ́яше кто́ от того́ дне́ вопроси́ти его́ ктому́.