Ветхий Завет:
Быт.
Исх.
Лев.
Числ.
Втор.
Нав.
Суд.
Руфь
1Цар.
2Цар.
3Цар.
4Цар.
1Пар.
2Пар.
1Ездр.
Неем.
2Ездр.
Тов.
Иудифь
Эсф.
Иов.
Пс.
Притч.
Еккл.
Песн.
Прем.
Сир.
Ис.
Иер.
Плач.
Посл.Иер.
Вар.
Иез.
Дан.
Ос.
Иоиль.
Ам.
Авд.
Иона
Мих.
Наум.
Авв.
Соф.
Агг.
Зах.
Мал.
1Макк.
2Макк.
3Макк.
3Ездр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Скрыть
1:1
см.:
1Пар.23:13;
1Кор.1:1;
1Кор.15:8-15:10;
1Кор.9:1;
1Кор.9:16-9:18;
1Фес.2:2;
1Тим.1:1;
1Тим.1:11-1:12;
1Тим.1:15-1:16;
1Тим.2:7;
2Кор.1:1;
2Кор.11:5;
2Кор.12:11;
2Кор.4:5;
2Пет.1:1;
2Фес.2:13-2:14;
2Тим.1:11;
Деян.13:9;
Деян.21:40;
Деян.22:13-22:15;
Деян.22:21;
Деян.22:7;
Деян.26:1;
Деян.26:14;
Деян.26:16-26:18;
Деян.27:23;
Деян.9:15;
Откр.1:1;
Откр.22:6;
Откр.22:9;
Кол.1:1;
Кол.1:25;
Втор.10:8;
Еф.1:1;
Еф.1:13;
Еф.3:5-3:7;
Еф.4:11;
Гал.1:1;
Гал.1:10-1:17;
Евр.5:4;
Евр.7:26;
Иак.1:1;
Иер.1:5;
Ин.12:26;
Ин.13:14-13:16;
Ин.15:15;
Ин.15:20;
Иуд.1:1;
Лев.20:24-20:26;
Лк.2:10-2:11;
Мк.16:15-16:16;
Чис.16:9-16:10;
Флп.1:1;
Флп.2:11;
Флп.3:6-3:7;
Рим.1:16;
Рим.1:5;
Рим.11:13;
Рим.15:16;
Рим.15:29;
Рим.16:18;
Рим.16:25;
Тит.1:1;
1:3
см.:
1Кор.1:9;
1Ин.1:3;
1Ин.3:23;
1Ин.3:8;
1Ин.4:2-4:3;
1Ин.4:9-4:10;
1Ин.5:1;
1Ин.5:10-5:13;
1Ин.5:20;
1Ин.5:5;
1Фес.1:10;
1Тим.3:16;
2Ин.1:7;
2Цар.7:12-7:16;
2Тим.2:8;
Деян.13:22-13:23;
Деян.2:30;
Деян.3:13;
Деян.8:36;
Деян.9:20;
Ам.9:11;
Кол.1:13-1:15;
Гал.4:4;
Быт.3:15;
Ис.9:6-9:7;
Иер.23:5-23:6;
Иер.33:15-33:17;
Иер.33:26;
Ин.1:14;
Ин.1:34;
Ин.1:49;
Ин.10:30;
Ин.10:36;
Ин.20:28;
Ин.20:31;
Ин.3:16-3:18;
Ин.3:35-3:36;
Ин.5:25;
Ин.7:42;
Лк.1:31-1:33;
Лк.1:35;
Лк.1:69;
Лк.2:4;
Мф.1:1;
Мф.1:16;
Мф.1:20-1:23;
Мф.12:23;
Мф.15:22;
Мф.22:42-22:45;
Мф.26:63;
Мф.27:43;
Мф.3:17;
Мф.9:27;
Пс.89:36-89:37;
Рим.1:9;
Рим.8:2-8:3;
Рим.8:29-8:32;
Рим.9:5;
1:5
см.:
1Кор.15:10;
1Кор.9:2;
1Пет.2:9-2:10;
1Тим.1:11-1:12;
2Кор.10:4-10:6;
2Кор.10:5;
2Кор.3:5-3:6;
Деян.1:25;
Деян.15:14;
Деян.2:22;
Деян.6:7;
Деян.9:15;
Еф.1:12;
Еф.1:6;
Еф.3:2-3:9;
Гал.1:15-1:16;
Гал.2:8-2:9;
Евр.5:9;
Ин.1:16;
Мал.1:11;
Мал.1:14;
Рим.12:3;
Рим.15:15-15:16;
Рим.15:18-15:19;
Рим.16:26;
Рим.3:29;
1:7
см.:
1Кор.1:2;
1Кор.1:2-1:9;
1Кор.16:23;
1Ин.3:1;
1Пет.1:1-1:2;
1Пет.1:15;
1Фес.1:1;
1Фес.1:3;
1Фес.3:11-3:13;
1Фес.4:7;
1Фес.5:28-1:2;
1Тим.1:2;
1Тим.6:2;
2Кор.1:1-1:2;
2Кор.12:8-12:10;
2Кор.13:14;
2Ин.1:3;
2Пет.1:2-1:3;
2Фес.2:16-2:17;
2Фес.3:16;
2Фес.3:18;
2Тим.1:2;
2Тим.4:22;
Деян.15:23;
Деян.7:59-7:60;
Откр.1:4-1:5;
Откр.2:1;
Откр.2:12;
Откр.2:18;
Откр.2:29-3:1;
Откр.2:8;
Откр.22:21;
Откр.3:14;
Откр.3:22;
Откр.3:7;
Кол.1:2;
Кол.3:12;
Кол.3:15;
Втор.33:12;
Еф.1:1;
Еф.1:2;
Еф.6:23-1:2;
Гал.1:3-1:4;
Гал.6:18;
Иак.1:1;
Ин.20:17;
Иуд.1:1-1:2;
Мф.5:16;
Мф.6:8-6:9;
Флп.4:13;
Флп.4:20;
Флп.4:23;
Флм.1:25;
Флм.1:3;
Пс.60:5;
Рим.1:6;
Рим.5:1;
Рим.8:39;
Рим.9:25;
Песн.5:1;
Тит.1:4;
1:9
см.:
1Ин.5:9-5:12;
1Цар.12:23;
1Фес.1:2;
1Фес.2:5-2:10;
1Фес.3:10;
1Фес.5:17;
1Тим.2:7;
2Кор.1:23;
2Кор.11:31;
2Тим.1:3;
Деян.12:5;
Деян.19:21;
Деян.24:14;
Деян.27:23;
Деян.3:26;
Кол.1:28-1:29;
Кол.1:9-1:13;
Еф.1:16-1:19;
Еф.3:14-3:21;
Еф.6:18;
Гал.1:20;
Ин.4:23;
Ин.4:23-4:24;
Иов.16:19;
Лк.18:1;
Мк.1:1;
Флп.1:4;
Флп.2:22;
Флп.3:3;
Рим.9:1;
1:11
см.:
1Кор.12:1-12:11;
1Пет.5:10;
1Пет.5:12;
1Фес.3:10;
1Фес.3:13;
1Фес.3:2;
2Пар.20:20;
2Кор.1:21;
2Кор.11:4;
2Кор.9:14;
2Пет.1:12;
2Цар.13:39;
2Цар.23:15;
2Фес.2:17;
2Фес.3:3;
Деян.16:5;
Деян.19:6;
Деян.8:15-8:19;
Гал.3:2-3:5;
Быт.31:30;
Евр.13:9;
Флп.1:8;
Флп.4:1;
Рим.15:23;
Рим.15:29;
Рим.15:32;
Рим.16:25;
1:13
см.:
1Кор.10:1;
1Кор.12:1;
1Кор.9:2;
1Фес.1:8-1:10;
1Фес.2:13-2:14;
1Фес.2:18;
1Фес.4:13;
2Кор.1:15-1:16;
2Кор.1:8;
2Кор.10:13-10:16;
2Кор.2:14;
2Фес.2:7;
2Тим.4:17;
Деян.14:27;
Деян.15:12;
Деян.16:6-16:7;
Деян.19:21;
Деян.21:19;
Кол.1:6;
Ис.27:6;
Ин.12:24;
Ин.15:16;
Ин.4:36;
Флп.4:17;
Рим.11:25;
Рим.15:18-15:20;
Рим.15:22-15:28;
1:14
см.:
1Кор.1:19-1:22;
1Кор.14:11;
1Кор.14:16;
1Кор.14:23-14:24;
1Кор.2:13;
1Кор.3:18;
1Кор.9:16;
1Кор.9:16-9:23;
2Кор.10:12;
Деян.13:2-13:4;
Деян.22:21;
Деян.26:17-26:18;
Деян.28:2;
Деян.28:4;
Деян.9:15;
Еф.5:15-5:17;
Ис.35:8;
Лк.10:21;
Мф.11:25;
Притч.1:22;
Притч.8:5;
Рим.1:22;
Рим.11:25;
Рим.12:16;
Рим.13:8;
Рим.16:19;
Рим.8:12;
Тит.3:3;
1:16
см.:
1Кор.1:18-1:24;
1Кор.1:24;
1Кор.14:24-14:25;
1Кор.15:2;
1Кор.2:4;
1Пет.4:16;
1Фес.1:5-1:6;
1Фес.2:13;
1Тим.1:11;
2Кор.10:4-10:5;
2Кор.2:12;
2Кор.4:4;
2Кор.9:13;
2Тим.1:12;
2Тим.1:8;
Деян.3:26;
Гал.1:7;
Иер.23:29;
Ин.7:35;
Лк.2:10-2:11;
Лк.9:26;
Мк.8:38;
Пс.110:2;
Пс.119:46;
Пс.71:15-71:16;
Рим.15:19;
Рим.2:9;
1:20
см.:
1Тим.1:17;
1Тим.6:16;
Деян.17:29;
Деян.22:1;
Кол.1:15;
Кол.2:9;
Втор.33:27;
Втор.4:19;
Быт.21:33;
Евр.11:27;
Евр.9:14;
Ис.26:4;
Ис.40:26;
Ис.9:6;
Иер.5:21;
Ин.1:18;
Ин.15:22;
Иов.31:26-31:28;
Мф.5:45;
Пс.104:31;
Пс.104:5;
Пс.119:90;
Пс.139:13;
Пс.148:8-148:12;
Пс.18:2;
Пс.19:1-19:6;
Пс.33:6-33:9;
Пс.8:3;
Пс.90:2;
Рим.1:19;
Рим.16:26;
Рим.2:1;
Рим.2:15;
1:21
см.:
4Цар.17:15;
Деян.26:18;
Откр.14:7;
Откр.15:4;
Втор.28:29;
Еккл.7:29;
Еф.4:17-4:18;
Еф.4:18;
Быт.6:5;
Быт.8:21;
Авв.1:15-1:16;
Ос.2:8;
Ис.44:9-44:20;
Ис.59:10;
Ис.60:2;
Иер.10:14-10:15;
Иер.10:3-10:8;
Иер.16:19;
Иер.2:5;
Иов.5:14;
Лк.17:15-17:18;
Пс.50:23;
Пс.81:12;
Пс.86:9;
Рим.1:19;
Рим.1:28;
Рим.11:10;
Рим.15:9;
1:28
см.:
1Кор.15:34;
2Кор.10:5;
2Кор.13:5-13:7;
2Кор.4:4-4:6;
2Пет.3:5;
2Фес.1:8;
2Фес.2:10-2:12;
2Фес.2:11;
2Тим.3:8;
Деян.17:23;
Деян.17:32;
Еф.5:4;
Ос.4:6;
Ос.9:10;
Иер.4:22;
Иер.6:30;
Иер.7:15;
Иер.9:6;
Иов.21:14-21:15;
Флм.1:8;
Притч.1:22;
Притч.1:29;
Притч.1:7;
Притч.17:16;
Притч.5:12-5:13;
Пс.80:13;
Рим.1:18;
Рим.1:21;
Рим.1:24;
Рим.1:26;
Рим.8:7-8:8;
Тит.1:16;
1:30
см.:
3Цар.20:11;
2Пар.19:2;
2Пар.25:19;
2Кор.10:15;
2Пет.2:18;
2Фес.2:4;
2Тим.3:2;
Деян.5:36;
Втор.21:18-21:21;
Втор.27:16;
Втор.7:10;
Еккл.7:29;
Иез.22:7;
Иак.3:5;
Иак.4:16;
Ин.15:23-15:24;
Ин.7:7;
Иуд.1:16;
Лк.21:16;
Мф.15:4;
Мф.16:21;
Чис.10:35;
Притч.25:23;
Притч.30:17;
Притч.8:36;
Пс.10:3;
Пс.106:39;
Пс.49:6;
Пс.52:1;
Пс.81:15;
Пс.94:4;
Пс.97:7;
Пс.99:8;
Рим.2:17;
Рим.2:23;
Рим.3:27;
Рим.8:7-8:8;
Тит.3:3;
1:31
см.:
4Цар.18:14-18:37;
2Тим.3:3;
Ис.27:11;
Ис.33:8;
Иер.4:22;
Мф.15:16;
Притч.18:2;
Рим.1:20-1:21;
Рим.3:11;
1:32
см.:
Деян.22:20;
Деян.8:1;
Ос.7:3;
Лк.11:48;
Мк.14:10-14:11;
Пс.50:18;
Рим.1:18;
Рим.1:21;
Рим.2:1-2:5;
Рим.2:21-2:23;
Рим.6:21;
Церковнославянский (рус)
[Зач. 79.] Па́велъ, ра́бъ Иису́съ Христо́въ, зва́нъ апо́столъ, избра́нъ въ благовѣ́стiе Бо́жiе,
е́же пре́жде обѣща́ проро́ки свои́ми въ писа́нiихъ святы́хъ,
о Сы́нѣ свое́мъ, бы́вшемъ от сѣ́мене Дави́дова по пло́ти,
нарече́ннѣмъ Сы́нѣ Бо́жiи въ си́лѣ, по Ду́ху святы́ни, изъ воскресе́нiя от ме́ртвыхъ, Иису́са Христа́ Го́спода на́шего,
и́мже прiя́хомъ благода́ть и апо́столство въ послуша́нiе вѣ́ры во всѣ́хъ язы́цѣхъ, о и́мени его́,
въ ни́хже есте́ и вы́, зва́ни Иису́су Христу́:
всѣ́мъ су́щымъ въ ри́мѣ возлю́бленнымъ Бо́гу, зва́ннымъ святы́мъ: [Зач..] благода́ть ва́мъ и ми́ръ от Бо́га Отца́ на́шего, и Го́спода Иису́са Христа́.
Пе́рвое у́бо благодарю́ Бо́га моего́ Иису́сомъ Христо́мъ о всѣ́хъ ва́съ, я́ко вѣ́ра ва́ша возвѣща́ется во все́мъ мíрѣ:
свидѣ́тель бо ми́ е́сть Бо́гъ, ему́же служу́ ду́хомъ мои́мъ во благовѣствова́нiи Сы́на его́, я́ко безпреста́ни па́мять о ва́съ творю́,
всегда́ въ моли́твахъ мои́хъ моля́ся, а́ще у́бо когда́ поспѣ́шенъ бу́ду во́лею Бо́жiею прiити́ къ ва́мъ:
жела́ю бо ви́дѣти ва́съ, да нѣ́кое пода́мъ ва́мъ дарова́нiе духо́вное, ко утвержде́нiю ва́шему:
сiе́ же е́сть, соутѣ́шитися въ ва́съ вѣ́рою о́бщею, ва́шею же и мое́ю.
Не хощу́ же не вѣ́дѣти ва́мъ, бра́тiе, я́ко мно́жицею восхотѣ́хъ прiити́ къ ва́мъ, и возбране́нъ бы́хъ досе́лѣ, да нѣ́кiй пло́дъ имѣ́ю и въ ва́съ, я́коже и въ про́чихъ язы́цѣхъ.
Е́ллиномъ же и ва́рвавомъ, му́дрымъ же и неразу́мнымъ до́лженъ е́смь:
та́ко е́сть, е́же по моему́ усе́рдiю и ва́мъ су́щымъ въ ри́мѣ благовѣсти́ти.
Не стыжу́ся бо благовѣствова́нiемъ Христо́вымъ: си́ла бо Бо́жiя е́сть во спасе́нiе вся́кому вѣ́рующему, Иуде́ови же пре́жде и е́ллину.
Пра́вда бо Бо́жiя въ не́мъ явля́ется от вѣ́ры въ вѣ́ру, я́коже е́сть пи́сано: пра́ведный же от вѣ́ры жи́въ бу́детъ.
[Зач. 80.] Открыва́ется бо гнѣ́въ Бо́жiй съ небесе́ на вся́кое нече́стiе и непра́вду человѣ́ковъ, содержа́щихъ и́стину въ непра́вдѣ:
зане́ разу́мное Бо́жiе {е́же возмо́жно разумѣ́ти о Бо́зѣ} я́вѣ е́сть въ ни́хъ, Бо́гъ бо яви́лъ е́сть и́мъ:
неви́димая бо его́, от созда́нiя мíра творе́ньми помышля́ема, ви́дима су́ть, и присносу́щная си́ла его́ и Божество́, во е́же бы́ти и́мъ безотвѣ́тнымъ.
Зане́же разумѣ́вше Бо́га, не я́ко Бо́га просла́виша или́ благодари́ша, но осуети́шася помышле́нiи сво́ими, и омрачи́ся неразу́мное и́хъ се́рдце:
глаго́лющеся бы́ти му́дри, обюродѣ́ша,
и измѣни́ша сла́ву нетлѣ́ннаго Бо́га въ подо́бiе о́браза тлѣ́нна человѣ́ка и пти́цъ и четвероно́гъ и га́дъ:
тѣ́мже и предаде́ и́хъ Бо́гъ въ по́хотехъ серде́цъ и́хъ въ нечистоту́, во е́же скверни́тися тѣлесе́мъ и́хъ въ себѣ́ самѣ́хъ:
и́же премѣни́ша и́стину Бо́жiю во лжу́, и почто́ша и послужи́ша тва́ри па́че творца́, и́же е́сть благослове́нъ во вѣ́ки, ами́нь.
Сего́ ра́ди предаде́ и́хъ Бо́гъ въ стра́сти безче́стiя: и жены́ бо и́хъ измѣни́ша есте́ственную подо́бу въ презъесте́ственную:
та́кожде и му́жiе, оста́вльше есте́ственную подо́бу же́нска по́ла, разжего́шася по́хотiю свое́ю дру́гъ на дру́га, му́жи на муже́хъ сту́дъ содѣва́юще, и возме́здiе, е́же подоба́ше пре́лести и́хъ, въ себѣ́ воспрiе́млюще.
[Зач. 81.] И я́коже не искуси́ша имѣ́ти Бо́га въ ра́зумѣ, [сего́ ра́ди] предаде́ и́хъ Бо́гъ въ неиску́сенъ у́мъ, твори́ти неподо́бная,
испо́лненыхъ вся́кiя непра́вды, блуже́нiя, лука́вства, лихоима́нiя, зло́бы: испо́лненыхъ за́висти, убі́йства, рве́нiя, льсти́, злонра́вiя:
шепотники́, клеветники́, богоме́рзки, досади́тели, велича́вы, го́рды, обрѣта́тели злы́хъ, роди́телемъ непокори́вы,
неразу́мны, непримири́телны, нелюбо́вны, неклятвохрани́телны, неми́лостивны.
Нѣ́цыи же и оправда́нiе Бо́жiе разумѣ́вше, я́ко такова́я творя́щiи досто́йни сме́рти су́ть, не то́чiю са́ми творя́тъ, но и соизволя́ютъ творя́щымъ.
Синодальный
[Зач. 79.] Павел, раб Иисуса Христа, призванный Апостол, избранный к благовестию Божию,
которое Бог прежде обещал через пророков Своих, в святых писаниях,
о Сыне Своем, Который родился от семени Давидова по плоти
и открылся Сыном Божиим в силе, по духу святыни, через воскресение из мертвых, о Иисусе Христе Господе нашем,
через Которого мы получили благодать и апостольство, чтобы во имя Его покорять вере все народы,
между которыми находитесь и вы, призванные Иисусом Христом, –
всем находящимся в Риме возлюбленным Божиим, призванным святым: благодать вам и мир от Бога Отца нашего и Господа Иисуса Христа.
Прежде всего благодарю Бога моего через Иисуса Христа за всех вас, что вера ваша возвещается во всем мире.
Свидетель мне Бог, Которому служу духом моим в благовествовании Сына Его, что непрестанно воспоминаю о вас,
всегда прося в молитвах моих, чтобы воля Божия когда-нибудь благопоспешила мне прийти к вам,
ибо я весьма желаю увидеть вас, чтобы преподать вам некое дарование духовное к утверждению вашему,
то есть утешиться с вами верою общею, вашею и моею.
Не хочу, братия, оставить вас в неведении, что я многократно намеревался прийти к вам (но встречал препятствия даже доныне), чтобы иметь некий плод и у вас, как и у прочих народов.
Я должен и Еллинам и варварам, мудрецам и невеждам.
Итак, что до меня, я готов благовествовать и вам, находящимся в Риме.
Ибо я не стыжусь благовествования Христова, потому что оно есть сила Божия ко спасению всякому верующему, во-первых, Иудею, потом и Еллину.
В нем открывается правда Божия от веры в веру, как написано: праведный верою жив будет.
[Зач. 80.] Ибо открывается гнев Божий с неба на всякое нечестие и неправду человеков, подавляющих истину неправдою.
Ибо, что́ можно знать о Боге, явно для них, потому что Бог явил им.
Ибо невидимое Его, вечная сила Его и Божество, от создания мира через рассматривание творений видимы, так что они безответны.
Но как они, познав Бога, не прославили Его, как Бога, и не возблагодарили, но осуетились в умствованиях своих, и омрачилось несмысленное их сердце;
называя себя мудрыми, обезумели,
и славу нетленного Бога изменили в образ, подобный тленному человеку, и птицам, и четвероногим, и пресмыкающимся, –
то и предал их Бог в похотях сердец их нечистоте, так что они сквернили сами свои тела.
Они заменили истину Божию ложью, и поклонялись, и служили твари вместо Творца, Который благословен во веки, аминь.
Потому предал их Бог постыдным страстям: женщины их заменили естественное употребление противоестественным;
подобно и мужчины, оставив естественное употребление женского пола, разжигались похотью друг на друга, мужчины на мужчинах делая срам и получая в самих себе должное возмездие за свое заблуждение.
[Зач. 81А.] И как они не заботились иметь Бога в разуме, то предал их Бог превратному уму – делать непотребства,
так что они исполнены всякой неправды, блуда, лукавства, корыстолюбия, злобы, исполнены зависти, убийства, распрей, обмана, злонравия,
злоречивы, клеветники, богоненавистники, обидчики, самохвалы, горды, изобретательны на зло, непослушны родителям,
безрассудны, вероломны, нелюбовны, непримиримы, немилостивы.
Они знают праведный суд Божий, что делающие такие дела достойны смерти; однако не только их делают, но и делающих одобряют.
Грузинский
პავლე, ქრისტე იესოს მონა, მოწოდებული მოციქული, ამორჩეული ღვთის სახარებისათვის,
რომელიც წინასწარ აღთქმული ჰქონდა თავის წინასწარმეტყველთა მიერ წმიდა წერილებში
თავის ძეზე, რომელიც დავითის თესლისგან იშვა ხორციელად,
განწესებულზე ღვთის ძედ ძალაში სიწმიდის სულით, მკვდრეთით აღდგომისათვის, ჩვენს უფალ იესო ქრისტეზე,
რომლის მეოხებითაც მივიღეთ მადლი და მოციქულობა, რათა მისი სახელით დავუმორჩილოთ სარწმუნოებას ყველა ხალხები,
რომელთა შორის ხართ თქვენც, იესო ქრისტეს მიერ მოწოდებულნი;
ყველას, ვინც რომში იმყოფებით, ღვთის საყვარელთ, წოდებულ წმიდებს: მადლი თქვენ და მშვიდობა ჩვენი მამა ღმერთისაგან და უფალ იესო ქრისტესაგან.
პირველად ჩემს ღმერთს ვმადლობ იესო ქრისტეს მეოხებით ყველა თქვენგანისათვის, რადგან თქვენი რწმენა იხარება მთელ სოფელში.
ჩემი მოწმეა ღმერთი, რომელსაც ჩემი სულით ვემსახურები მისი ძის სახარებით, რომ განუწყვეტლივ გიხსენებთ თქვენ.
მუდამ ვევედრები ჩემს ლოცვებში, რომ ოდესმე გავბედნიერდე ღვთის ნებით თქვენთან მოსვლით,
ვინაიდან ძალიან მსურს თქვენი ნახვა, რათა გიწილადოთ სულიერი ნიჭი თქვენს განსამტკიცებლად.
ესე იგი, თქვენთან ერთად ვინუგეშო ერთმანეთის რწმენით, რომელიც თქვენიც არის და ჩემიც.
მინდა იცოდეთ, ძმებო, რომ მრავალჯერ განმიზრახავს თქვენთან მოსვლა, მაგრამ აქამდე ვბრკოლდებოდი, რათა თქვენშიც მქონოდა რაიმე ნაყოფი, როგორც დანარჩენ წარმართებში.
ბერძენთა და ბარბაროსთა, ბრძენთა და უგუნურთა მოვალე ვარ.
ამგვარად, ჩემი მხრით, მზად ვარ გახაროთ თქვენც, რომში მყოფთ.
ვინაიდან მე არ მრცხვენია სახარებისა, რადგან ღვთის ძალაა იგი ყოველი მორწმუნის სახსნელად, ჯერ იუდეველისა და მერე ბერძენისაც.
მასში ცხადდება ღვთის სიმართლე რწმენიდან რწმენაში, როგორც სწერია: „მართალი იცოცხლებს რწმენით.“
ვინაიდან ცხადდება ზეციდან ღვთის რისხვა ადამიანთა ყოველგვარ უღმერთობასა და უსამართლობაზე, უსამართლობით რომ აბრკოლებენ ჭეშმარიტებას.
იმიტომ, რომ ცხადია მათთვის, რაც ღმერთზე შეიძლება იცოდნენ, ვინაიდან ღმერთმა განუცხადა მათ.
ვინაიდან მისი უხილავი, მისი მარადიული ძალა და ღვთაება სოფლის დასაბამიდან ქმნილებათა ხილვით შეიცნობა. ასე რომ, მათ პატიება არა აქვთ.
რადგან შეიცნეს ღმერთი და არ ადიდეს, როგორც ღმერთი, არც მადლობდნენ, არამედ ამაო გახდა მათი გონიერება და დაუბნელდათ უმეცარი გული.
თავიანთ თავს ბრძენს უწოდებენ და გამოსულელდნენ.
და უხრწნელი ღვთის დიდება გაცვალეს ხრწნადი ადამიანის, ფრინველთა, ოთხფეხთა და ქვეწარმავალთა ხატების მსგავსებაში.
ამიტომ გადასცა ისინი ღმერთმა უწმიდურებას მათი გულისთქმებითურთ, რათა თავად შეებილწათ თავიანთი სხეულები.
რომელთაც ღვთის ჭეშმარიტება შეცვალეს სიცრუით, თაყვანს სცემდნენ და ემსახურებოდნენ ქმნილებას, ნაცვლად შემოქმედისა, რომელიც კურთხეულია უკუნისამდე. ამინ.
ამიტომ გადასცა ისინი ღმერთმა სამარცხვინო ვნებებს, რადგან მათმა ქალებმაც კი ბუნებრივი წესი შეცვალეს ბუნების საწინააღმდეგოთი.
ასევე მამაკაცებმაც მიატოვეს ქალის ბუნებრივი წესი და გახურდნენ ავხორცობით ერთმანეთის მიმართ. მამაკაცი მამაკაცთან სჩადიოდა სამარცხვინოს და მიიღეს საკადრისი საზღაური თავიანთი ცდუნებისათვის.
და რაკი არ ცდილობდნენ ცოდნით ჰყოლოდათ ღმერთი, ღმერთმა ისინი გადასცა უკუღმართ გონებას დაუწესებლის საკეთებლად.
აღვსილნი არიან ყოველგვარი უსამართლობით, ბოროტებით, ანგარებითა და სიავით, სავსენი შურით, მკვლელობით, შუღლით, ვერაგობით, უზნეობითა და მაბეზღრობით,
ცილისმწამებელნი, ღვთის მოძულენი, შეურაცხმყოფელნი, ამპარტავანნი, მკვეხარნი, ბოროტგამზრახველნი, მშობლების ურჩნი,
უგუნურნი, ვერაგნი, მიუნდობელნი, უყვარულნი და ულმობელნი.
იციან მათ ღვთის სამართალი, რომ ამის მოქმედნი სიკვდილს იმსახურებენ, მაგრამ არა მარტო აკეთებენ ამას, არამედ გამკეთებლებსაც კვერს უკრავენ.
Латинский
Языки
- Добавить языки
- Церковнослав. (рус)
- Церковнослав. (цс)
- Рус. (Синодальный)
- Рус. (еп. Кассиан)
- Ελληνικά
- Latine
- English (NKJV)
- العربية
- Беларускі
- ქართული
- ქართული (უძველესი)
- Espanol (RVR 1995)
- Кыргыз
- China (simpl.)
- Deutsch (DGNB)
- Српски (синод.)
- Српски
- Italiano
- Точик
- Татар теле
- O'zbek
- Українська (Огієнко)
- Le français(LSG)
- Eestlane
Paulus servus Christi Iesu, vo catus apostolus, segregatus in evangelium Dei,
quod ante promiserat per prophetas suos in Scripturis sanctis
de Filio suo, qui factus est ex semine David secundum carnem,
qui constitutus est Filius Dei in virtute secundum Spiritum sanctificationis ex resurrectione mortuorum, Iesu Christo Domino nostro,
per quem accepimus gratiam et apostolatum ad oboeditionem fidei in omnibus gentibus pro nomine eius,
in quibus estis et vos vocati Iesu Christi,
omnibus, qui sunt Romae dilectis Dei, vocatis sanctis: gratia vobis et pax a Deo Patre nostro et Domino Iesu Christo.
Primum quidem gratias ago Deo meo per Iesum Christum pro omnibus vobis, quia fides vestra annuntiatur in universo mundo;
testis enim mihi est Deus, cui servio in spiritu meo in evangelio Filii eius, quomodo sine intermissione memoriam vestri faciam
semper in orationibus meis obsecrans, si quo modo tandem aliquando prosperum iter habeam in voluntate Dei veniendi ad vos.
Desidero enim videre vos, ut aliquid impertiar gratiae vobis spiritalis ad confirmandos vos,
id est una vobiscum consolari per eam, quae invicem est, fidem vestram atque meam.
Nolo autem vos ignorare, fratres, quia saepe proposui venire ad vos et prohibitus sum usque adhuc, ut aliquem fructum habeam et in vobis, sicut et in ceteris gentibus.
Graecis ac barbaris, sapientibus et insipientibus debitor sum.
Itaque, quod in me est, promptus sum et vobis, qui Romae estis, evangelizare.
Non enim erubesco evangelium: virtus enim Dei est in salutem omni credenti, Iudaeo primum et Graeco.
Iustitia enim Dei in eo revelatur ex fide in fidem, sicut scriptum est: «Iustus autem ex fide vivet».
Revelatur enim ira Dei de caelo super omnem impietatem et iniustitiam hominum, qui veritatem in iniustitia detinent,
quia, quod noscibile est Dei, manifestum est in illis; Deus enim illis manifestavit.
Invisibilia enim ipsius a creatura mundi per ea, quae facta sunt, intellecta conspiciuntur, sempiterna eius et virtus et divinitas, ut sint inexcusabiles;
quia, cum cognovissent Deum, non sicut Deum glorificaverunt aut gratias egerunt, sed evanuerunt in cogitationibus suis, et obscuratum est insipiens cor eorum.
Dicentes se esse sapientes, stulti facti sunt,
et mutaverunt gloriam incorruptibilis Dei in similitudinem imaginis corruptibilis hominis et volucrum et quadrupedum et serpentium.
Propter quod tradidit illos Deus in concupiscentiis cordis eorum in immunditiam, ut ignominia afficiant corpora sua in semetipsis,
qui commutaverunt veritatem Dei in mendacio et coluerunt et servierunt creaturae potius quam Creatori, qui est benedictus in saecula. Amen.
Propterea tradidit illos Deus in passiones ignominiae. Nam et feminae eorum immutaverunt naturalem usum in eum, qui est contra naturam;
similiter et masculi, relicto naturali usu feminae, exarserunt in desideriis suis in invicem, masculi in masculos turpitudinem operantes et mercedem, quam oportuit, erroris sui in semetipsis recipientes.
Et sicut non probaverunt Deum habere in notitia, tradidit eos Deus in reprobum sensum, ut faciant, quae non conveniunt,
repletos omni iniquitate, malitia, avaritia, nequitia, plenos invidia, homicidio, contentione, dolo, malignitate, susurrones,
detractores, Deo odibiles, contumeliosos, superbos, elatos, inventores malorum, parentibus non oboedientes,
insipientes, incompositos, sine affectione, sine misericordia.
Qui cum iudicium Dei cognovissent, quoniam qui talia agunt, digni sunt morte, non solum ea faciunt, sed et consentiunt facientibus.