Апостола Павла послание к римлянам, 10:1-10

 
  • Брaтіе, бlговолeніе ќбw мо­егw2 сeрдца и3 моли1тва, ћже къ бг7у по їи7ли, є4сть во спcніе.
  • Свидётел­ст­вую бо и5мъ, ћкw рeвность б9ію и4мутъ, но не по рaзуму.
  • Не разумёюще бо б9іz прaвды и3 свою2 прaвду и4щуще постaвити, прaвдэ б9іей не повинyшасz:
  • кончи1на бо зак0на хrт0съ, въ прaвду всsкому вёру­ю­щему.
  • Мwmсeй бо пи1шетъ прaвду ю4же t­ зак0на: ћкw сотвори1вый т† человёкъ жи1въ бyдетъ въ ни1хъ.
  • Ґ ћже t­ вёры прaвда си1це глаг0летъ: да не речeши въ сeрдцы тво­eмъ: кто2 взhдетъ на нб7о, си1рэчь хrтA свести2:
  • и3ли2 кто2 сни1детъ въ бeздну, си1рэчь хrтA t­ мeртвыхъ воз­вести2.
  • Но что2 глаг0летъ писaніе; Бли1з8 ти2 глаг0лъ є4сть, во ўстёхъ тво­и1хъ и3 въ сeрдцы тво­eмъ, си1рэчь глаг0лъ вёры, є3г0же проповёдаемъ:
  • ћкw а4ще и3сповёси ўсты6 тво­и1ми гDа їи7са, и3 вёруеши въ сeрдцы тво­eмъ, ћкw бг7ъ того2 воз­дви1же и3з8 мeртвыхъ, спасeшисz:
  • сeрдцемъ бо вёрует­сz въ прaвду, ўсты6 же и3сповёдует­сz во спcніе.
  • [(ҐЗа? 104.Ґ)] Глаг0летъ бо писaніе: всsкъ вёруzй въ џнь не постыди1т­сz.
  • Нёсть бо рaзн­ствіz їудeеви же и3 є4ллину: т0й бо бг7ъ всёхъ, богатsй {богaтъ сhй} во всёхъ при­зывaющихъ є3го2.
  • Всsкъ бо, и4же а4ще при­зовeтъ и4мz гDне, спасeт­сz.
  • Кaкw u5бо при­зовyтъ, въ нег0же не вёроваша; Кaкw же ўвёруютъ, є3гHже не ўслhшаша; кaкw же ўслhшатъ без8 проповёда­ю­щагw;
  • Кaкw же проповёдzтъ, а4ще не п0слани бyдутъ; Я$коже є4сть пи1сано: к0ль красны6 н0ги благовэ­ст­вyющихъ ми1ръ, благовэ­ст­вyющихъ бlгaz.
  • Но не вси2 послyшаша бlговэ­ст­вовaніz. И#сaіа бо глаг0летъ: гDи, кто2 вёрова слyху нa­шему;
  • Тёмже u5бо вёра t­ слyха, слyхъ же гlг0ломъ б9іимъ.
  • Но глаг0лю: є3дA не слhшаша; Тёмже u5бо {но пaче}, во всю2 зeмлю и3зhде вэщaніе и4хъ, и3 въ концы6 вселeн­ныz глаг0лы и4хъ.
  • Но глаг0лю: є3дA не разумЁ їи7ль; Пeрвый мwmсeй глаг0летъ: а4зъ раздражY вы2 не њ kзhцэ, но њ kзhцэ неразyмнэ {њ не kзhцэ, њ kзhцэ неразyмнэ} прогнёваю вaсъ.
  • И#сaіа же дерзaетъ и3 глаг0летъ: њбрэт0хсz не и4щущымъ менE, kвлeнъ бhхъ не вопрошaющымъ њ мнЁ.
  • Ко їи7лю же гlетъ: вeсь дeнь воз­дёхъ рyцэ мо­и2 къ лю1демъ непокори6вымъ и3 пререкaющымъ.
  • [Зач. 103.] Братия! желание моего сердца и молитва к Богу об Израиле во спасение.
  • Ибо свидетельствую им, что имеют ревность по Боге, но не по рассуждению.
  • Ибо, не разумея праведности Божией и усиливаясь поставить собственную праведность, они не покорились праведности Божией,
  • потому что конец закона – Христос, к праведности всякого верующего.
  • Моисей пишет о праведности от закона: исполнивший его человек жив будет им.
  • А праведность от веры так говорит: не говори в сердце твоем: кто взойдет на небо? то есть Христа свести.
  • Или кто сойдет в бездну? то есть Христа из мертвых возвести.
  • Но что говорит Писание? Близко к тебе слово, в устах твоих и в сердце твоем, то есть слово веры, которое проповедуем.
  • Ибо если устами твоими будешь исповедовать Иисуса Господом и сердцем твоим веровать, что Бог воскресил Его из мертвых, то спасешься,
  • потому что сердцем веруют к праведности, а устами исповедуют ко спасению.
  • [Зач. 104.] Ибо Писание говорит: всякий, верующий в Него, не постыдится.
  • Здесь нет различия между Иудеем и Еллином, потому что один Господь у всех, богатый для всех, призывающих Его.
  • Ибо всякий, кто призовет имя Господне, спасется.
  • Но как призывать Того, в Кого не уверовали? как веровать в Того, о Ком не слыхали? как слышать без проповедующего?
  • И как проповедовать, если не будут посланы? как написано: как прекрасны ноги благовествующих мир, благовествующих благое!
  • Но не все послушались благовествования. Ибо Исаия говорит: Господи! кто поверил слышанному от нас?
  • Итак вера от слышания, а слышание от слова Божия.
  • Но спрашиваю: разве они не слышали? Напротив, по всей земле прошел голос их, и до пределов вселенной слова их.
  • Еще спрашиваю: разве Израиль не знал? Но первый Моисей говорит: Я возбужу в вас ревность не народом, раздражу вас народом несмысленным.
  • А Исаия смело говорит: Меня нашли не искавшие Меня; Я открылся не вопрошавшим о Мне.
  • Об Израиле же говорит: целый день Я простирал руки Мои к народу непослушному и упорному.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта