Апостола Павла послание к римлянам, 1:18-32, 2, 3:1-20

 
  • [Зач. 79.] Пáвелъ, рáбъ Иисýсъ Христóвъ, звáнъ апóстолъ, избрáнъ въ благовѣ́стiе Бóжiе,
  • éже прéжде обѣщá прорóки сво­и́ми въ писáнiихъ святы́хъ,
  • о Сы́нѣ сво­éмъ, бы́в­шемъ от­ сѣ́мене Дави́дова по плóти,
  • наречéн­нѣмъ Сы́нѣ Бóжiи въ си́лѣ, по Дýху святы́ни, изъ воскресéнiя от­ мéртвыхъ, Иисýса Христá Гóспода нá­шего,
  • и́мже прiя́хомъ благодáть и апóстол­ст­во въ послушáнiе вѣ́ры во всѣ́хъ язы́цѣхъ, о и́мени егó,
  • въ ни́хже естé и вы́, звáни Иисýсу Христý:
  • всѣ́мъ сýщымъ въ ри́мѣ воз­лю́блен­нымъ Бóгу, звáн­нымъ святы́мъ: [Зач..] благодáть вáмъ и ми́ръ от­ Бóга Отцá нá­шего, и Гóспода Иисýса Христá.
  • Пéрвое ýбо благодарю́ Бóга мо­егó Иисýсомъ Христóмъ о всѣ́хъ вáсъ, я́ко вѣ́ра вáша воз­вѣщáет­ся во всéмъ мíрѣ:
  • свидѣ́тель бо ми́ éсть Бóгъ, емýже служý дýхомъ мо­и́мъ во благовѣ­ст­вовáнiи Сы́на егó, я́ко безпрестáни пáмять о вáсъ творю́,
  • всегдá въ моли́твахъ мо­и́хъ моля́ся, áще ýбо когдá поспѣ́шенъ бýду вóлею Бóжiею прiити́ къ вáмъ:
  • желáю бо ви́дѣти вáсъ, да нѣ́кое подáмъ вáмъ даровáнiе духóвное, ко утверждéнiю вá­шему:
  • сié же éсть, со­утѣ́шитися въ вáсъ вѣ́рою óбщею, вá­шею же и мо­éю.
  • Не хощý же не вѣ́дѣти вáмъ, брáтiе, я́ко мнóжицею восхотѣ́хъ прiити́ къ вáмъ, и воз­бранéнъ бы́хъ досéлѣ, да нѣ́кiй плóдъ имѣ́ю и въ вáсъ, я́коже и въ прóчихъ язы́цѣхъ.
  • Е́ллиномъ же и вáрвавомъ, мýдрымъ же и неразýмнымъ дóлженъ éсмь:
  • тáко éсть, éже по мо­емý усéрдiю и вáмъ сýщымъ въ ри́мѣ благовѣсти́ти.
  • Не стыжýся бо благовѣ­ст­вовáнiемъ Христóвымъ: си́ла бо Бóжiя éсть во спасéнiе вся́кому вѣ́ру­ю­щему, Иудéови же прéжде и éллину.
  • Прáвда бо Бóжiя въ нéмъ явля́ет­ся от­ вѣ́ры въ вѣ́ру, я́коже éсть пи́сано: прáведный же от­ вѣ́ры жи́въ бýдетъ.
  • [Зач. 80.] Открывáет­ся бо гнѣ́въ Бóжiй съ небесé на вся́кое нечéстiе и непрáвду человѣ́ковъ, содержáщихъ и́стину въ непрáвдѣ:
  • занé разýмное Бóжiе {éже воз­мóжно разумѣ́ти о Бóзѣ} я́вѣ éсть въ ни́хъ, Бóгъ бо яви́лъ éсть и́мъ:
  • неви́димая бо егó, от­ создáнiя мíра творéньми помышля́ема, ви́дима сýть, и при­­сносýщная си́ла егó и Боже­с­т­вó, во éже бы́ти и́мъ безот­вѣ́тнымъ.
  • Занéже разумѣ́в­ше Бóга, не я́ко Бóга прослáвиша или́ благодари́ша, но осуети́шася помышлéнiи свóими, и омрачи́ся неразýмное и́хъ сéрдце:
  • глагóлющеся бы́ти мýдри, обюродѣ́ша,
  • и измѣни́ша слáву нетлѣ́н­наго Бóга въ подóбiе о́браза тлѣ́н­на человѣ́ка и пти́цъ и четверонóгъ и гáдъ:
  • тѣ́мже и предадé и́хъ Бóгъ въ пóхотехъ сердéцъ и́хъ въ нечистотý, во éже скверни́тися тѣлесéмъ и́хъ въ себѣ́ самѣ́хъ:
  • и́же премѣни́ша и́стину Бóжiю во лжý, и почтóша и послужи́ша твáри пáче творцá, и́же éсть благословéнъ во вѣ́ки, ами́нь.
  • Сегó рáди предадé и́хъ Бóгъ въ стрáсти безчéстiя: и жены́ бо и́хъ измѣни́ша естé­с­т­вен­ную подóбу въ презъестé­с­т­вен­ную:
  • тáкожде и мýжiе, остáвльше естé­с­т­вен­ную подóбу жéнска пóла, разжегóшася пóхотiю сво­éю дрýгъ на дрýга, мýжи на мужéхъ стýдъ содѣвáюще, и воз­мéздiе, éже подобá­ше прéлести и́хъ, въ себѣ́ воспрiéмлюще.
  • [Зач. 81.] И я́коже не искуси́ша имѣ́ти Бóга въ рáзумѣ, [сегó рáди] предадé и́хъ Бóгъ въ неискýсенъ ýмъ, твори́ти неподóбная,
  • испóлненыхъ вся́кiя непрáвды, блужéнiя, лукáв­ст­ва, лихо­имáнiя, злóбы: испóлненыхъ зáвисти, убíй­ст­ва, рвéнiя, льсти́, злонрáвiя:
  • шепотники́, клеветники́, богомéрзки, досади́тели, величáвы, гóрды, обрѣтáтели злы́хъ, роди́телемъ непокори́вы,
  • неразýмны, непримири́телны, нелюбóвны, неклятвохрани́телны, неми́лостивны.
  • Нѣ́цыи же и оправдáнiе Бóжiе разумѣ́в­ше, я́ко таковáя творя́щiи достóйни смéрти сýть, не тóчiю сáми творя́тъ, но и со­изволя́ютъ творя́щымъ.
  • Сегó рáди безот­вѣ́тенъ еси́, о, человѣ́че вся́къ судя́й: и́мже бо судóмъ сýдиши дрýга, себé осуждáеши, тáяжде бо твори́ши судя́й.
  • Вѣ́мы же, я́ко сýдъ Бóжiй éсть по­и́стин­нѣ на творя́щихъ таковáя.
  • Помышля́еши ли же сié, о, человѣ́че, судя́й таковáя творя́щымъ и творя́ сáмъ тáяжде, я́ко ты́ избѣжи́ши ли судá Бóжiя,
  • или́ о богáт­ст­вѣ блáгости егó и крóтости и долготерпѣ́нiи неради́ши, не вѣ́дый, я́ко блáгость Бóжiя на покая́нiе тя́ ведéтъ?
  • По жестóкости же тво­éй и непокáян­ному сéрдцу, собирáеши себѣ́ гнѣ́въ въ дéнь гнѣ́ва и от­кровéнiя прáведнаго судá Бóжiя,
  • и́же воз­дáстъ ко­емýждо по дѣлóмъ егó:
  • о́вымъ ýбо, по терпѣ́нiю дѣ́ла благáго, слáвы и чéсти и нетлѣ́нiя и́щущымъ, живóтъ вѣ́чный:
  • а и́же по рвéнiю противля́ют­ся ýбо и́стинѣ, повинýют­ся же непрáвдѣ, я́рость и гнѣ́въ.
  • Скóрбь и тѣснотá на вся́ку дýшу человѣ́ка творя́щаго злóе, Иудéа же прéжде и éллина.
  • [Зач. 81Б.] Слáва же и чéсть и ми́ръ вся́кому дѣ́ла­ю­щему благóе, Иудéеви же прéжде и éллину.
  • Нѣ́сть бо на лицá зрѣ́нiя у Бóга.
  • Ели́цы бо беззакóн­но {безъ закóна} согрѣши́ша, беззакóн­но {безъ закóна} и поги́бнутъ: и ели́цы въ закóнѣ согрѣши́ша, закóномъ сýдъ прiи́мутъ:
  • не слы́шателiе бо закóна прáведни предъ Бóгомъ, но творцы́ закóна, сíи оправдя́т­ся:
  • [Зач. 82.] егдá бо язы́цы, не имýще закóна, есте­с­т­вóмъ закóн­ная творя́тъ, сíи, закóна не имýще, сáми себѣ́ сýть закóнъ:
  • и́же явля́ютъ дѣ́ло закóн­ное напи́сано въ сердцáхъ сво­и́хъ, спослýше­ст­ву­ю­щеи и́мъ сóвѣсти, и междý собóю помыслóмъ осуждáющымъ или́ от­вѣщáющымъ,
  • въ дéнь, егдá сýдитъ Бóгъ тáйная человѣ́комъ, по благовѣ́стiю мо­емý, Иисýсомъ Христóмъ.
  • Сé, ты́ Иудéй именýешися, и почивáеши на закóнѣ, и хвáлишися о Бóзѣ,
  • и разумѣ́еши вóлю, и разсуждáеши лýчшая, научáемь от­ закóна,
  • уповáя же себé вождá бы́ти слѣпы́мъ, свѣ́та сýщымъ во тмѣ́,
  • наказáтеля безýмнымъ, учи́теля младéнцемъ, имýща о́бразъ рáзума и и́стины въ закóнѣ:
  • научáя ýбо инáго, себé ли не учи́ши,
  • проповѣ́дая не крáсти, крáдеши: глагóляй не прелюбы́ твори́ти, прелюбы́ твори́ши: гнушáяся и́долъ, святáя крáдеши:
  • и́же въ закóнѣ хвáлишися, преступлéнiемъ закóна Бóга безчé­ст­вуеши.
  • И́мя бо Бóжiе вáми хýлит­ся во язы́цѣхъ, я́коже éсть пи́сано.
  • Обрѣ́занiе бо пóльзуетъ, áще закóнъ твори́ши: áще же закóна престýпникъ еси́, обрѣ́занiе твоé необрѣ́занiе бы́сть.
  • А́ще ýбо необрѣ́занiе оправдáнiе закóна сохрани́тъ, не необрѣ́занiе ли егó во обрѣ́занiе вмѣни́т­ся,
  • и осýдитъ éже от­ есте­ст­вá необрѣ́занiе, закóнъ совершáющее, тебé, и́же писáнiемъ и обрѣ́занiемъ еси́ престýпникъ закóна.
  • [Зач. 83.] Не бó и́же я́вѣ, Иудéй éсть, ни éже я́вѣ во плóти, обрѣ́занiе:
  • но и́же въ тáйнѣ Иудéй, и обрѣ́занiе сéрдца дýхомъ, [а] не писáнiемъ: емýже похвалá не от­ человѣ́къ, но от­ Бóга.
  • Чтó ýбо ли́шшее Иудéю {кóе ýбо преимýще­с­т­во Иудéа}? или́ кáя пóльза обрѣ́занiя?
  • Мнóго, по вся́кому о́бразу: пéрвѣе {наипáче} бо, я́ко ввѣ́рена бы́ша и́мъ словесá Бóжiя.
  • Чтó бо, áще не вѣ́роваша нѣ́цыи? едá [ýбо] невѣ́р­ст­вiе и́хъ вѣ́ру Бóжiю упраздни́тъ?
  • Да не бýдетъ: да бýдетъ же Бóгъ и́стиненъ, вся́къ же человѣ́къ лóжь, я́коже éсть пи́сано: я́ко да оправди́шися во словесѣ́хъ тво­и́хъ, и побѣди́ши, внегдá суди́ти ти́.
  • А́ще ли непрáвда нáша Бóжiю прáвду составля́етъ, чтó речéмъ, едá ли непрáведенъ Бóгъ нанося́й гнѣ́въ, по человѣ́ку глагóлю.
  • Да не бýдетъ: понéже кáко суди́ти и́мать Бóгъ мíру?
  • А́ще бо и́стина Бóжiя въ мо­éй лжи́ избы́точе­с­т­вова въ слáву егó, чтó ещé и áзъ я́ко грѣ́шникъ осуждáюся?
  • И не я́коже хýлимся, и я́коже глагóлютъ нѣ́цыи нáсъ глагóлати, я́ко сотвори́мъ злáя, да прiи́дутъ благáя: и́хже сýдъ прáведенъ éсть.
  • Чтó ýбо? преимѣ́емъ ли? Никáкоже: предукори́хомъ бо {прéжде бо обвинéни есмы́} иудéи же и éллины вся́ {вси́} подъ грѣхóмъ бы́ти,
  • я́коже éсть пи́сано, я́ко нѣ́сть прáведенъ никтóже:
  • нѣ́сть разумѣвáяй и нѣ́сть взыскáяй Бóга:
  • вси́ уклони́шася, вкýпѣ непотрéбни бы́ша: нѣ́сть творя́й благосты́ню, нѣ́сть дáже до еди́наго.
  • Грóбъ от­вéрстъ гортáнь и́хъ, язы́ки сво­и́ми льщáху: я́дъ áспидовъ подъ устнáми и́хъ:
  • и́хже устá кля́твы и гóрести пóлна сýть.
  • Скóры нóги и́хъ пролiя́ти крóвь:
  • сокрушéнiе и озлоблéнiе на путéхъ и́хъ,
  • и пути́ ми́рнаго не познáша.
  • Нѣ́сть стрáха Бóжiя предъ очи́ма и́хъ.
  • [Зач. 84.] Вѣ́мы же, я́ко ели́ка закóнъ глагóлетъ, сýщымъ въ закóнѣ глагóлетъ: да вся́ка устá заградя́т­ся, и пови́ненъ бýдетъ вéсь мíръ богови:
  • занé от­ дѣ́лъ закóна не оправди́т­ся вся́ка плóть предъ ни́мъ: закóномъ бо познáнiе грѣхá.
  • Ны́нѣ же кромѣ́ закóна прáвда Бóжiя яви́ся, свидѣ́тел­ст­вуема от­ закóна и прорóкъ.
  • Прáвда же Бóжiя вѣ́рою Иисýсъ Христóвою во всѣ́хъ и на всѣ́хъ вѣ́ру­ю­щихъ: нѣ́сть бо рáзн­ствiя,
  • вси́ бо согрѣши́ша, и лишéни сýть слáвы Бóжiя,
  • оправдáеми тýне благодáтiю егó, избавлéнiемъ, éже о Христѣ́ Иисýсѣ,
  • егóже предположи́ Бóгъ очищéнiе вѣ́рою въ крóви егó, въ явлéнiе прáвды сво­ея́, за от­пущéнiе прéжде бы́в­шихъ грѣхóвъ,
  • въ долготерпѣ́нiи Бóжiи, и въ показáнiе прáвды егó въ ны́нѣшнее врéмя, во éже бы́ти емý прáведну и оправдáющу сýщаго от­ вѣ́ры Иисýсовы.
  • Гдѣ́ ýбо похвалá, от­гнáся. Котóрымъ закóномъ? дѣ́лы ли? Ни́, но закóномъ вѣ́ры.
  • [Зач. 85.] Мы́слимъ ýбо вѣ́рою оправдáтися человѣ́ку, безъ дѣ́лъ закóна.
  • Или́ Иудéевъ Бóгъ тóкмо, а не и язы́ковъ? Е́й, и язы́ковъ:
  • понéже еди́нъ Бóгъ, и́же оправди́тъ обрѣ́занiе от­ вѣ́ры и необрѣ́занiе вѣ́рою.
  • Закóнъ ли ýбо разоря́емъ вѣ́рою? Да не бýдетъ: но закóнъ утверждáемъ.
  • [Зач. 79.] Павел, раб Иисуса Христа, призванный Апостол, избранный к благовестию Божию,
  • которое Бог прежде обещал через пророков Своих, в святых писаниях,
  • о Сыне Своем, Который родился от семени Давидова по плоти
  • и открылся Сыном Божиим в силе, по духу святыни, через воскресение из мертвых, о Иисусе Христе Господе нашем,
  • через Которого мы получили благодать и апостольство, чтобы во имя Его покорять вере все народы,
  • между которыми находитесь и вы, призванные Иисусом Христом, –
  • всем находящимся в Риме возлюбленным Божиим, призванным святым: благодать вам и мир от Бога Отца нашего и Господа Иисуса Христа.
  • Прежде всего благодарю Бога моего через Иисуса Христа за всех вас, что вера ваша возвещается во всем мире.
  • Свидетель мне Бог, Которому служу духом моим в благовествовании Сына Его, что непрестанно воспоминаю о вас,
  • всегда прося в молитвах моих, чтобы воля Божия когда-нибудь благопоспешила мне прийти к вам,
  • ибо я весьма желаю увидеть вас, чтобы преподать вам некое дарование духовное к утверждению вашему,
  • то есть утешиться с вами верою общею, вашею и моею.
  • Не хочу, братия, оставить вас в неведении, что я многократно намеревался прийти к вам (но встречал препятствия даже доныне), чтобы иметь некий плод и у вас, как и у прочих народов.
  • Я должен и Еллинам и варварам, мудрецам и невеждам.
  • Итак, что до меня, я готов благовествовать и вам, находящимся в Риме.
  • Ибо я не стыжусь благовествования Христова, потому что оно есть сила Божия ко спасению всякому верующему, во-первых, Иудею, потом и Еллину.
  • В нем открывается правда Божия от веры в веру, как написано: праведный верою жив будет.
  • [Зач. 80.] Ибо открывается гнев Божий с неба на всякое нечестие и неправду человеков, подавляющих истину неправдою.
  • Ибо, чтó можно знать о Боге, явно для них, потому что Бог явил им.
  • Ибо невидимое Его, вечная сила Его и Божество, от создания мира через рассматривание творений видимы, так что они безответны.
  • Но как они, познав Бога, не прославили Его, как Бога, и не возблагодарили, но осуетились в умствованиях своих, и омрачилось несмысленное их сердце;
  • называя себя мудрыми, обезумели,
  • и славу нетленного Бога изменили в образ, подобный тленному человеку, и птицам, и четвероногим, и пресмыкающимся, –
  • то и предал их Бог в похотях сердец их нечистоте, так что они сквернили сами свои тела.
  • Они заменили истину Божию ложью, и поклонялись, и служили твари вместо Творца, Который благословен во веки, аминь.
  • Потому предал их Бог постыдным страстям: женщины их заменили естественное употребление противоестественным;
  • подобно и мужчины, оставив естественное употребление женского пола, разжигались похотью друг на друга, мужчины на мужчинах делая срам и получая в самих себе должное возмездие за свое заблуждение.
  • [Зач. 81А.] И как они не заботились иметь Бога в разуме, то предал их Бог превратному уму – делать непотребства,
  • так что они исполнены всякой неправды, блуда, лукавства, корыстолюбия, злобы, исполнены зависти, убийства, распрей, обмана, злонравия,
  • злоречивы, клеветники, богоненавистники, обидчики, самохвалы, горды, изобретательны на зло, непослушны родителям,
  • безрассудны, вероломны, нелюбовны, непримиримы, немилостивы.
  • Они знают праведный суд Божий, что делающие такие дела достойны смерти; однако не только их делают, но и делающих одобряют.
  • Итак, неизвинителен ты, всякий человек, судящий другого, ибо тем же судом, каким судишь другого, осуждаешь себя, потому что, судя другого, делаешь тó же.
  • А мы знаем, что поистине есть суд Божий на делающих такие дела.
  • Неужели думаешь ты, человек, что избежишь суда Божия, осуждая делающих такие дела и (сам) делая тó же?
  • Или пренебрегаешь богатство благости, кротости и долготерпения Божия, не разумея, что благость Божия ведет тебя к покаянию?
  • Но, по упорству твоему и нераскаянному сердцу, ты сам себе собираешь гнев на день гнева и откровения праведного суда от Бога,
  • Который воздаст каждому по делам его:
  • тем, которые постоянством в добром деле ищут славы, чести и бессмертия, – жизнь вечную;
  • а тем, которые упорствуют и не покоряются истине, но предаются неправде, – ярость и гнев.
  • Скорбь и теснота всякой душе человека, делающего злое, во-первых, Иудея, потом и Еллина!
  • [Зач. 81Б.] Напротив, слава и честь и мир всякому, делающему доброе, во-первых, Иудею, потом и Еллину!
  • Ибо нет лицеприятия у Бога.
  • Те, которые, не имея закона, согрешили, вне закона и погибнут; а те, которые под законом согрешили, по закону осудятся
  • (потому что не слушатели закона праведны пред Богом, но исполнители закона оправданы будут,
  • [Зач. 82.] ибо когда язычники, не имеющие закона, по природе законное делают, то, не имея закона, они сами себе закон:
  • они показывают, что дело закона у них написано в сердцах, о чем свидетельствует совесть их и мысли их, то обвиняющие, то оправдывающие одна другую)
  • в день, когда, по благовествованию моему, Бог будет судить тайные дела человеков через Иисуса Христа.
  • Вот, ты называешься Иудеем, и успокаиваешь себя законом, и хвалишься Богом,
  • и знаешь волю Его, и разумеешь лучшее, научаясь из закона,
  • и уверен о себе, что ты путеводитель слепых, свет для находящихся во тьме,
  • наставник невежд, учитель младенцев, имеющий в законе образец ведения и истины:
  • как же ты, уча другого, не учишь себя самого?
  • Проповедуя не красть, крадешь? говоря: «не прелюбодействуй», прелюбодействуешь? гнушаясь идолов, святотатствуешь?
  • Хвалишься законом, а преступлением закона бесчестишь Бога?
  • Ибо ради вас, как написано, имя Божие хулится у язычников.
  • Обрезание полезно, если исполняешь закон; а если ты преступник закона, то обрезание твое стало необрезанием.
  • Итак, если необрезанный соблюдает постановления закона, то его необрезание не вменится ли ему в обрезание?
  • И необрезанный по природе, исполняющий закон, не осудит ли тебя, преступника закона при Писании и обрезании?
  • [Зач. 83.] Ибо не тот Иудей, кто таков по наружности, и не то обрезание, которое наружно, на плоти;
  • но тот Иудей, кто внутренно таков, и то обрезание, которое в сердце, по духу, а не по букве: ему и похвала не от людей, но от Бога.
  • Итак, какое преимущество быть Иудеем, или какая польза от обрезания?
  • Великое преимущество во всех отношениях, а наипаче в том, что им вверено слово Божие.
  • Ибо что же? если некоторые и неверны были, неверность их уничтожит ли верность Божию?
  • Никак. Бог верен, а всякий человек лжив, как написано: Ты праведен в словах Твоих и победишь в суде Твоем.
  • Если же наша неправда открывает правду Божию, то что скажем? не будет ли Бог несправедлив, когда изъявляет гнев? (говорю по человеческому рассуждению).
  • Никак. Ибо иначе как Богу судить мир?
  • Ибо, если верность Божия возвышается моею неверностью к славе Божией, за что еще меня же судить, как грешника?
  • И не делать ли нам зло, чтобы вышло добро, как некоторые злословят нас и говорят, будто мы так учим? Праведен суд на таковых.
  • Итак, что же? имеем ли мы преимущество? Нисколько. Ибо мы уже доказали, что как Иудеи, так и Еллины, все под грехом,
  • как написано: нет праведного ни одного;
  • нет разумевающего; никто не ищет Бога;
  • все совратились с пути, до одного негодны; нет делающего добро, нет ни одного.
  • Гортань их – открытый гроб; языком своим обманывают; яд аспидов на губах их.
  • Уста их полны злословия и горечи.
  • Ноги их быстры на пролитие крови;
  • разрушение и пагуба на путях их;
  • они не знают пути мира.
  • Нет страха Божия перед глазами их.
  • [Зач. 84.] Но мы знаем, что закон, если что говорит, говорит к состоящим под законом, так что заграждаются всякие уста, и весь мир становится виновен пред Богом,
  • потому что делами закона не оправдается пред Ним никакая плоть; ибо законом познаётся грех.
  • Но ныне, независимо от закона, явилась правда Божия, о которой свидетельствуют закон и пророки,
  • правда Божия через веру в Иисуса Христа во всех и на всех верующих, ибо нет различия,
  • потому что все согрешили и лишены славы Божией,
  • получая оправдание даром, по благодати Его, искуплением во Христе Иисусе,
  • которого Бог предложил в жертву умилостивления в Крови Его через веру, для показания правды Его в прощении грехов, соделанных прежде,
  • во время долготерпения Божия, к показанию правды Его в настоящее время, да явится Он праведным и оправдывающим верующего в Иисуса.
  • Где же то, чем бы хвалиться? уничтожено. Каким законом? законом дел? Нет, но законом веры.
  • [Зач. 85.] Ибо мы признаём, что человек оправдывается верою, независимо от дел закона.
  • Неужели Бог есть Бог Иудеев только, а не и язычников? Конечно, и язычников,
  • потому что один Бог, Который оправдает обрезанных по вере и необрезанных через веру.
  • Итак, мы уничтожаем закон верою? Никак; но закон утверждаем.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта


Библия на портале Азбука веры (292 голоса: 4.55 из 5)