Скрыть
2:2
2:3
2:9
2:10
2:14
2:15
2:18
2:19-20
2:20
2:22
2:23
Глава 3 
3:1
3:5
3:7
3:15
3:16
3:26
3:27
3:28
Синодальный
1 Человек осужден, иудей ли он или эллин, ибо у Бога нет лицеприятия. 17 Иудей, надеющийся на закон, преступлением закона бесчестит Бога.
Итак, неизвинителен ты, всякий человек, судящий другого, ибо тем же судом, каким судишь другого, осуждаешь себя, потому что, судя другого, делаешь то́ же.
А мы знаем, что поистине есть суд Божий на делающих такие дела.
Неужели думаешь ты, человек, что избежишь суда Божия, осуждая делающих такие дела и (сам) делая то́ же?
Или пренебрегаешь богатство благости, кротости и долготерпения Божия, не разумея, что благость Божия ведет тебя к покаянию?
Но, по упорству твоему и нераскаянному сердцу, ты сам себе собираешь гнев на день гнева и откровения праведного суда от Бога,
Который воздаст каждому по делам его:
тем, которые постоянством в добром деле ищут славы, чести и бессмертия, – жизнь вечную;
а тем, которые упорствуют и не покоряются истине, но предаются неправде, – ярость и гнев.
Скорбь и теснота всякой душе человека, делающего злое, во-первых, Иудея, потом и Еллина!
[Зач. 81Б.] Напротив, слава и честь и мир всякому, делающему доброе, во-первых, Иудею, потом и Еллину!
Ибо нет лицеприятия у Бога.
Те, которые, не имея закона, согрешили, вне закона и погибнут; а те, которые под законом согрешили, по закону осудятся
(потому что не слушатели закона праведны пред Богом, но исполнители закона оправданы будут,
[Зач. 82.] ибо когда язычники, не имеющие закона, по природе законное делают, то, не имея закона, они сами себе закон:
они показывают, что дело закона у них написано в сердцах, о чем свидетельствует совесть их и мысли их, то обвиняющие, то оправдывающие одна другую)
в день, когда, по благовествованию моему, Бог будет судить тайные дела человеков через Иисуса Христа.
Вот, ты называешься Иудеем, и успокаиваешь себя законом, и хвалишься Богом,
и знаешь волю Его, и разумеешь лучшее, научаясь из закона,
и уверен о себе, что ты путеводитель слепых, свет для находящихся во тьме,
наставник невежд, учитель младенцев, имеющий в законе образец ведения и истины:
как же ты, уча другого, не учишь себя самого?
Проповедуя не красть, крадешь? говоря: «не прелюбодействуй», прелюбодействуешь? гнушаясь идолов, святотатствуешь?
Хвалишься законом, а преступлением закона бесчестишь Бога?
Ибо ради вас, как написано, имя Божие хулится у язычников.
Обрезание полезно, если исполняешь закон; а если ты преступник закона, то обрезание твое стало необрезанием.
Итак, если необрезанный соблюдает постановления закона, то его необрезание не вменится ли ему в обрезание?
И необрезанный по природе, исполняющий закон, не осудит ли тебя, преступника закона при Писании и обрезании?
[Зач. 83.] Ибо не тот Иудей, кто таков по наружности, и не то обрезание, которое наружно, на плоти;
но тот Иудей, кто внутренно таков, и то обрезание, которое в сердце, по духу, а не по букве: ему и похвала не от людей, но от Бога.
1 «Какое преимущество быть иудеем?». 10 Нет ни одного праведного. 21 И иудей и язычник одинаково оправдываются благодатью Божией чрез Иисуса Христа.
Итак, какое преимущество быть Иудеем, или какая польза от обрезания?
Великое преимущество во всех отношениях, а наипаче в том, что им вверено слово Божие.
Ибо что же? если некоторые и неверны были, неверность их уничтожит ли верность Божию?
Никак. Бог верен, а всякий человек лжив, как написано: Ты праведен в словах Твоих и победишь в суде Твоем.
Если же наша неправда открывает правду Божию, то что скажем? не будет ли Бог несправедлив, когда изъявляет гнев? (говорю по человеческому рассуждению).
Никак. Ибо иначе как Богу судить мир?
Ибо, если верность Божия возвышается моею неверностью к славе Божией, за что еще меня же судить, как грешника?
И не делать ли нам зло, чтобы вышло добро, как некоторые злословят нас и говорят, будто мы так учим? Праведен суд на таковых.
Итак, что же? имеем ли мы преимущество? Нисколько. Ибо мы уже доказали, что как Иудеи, так и Еллины, все под грехом,
как написано: нет праведного ни одного;
нет разумевающего; никто не ищет Бога;
все совратились с пути, до одного негодны; нет делающего добро, нет ни одного.
Гортань их – открытый гроб; языком своим обманывают; яд аспидов на губах их.
Уста их полны злословия и горечи.
Ноги их быстры на пролитие крови;
разрушение и пагуба на путях их;
они не знают пути мира.
Нет страха Божия перед глазами их.
[Зач. 84.] Но мы знаем, что закон, если что говорит, говорит к состоящим под законом, так что заграждаются всякие уста, и весь мир становится виновен пред Богом,
потому что делами закона не оправдается пред Ним никакая плоть; ибо законом познаётся грех.
Но ныне, независимо от закона, явилась правда Божия, о которой свидетельствуют закон и пророки,
правда Божия через веру в Иисуса Христа во всех и на всех верующих, ибо нет различия,
потому что все согрешили и лишены славы Божией,
получая оправдание даром, по благодати Его, искуплением во Христе Иисусе,
которого Бог предложил в жертву умилостивления в Крови Его через веру, для показания правды Его в прощении грехов, соделанных прежде,
во время долготерпения Божия, к показанию правды Его в настоящее время, да явится Он праведным и оправдывающим верующего в Иисуса.
Где же то, чем бы хвалиться? уничтожено. Каким законом? законом дел? Нет, но законом веры.
[Зач. 85.] Ибо мы признаём, что человек оправдывается верою, независимо от дел закона.
Неужели Бог есть Бог Иудеев только, а не и язычников? Конечно, и язычников,
потому что один Бог, Который оправдает обрезанных по вере и необрезанных через веру.
Итак, мы уничтожаем закон верою? Никак; но закон утверждаем.
Церковнославянский (рус)
Сего́ ра́ди безот­вѣ́тенъ еси́, о, человѣ́че вся́къ судя́й: и́мже бо судо́мъ су́диши дру́га, себе́ осужда́еши, та́яжде бо твори́ши судя́й.
Вѣ́мы же, я́ко су́дъ Бо́жiй е́сть по­и́стин­нѣ на творя́щихъ такова́я.
Помышля́еши ли же сiе́, о, человѣ́че, судя́й такова́я творя́щымъ и творя́ са́мъ та́яжде, я́ко ты́ избѣжи́ши ли суда́ Бо́жiя,
или́ о бога́т­ст­вѣ бла́гости Его́ и кро́тости и долготерпѣ́нiи неради́ши, не вѣ́дый, я́ко бла́гость Бо́жiя на покая́нiе тя́ веде́тъ?
По жесто́кости же тво­е́й и непока́ян­ному се́рдцу, собира́еши себѣ́ гнѣ́въ въ де́нь гнѣ́ва и от­крове́нiя пра́веднаго суда́ Бо́жiя,
И́же воз­да́стъ ко­ему́ждо по дѣло́мъ его́:
о́вымъ у́бо, по терпѣ́нiю дѣ́ла блага́го, сла́вы и че́сти и нетлѣ́нiя и́щущымъ, живо́тъ вѣ́чный:
а и́же по рве́нiю противля́ют­ся у́бо и́стинѣ, повину́ют­ся же непра́вдѣ, я́рость и гнѣ́въ.
Ско́рбь и тѣснота́ на вся́ку ду́шу человѣ́ка творя́щаго зло́е, Иуде́а же пре́жде и Е́ллина.
[Зач. 81Б.] Сла́ва же и че́сть и ми́ръ вся́кому дѣ́ла­ю­щему благо́е, Иуде́еви же пре́жде и Е́ллину.
Нѣ́сть бо на лица́ зрѣ́нiя у Бо́га.
Ели́цы бо беззако́н­но {безъ зако́на} согрѣши́ша, беззако́н­но {безъ зако́на} и поги́бнутъ: и ели́цы въ зако́нѣ согрѣши́ша, зако́номъ су́дъ прiи́мутъ:
не слы́шателiе бо зако́на пра́ведни предъ Бо́гомъ, но творцы́ зако́на, сі́и оправдя́т­ся:
[Зач. 82.] егда́ бо язы́цы, не иму́ще зако́на, есте­с­т­во́мъ зако́н­ная творя́тъ, сі́и, зако́на не иму́ще, са́ми себѣ́ су́ть зако́нъ:
и́же явля́ютъ дѣ́ло зако́н­ное напи́сано въ сердца́хъ сво­и́хъ, спослу́ше­ст­ву­ю­щей и́мъ со́вѣсти, и между́ собо́ю помысло́мъ осужда́ющымъ или́ от­вѣща́ющымъ,
въ де́нь, егда́ су́дитъ Бо́гъ та́йная человѣ́комъ, по благовѣ́стiю мо­ему́, Иису́сомъ Христо́мъ.
Се́, ты́ Иуде́й имену́ешися, и почива́еши на зако́нѣ, и хва́лишися о Бо́зѣ,
и разумѣ́еши во́лю, и разсужда́еши лу́чшая, науча́емь от­ зако́на,
упова́я же себе́ вожда́ бы́ти слѣпы́мъ, свѣ́та су́щымъ во тмѣ́,
наказа́теля безу́мнымъ, учи́теля младе́нцемъ, иму́ща о́бразъ ра́зума и и́стины въ зако́нѣ:
науча́я у́бо ина́го, себе́ ли не учи́ши,
проповѣ́дая не кра́сти, кра́деши: глаго́ляй не прелюбы́ твори́ти, прелюбы́ твори́ши: гнуша́яся и́долъ, свята́я кра́деши:
и́же въ зако́нѣ хва́лишися, преступле́нiемъ зако́на Бо́га безче́­ст­вуеши.
И́мя бо Бо́жiе ва́ми ху́лит­ся во язы́цѣхъ, я́коже е́сть пи́сано.
Обрѣ́занiе бо по́льзуетъ, а́ще зако́нъ твори́ши: а́ще же зако́на престу́пникъ еси́, обрѣ́занiе твое́ необрѣ́занiе бы́сть.
А́ще у́бо необрѣ́занiе оправда́нiе зако́на сохрани́тъ, не необрѣ́занiе ли его́ во обрѣ́занiе вмѣни́т­ся,
и осу́дитъ е́же от­ есте­ст­ва́ необрѣ́занiе, зако́нъ соверша́ющее, тебе́, и́же Писа́нiемъ и обрѣ́занiемъ еси́ престу́пникъ зако́на.
[Зач. 83.] Не бо́ и́же я́вѣ, Иуде́й е́сть, ни е́же я́вѣ во пло́ти, обрѣ́занiе:
но и́же въ та́йнѣ Иуде́й, и обрѣ́занiе се́рдца ду́хомъ, [а] не писа́нiемъ: ему́же похвала́ не от­ человѣ́къ, но от­ Бо́га.
Что́ у́бо ли́шшее Иуде́ю {ко́е у́бо преиму́ще­с­т­во Иуде́а}? Или́ ка́я по́льза обрѣ́занiя?
Мно́го, по вся́кому о́бразу: пе́рвѣе {наипа́че} бо, я́ко ввѣ́рена бы́ша и́мъ словеса́ Бо́жiя.
Что́ бо, а́ще не вѣ́роваша нѣ́цыи? Еда́ [у́бо] невѣ́р­ст­вiе и́хъ вѣ́ру Бо́жiю упраздни́тъ?
Да не бу́детъ: да бу́детъ же Бо́гъ и́стиненъ, вся́къ же человѣ́къ ло́жь, я́коже е́сть пи́сано: я́ко да оправди́шися во словесѣ́хъ Тво­и́хъ, и побѣди́ши, внегда́ суди́ти Ти́.
А́ще ли непра́вда на́ша Бо́жiю пра́вду составля́етъ, что́ рече́мъ, еда́ ли непра́веденъ Бо́гъ нанося́й гнѣ́въ, по человѣ́ку глаго́лю.
Да не бу́детъ: поне́же ка́ко суди́ти и́мать Бо́гъ мíру?
А́ще бо и́стина Бо́жiя въ мо­е́й лжи́ избы́точе­с­т­вова въ сла́ву Его́, что́ еще́ и а́зъ я́ко грѣ́шникъ осужда́юся?
И не я́коже ху́лимся, и я́коже глаго́лютъ нѣ́цыи на́съ глаго́лати, я́ко сотвори́мъ зла́я, да прiи́дутъ блага́я: и́хже су́дъ пра́веденъ е́сть.
Что́ у́бо? Преимѣ́емъ ли? Ника́коже: предукори́хомъ бо {пре́жде бо обвине́ни есмы́} Иуде́и же и Е́ллины вся́ {вси́} подъ грѣхо́мъ бы́ти,
я́коже е́сть пи́сано, я́ко нѣ́сть пра́веденъ никто́же:
нѣ́сть разумѣва́яй и нѣ́сть взыска́яй Бо́га:
вси́ уклони́шася, вку́пѣ непотре́бни бы́ша: нѣ́сть творя́й благосты́ню, нѣ́сть да́же до еди́наго.
Гро́бъ от­ве́рстъ горта́нь и́хъ, язы́ки сво­и́ми льща́ху: я́дъ а́спидовъ подъ устна́ми и́хъ:
и́хже уста́ кля́твы и го́рести по́лна су́ть.
Ско́ры но́ги и́хъ пролiя́ти кро́вь:
сокруше́нiе и озлобле́нiе на путе́хъ и́хъ,
и пути́ ми́рнаго не позна́ша.
Нѣ́сть стра́ха Бо́жiя предъ очи́ма и́хъ.
[Зач. 84.] Вѣ́мы же, я́ко ели́ка зако́нъ глаго́летъ, су́щымъ въ зако́нѣ глаго́летъ: да вся́ка уста́ заградя́т­ся, и пови́ненъ бу́детъ ве́сь мíръ Богови:
зане́ от­ дѣ́лъ зако́на не оправди́т­ся вся́ка пло́ть предъ Ни́мъ: зако́номъ бо позна́нiе грѣха́.
Ны́нѣ же кромѣ́ зако́на пра́вда Бо́жiя яви́ся, свидѣ́тел­ст­вуема от­ зако́на и проро́къ.
Пра́вда же Бо́жiя вѣ́рою Иису́съ Христо́вою во всѣ́хъ и на всѣ́хъ вѣ́ру­ю­щихъ: нѣ́сть бо ра́зн­ствiя,
вси́ бо согрѣши́ша, и лише́ни су́ть сла́вы Бо́жiя,
оправда́еми ту́не благода́тiю Его́, избавле́нiемъ, е́же о Христѣ́ Иису́сѣ,
Его́же предположи́ Бо́гъ очище́нiе вѣ́рою въ Кро́ви Его́, въ явле́нiе пра́вды Сво­ея́, за от­пуще́нiе пре́жде бы́в­шихъ грѣхо́въ,
въ долготерпѣ́нiи Бо́жiи, и въ показа́нiе пра́вды Его́ въ ны́нѣшнее вре́мя, во е́же бы́ти Ему́ пра́ведну и оправда́ющу су́щаго от­ вѣ́ры Иису́совы.
Гдѣ́ у́бо похвала́, от­гна́ся. Кото́рымъ зако́номъ? Дѣ́лы ли? Ни́, но зако́номъ вѣ́ры.
[Зач. 85.] Мы́слимъ у́бо вѣ́рою оправда́тися человѣ́ку, безъ дѣ́лъ зако́на.
Или́ Иуде́евъ Бо́гъ то́кмо, а не и язы́ковъ? Е́й, и язы́ковъ:
поне́же еди́нъ Бо́гъ, и́же оправди́тъ обрѣ́занiе от­ вѣ́ры и необрѣ́занiе вѣ́рою.
Зако́нъ ли у́бо разоря́емъ вѣ́рою? Да не бу́детъ: но зако́нъ утвержда́емъ.
Ошондуктан сен, башканы соттогон адам, ким болсоњ да, сага кечирим жок. Себеби сен башканы соттоо менен, љзєњдє айыптап жатасыњ. Анткени сен башканы соттоп жатып, љзєњ деле ошол иштерди кылып жатасыњ.
Ал эми биз мындай иш кылгандарга Кудайдын адилет соту жєргєзєлљрєн билебиз.
Ушундай иш кылгандарды соттоп жатып, ошол эле иштерди жасаган адам, сен Кудайдын сотунан качып кутулам деп ойлоп турасыњбы?
Же Кудай Љз айкљлдєгє менен сени тобо кылууга жетелерин билбей, Анын айкљлдєгєн, сабырдуулугун жана чыдамдуулугун барк албай жатасыњбы?
Бирок сен љзєњдєкєн бербегендигињ менен, љкєнбљгљндєгєњ менен, Кудайдын каары тљгєлљ турган жана адилет соту боло турган кєнгљ, љзєњљ љзєњ каар чогултуп жатасыњ.
Кудай ар бир адамга иштерине жараша тиешесин берет:
дањкты, урмат-сыйды жана љлбљстєктє туруктуулук менен жакшылык кылуу аркылуу издегендерге тєбљлєк љмєр берет,
ал эми љзєнєкєн бербей, чындыкка баш ийбей, адилетсиздикке багынгандарга каарын жана ачуусун тљгљт.
Жамандык кылган ар бир адамдын, алгач жєйєттљрдєн, андан кийин эллиндердин башына кайгы жана кыйынчылык тєшљт.
Тескерисинче, жакшылык кылган ар бир адам, алгач жєйєттљр, андан кийин эллиндер дањкка, урмат-сыйга жана тынчтыкка бљлљнљт.
Анткени Кудайда бет карамалык жок.
Мыйзамды билбей кєнљљ кетиргендер мыйзамсыз эле жок болушат. Ал эми мыйзамды билип туруп кєнљљ кетиргендер ошол мыйзам боюнча соттолушат.
(Анткени Кудайдын алдында мыйзамды уккандар акталышпайт, мыйзамды аткаргандар акталышат.
Анткени мыйзамды билбеген бутпарастар табиятынан эле мыйзам буйруганды аткарып жатышса, анда алар мыйзамды билишпегенине карабастан, љздљрєнљ љздљрє мыйзам.
Ошентип, алар мыйзам талабынын жєрљктљрєндљ жазылганын кљрсљтєп жатышат. Бул жљнєндљ алардын абийири жана бирде айыптаган, бирде актаган ойлору кєбљлљндєрєп жатат).
Мен таратып жаткан Жакшы Кабар боюнча, Кудай Ыйса Машайак аркылуу адамдардын жашыруун иштерин соттогон кєнє бул айкын болот.
Мына, сен љзєњдє жєйєтмєн деп, мыйзамга таянып, Кудай менен мактанасыњ.
Анын каалоосун билесињ. Кайсы ишти жасаса жакшы экенин сен мыйзамдан єйрљнгљнсєњ.
Мыйзамдан билим алып, чындыкты билгендиктен, сен љзєњдєн сокурларга жол кљрсљтєєчє, карањгыда жєргљндљргљ жарык, акылсыздарга насаатчы, балдарга окутуучу экениње толук ишенесињ.
Сен башкаларды єйрљтєп, љзєњ эмнеге єйрљнбљйсєњ?
Сен башкаларга: «Уурдаба», – деп насаат айтып, љзєњ эмнеге уурдайсыњ? «Нике бузба», – деп айтып, љзєњ эмнеге нике бузасыњ? Буркандардан жийиркенесињ да, анан эмнеге алардын бутканаларын талап-тонойсуњ?
Мыйзам менен мактанасыњ да, анан эмнеге мыйзамды бузуп, Кудайга сљз тийгизесињ?
Анткени Ыйык Жазууда жазылгандай, «силердин айыњардан бутпарастардын арасында Кудайдын ысымына тил тийип жатат».
Эгерде сен мыйзамды аткарсањ, анда сєннљттєн пайдасы бар. Эгерде сен мыйзамды бузсањ, анда сенин сєннљтєњ сєннљт эмес.
Демек, сєннљтє жок адам мыйзамдын буйруктарын аткарса, анын сєннљтсєздєгє сєннљт катары эсептелбейби?
Ыйык Жазууну билген, сєннљткљ отургузулган, бирок мыйзамды бузуп жаткан сени сєннљткљ отургузулбаган, бирок мыйзамды аткарган адам соттобойбу?
Анткени кљрєнєшє жєйєт болсо эле жєйєт эмес, сєннљткљ отургузулса эле сєннљттєє эмес.
Тескерисинче, жєрљгє жєйєт болгон адам – жєйєт. Жєрљктєн сєннљтє да тамганын негизинде эмес, Рух боюнча болот. Ошондой адамга адамдардан эмес, Кудайдан мактоо айтылат.
Анда жєйєт болуунун кандай артыкчылыгы бар? Же сєннљттєн кандай пайдасы бар?
Бардык жагынан кљп артыкчылыгы бар. Баарынан мурда Кудайдын Сљзє жєйєттљргљ ишенип тапшырылган.
Эгерде алардын кээ бирљљлљрє ишенимсиз болушса, эмне экен? Алардын ишенимсиздиги Кудайдын ишенимдєєлєгєн жокко чыгарабы?
Албетте, жок! Ыйык Жазууда: «Сенин Сљздљрєњ адилет, соттошкондо Сен жењесињ», – деп жазылгандай, Кудай ишенимдєє, ал эми ар бир адам калпычы.
Эгерде биздин адилетсиздигибиз Кудайдын адилеттєєлєгєн айкын кылып жатса, анда эмне демекчибиз? Каарын тљгєп жатканда, Кудайды адилетсиз дегенге болобу? Мен адамдык ой менен айтып жатам.
Албетте, андай эмес! Андай болсо Кудай дєйнљнє кантип соттомок эле?
Бирок менин адилетсиздигим аркылуу Кудайдын адилеттєєлєгє артыгы менен далилденип, Кудай дањкталып жатса, анда мен дагы эмне єчєн кєнљљкљр катары соттолушум керек?
Кээ бирљљлљр бизди жамандап: «Булар: “Жакшылык болуш єчєн жамандык кылалы”, – дешет», – деп, кантип айтып жатышат? Мындайлардын соттолгону туура.
Анда эмне, биз артыкчылыкка ээбизби? Жок, ээ эмеспиз. Анткени биз жогоруда далилдегендей, жєйєттљр сыяктуу эле эллиндер да, бардыгы кєнљљнєн бийлиги астында.
Ыйык Жазууда жазылгандай: «Бир да адил адам жок.
Тєшєнгљн бир да адам жок, эч ким Кудайды издебейт.
Бардыгы жолдон чыгышты, бирљљ да жарактуу эмес. Жакшылык кылган адам жок, бирљљ да жок».
«Алардын кекиртеги – ачык мєрзљ. Алар тилдери менен жалган сєйлљшљт. Алардын эриндеринде жыландын уусу бар».
«Алардын оозунан каргыш жана ачуу сљз гана чыгат».
«Алардын буттары кан тљгєєгљ чуркап турат.
Алар жєргљн жерде кыйроо жана кайгы гана болот.
Алар тынчтык жолун билишпейт».
«Алардын кљздљрєнљн Кудайдан коркуу дегенди кљрбљйсєњ».
Бирок мыйзамда эмне айтылса да, ошонун баары мыйзамдын бийлиги астындагыларга айтыларын билебиз. Ошондуктан бардыгынын оозу жабылат, бєт дєйнљ Кудай алдында айыптуу болот.
Анткени мыйзамды аткаруу менен Анын алдында бир да адам акталбайт. Себеби кєнљљнєн кєнљљ экендиги мыйзам аркылуу билинет.
Бирок азыр мыйзамга кљз карандысыз эле Кудайдын адилеттигине ээ болууга жол ачылды. Бул жљнєндљ «Тоорат» жана «Пайгамбарлар» китептеринде кєбљлљндєрєлљт.
Кудайдын бул адилеттиги – бардык ишенгендерге Ыйса Машайакка болгон ишеним аркылуу бериле турган адилеттик. Анткени эч айырма жок.
Себеби бардыгы кєнљљ кетирип, Кудай ээ кыла турган дањктан айрылып калышкан.
Бирок бардыгы Анын ырайымы менен, Машайак Ыйсанын кун тљлљп куткаруусу аркылуу бекер акталышты.
Кудай Љзєнєн чыдамдуулугу убагында мурунку кылынган кєнљљлљрдє кечирєє аркылуу Љзєнєн адилеттєєлєгєн кљрсљтєє єчєн, Машайактын тљгєлгљн канын ырайым курмандыгы катары ишеним аркылуу сунуш кылды.
Азыркы учурда Љзєнєн адилеттєєлєгєн кљрсљтєє єчєн ушундай кылды. Ал Ыйсага ишенген адамга адилеттєє жана актоочу катары таанылсын.
Анда биздин мактана турган нерсебиз кайда калды? Ал биротоло жок болду. Кайсы мыйзам менен? Иштерди талап кылган мыйзам мененби? Жок, ишенимди талап кылган мыйзам менен.
Анткени биз мындай деп эсептейбиз: адам мыйзамды аткаруу менен эмес, ишеним менен акталат.
Же Кудай жєйєттљрдєн эле Кудайы бекен? Бутпарастардын да Кудайы эмеспи? Албетте, бутпарастардын да Кудайы.
Анткени Кудай бирљљ, Ал сєннљткљ отургузулгандарды ишениминин негизинде, сєннљткљ отургузулбагандарды да ишеним аркылуу актайт.
Анда эмне, биз мыйзамды ишеним аркылуу жокко чыгарабызбы? Албетте, жок! Биз мыйзамды бекемдейбиз.
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible