Апостола Павла послание к римлянам, 3:10

 
  • Что2 u5бо ли1шшее їудeю {к0е u5бо преимyще­с­т­во їудeа}; и3ли2 кaz п0льза њбрёзаніz;
  • Мн0гw, по всsкому њ1бразу: пeрвэе {наипaче} бо, ћкw ввёрєна бhша и5мъ словесA б9іz.
  • Чт0 бо, а4ще не вёроваша нёцыи; є3дA [u5бо] невёр­ст­віе и4хъ вёру б9ію ўпраздни1тъ;
  • Да не бyдетъ: да бyдетъ же бг7ъ и4стиненъ, всsкъ же человёкъ л0жь, ћкоже є4сть пи1сано: ћкw да њправди1шисz во словесёхъ тво­и1хъ, и3 побэди1ши, внегдA суди1ти ти2.
  • А$ще ли непрaвда нaша б9ію прaвду составлsетъ, что2 речeмъ, є3дa ли непрвdнъ бг7ъ наносsй гнёвъ, по человёку глаг0лю.
  • Да не бyдетъ: понeже кaкw суди1ти и4мать бг7ъ мjру;
  • А$ще бо и4стина б9іz въ мо­eй лжи2 и3збhточе­с­т­вова въ слaву є3гw2, что2 є3щE и3 а4зъ ћкw грёшникъ њсуждaюсz;
  • И# не ћкоже хyлимсz, и3 ћкоже глаг0лютъ нёцыи нaсъ глаг0лати, ћкw сотвори1мъ ѕл†z, да пріи1дутъ бlг†z: и4хже сyдъ првdнъ є4сть.
  • Что2 u5бо; преимёемъ ли; Никaкоже: пред8укори1хомъ бо {прeжде бо њбвинeни є3смы2} їудє1и же и3 є4ллины вс‰ {вси2} под8 грэх0мъ бhти,
  • ћкоже є4сть пи1сано, ћкw нёсть првdнъ никт0же:
  • нёсть разумэвazй и3 нёсть взыскazй бг7а:
  • вси2 ўклони1шасz, вкyпэ непотрeбни бhша: нёсть творsй бlгостhню, нёсть дaже до є3ди1нагw.
  • Гр0бъ t­вeрстъ гортaнь и4хъ, љзы6ки сво­и1ми льщaху: ћдъ а4спідwвъ под8 ўстнaми и4хъ:
  • и4хже ўстA клsтвы и3 г0рести пHлна сyть.
  • СкHры н0ги и4хъ проліsти кр0вь:
  • сокрушeніе и3 њѕлоблeніе на путeхъ и4хъ,
  • и3 пути2 ми1рнагw не познaша.
  • Нёсть стрaха б9іz пред8 nчи1ма и4хъ.
  • [(ҐЗа? 84.Ґ)] Вёмы же, ћкw є3ли6ка зак0нъ глаг0летъ, сyщымъ въ зак0нэ глаг0летъ: да вс‰ка ўстA заградsт­сz, и3 пови1ненъ бyдетъ вeсь мjръ бг7ови:
  • занE t­ дёлъ зак0на не њправди1т­сz всsка пл0ть пред8 ни1мъ: зак0номъ бо познaніе грэхA.
  • Нн7э же кромЁ зак0на прaвда б9іz kви1сz, свидётел­ст­вуема t­ зак0на и3 прbрHкъ.
  • Прaвда же б9іz вёрою їи7съ хrт0вою во всёхъ и3 на всёхъ вёру­ю­щихъ: нёсть бо рaзн­ствіz,
  • вси1 бо согрэши1ша, и3 лишeни сyть слaвы б9іz,
  • њправдaеми тyне блгdтію є3гw2, и3збавлeніемъ, є4же њ хrтЁ їи7сэ,
  • є3г0же предположи2 бг7ъ њчищeніе вёрою въ кр0ви є3гw2, въ kвлeніе прaвды сво­еS, за t­пущeніе прeжде бhв­шихъ грэхHвъ,
  • въ долготерпёніи б9іи, и3 въ показaніе прaвды є3гw2 въ н­н7эшнее врeмz, во є4же бhти є3мY првdну и3 њправдaющу сyщаго t­ вёры їи7совы.
  • ГдЁ u5бо похвалA, t­гнaсz. Кот0рымъ зак0номъ; дёлы ли; Ни2, но зак0номъ вёры.
  • [(ҐЗа? 85.Ґ)] Мhслимъ u5бо вёрою њправдaтисz человёку, без8 дёлъ зак0на.
  • И#ли2 їудeєвъ бг7ъ т0кмw, ґ не и3 kзhкwвъ; Е4й, и3 kзhкwвъ:
  • понeже є3ди1нъ бг7ъ, и4же њправди1тъ њбрёзаніе t­ вёры и3 неwбрёзаніе вёрою.
  • Зак0нъ ли u5бо разорsемъ вёрою; Да не бyдетъ: но зак0нъ ўтверждaемъ.
  • Итак, какое преимущество быть Иудеем, или какая польза от обрезания?
  • Великое преимущество во всех отношениях, а наипаче в том, что им вверено слово Божие.
  • Ибо что же? если некоторые и неверны были, неверность их уничтожит ли верность Божию?
  • Никак. Бог верен, а всякий человек лжив, как написано: Ты праведен в словах Твоих и победишь в суде Твоем.
  • Если же наша неправда открывает правду Божию, то что скажем? не будет ли Бог несправедлив, когда изъявляет гнев? (говорю по человеческому рассуждению).
  • Никак. Ибо иначе как Богу судить мир?
  • Ибо, если верность Божия возвышается моею неверностью к славе Божией, за что еще меня же судить, как грешника?
  • И не делать ли нам зло, чтобы вышло добро, как некоторые злословят нас и говорят, будто мы так учим? Праведен суд на таковых.
  • Итак, что же? имеем ли мы преимущество? Нисколько. Ибо мы уже доказали, что как Иудеи, так и Еллины, все под грехом,
  • как написано: нет праведного ни одного;
  • нет разумевающего; никто не ищет Бога;
  • все совратились с пути, до одного негодны; нет делающего добро, нет ни одного.
  • Гортань их – открытый гроб; языком своим обманывают; яд аспидов на губах их.
  • Уста их полны злословия и горечи.
  • Ноги их быстры на пролитие крови;
  • разрушение и пагуба на путях их;
  • они не знают пути мира.
  • Нет страха Божия перед глазами их.
  • [Зач. 84.] Но мы знаем, что закон, если что говорит, говорит к состоящим под законом, так что заграждаются всякие уста, и весь мир становится виновен пред Богом,
  • потому что делами закона не оправдается пред Ним никакая плоть; ибо законом познаётся грех.
  • Но ныне, независимо от закона, явилась правда Божия, о которой свидетельствуют закон и пророки,
  • правда Божия через веру в Иисуса Христа во всех и на всех верующих, ибо нет различия,
  • потому что все согрешили и лишены славы Божией,
  • получая оправдание даром, по благодати Его, искуплением во Христе Иисусе,
  • которого Бог предложил в жертву умилостивления в Крови Его через веру, для показания правды Его в прощении грехов, соделанных прежде,
  • во время долготерпения Божия, к показанию правды Его в настоящее время, да явится Он праведным и оправдывающим верующего в Иисуса.
  • Где же то, чем бы хвалиться? уничтожено. Каким законом? законом дел? Нет, но законом веры.
  • [Зач. 85.] Ибо мы признаём, что человек оправдывается верою, независимо от дел закона.
  • Неужели Бог есть Бог Иудеев только, а не и язычников? Конечно, и язычников,
  • потому что один Бог, Который оправдает обрезанных по вере и необрезанных через веру.
  • Итак, мы уничтожаем закон верою? Никак; но закон утверждаем.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта