Апостола Павла послание к римлянам, 5:6-11

 
  • W#правди1в­шесz u5бо вёрою, ми1ръ и4мамы къ бг7у гDемъ нaшимъ їи7съ хrт0мъ,
  • и4мже и3 при­ведeніе њбрэт0хомъ вёрою во блгdть сію2, въ нeйже сто­и1мъ, и3 хвaлимсz ўповaніемъ слaвы б9іz.
  • Не т0чію же, но и3 хвaлимсz въ ск0рбехъ, вёдzще, ћкw ск0рбь терпёніе содёловаетъ,
  • терпёніе же и3скyс­ст­во, и3скyс­ст­во же ўповaніе:
  • ўповaніе же не посрами1тъ, ћкw любы2 б9іz и3зліsсz въ сердцA н†ша дх7омъ ст7hмъ дaн­нымъ нaмъ.
  • Е3щe бо хrт0съ сyщымъ нaмъ немощны6мъ, по врeмени за нечести1выхъ ќмре.
  • Е3двa бо за првdника кто2 ќмретъ: за бlгaго бо нeгли кто2 и3 дeрзнетъ ўмрeти.
  • Составлsетъ же свою2 любо­1вь къ нaмъ бг7ъ, ћкw, є3щE грёшникwмъ сyщымъ нaмъ, хrт0съ за ны2 ќмре.
  • Мн0гw u5бо пaче, њправдaни бhв­ше н­н7э кр0вію є3гw2, спасeмсz и4мъ t­ гнёва.
  • [(ҐЗа? 89.Ґ)] А$ще бо врази2 бhв­ше при­мири1хомсz бг7у смeртію сн7а є3гw2, множaе пaче при­мири1в­шесz спaсемсz въ животЁ є3гw2:
  • не т0чію же, но и3 хвaлимсz њ бз7э гDемъ нaшимъ їи7съ хrт0мъ, и4мже н­н7э при­мирeніе пріsхомъ.
  • Сегw2 рaди ћкоже є3ди1нэмъ человёкомъ грёхъ въ мjръ вни1де и3 грэх0мъ смeрть, и3 тaкw смeрть во вс‰ человёки вни1де, въ нeмже вси2 согрэши1ша.
  • До зак0на бо грёхъ бЁ въ мjрэ: грёхъ же не вмэнsшесz, не сyщу зак0ну.
  • Но цaр­ст­вова смeрть t­ ґдaма дaже до мwmсeа и3 над8 несогрэши1в­шими по под0бію преступлeніz ґдaмова, и4же є4сть њ1бразъ бyдущагw.
  • Но не ћкоже прегрэшeніе, тaкw и3 дaръ. А$ще бо прегрэшeніемъ є3ди1нагw мн0зи ўмр0ша, мн0жае пaче блгdть б9іz и3 дaръ блгdтію є3ди1нагw чlвёка їи7са хrтA во мн0гихъ преизли1ше­с­т­вова.
  • И# не ћкоже є3ди1нэмъ согрёшшимъ даровaніе: грёхъ бо и3з8 є3ди1нагw во њсуждeніе: дaръ же t­ мн0гихъ прегрэшeніи во њправдaніе.
  • [(ҐЗа? 90.Ґ)] А$ще бо є3ди1нагw прегрэшeніемъ смeрть цaр­ст­вова є3ди1нэмъ, мн0жае пaче и3збhтокъ блгdти и3 дaръ прaвды пріeмлюще, въ жи1зни воцарsт­сz є3ди1нэмъ їи7съ хrт0мъ.
  • Тёмже u5бо, ћкоже є3ди1нагw прегрэшeніемъ во вс‰ человёки вни1де њсуждeніе, тaкожде и3 є3ди1нагw њправдaніемъ во вс‰ человёки вни1де њправдaніе жи1зни.
  • Я$коже бо њслушaніемъ є3ди1нагw человёка грёшни бhша мн0зи, си1це и3 послушaніемъ є3ди1нагw првdни бyдутъ мн0зи.
  • Зак0нъ же при­вни1де, да ўмн0жит­сz прегрэшeніе. И#дёже бо ўмн0жисz грёхъ, преизбhточе­с­т­вова блгdть:
  • да ћкоже цaр­ст­вова грёхъ во смeрть, тaкожде и3 блгdть воцр7и1т­сz прaвдою въ жи1знь вёчную, їи7съ хrт0мъ гDемъ нaшимъ.
  • [Зач. 88А.] Итак, оправдавшись верою, мы имеем мир с Богом через Господа нашего Иисуса Христа,
  • через Которого верою и получили мы доступ к той благодати, в которой стоим и хвалимся надеждою славы Божией.
  • И не сим только, но хвалимся и скорбями, зная, что от скорби происходит терпение,
  • от терпения опытность, от опытности надежда,
  • а надежда не постыжает, потому что любовь Божия излилась в сердца наши Духом Святым, данным нам.
  • [Зач. 88Б.] Ибо Христос, когда еще мы были немощны, в определенное время умер за нечестивых.
  • Ибо едва ли кто умрет за праведника; разве за благодетеля, может быть, кто и решится умереть.
  • Но Бог Свою любовь к нам доказывает тем, что Христос умер за нас, когда мы были еще грешниками.
  • Посему тем более ныне, будучи оправданы Кровию Его, спасемся Им от гнева.
  • [Зач. 89.] Ибо если, будучи врагами, мы примирились с Богом смертью Сына Его, то тем более, примирившись, спасемся жизнью Его.
  • И не довольно сего, но и хвалимся Богом чрез Господа нашего Иисуса Христа, посредством Которого мы получили ныне примирение.
  • Посему, как одним человеком грех вошел в мир, и грехом смерть, так и смерть перешла во всех человеков, потому что в нем все согрешили.
  • [Зач. 87.] Ибо и до закона грех был в мире; но грех не вменяется, когда нет закона.
  • Однако же смерть царствовала от Адама до Моисея и над несогрешившими подобно преступлению Адама, который есть образ будущего.
  • Но дар благодати не как преступление. Ибо если преступлением одного подверглись смерти многие, то тем более благодать Божия и дар по благодати одного Человека, Иисуса Христа, преизбыточествуют для многих.
  • И дар не как суд за одного согрешившего; ибо суд за одно преступление – к осуждению; а дар благодати – к оправданию от многих преступлений.
  • [Зач. 90.] Ибо если преступлением одного смерть царствовала посредством одного, то тем более приемлющие обилие благодати и дар праведности будут царствовать в жизни посредством единого Иисуса Христа.
  • Посему, как преступлением одного всем человекам осуждение, так правдою одного всем человекам оправдание к жизни.
  • Ибо, как непослушанием одного человека сделались многие грешными, так и послушанием одного сделаются праведными многие.
  • Закон же пришел после, и таким образом умножилось преступление. А когда умножился грех, стала преизобиловать благодать,
  • дабы, как грех царствовал к смерти, так и благодать воцарилась через праведность к жизни вечной Иисусом Христом, Господом нашим.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта