Скрыть
7:1
7:3
7:9
7:13
7:16
7:17
7:19
7:20
7:21
7:24
7:25
Глава 8 
8:4
8:10
8:20
8:21
8:22
8:25
8:26
8:39
Синодальный
1 Вы умерли для закона и принадлежите Христу. 7 Закон свят, 13 но живущий во мне грех производит смерть чрез закон.
[Зач. 94.] Разве вы не знаете, братия (ибо говорю знающим закон), что закон имеет власть над человеком, пока он жив?
Замужняя женщина привязана законом к живому мужу; а если умрет муж, она освобождается от закона замужества.
Посему, если при живом муже выйдет за другого, называется прелюбодейцею; если же умрет муж, она свободна от закона, и не будет прелюбодейцею, выйдя за другого мужа.
Так и вы, братия мои, умерли для закона телом Христовым, чтобы принадлежать другому, Воскресшему из мертвых, да приносим плод Богу.
Ибо, когда мы жили по плоти, тогда страсти греховные, обнаруживаемые законом, действовали в членах наших, чтобы приносить плод смерти;
но ныне, умерши для закона, которым были связаны, мы освободились от него, чтобы нам служить Богу в обновлении духа, а не по ветхой букве.
Что же скажем? Неужели от закона грех? Никак. Но я не иначе узнал грех, как посредством закона. Ибо я не понимал бы и пожелания, если бы закон не говорил: не пожелай.
Но грех, взяв повод от заповеди, произвел во мне всякое пожелание: ибо без закона грех мертв.
Я жил некогда без закона; но когда пришла заповедь, то грех ожил,
а я умер; и таким образом заповедь, данная для жизни, послужила мне к смерти,
потому что грех, взяв повод от заповеди, обольстил меня и умертвил ею.
Посему закон свят, и заповедь свята и праведна и добра.
Итак, неужели доброе сделалось мне смертоносным? Никак; но грех, оказывающийся грехом потому, что посредством доброго причиняет мне смерть, так что грех становится крайне грешен посредством заповеди.
[Зач. 95.] Ибо мы знаем, что закон духовен, а я плотян, продан греху.
Ибо не понимаю, что делаю: потому что не то делаю, что хочу, а что ненавижу, то делаю.
Если же делаю то, чего не хочу, то соглашаюсь с законом, что он добр,
а потому уже не я делаю то, но живущий во мне грех.
Ибо знаю, что не живет во мне, то есть в плоти моей, доброе; потому что желание добра есть во мне, но чтобы сделать оное, того не нахожу.
Доброго, которого хочу, не делаю, а злое, которого не хочу, делаю.
Если же делаю то́, чего не хочу, уже не я делаю то, но живущий во мне грех.
Итак я нахожу закон, что, когда хочу делать доброе, прилежит мне злое.
Ибо по внутреннему человеку нахожу удовольствие в законе Божием;
но в членах моих вижу иной закон, противоборствующий закону ума моего и делающий меня пленником закона греховного, находящегося в членах моих.
Бедный я человек! кто избавит меня от сего тела смерти?
Благодарю Бога моего Иисусом Христом, Господом нашим. Итак тот же самый я умом моим служу закону Божию, а плотию закону греха.
1 Жить не по плоти, но по духу. 12 Водимые Духом Божиим суть сыны Божии, сонаследники Христу. 26 Никто не может отлучить вас от любви Божией во Христе Иисусе.
Итак нет ныне никакого осуждения тем, которые во Христе Иисусе живут не по плоти, но по духу,
[Зач. 96А.] потому что закон духа жизни во Христе Иисусе освободил меня от закона греха и смерти.
Как закон, ослабленный плотию, был бессилен, то Бог послал Сына Своего в подобии плоти греховной в жертву за грех и осудил грех во плоти,
чтобы оправдание закона исполнилось в нас, живущих не по плоти, но по духу.
Ибо живущие по плоти о плотском помышляют, а живущие по духу – о духовном.
Помышления плотские суть смерть, а помышления духовные – жизнь и мир,
потому что плотские помышления суть вражда против Бога; ибо закону Божию не покоряются, да и не могут.
[Зач. 96Б.] Посему живущие по плоти Богу угодить не могут.
Но вы не по плоти живете, а по духу, если только Дух Божий живет в вас. Если же кто Духа Христова не имеет, тот и не Его.
А если Христос в вас, то тело мертво для греха, но дух жив для праведности.
Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
Итак, братия, мы не должники плоти, чтобы жить по плоти;
ибо если живете по плоти, то умрете, а если духом умерщвляете дела плотские, то живы будете.
[Зач. 97.] Ибо все, водимые Духом Божиим, суть сыны Божии.
Потому что вы не приняли духа рабства, чтобы опять жить в страхе, но приняли Духа усыновления, Которым взываем: «Авва, Отче!»
Сей самый Дух свидетельствует духу нашему, что мы – дети Божии.
А если дети, то и наследники, наследники Божии, сонаследники же Христу, если только с Ним страдаем, чтобы с Ним и прославиться.
Ибо думаю, что нынешние временные страдания ничего не стоят в сравнении с тою славою, которая откроется в нас.
Ибо тварь с надеждою ожидает откровения сынов Божиих,
потому что тварь покорилась суете не добровольно, но по воле покорившего ее, в надежде,
что и сама тварь освобождена будет от рабства тлению в свободу славы детей Божиих.
[Зач. 98.] Ибо знаем, что вся тварь совокупно стенает и мучится доныне;
и не только она, но и мы сами, имея начаток Духа, и мы в себе стенаем, ожидая усыновления, искупления тела нашего.
Ибо мы спасены в надежде. Надежда же, когда видит, не есть надежда; ибо если кто видит, то чего ему и надеяться?
Но когда надеемся того, чего не видим, тогда ожидаем в терпении.
Также и Дух подкрепляет нас в немощах наших; ибо мы не знаем, о чем молиться, как должно, но Сам Дух ходатайствует за нас воздыханиями неизреченными.
Испытующий же сердца знает, какая мысль у Духа, потому что Он ходатайствует за святых по воле Божией.
[Зач. 99.] Притом знаем, что любящим Бога, призванным по Его изволению, все содействует ко благу.
Ибо кого Он предузнал, тем и предопределил быть подобными образу Сына Своего, дабы Он был первородным между многими братиями.
А кого Он предопределил, тех и призвал, а кого призвал, тех и оправдал; а кого оправдал, тех и прославил.
Что же сказать на это? Если Бог за нас, кто против нас?
Тот, Который Сына Своего не пощадил, но предал Его за всех нас, как с Ним не дарует нам и всего?
Кто будет обвинять избранных Божиих? Бог оправдывает их.
Кто осуждает? Христос Иисус умер, но и воскрес: Он и одесную Бога, Он и ходатайствует за нас.
Кто отлучит нас от любви Божией: скорбь, или теснота, или гонение, или голод, или нагота, или опасность, или меч? как написано:
за Тебя умерщвляют нас всякий день, считают нас за овец, обреченных на заклание.
Но все сие преодолеваем силою Возлюбившего нас.
Ибо я уверен, что ни смерть, ни жизнь, ни Ангелы, ни Начала, ни Силы, ни настоящее, ни будущее,
ни высота, ни глубина, ни другая какая тварь не может отлучить нас от любви Божией во Христе Иисусе, Господе нашем.
Церковнославянский (рус)
[Зач. 94.] Или́ не разумѣ́ете, бра́тiе: вѣ́дущымъ бо зако́нъ глаго́лю: я́ко зако́нъ облада́етъ надъ человѣ́комъ, во ели́ко вре́мя живе́тъ?
И́бо мужа́тая жена́ жи́ву му́жу при­­вя́зана е́сть зако́номъ: а́ще ли же у́мретъ му́жъ ея́, разрѣши́т­ся от­ зако́на му́жескаго.
Тѣ́мже у́бо, жи́ву су́щу му́жу, прелюбо­дѣ́йца быва́етъ, а́ще бу́детъ му́жеви ино́му: а́ще ли у́мретъ му́жъ ея́, свобо́дна е́сть от­ зако́на, не бы́ти е́й прелюбо­дѣ́йцѣ, бы́в­шей му́жу ино́му.
Тѣ́мже, бра́тiе моя́, и вы́ умро́сте зако́ну тѣ́ломъ Христо́вымъ, во е́же бы́ти ва́мъ ино́му, Воста́в­шему изъ ме́ртвыхъ, да пло́дъ при­­несе́мъ Богови.
Егда́ бо бѣ́хомъ во пло́ти, стра́сти грѣхо́вныя, я́же зако́номъ, дѣ́й­ст­воваху во у́дѣхъ на́шихъ, во е́же пло́дъ твори́ти сме́рти:
ны́нѣ же упраздни́хомся от­ зако́на, уме́рше, и́мже держи́ми бѣ́хомъ, я́ко рабо́тати на́мъ [Бо́гови] во обновле́нiи ду́ха, а не въ ве́тхости пи́смене.
Что́ у́бо рече́мъ? Зако́нъ ли грѣ́хъ? Да не бу́детъ: но грѣха́ не зна́хъ, то́чiю зако́номъ: по́хоти же не вѣ́дахъ, а́ще не бы́ зако́нъ глаго́лалъ: не похо́щеши.
Вину́ же прiе́мъ грѣ́хъ за́повѣдiю, содѣ́ла во мнѣ́ вся́ку по́хоть: безъ зако́на бо грѣ́хъ ме́ртвъ е́сть.
А́зъ же живя́хъ кромѣ́ зако́на иногда́: при­­ше́дшей же за́повѣди, грѣ́хъ у́бо оживе́,
а́зъ же умро́хъ: и обрѣ́теся ми́ за́повѣдь, я́же въ живо́тъ, сiя́ въ сме́рть,
грѣ́хъ бо вину́ прiе́мъ за́повѣдiю, прельсти́ мя, и то́ю умертви́ мя.
Тѣ́мже у́бо зако́нъ свя́тъ, и за́повѣдь свя́та и пра́ведна и блага́.
Благо́е ли у́бо бы́сть мнѣ́ сме́рть? Да не бу́детъ: но грѣ́хъ, да яви́т­ся грѣ́хъ, благи́мъ ми́ содѣва́я сме́рть, да бу́детъ по премно́гу грѣ́шенъ грѣ́хъ за́повѣдiю.
[Зач. 95.] Вѣ́мы бо, я́ко зако́нъ духо́венъ е́сть: а́зъ же пло́тянъ е́смь, про́данъ подъ грѣ́хъ.
Е́же бо содѣва́ю, не разумѣ́ю: не е́же бо хощу́, сiе́ творю́, но е́же нена́вижду, то́ содѣ́ловаю.
А́ще ли, е́же не хощу́, сiе́ творю́, хвалю́ зако́нъ я́ко до́бръ,
ны́нѣ же не ктому́ а́зъ сiе́ содѣва́ю, но живы́й во мнѣ́ грѣ́хъ.
Вѣ́мъ бо, я́ко не живе́тъ во мнѣ́, си́рѣчь во пло́ти мо­е́й, до́бро­е: е́же бо хотѣ́ти при­­лежи́тъ ми́, а е́же содѣ́яти до́брое, не обрѣта́ю.
Не е́же бо хощу́ до́брое, творю́, но е́же не хощу́ зло́е, сiе́ содѣва́ю.
А́ще ли, е́же не хощу́ а́зъ, сiе́ творю́, уже́ не а́зъ сiе́ творю́, но живы́й во мнѣ́ грѣ́хъ.
Обрѣта́ю у́бо зако́нъ, хотя́щу ми́ твори́ти до́брое, я́ко мнѣ́ зло́е при­лежи́тъ.
Со­услажда́юся бо зако́ну Бо́жiю по вну́трен­нему человѣ́ку:
ви́жду же и́нъ зако́нъ во у́дѣхъ мо­и́хъ, проти́ву вою́ющь зако́ну ума́ мо­его́ и плѣня́ющь мя́ зако́номъ грѣхо́внымъ, су́щимъ во у́дѣхъ мо­и́хъ.
Окая́ненъ а́зъ человѣ́къ: кто́ мя изба́витъ от­ тѣ́ла сме́рти сея́?
Благодарю́ Бо́га мо­его́ Иису́съ Христо́мъ Го́сподемъ на́шимъ. Тѣ́мже у́бо са́мъ а́зъ умо́мъ мо­и́мъ рабо́таю зако́ну Бо́жiю, пло́тiю же зако́ну грѣхо́вному.
Ни еди́но у́бо ны́нѣ осужде́нiе су́щымъ о Христѣ́ Иису́сѣ, не по пло́ти ходя́щымъ, но по ду́ху:
[Зач. 96А.] зако́нъ бо ду́ха жи́зни о Христѣ́ Иису́сѣ свободи́лъ мя́ е́сть от­ зако́на грѣхо́внаго и сме́рти.
Немощно́е бо зако́на, въ не́мже немоще­с­т­вова́­ше пло́тiю, Бо́гъ Сы́на Сво­его́ посла́ въ подо́бiи пло́ти грѣха́, и о грѣсѣ́ осуди́ грѣ́хъ во пло́ти,
да оправда́нiе зако́на испо́лнит­ся въ на́съ, не по пло́ти ходя́щихъ, но по ду́ху.
Су́щiи бо по пло́ти плотска́я му́др­ст­вуютъ: а и́же по ду́ху, духо́вная.
Мудрова́нiе бо плотско́е сме́рть е́сть, а мудрова́нiе духо́вное живо́тъ и ми́ръ,
зане́ мудрова́нiе плотско́е вражда́ на Бо́га: зако́ну бо Бо́жiю не покаря́ет­ся, ниже́ бо мо́жетъ.
[Зач. 96Б.] Су́щiи же во пло́ти Бо́гу угоди́ти не мо́гутъ.
Вы́ же нѣ́сте во пло́ти, но въ ду́сѣ, поне́же Ду́хъ Бо́жiй живе́тъ въ ва́съ. А́ще же кто́ Ду́ха Христо́ва не има́ть, се́й нѣ́сть Его́въ.
А́ще же Христо́съ въ ва́съ, пло́ть у́бо мертва́ грѣха́ ра́ди, ду́хъ же живе́тъ пра́вды ра́ди.
А́ще ли же Ду́хъ Воскреси́в­шаго Иису́са от­ ме́ртвыхъ живе́тъ въ ва́съ, Воз­дви́гiй Христа́ изъ ме́ртвыхъ оживотвори́тъ и ме́ртвен­ная тѣлеса́ ва́ша, живу́щимъ Ду́хомъ Его́ въ ва́съ.
Тѣ́мже у́бо, бра́тiе, должни́ е́смы не пло́ти, е́же по пло́ти жи́ти.
А́ще бо по пло́ти живе́те, и́мате умре́ти, а́ще ли ду́хомъ дѣя́нiя пло́тская умерщвля́ете, жи́ви бу́дете:
[Зач. 97.] ели́цы бо Ду́хомъ Бо́жiимъ во́дят­ся, сі́и су́ть сы́нове Бо́жiи:
не прiя́сте бо ду́ха рабо́ты па́ки въ боя́знь, но прiя́сте Ду́ха сыноположе́нiя, о Не́мже вопiе́мъ: А́вва О́тче.
Са́мый Ду́хъ спослуше­ст­ву́етъ ду́хови на́­шему, я́ко е́смы ча́да Бо́жiя.
А́ще же ча́да, и наслѣ́дницы: наслѣ́дницы у́бо Бо́гу, снаслѣ́дницы же Христу́, поне́же съ Ни́мъ стра́ждемъ, да и съ Ни́мъ просла́вимся.
Непщу́ю бо, я́ко недосто́йны стра́сти ны́нѣшняго вре́мене къ хотя́щей сла́вѣ яви́тися въ на́съ.
Ча́янiе бо тва́ри, от­крове́нiя сыно́въ Бо́жiихъ ча́етъ:
суетѣ́ бо тва́рь повину́ся не во́лею, но за повину́в­шаго ю́, на упова́нiи,
я́ко и сама́ тва́рь свободи́т­ся от­ рабо́ты истлѣ́нiя въ свобо́ду сла́вы ча́дъ Бо́жiихъ.
[Зач. 98.] Вѣ́мы бо, я́ко вся́ тва́рь съ на́ми совоз­дыха́етъ и сболѣ́знуетъ да́же доны́нѣ:
не то́чiю же, но и са́ми нача́токъ Ду́ха иму́ще, и мы́ са́ми въ себѣ́ воз­дыха́емъ, всыновле́нiя ча́юще, избавле́нiя тѣ́лу на́­шему.
Упова́нiемъ бо спасо́хомся. Упова́нiе же ви́димое, нѣ́сть упова́нiе: е́же бо ви́дитъ кто́, что́ и упова́етъ?
А́ще ли, его́же не ви́димъ, надѣ́емся, терпѣ́нiемъ жде́мъ.
Си́це же и Ду́хъ спосо́б­ст­вуетъ на́мъ въ не́мощехъ на́шихъ: о че́сомъ бо помо́лимся, я́коже подоба́етъ, не вѣ́мы, но Са́мъ Ду́хъ хода́тай­ст­вуетъ о на́съ воз­дыха́нiи неизглаго́лан­ными.
Испыта́яй же сердца́ вѣ́сть, что́ е́сть мудрова́нiе Ду́ха, я́ко по Бо́гу приповѣ́дуетъ {хода́тай­ст­вуетъ} о святы́хъ.
[Зач. 99.] Вѣ́мы же, я́ко лю́бящымъ Бо́га вся́ поспѣше­ст­ву́ютъ во благо́е, су́щымъ по предувѣ́дѣнiю зва́н­нымъ:
и́хже бо предувѣ́дѣ, [тѣ́хъ] и предуста́ви сообра́зныхъ бы́ти о́бразу Сы́на Сво­его́, я́ко бы́ти Ему́ перворо́дну во мно́гихъ бра́тiяхъ:
а и́хже предуста́ви, тѣ́хъ и при­­зва́: а и́хже при­­зва́, си́хъ и оправда́: а и́хже оправда́, си́хъ и просла́ви.
Что́ у́бо рече́мъ къ си́мъ, а́ще Бо́гъ по на́съ, кто́ на ны́?
И́же у́бо Сво­его́ Сы́на не пощадѣ́, но за на́съ всѣ́хъ преда́лъ е́сть Его́, ка́ко у́бо не и съ Ни́мъ вся́ на́мъ да́р­ст­вуетъ?
Кто́ по­е́млетъ на избра́н­ныя Бо́жiя, Бо́гъ оправда́яй.
Кто́ осужда́яй? Христо́съ Иису́съ уме́рый, па́че же и воскре́сый, И́же и е́сть о десну́ю Бо́га, И́же и хода́тай­ст­вуетъ о на́съ.
Кто́ ны́ разлучи́тъ от­ любве́ Бо́жiя, ско́рбь ли, или́ тѣснота́, или́ гоне́нiе, или́ гла́дъ, или́ нагота́, или́ бѣда́, или́ ме́чь? Я́коже е́сть пи́сано:
я́ко Тебе́ ра́ди умерщвля́еми есмы́ ве́сь де́нь: вмѣни́хомся я́коже о́вцы заколе́нiя.
Но во всѣ́хъ си́хъ препобѣжда́емъ за Воз­лю́бльшаго ны́.
Извѣсти́хся бо, я́ко ни сме́рть, ни живо́тъ, ни А́нгели, ни Нача́ла, ниже́ Си́лы, ни настоя́щая, ни гряду́щая,
ни высота́, ни глубина́, ни и́на тва́рь ка́я воз­мо́жетъ на́съ разлучи́ти от­ любве́ Бо́жiя, я́же о Христѣ́ Иису́сѣ Го́сподѣ на́­шемъ.
Же силер, бир туугандар, (анткени мыйзамды билгендерге айтып жатамын) љлгљнгљ чейин адамдын єстєнљн мыйзам бийлик жєргєзљрєн билбейсињерби?
Анткени кєйљљсє бар аял кєйљљсє тирєє кезинде ага мыйзам менен байланган. Эгерде кєйљљсє љлєп калса, кєйљљсєнљ байлаган мыйзамдын бийлигинен бош болот.
Ошондуктан аял кєйљљсє тирєє кезинде башка кєйљљгљ тийип кетсе, анда ал нике бузуучу болуп эсептелет. Эгерде кєйљљсє љлєп калса, ал мыйзамдын бийлигинен бошотулат; башка кєйљљгљ тийсе, ал нике бузуучу болуп эсептелбейт.
Ошол сыяктуу эле силер да, менин бир туугандарым, Кудайга жемиш алып келєє єчєн, Башкага, љлгљндљрдєн арасынан Тирилгенге, тиешелєє болуу єчєн, Машайактын денеси аркылуу мыйзам єчєн љлгљнсєњљр.
Анткени биз эски табиятыбыздын жетегинде жашап жєргљнєбєздљ, мыйзам аркылуу белгилєє болгон кєнљљлєє кумарлар биздин дене мєчљлљрєбєздљ љлємгљ дуушар кыла турган жемиш берєє єчєн бийлик жєргєзєшчє.
Бизди байлап турган мыйзам єчєн љлєп, байыркы тамганын негизинде эмес, жањыланган рух менен Кудайга кызмат кылыш єчєн, биз азыр мыйзамдын бийлигинен бошотулганбыз.
Анда эмне демекчибиз? Мыйзамдын љзє кєнљљбє? Албетте, жок! Бирок мыйзам болбогондо, мен кєнљљ эмне экенин таанып билмек эмесмин. Эгерде мыйзамда: «Бирљљнєкєнљ кљз артпа», – деп айтылбаса, мен кљз артуу деген эмне экенин тєшєнбљйт болчумун.
Бирок кєнљљ осуятты шылтоо кылып, менин ичимде ар кандай кљз артууну пайда кылды. Себеби мыйзам жок болсо, кєнљљ љлєк болот.
Мен бир кезде мыйзамсыз эле жашачумун, бирок осуят келгенде, кєнљљ тирилди, мен болсо љлдєм.
Љмєргљ ээ болуум єчєн берилген бул осуят мени љлємгљ дуушар кылды.
Себеби кєнљљ осуятты себеп кылып, мени алдап, осуят аркылуу љлтєрдє.
Ошондуктан мыйзам ыйык, осуят да ыйык, адилет жана жакшы.
Демек, жакшы нерсе мени љлємгљ дуушар кылдыбы? Албетте, жок! Бирок кєнљљ жакшы нерсенин жардамы менен мени љлємгљ дуушар кылып, кєнљљ катары таанылды. Ошентип, ал осуят аркылуу жогорку чектеги кєнљљ катары таанылат.
Анткени биз мыйзамдын рухий нерсе экенин билебиз. Мен болсо кєнљљгљ сатылган адаммын.
Мен љзємдєн эмне кылып жатканымды тєшєнбљйм. Анткени мен љзєм каалаганды эмес, љзєм жек кљргљндє кылып жатам.
Эгерде мен љзєм жек кљргљндє кылып жатсам, анда мен мыйзамдын жакшы экенине кошулам.
Анда аны мен эмес, менин ичимдеги кєнљљ жасап жатат.
Анткени менин ичимде, тактап айтканда, менин кєнљљкљр табиятымда жакшы нерсе жок экендигин билем. Себеби жакшылык жасагым келсе да, жакшылык жасай албайм.
Мен љзєм каалаган жакшылыкты эмес, љзєм каалабаган жамандыкты кылам.
Эгерде мен љзєм каалабаганды жасап жатсам, анда азыр аны мен эмес, менин ичимдеги кєнљљ жасап жатат.
Ошентип, мен мындан мындай мыйзамды кљрєп жатам: мен жакшылык жасайын дегенде, жамандык жабыша калат.
Анткени рухум менен Кудайдын мыйзамынан ырахат алып жатам.
Бирок дене мєчљлљрємдљ башка мыйзам бар экенин кљрєп жатам. Бул да менин акылым кабыл алган мыйзамга каршы турат жана мени дене мєчљлљрєм баш ийбеген кєнљљнєн мыйзамына туткун кылып жатат.
Мен бир байкуш адаммын! Љлємгљ дуушар кыла турган ушул денеден мени ким куткарат?
Тењирибиз Ыйса Машайак аркылуу Кудайга ыраазычылык билдирем. Ошентип, мен акылым менен Кудайдын мыйзамына, ал эми кєнљљкљр табиятым менен кєнљљнєн мыйзамына кызмат кылып жатам.
Ошентип, азыр Машайак Ыйсанын ичинде кєнљљкљр табияты боюнча эмес, Рух боюнча жашап жаткандарга эч кандай айып коюлбайт.
Анткени Машайак Ыйса аркылуу љмєр берєєчє Рухтун мыйзамы мени кєнљљнєн жана љлємдєн мыйзамынан бошотту.
Анткени мыйзам кєнљљкљр табияттын айынан кєчсєз болуп калгандыктан, Кудай Љзєнєн Уулун кєнљљкљр адамдын денесиндей дене менен кєнљљ єчєн чалынуучу курмандык катары жиберип, денеде жашаган кєнљљнє соттоду.
Ал кєнљљкљр табиятыбыздын каалоосу боюнча эмес, Рухтун каалоосу боюнча жашаган бизде мыйзам талап кылган адилдик болушу єчєн ушундай кылды.
Анткени кєнљљкљр табияттын каалоосу боюнча жашагандар кєнљљкљр табияттын каалоосу жљнєндљ, ал эми Рухтун каалоосу боюнча жашагандар Рухтун каалоосу жљнєндљ ойлошот.
Кєнљљкљр табияттын каалоосу жљнєндљ ойлоо љлємгљ дуушар кылат, Рухтун каалоосу жљнєндљ ойлоо љмєр жана тынчтык берет.
Анткени кєнљљкљр табияттын каалоосу жљнєндљ ойлоо – Кудайга каршы кастык, себеби ал Кудайдын мыйзамына баш ийбейт, баш ие да албайт.
Ошондуктан кєнљљкљр табияттын каалоосу боюнча жашагандар Кудайга жага алышпайт.
Эгерде силердин ичињерде, чын эле, Кудайдын Руху жашап жатса, анда силер кєнљљкљр табиятыњардын каалоосу боюнча эмес, Рухтун каалоосу боюнча жашап жатасыњар. Кимде Машайактын Руху жок болсо, ал Машайактыкы эмес.
Эгерде Машайак силердин ичињерде болсо, анда денењер кєнљљ єчєн љлєк, бирок рухуњар адилдик єчєн тирєє.
Эгерде Машайак Ыйсаны љлгљндљрдєн арасынан тирилткен Кудайдын Руху силердин ичињерде жашап жатса, анда Машайак Ыйсаны љлгљндљрдєн арасынан тирилткен Кудай силердин ичињерде жашаган Љз Руху менен силердин љлєк денењерди да тирилтет.
Ошондуктан, бир туугандар, кєнљљкљр табиятыбыздын каалоосу боюнча жашагыдай, кєнљљкљр табиятыбызга карыздар эмеспиз.
Анткени кєнљљкљр табиятыњардын каалоосу боюнча жашасањар, анда љлљсєњљр. Ал эми кєнљљкљр табияттын иштерин Рухтун жардамы менен љлтєрсљњљр, анда тирєє болосуњар.
Анткени Кудайдын Рухунун жетеги менен жєргљндљрдєн баары – Кудайдын балдары.
Себеби силер кайрадан коркунуч менен жашоо єчєн кулдуктун рухун кабыл алган жоксуњар, тескерисинче, Кудайдын баласы кылган Рухту кабыл алдыњар. Ошол Рух аркылуу: «“Абба!”, Ата!» – деп чакырабыз.
Ошол Рухтун Љзє биздин рухубузга Кудайдын балдары экенибизди кєбљлљндєрєп жатат.
Эгерде балдары болсок, анда мурасчылары да болобуз. Машайак менен бирге дањкталыш єчєн, Аны менен бирге азап тартып жатсак, анда Кудайдын мурасчыларыбыз, Машайак менен мурасташпыз.
Анткени келечекте биздин ичибизде ачыла турган дањкка салыштырганда, азыркы учурда тартып жаткан азаптар эч нерсе эмес деп ойлойм.
Анткени жаратылгандын бардыгы Кудайдын балдарынын айкын болуусун чыдамсыздык менен кєтєп жатышат.
Себеби жаратылгандын бардыгы курулай убаракерчиликке љз каалоолору менен эмес, љздљрєн баш ийдиргендин каалоосу боюнча баш ийишкен.
Анткени жаратылгандын бардыгынын жок болуу кулдугунан чыгып, Кудайдын балдарынын дањктуу эркиндигине ээ болобуз деген ємєтє бар.
Анткени жаратылгандын бардыгы ушул убакка чейин чогуу онтоп, толгоо тарткан сыяктуу азап тартып жатканын билебиз.
Жаратылгандын бардыгы эле эмес, биз да Рухтун баштапкы жемишине ээ болгонубуз менен, ичибизден онтоп, Кудайдын бала кылып алуусун жана кєнљљкљр табиятыбыздан куткарылууну кєтєп жатабыз.
Анткени биз ємєт менен куткарылдык. Бирок ємєттљнгљн нерсебизди кљрєп турсак, ємєтєбєз ємєт болуудан калат. Ємєттљнгљн нерсесин кљргљн адам эмнеге ємєттљнмљк эле?
Эгерде биз кљрєнбљгљн нерсеге ємєттљнєп жатсак, анда чыдамдуулук менен кєтљбєз.
Анын єстєнљ, Рух да алсыз болгон кезибизде бизге кєч берип турат. Анткени биз эмне жљнєндљ жана кантип сыйынышыбыз керектигин билбейбиз, бирок Рух Љзє тил жеткис улутунуулары менен биз єчєн арачылык кылат.
Ошондо адамдардын жєрљгєн сынаган Кудай Рухтун ою кандай экенин билет. Анткени Рух ыйыктар єчєн Кудайга жаккандай арачылык кылат.
Анын єстєнљ, Кудайды сєйгљндљргљ, Анын каалоосу боюнча чакырылгандарга бардык нерсе жакшылыкка болорун билебиз.
Анткени Кудай мурунтадан билген адамдарын Љзєнєн Уулуна окшош кылууну алдын ала белгилеп койгон. Анткени Ал бир туугандарынын туну болушу керек.
Кудай кимдерди алдын ала белгилесе, ошолорду чакырды, чакыргандарын актады, актагандарын дањктады.
Бул жљнєндљ эмне демекчибиз? Эгерде Кудай биз тарапта болсо, бизге ким каршы чыга алат?
Љз Уулун аябастан, Аны баарыбыз єчєн берген Кудай кантип бизге Уулу менен кошо бардыгын бербесин?
Кудай тандап алгандарды ким айыптайт? Аларды Кудай Љзє актайт.
Аларды ким соттойт? Љлєп, кайра тирилген, Кудайдын оњ жагында отурган Машайак Ыйса биз єчєн арачылык кылат.
Бизди Машайактын сєйєєсєнљн ким ажырата алат? Кайгыбы, кысымчылыкпы, куугунтукпу, ачкачылыкпы, жылањачтыкпы, коркунучпу, кылычпы?
Ыйык Жазууда жазылгандай: «Сен єчєн бизди кєн сайын љлтєрєп жатышат. Биз алар єчєн мууздала турган койлор сыяктуубуз».
Бирок мунун бардыгын бизди сєйгљн Кудайдын кєчє менен жењебиз.
Анткени Кудайдын Тењирибиз Машайак Ыйса аркылуу кљрсљткљн сєйєєсєнљн бизди љлєм да, љмєр да, периштелер да, жогоркулар да, кєчтљр да, азыркы учур да, келечек да,
бийиктик да, терењдик да, жаратылган эч бир нерсе ажырата албастыгына толук ишенемин.
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible