Ветхий Завет:
Быт.
Исх.
Лев.
Числ.
Втор.
Нав.
Суд.
Руфь
1Цар.
2Цар.
3Цар.
4Цар.
1Пар.
2Пар.
1Ездр.
Неем.
2Ездр.
Тов.
Иудифь
Эсф.
Иов.
Пс.
Притч.
Еккл.
Песн.
Прем.
Сир.
Ис.
Иер.
Плач.
Посл.Иер.
Вар.
Иез.
Дан.
Ос.
Иоиль.
Ам.
Авд.
Иона
Мих.
Наум.
Авв.
Соф.
Агг.
Зах.
Мал.
1Макк.
2Макк.
3Макк.
3Ездр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Новый Завет: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Скрыть
9:1
см.:
1Ин.3:19-3:21;
1Фес.2:5;
1Тим.1:5;
1Тим.2:7;
1Тим.5:21;
2Кор.1:12;
2Кор.1:23;
2Кор.11:10;
2Кор.11:31;
2Кор.12:19;
Гал.1:20;
Флп.1:8;
Рим.1:9;
Рим.2:15;
Рим.8:16;
9:2
см.:
1Цар.15:35;
Откр.11:3;
Иез.9:4;
Ис.66:10;
Иер.13:17;
Иер.9:1;
Плч.1:12;
Плч.3:48-3:49;
Плч.3:51;
Лк.19:41-19:44;
Флп.3:18;
Пс.119:136;
Рим.10:1;
9:3
см.:
1Кор.16:22;
1Цар.14:44;
Деян.13:26;
Втор.21:23;
Исх.32:32;
Гал.1:8;
Гал.3:10;
Гал.3:13;
Быт.29:14;
Нав.6:17-6:18;
Рим.11:1;
Рим.11:14;
9:4
см.:
3Цар.8:11;
1Цар.4:21;
1Цар.4:21-4:22;
Деян.13:32-13:33;
Деян.2:39;
Деян.3:25-3:26;
Втор.14:1;
Втор.29:1;
Втор.29:14;
Втор.31:16;
Втор.7:6;
Еф.2:12;
Исх.19:3-19:6;
Исх.20:1;
Исх.24:7-24:8;
Исх.34:27;
Исх.4:22;
Исх.40:34;
Иез.20:11-20:12;
Быт.15:18;
Быт.17:10;
Быт.17:2;
Быт.17:7;
Быт.32:28;
Евр.6:13-6:17;
Евр.8:6-8:10;
Евр.9:1;
Евр.9:10;
Евр.9:3;
Ос.11:1;
Ис.41:8;
Ис.5:2;
Ис.60:19;
Иер.31:20;
Иер.31:33;
Иер.31:9;
Иер.33:20-33:25;
Ин.1:17;
Ин.1:47;
Лк.1:54-1:55;
Мф.21:33;
Неем.13:29;
Неем.9:13-9:14;
Чис.7:89;
Пс.147:19;
Пс.73:1;
Пс.78:61;
Пс.89:3;
Пс.89:34;
Пс.90:16;
Рим.3:2;
Рим.8:15;
Рим.9:6;
9:5
см.:
1Пар.16:36;
1Кор.14:16;
1Ин.5:20;
3Цар.1:36;
1Тим.3:16;
1Тим.6:15;
2Кор.11:31;
2Тим.2:8;
Деян.20:28;
Откр.1:18;
Откр.22:16;
Откр.22:20;
Откр.5:14;
Кол.1:16-1:19;
Втор.10:15;
Втор.27:15-27:26;
Быт.12:3;
Быт.49:10;
Евр.1:8-1:13;
Ис.11:1;
Ис.7:14;
Ис.9:6-9:7;
Иер.23:5-23:6;
Иер.28:6;
Ин.1:1-1:3;
Ин.10:30;
Лк.3:23;
Лк.3:23-3:38;
Мих.5:2;
Мф.1:1;
Мф.1:1-1:17;
Мф.28:20;
Мф.6:13;
Флп.2:6-2:11;
Пс.103:19;
Пс.106:48;
Пс.41:13;
Пс.45:6;
Пс.72:19;
Пс.89:52;
Рим.1:25;
Рим.1:3;
Рим.10:12;
Рим.11:28;
9:21
см.:
2Тим.2:20;
Деян.9:15;
Ос.8:8;
Иер.18:3-18:6;
Иер.18:4,6;
Иер.22:28;
Притч.16:4;
Рим.9:11;
Рим.9:18;
Рим.9:22-9:23;
9:22
см.:
1Пет.2:8;
1Пет.3:20;
1Фес.2:16;
1Фес.5:9;
2Пет.2:3;
2Пет.2:9;
2Пет.3:15;
2Пет.3:8-3:9;
2Тим.2:20;
Откр.6:16-6:17;
Откр.6:9-6:11;
Еккл.8:11-8:12;
Исх.9:16;
Быт.15:16;
Иуд.1:4;
Плч.3:22;
Мф.23:31-23:33;
Чис.14:11;
Чис.14:18;
Притч.16:4;
Пс.50:21-50:22;
Пс.90:11;
Рим.1:18;
Рим.2:4;
Рим.2:4-2:5;
Рим.9:17;
Рим.9:21;
9:27
см.:
Иез.6:8;
1Ездр.9:14;
1Ездр.9:8;
Быт.22:17;
Ос.1:10;
Ис.1:1;
Ис.1:9;
Ис.10:20-10:23;
Ис.11:11;
Ис.24:13;
Иер.5:10;
Мих.5:3-5:8;
Рим.11:4-11:6;
9:28
см.:
Деян.17:31;
Откр.19:11;
Дан.9:26-9:27;
Ис.10:22-23;
Ис.10:23;
Ис.28:22;
Ис.30:12-30:14;
Ис.5:16;
Мф.24:21;
Пс.65:5;
Пс.9:8;
9:31
см.:
Гал.3:10-3:11;
Гал.3:21;
Гал.5:3-5:4;
Ис.51:1;
Флп.3:6;
Рим.10:2-10:4;
Рим.11:7;
Рим.3:20;
Рим.9:30-9:32;
Церковнославянский (рус)
[Зач. 100.] И́стину глаго́лю о Христѣ́, не лгу́, послушеству́ющей ми́ со́вѣсти мое́й Ду́хомъ святы́мъ,
я́ко ско́рбь ми́ е́сть ве́лiя и непрестаю́щая болѣ́знь се́рдцу моему́:
моли́лъ бы́хъ ся́ бо са́мъ а́зъ отлуче́нъ бы́ти от Христа́ по бра́тiи мое́й, сро́дницѣхъ мои́хъ по пло́ти,
и́же су́ть Изра́или́те, и́хже всыновле́нiе и сла́ва, и завѣ́ти и законоположе́нiе, и служе́нiе и обѣтова́нiя:
и́хже отцы́, и от ни́хже Христо́съ по пло́ти, сы́й надъ всѣ́ми Бо́гъ благослове́нъ во вѣ́ки, ами́нь.
[Зач. 101.] Не та́коже, я́ко отпаде́ сло́во Бо́жiе: не вси́ бо су́щiи от Изра́иля, сі́и Изра́иль,
ни зане́ су́ть сѣ́мя Авраа́мле, вси́ ча́да: но во Исаа́цѣ, рече́, нарече́тся ти́ сѣ́мя.
Си́рѣчь, не ча́да пло́тская, сiя́ ча́да Бо́жiя: но ча́да обѣтова́нiя причита́ются въ сѣ́мя.
Обѣтова́нiя бо сло́во сiе́: на сiе́ вре́мя прiиду́, и бу́детъ Са́ррѣ сы́нъ.
Не то́чiю же, но и Реве́кка от еди́наго ло́жа Исаа́ка о́тца на́шего иму́щи:
еще́ бо не ро́ждшымся, ни сотвори́вшымъ что́ благо или́ зло́, да по избра́нiю предложе́нiе Бо́жiе пребу́детъ
не от дѣ́лъ, но от призыва́ющаго, рече́ся е́й, я́ко бо́лiй порабо́таетъ ме́ншему,
я́коже е́сть пи́сано: Иа́кова возлюби́хъ, Иса́ва же возненави́дѣхъ.
Что́ у́бо рече́мъ? Еда́ непра́вда у Бо́га? Да не бу́детъ.
Моисе́ови бо глаго́летъ: поми́лую, его́же а́ще поми́лую, и уще́дрю, его́же а́ще уще́дрю.
Тѣ́мже у́бо ни хотя́щаго, ни теку́щаго, но ми́лующаго Бо́га.
Глаго́летъ бо писа́нiе фарао́нови: я́ко на и́стое Сі́е воздвиго́хъ тя́, я́ко да покажу́ тобо́ю си́лу мою́, и да возвѣсти́тся и́мя мое́ по все́й земли́.
[Зач. 102.] Тѣ́мже у́бо его́же хо́щетъ, ми́луетъ: а его́же хо́щетъ, ожесточа́етъ.
Рече́ши у́бо ми́: чесо́ ра́ди еще́ укоря́етъ, во́ли бо его́ кто́ проти́витися мо́жетъ?
Тѣ́мже у́бо, о, человѣ́че, ты́ кто́ еси́, проти́въ отвѣща́яй богови? еда́ рече́тъ зда́нiе созда́вшему е́: почто́ мя́ сотвори́лъ еси́ та́ко?
Или́ не и́мать вла́сти скуде́льникъ на бре́нiи, от того́жде смѣше́нiя сотвори́ти о́въ у́бо сосу́дъ въ че́сть, о́въ же не въ че́сть?
А́ще же хотя́ Бо́гъ показа́ти гнѣ́въ сво́й и яви́ти си́лу свою́, пренесе́ во мно́зѣ долготерпѣ́нiи сосу́ды гнѣ́ва соверше́ны въ поги́бель:
и да ска́жетъ бога́тство сла́вы своея́ на сосу́дѣхъ ми́лости, я́же предугото́ва въ сла́ву,
и́хже и призва́ на́съ не то́чiю от иуде́й, но и от язы́къ:
я́коже и во осі́и глаго́летъ: нареку́ не лю́ди моя́ лю́ди моя́, и невозлю́бленую возлю́блену:
и бу́детъ, на мѣ́стѣ, идѣ́же рече́ся и́мъ: не лю́дiе мои́ есте́ вы́, та́мо нареку́тся сы́нове Бо́га жива́го.
Иса́iа же вопiе́тъ о Изра́или: а́ще бу́детъ число́ сыно́въ Изра́илевыхъ я́ко песо́къ морскі́й, оста́нокъ спасе́тся:
сло́во бо скончава́я и сокраща́я въ пра́вдѣ, я́ко сло́во сокраще́но сотвори́тъ Госпо́дь на земли́,
и я́коже прорече́ Иса́iа: а́ще не бы Госпо́дь Савао́ѳъ оста́вилъ на́мъ сѣ́мене, я́коже Cодо́мъ у́бо бы́ли бы́хомъ, и я́коже Гомо́рру уподо́билися бы́хомъ.
Что́ у́бо рече́мъ, я́ко язы́цы, не гоня́щiи пра́вду, постиго́ша пра́вду, пра́вду же, я́же от вѣ́ры:
Изра́иль же, гоня́ зако́нъ пра́вды, въ зако́нъ пра́вды не пости́же.
Чесо́ ра́ди? Зане́ не от вѣ́ры, но от дѣ́лъ зако́на: преткну́шася бо о ка́мень претыка́нiя,
я́коже е́сть пи́сано: се́, полага́ю въ Сiо́нѣ ка́мень претыка́нiя и ка́мень собла́зна: и вся́къ вѣ́руяй въ о́нь не постыди́тся.
Синодальный
Языки
- Добавить языки
- Церковнослав. (рус)
- Церковнослав. (цс)
- Рус. (Синодальный)
- Рус. (еп. Кассиан)
- Ελληνικά
- Latine
- English (NKJV)
- العربية
- Беларускі
- ქართული
- ქართული (უძველესი)
- Espanol (RVR 1995)
- Кыргыз
- China (simpl.)
- Deutsch (DGNB)
- Српски (синод.)
- Српски
- Italiano
- Точик
- Татар теле
- O'zbek
- Українська (Огієнко)
- Le français(LSG)
- Eestlane
[Зач. 100.] Истину говорю во Христе, не лгу, свидетельствует мне совесть моя в Духе Святом,
что великая для меня печаль и непрестанное мучение сердцу моему:
я желал бы сам быть отлученным от Христа за братьев моих, родных мне по плоти,
то есть Израильтян, которым принадлежат усыновление и слава, и заветы, и законоположение, и богослужение, и обетования;
их и отцы, и от них Христос по плоти, сущий над всем Бог, благословенный во веки, аминь.
[Зач. 101.] Но не то́, чтобы слово Божие не сбылось: ибо не все те Израильтяне, которые от Израиля;
и не все дети Авраама, которые от семени его, но сказано: в Исааке наречется тебе семя.
То есть не плотские дети суть дети Божии, но дети обетования признаются за семя.
А слово обетования таково: в это же время приду, и у Сарры будет сын.
И не одно это; но так было и с Ревеккою, когда она зачала в одно время двух сыновей от Исаака, отца нашего.
Ибо, когда они еще не родились и не сделали ничего доброго или худого (дабы изволение Божие в избрании происходило
не от дел, но от Призывающего), сказано было ей: больший будет в порабощении у меньшего,
как и написано: Иакова Я возлюбил, а Исава возненавидел.
Что́ же скажем? Неужели неправда у Бога? Никак.
Ибо Он говорит Моисею: кого миловать, помилую; кого жалеть, пожалею.
Итак помилование зависит не от желающего и не от подвизающегося, но от Бога милующего.
Ибо Писание говорит фараону: для того самого Я и поставил тебя, чтобы показать над тобою силу Мою и чтобы проповедано было имя Мое по всей земле.
[Зач. 102.] Итак, кого хочет, милует; а кого хочет, ожесточает.
Ты скажешь мне: «за что же еще обвиняет? Ибо кто противостанет воле Его?»
А ты кто, человек, что споришь с Богом? Изделие скажет ли сделавшему его: «зачем ты меня так сделал?»
Не властен ли горшечник над глиною, чтобы из той же смеси сделать один сосуд для почетного употребления, а другой для низкого?
Что же, если Бог, желая показать гнев и явить могущество Свое, с великим долготерпением щадил сосуды гнева, готовые к погибели,
дабы вместе явить богатство славы Своей над сосудами милосердия, которые Он приготовил к славе,
над нами, которых Он призвал не только из Иудеев, но и из язычников?
Как и у Осии говорит: не Мой народ назову Моим народом, и не возлюбленную – возлюбленною.
И на том месте, где сказано им: вы не Мой народ, там названы будут сынами Бога живаго.
А Исаия провозглашает об Израиле: хотя бы сыны Израилевы были числом, как песок морской, только остаток спасется;
ибо дело оканчивает и скоро решит по правде, дело решительное совершит Господь на земле.
И, как предсказал Исаия: если бы Господь Саваоф не оставил нам семени, то мы сделались бы, как Содом, и были бы подобны Гоморре.
Что же скажем? Язычники, не искавшие праведности, получили праведность, праведность от веры.
А Израиль, искавший закона праведности, не достиг до закона праведности.
Почему? потому что искали не в вере, а в делах закона. Ибо преткнулись о камень преткновения,
как написано: вот, полагаю в Сионе камень преткновения и камень соблазна; но всякий, верующий в Него, не постыдится.