Православное Богослужение
Переводы Богослужебных книг

 

Главная \ Церковь \ Богослужения \ Переводы богослужебных книг \ Праздничная минея\ Благовещение

Малая вечерняВеликая вечерняУтреня • Литургия


 

БЛАГОВЕЩЕНИЕ
ПРЕСВЯТОЙ ВЛАДЫЧИЦЫ НАШЕЙ БОГОРОДИЦЫ
И ПРИСНОДЕВЫ МАРИИ

 

НА ЛИТУРГИИ

 

В 3-й же час дне исходим со кресты с литиею вне монастыря и, возвращшеся, входим в трапезу и поем часы 3-й и 6-й с кафизмами без поклонов, тропарь и кондак праздника.

 

НА ЛИТУРГИИ

 

3-й и 6-й часы с кафизмами без поклонов. Тропарь и кондак праздника.

На часех же в кампан не ударяем, на 6-м часе поем тропарь паремии Триоди и прочая, по чину их, и паремия и чтем слово, емуже начало: Паки радость благовещения: Присовокупляем же и 9-й час с кафизмою и чтением. Посем, Блаженны: скоро без пения и без поклонов. Помяни нас, Господи: Лик Небесный: Слава: Лик святых Ангел: Ослаби, остави: По Отче наш: кондак праздника. Господи, помилуй, 40. Слава, и ныне: Честнейшую Херувим: и поклоны три великия и молитва: Всесвятая Троице: и отпуст. И поем вечерню без кафизмы и без поклонов.

 

 

На 6-м часе читаем паримию из Триоди. На 9-м часе кафизма (если положена). Затем Блаженны без пения и без поклонов: Помяни нас, Господи: Хор небесный воспевает: Слава: Хор святых Ангелов и Архангелов: И ныне: Символ веры. Отпусти, оставь, прости: Отче наш: Кондак праздника. Господи, помилуй (40). Слава, и ныне: Честью высшую Херувимов: И три великих поклона с молитвой св. Ефрема Сирина, и молитва: Всесвятая Троица, единосущное владычество: И отпуст. И поем вечерню без кафизмы и без поклонов.

 

На Господи, воззвах: поем Триоди самогласен дне, дважды, без мученична, и подобны Триоди три, и праздника три, и Архангела три.

 

На Господи воззвах: поем из Триоди самогласен дня дважды, без мученична, и подобны из Триоди три, и праздника три, и Архангелу три.

Стихиры праздника, глас 4. Самогласны:

 

Стихиры праздника, глас 4

В шестый месяц послан бысть Архангел / к Деве Чистей / и, радоватися Ей прирек, / благовести из Нея Избавителю проити. / Темже, приемши целование, / зачат Тя, Превечнаго Бога, / несказанно благоволившаго вочеловечитися  / во  спасение душ наших.

 

В шестой месяц послан был Архангел к Деве Чистой / и "Радуйся!" Ей возгласив, / возвестил благую весть, / что от Неё Искупитель произойдет. / Потому Она, приняв с верою то приветствие, / зачала Тебя, Предвечного Бога, / неизреченно благоволившего вочеловечиться / для спасения душ наших.

Языка, егоже не ведяше, услыша Богородица, / глаголаше бо к Ней Архангел благовещения глаголы, / отонудуже верно, приимши целование, / зачат Тя, Превечнаго Бога. / Темже и мы, радующеся, вопием Ти: / из Нея воплотивыйся непреложно Боже, / мир мирови даруй / и душам нашим велию милость.

 

Язык, Ей неизвестный, / услышала Богородица: / ведь Архангел возглашал Ей слова благовестия. / Потому Она, приняв с верою его приветствие, / зачала Тебя, Предвечного Бога. / Оттого и мы, радуясь, воззовем Тебе: / "Боже, неизменно воплотившийся от Нее, / мир миру даруй / и душам нашим великую милость!"

Се воззвание ныне явися нам, / паче Слова Бог человеком соединяется, / Архангеловым гласом прелесть отгоняется, / Дева бо приемлет радость, / земная быша Небо, / мир разрешися первыя клятвы. / Да радуется тварь и гласы да воспоет: / Творче и Избавителю наш, / Господи, слава Тебе.

 

Вот, призвание ко спасению ныне явилось нам: / Бог с людьми соединяется превыше разума, / гласом Архангела заблуждение отгоняется. / ибо Дева принимает радость; / земное небом соделалось, / мир освобожден от древнего проклятия. / Да радуется творение и всеми голосами да воспевает: / "Творец и Искупитель наш, / Господи, слава Тебе!"

Архангела стихиры, глас 1.
Подобен: Всехвальнии мученицы:

 

Стихиры Архангелу, глас 1
Подобен: Всехвальные мученики:

Гавриил великий, / ум Боговиднейший, светозарный и спасительный, / Свет Трисолнечный  зрит / и поет с Вышними  чины / Божественное и страшное пение, / молит даровати душам нашим / мир и велию милость.

 

Гавриил величайший ум, / Боговиднейший, светозарный и небесный, / Свет трисолнечный видящий / и созерцающий Его с Горними полками, / Божественное и повергающее в трепет таинство / благовествовал, к Деве прибыв, / и ходатайствует о душах наших.

Великое таинство, / первее Ангелом неведомое / и прежде век соблюдаемое, / единому уверися тебе, Гаврииле, / и сие единей поведал еси Чистей, в Назарет пришед. / С Неюже моли / даровати душам нашим / мир и велию милость.

 

Великое таинство, / прежде Ангелам неведомое / и от начала веков сокровенное, / одному тебе, Гавриил, было вверено, / и ты поведал его единственно Чистой, прибыв в Назарет. / Моли же вместе с Нею / да будет дарован душам нашим / мир и великая милость.

К 11-му стиху припев: Творяй Ангелы Своя духи / и слуги Своя пламень огненный.

 

К 11 стихире припев: Ты творишь Ангелов Своих духами, / и служителей Своих – огнем пылающим.   Пс 103:4

Света сый исполнь присно, / и творя хотение, / и скончавая повеления Вседержителя, / начальниче Ангелов, / Гаврииле всеизрядне, / любовию тя чтущия спасай, / присно прося / даровати душам нашим / мир и велию милость.

 

Света исполненный всегда, / и творя волю и исполняя повеления Вседержителя, / начальник Ангелов, / Гавриил превосходнейший, / с любовью тебя почитающих спасай, / всегда прося / даровать душам нашим / мир и великую милость.

Слава, и ныне,
глас 6-й. Самогласен:

 

Слава, и ныне,
глас 6, самогласен преп. Иоанна Дамаскина

Послан бысть с Небесе Гавриил Архангел / благовестити Деве зачатие / и, пришед в Назарет, / помышляше в себе, чудеси удивляяся: / о, како, в Вышних непостижим Сый от Девы раждается! / Имеяй престол Небо и подножие землю / во утробу вмещается Девичу! / На Негоже шестокрилатии и многоочитии зрети не могут, / словом единем от Сея воплотитися благоизволи. / Божие есть слово настоящее. / Что убо стою и не глаголю Деве: / радуйся, Благодатная, Господь с Тобою; / радуйся, Чистая Дево; / радуйся, Невесто Неневестная; / радуйся, Мати Живота, / благословен Плод чрева Твоего!

 

 

Послан был с неба Гавриил Архангел / предвозвестить Деве зачатие / и, придя в Назарет, / размышлял в себе о чуде, изумляясь тому, / как Всевышний, будучи непостижимым, от Девы рождается? / Имеющий престолом небо и подножием землю / в чрево жены вмещается? / Тот, на Кого шестикрылые и многоокие воззреть не могут, / по одному слову благоволил воплотиться от Неё. / Слово Божие – Тот, Кто здесь является! / Что же я стою и не возглашаю Отроковице: / "Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою; / радуйся, Чистая Дева; / радуйся, Невеста, брака не познавшая; / радуйся, Матерь Жизни, / благословен Плод чрева Твоего!"

 

Иерей же творит проскомидию в стихиры. Вход со Евангелием, Свете тихий: Прокимен, и чтения дне, и праздника две:

 

 

Священник во время чтения стихир совершает проскомидию. Вход. Прокимен и чтения Триоди. И два чтения праздника:

 

Исхода чтение (глава 3):

Вниде Моисей в гору Божию Хорив, явися же ему Ангел Господень в пламени огненне из купины, и виде, яко купина горяше огнем и купина не сгараше. Рече же Моисей: прешед, узрю видение великое сие, что яко не сгарает купина? Якоже виде Господь, яко приступает видети, призва его Господь, из купины глаголя: Моисее, Моисее. Он же рече: что есть? И рече: не приближися семо. Иззуй сапог от ногу твоею: место бо, на немже ты стоиши, земля свята есть. И рече ему: Аз есмь Бог отца твоего, Бог Авраамов, и Бог Исааков, и Бог Иаковль. Отврати же Моисей лице свое, стыдяше бо ся зрети пред Богом. Рече же Господь к Моисею: видя, видех озлобление людей Моих, иже во Египте, и вопль их услышах от насильствующих в делех. Вем бо болезнь их, и снидох, еже изъяти их от руки египтян, и извести их от земли оныя, и ввести их в землю благу и многу, в землю, точащу мед и млеко.

 

 

1. Исхода чтение

Пришел Моисей к горе Божией Хориву и явился ему Ангел Господень в пламени огня из тернового куста. И видит он, что терновый куст горит огнем, но куст не сгорает. И сказал Моисей: пойду и погляжу на это великое видение, отчего это куст не сгорает. Когда же увидел Господь, что он подходит посмотреть, позвал его Господь из куста, говоря: Моисей! Моисей! Он же сказал: "Что, Господи?" Тот же сказал: "Не приближайся сюда; сними обувь с ног твоих, ибо место, на котором ты стоишь, есть земля святая". И сказал ему: "Я Бог отца твоего, Бог Авраама, и Бог Исаака, и Бог Иакова". Моисей же отвернул лицо своё, потому что боялся взглянуть в присутствии Бога. И сказал Господь Моисею: "Я Воззрел и увидел бедствие народа Моего в Египте и услышал вопль его от надсмотрщиков; Я знаю страдание его и сошел спасти их от руки Египтян и вывести их из земли той и ввести их в землю хорошую и обширную, в землю где течет молоко и мед.   Исх 3:1–8

 

Притчей чтение (глава 8):

Господь созда мя начало путей Своих в дела Своя. Прежде век основа мя в начале, прежде неже землю сотворити, и прежде неже бездны соделати, прежде неже произыти источником вод, прежде, неже горам водрузитися, прежде же всех холмов раждает мя. Господь сотвори страны, и пустыни, и концы, населены под Небесем. Егда готовяше небо, с Ним бех, и егда отлучаше Себе престол на ветрех, егда крепки творяше вышния облаки и яко тверды полагаше источники поднебесныя. Внегда полагати морю предел его, и воды не мимо идут уст Его, и крепки творяше основания земли, бех при Нем устрояя подобна. Аз бех, о нейже радовашеся: по вся же дни веселяхся пред лицем Его на всяко время.

 

 

2. Притчей чтение

Господь сделал меня началом путей Своих для дел Своих. Прежде века основал меня, в начале, прежде чем землю сотворил, и прежде чем бездны сотворил, прежде чем произошли источники вод, прежде, чем утверждены были горы, и прежде всех холмов Он рождает меня. Господь сотворил страны, и места безлюдные, и концы населенной земли под небом. Когда Он уготовлял небеса, я была с Ним; и когда устанавливал Свой престол на ветрах, когда прочными делал высокие облака, когда надежность давал источникам поднебесной, когда назначал морю предел его, и воды не перейдут устья его, и крепкими делал основания земли, я была при Нём, все устраивая, и была той, о ком Он радовался, и всякий день веселилась пред лицом Его на всякое время.   Притч 8:22–30

 

Таже ектения малая, и возглас трисвятаго, и трисвятое.

Аще случится Благовещение в субботу или в неделю, поем Литургию, и Блаженны от канона праздника, песнь 3-я на 4, и 6-я на 4. Аще изволит предстоятель, поем антифоны праздника.

 

 

Ектения малая. Трисвятое. И далее совершаем Литургию.

В субботу или в воскресенье, когда Литургия совершается не после вечерни, поем изобразительные. Блаженны: из канона праздника, песнь 3 и 6. Если изволит настоятель, поем антифоны праздника.

 

Антифон 1, глас 2.

Стих 1: Боже, суд Твой Цареви даждь, / и правду Твою Сыну Цареву.

 

Антифон 1

Стих 1: Боже, дай суд Твой царю, / и правду Твою – сыну царя.   Пс 71:1

Молитвами Богородицы, Спасе, / спаси нас.

Стих 2: Да восприимут горы мир людем / и холми правду.

 

По молитвам Богородицы, Спаситель, спаси нас.

Стих 2: Да примут горы мир для народа, / и холмы – правду.   Пс 71:3

Молитвами Богородицы, Спасе, / спаси нас.

Стих 3: Благовестите день от дне / спасение Бога нашего.

 

По молитвам Богородицы, Спаситель, спаси нас.

Стих 3: Благовествуйте день за днем / спасение Бога нашего.   Ср. Пс 95:2Б

Молитвами Богородицы, Спасе, / спаси нас.

Стих 4: Клятся Господь Давиду истиною / и не отвержется ея.

 

По молитвам Богородицы, Спаситель, спаси нас.

Стих 4: Клялся Господь Давиду в истине / и не отречется от неё.   Пс 131:11

Молитвами Богородицы, Спасе, / спаси нас.

Слава, и ныне: Молитвами Богородицы, Спасе, / спаси нас.

 

 

По молитвам Богородицы, Спаситель, спаси нас.

Слава, и ныне: По молитвам Богородицы, Спаситель, спаси нас.

 

Антифон 2, глас 2.

Стих 1: Снидет, яко дождь на руно, / и яко капля, каплющая на землю.

 

Антифон 2

Стих 1: Он сойдёт, как дождь на руно, / и как капля, падающая на землю.   Пс 71:6

Спаси ны, Сыне Божий, / нас ради воплотивыйся, поющия Ти: аллилуиа.

 

Спаси нас, Сын Божий, ради нас воплотившийся, поющих Тебе: аллилуия.

Стих 2: Освятил есть / селение Свое Вышний.

 

Стих 2: Освятил обитель / Свою Всевышний.   Пс 45:5Б

Спаси ны, Сыне Божий, / нас ради воплотивыйся, поющия Ти: аллилуиа.

 

Спаси нас, Сын Божий, ради нас воплотившийся, поющих Тебе: аллилуия.

Стих 3: Бог яве приидет, / Бог наш, и не премолчит.

 

Стих 3: Бог явно придёт, / Бог наш, и не промолчит.   Пс 49:2Б – 3А

Спаси ны, Сыне Божий, / нас ради воплотивыйся, поющия Ти: аллилуиа.

 

Спаси нас, Сын Божий, ради нас воплотившийся, поющих Тебе: аллилуия.

Стих 4: Возсияет во днех Его правда / и множество мира.

 

Стих 4: Воссияет во дни его правда / и множество мира.   Пс 71:7

Спаси ны, Сыне Божий, / нас ради воплотивыйся, поющия Ти: аллилуиа.

 

Спаси нас, Сын Божий, ради нас воплотившийся, поющих Тебе: аллилуия.

Слава, и ныне: Единородный Сыне:

 

 

Слава, и ныне: Единородный Сын:

 

Антифон 3, глас 4.

Стих 1: Будет имя Его / благословено во веки.

 

Антифон 3

Стих 1: Да будет имя Его / благословенно вовеки.   Пс 71:17А

Тропарь, глас 4:

Днесь спасения нашего главизна / и еже от века таинства явление: / Сын Божий Сын Девы бывает, / и Гавриил благодать благовествует. / Темже и мы с ним Богородице возопиим: / радуйся, Благодатная, / Господь с Тобою.

 

Тропарь, глас 4

В сей день спасения нашего начало / и предвечного таинства явление: / Сын Божий Сыном Девы становится / и Гавриил о благодати благовествует. / Потому и мы с ним Богородице возгласим: / "Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою!"

Стих 2: Благословен Господь Бог Израилев, / творяй чудеса Един.

 

Стих 2: Благословен Господь, Бог Израилев, / Один творящий чудеса.   Пс 71:18

Тропарь: Днесь спасения нашего главизна:

Стих 3: Благословено имя славы Его / во век и в век века.

 

Тропарь: В сей день спасения нашего начало:

Стих 3: Благословенно имя славы Его / вовек и во век века.   Пс 71:19А

Тропарь: Днесь спасения нашего главизна:

 

 

Тропарь: В сей день спасения нашего начало:

 

Вход.

Стих: Благовестите день от дне / спасение Бога нашего.

 

Вход

Стих: Благовествуйте день за днем спасение Бога нашего.   Ср. Пс 95:2Б

Мы же: Приидите, поклонимся и припадем ко Христу, / спаси ны, Сыне Божий, / нас ради воплотивыйся, поющия Ти: / аллилуиа.

 

Спаси нас, Сын Божий, ради нас воплотившийся, поющих Тебе: аллилуия.

Тропарь, глас 4:

Днесь спасения нашего главизна / и еже от века таинства явление: / Сын Божий Сын Девы бывает, / и Гавриил благодать благовествует. / Темже и мы с ним Богородице возопиим: / радуйся, Благодатная, / Господь с Тобою.

 

Тропарь, глас 4

В сей день спасения нашего начало / и предвечного таинства явление: / Сын Божий Сыном Девы становится / и Гавриил о благодати благовествует. / Потому и мы с ним Богородице возгласим: / "Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою!"

Слава, и ныне:

 

Слава, и ныне:

Кондак, глас 8:

Взбранной Воеводе победительная, / яко избавльшеся от злых, / благодарственная восписуем Ти, раби Твои, Богородице, / но, яко имущая державу непобедимую, / от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: / радуйся, Невесто Неневестная.

 

 

Кондак, глас 8

Обороняющей меня Военачальнице / за избавление от страшных бед / торжества победы благодарственные / учреждаю Тебе я, Твой город, Богородица! / Но Ты, как имеющая власть необоримую, / от всяческих опасностей меня освободи, / да взываю Тебе: / "Радуйся, Невеста, брака не познавшая!"

 

Прокимен, глас 4:

Благовестите день от дне / спасение Бога нашего. Стих: Воспойте Господеви песнь нову, воспойте Господеви вся земля.

 

Прокимен, глас 4

Благовествуйте день за днём / спасение Бога нашего. Стих: Воспойте Господу песнь новую, воспойте Господу, вся земля!   Пс 95:2Б, 1

Апостол
ко Евреем, зачало 306:

 

Апостол
Послание к Евреям, зачало 306

Братие, святяй и освящаемии, от Eдинаго вси: eяже ради вины не стыдится братию нарицати их, глаголя: Возвещу имя Твое братии Моей, посреде церкве воспою Тя. И паки: Аз буду надеяся Нань. И паки: се Аз и дети, яже Ми дал eсть Бог. Понеже убо дети приобщишася плоти и крови, и Той приискренне приобщися техже, да смертию упразднит имущаго державу смерти, сиречь, диавола: и избавит сих, eлицы страхом смерти чрез все житие повинни беша работе. Не от ангел убо когда {воистинну} приемлет, но от семене Авраамова приемлет: отнюдуже должен бе по всему подобитися братии, да милостив будет и верен первосвященник в тех, яже к Богу, во eже очистити грехи людския. В немже бо пострада Сам искушен быв, может и искушаeмым помощи.

 

Братья, и Освящающий и освящаемые, все – от Единого; по этой причине Он не стыдится называть их братьями, говоря: "Возвещу имя Твоё братьям Моим, посреди собрания воспою Тебя". И еще: "Я буду уповать на Него". И еще: "Вот Я и дети, которых дал Мне Бог". А поскольку дети причастны плоти и крови, то и Он точно так же приобщился их, чтобы смертью лишить силы имеющего власть над смертью, то есть диавола, и избавить тех, которые в страхе смерти всю жизнь были подвержены рабству. Ибо Он, конечно, не природу Ангелов принимает, но семя Авраамово принимает. Потому Он должен был во всем уподобиться братьям, чтобы стать милостивым и верным Первосвященником в служении пред Богом для умилостивления за грехи народа. Ибо в том, что Сам претерпел, быв искушён, Он может и искушаемым помочь.   Евр 2:11–18

Аллилуия, глас 1:

Снидет, яко дождь на руно, / и, яко капля, каплющая на землю. Стих: Будет имя Его благословенно во веки, прежде солнца пребывает имя Его.

 

 

Аллилуия, глас 1

Он сойдёт, как дождь на руно, и как капля падающая на землю. Стих: Да будет имя Его благословенно вовеки, прежде солнца пребывает имя Его.   Пс 71:6, 17А

 

Евангелие от Луки, зачало 3:

Во днех онех, зачат Eлисавет жена Захариина, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. В месяц же шестый послан бысть ангел Гавриил от Бога во град Галилейский, eмуже имя Назарет, к Деве обрученней мужеви, eмуже имя Иосиф, от дому Давидова: и имя Деве, Мариам. И вшед к Ней ангел, рече: радуйся Благодатная, Господь с Тобою: благословена Ты в женах. Oна же видевши смутися о словеси eго, и помышляше, каково будет целование сие. И рече ангел Eй: не бойся Мариам, обрете бо благодать от Бога. И се зачнеши во чреве, и родиши Сына, и наречеши имя Eму Иисус. Сей будет велий, и Сын Вышняго наречется: и даст Eму Господь Бог престол Давида oтца Eго: и воцарится в дому Иаковли во веки, и Царствию Eго не будет конца. Рече же Мариам ко ангелу: како будет сие, идеже мужа не знаю? И отвещав ангел, рече Eй: Дух Святый найдет на Тя, и сила Вышняго осенит Тя: темже и раждаемое Свято, наречется Сын Божий. И се Eлисавет, южика Твоя, и та зачат сына в старости своей: и сей месяц шестый eсть eй, нарицаемей неплоды. Яко не изнеможет от Бога всяк глагол. Рече же Мариам: се Раба Господня, буди Мне по глаголу твоему. И отыде от Нея ангел.

 

 

Евангелие от Луки, зачало 3А

В те дни зачала Елисавета, жена Захарии, и пять месяцев скрывала себя от всех, говоря: "Так мне сотворил Господь в эти дни, когда Ему угодно было снять с меня поношение между людьми". В шестой же месяц послан был Ангел Гавриил от Бога в город Галилейский, именуемый Назарет, к Деве, обрученной мужу по имени Иосиф, из дома Давидова; и имя Девы – Мариам. И войдя к Ней, Ангел сказал: "Радуйся, Благодатная! Господь с Тобою; благословенна Ты между женами!" Она же, увидев его, смутилась от слов его и размышляла, что бы могло значить такое приветствие? И сказал Ей Ангел: "Не бойся, Мариам, ибо Ты обрела благодать у Бога. И вот, Ты зачнешь во чреве и родишь Сына и наречешь имя Ему: Иисус. Он будет велик, и Сыном Всевышнего наречется, и даст Ему Господь Бог престол Давида, отца Его; и будет царствовать над домом Иакова вовеки, и Царству Его не будет конца". Сказала же Мариам Ангелу: "Как будет это, если Я мужа не знаю?" И ответил Ей Ангел: "Дух Святой найдет на Тебя, и Сила Всевышнего осенит Тебя; потому и рождаемое Святое наречется Сыном Божиим. И вот Елисавета, родственница Твоя, и та зачала сына в старости своей, и этот месяц уже шестой для нее, которую называли неплодной; ибо у Бога не останется бессильным никакое слово". Сказала же Мариам: "Вот – раба Господня; да будет Мне по слову твоему". И отошел от Нее Ангел.   Лк 1:24–38

 

И прочая Божественныя Литургии Златоустаго.

 

 

Вместо Достойно:

Благовествуй, земле, радость велию, / хвалите, небеса, Божию славу.

 

Вместо "Достойно"

Благовествуй, земля, радость великую, / хвалите, небеса, Божию славу.

Ирмос, глас 4: Яко одушевленному Божию кивоту, / да никакоже коснется рука скверных, / устне же верных, Богородице, немолчно, / глас Ангела воспевающе, / с радостию да вопиют: / радуйся, Благодатная, / Господь с Тобою.

 

 

Ирмос, глас 4: Пусть одушевленного Божия Ковчега / отнюдь не касается рука непосвященных, / но уста верных не умолкая, / воспевая возглас Ангела, / в радости Богородице да взывают: / "Истинно выше всех Ты, Дева чистая!"

 

Причастен:

Избра Господь Сиона / и изволи его в жилище Себе. / Аллилуиа, трижды.

 

 

Причастен

Избрал Господь Сион, выбрал его в жилище Себе. Аллилуия. (3)   Пс 131:13

 



(c) Переводы Св. Писания и Богослужебных текстов: о. Амвросий (Тимрот).
При любом использовании материалов сайта, ссылка на автора обязательна.

 

 
Рейтинг@Mail.ru Система Orphus