Православное Богослужение
Переводы Богослужебных книг

 

Главная \ Церковь \ Богослужения \ Переводы богослужебных книг \ Триодь постная\ Оглавление\ Седмица 2-я Великого поста

• Суббота


 

СЕДМИЦА ВТОРАЯ ВЕЛИКОГО ПОСТА
СУББОТА

 

• Утреня • Литургия

 

НА УТРЕНИ

 

Аллилуиа, и тропари, глас 2:

 

НА УТРЕНИ

 

Аллилуиа, и тропари, глас 2

Апостоли, мученицы и пророцы, / святителие, преподобнии и праведнии, / добре подвиг совершившии и веру соблюдшии, / дерзновение имуще ко Спасу, / о нас Того, яко Блага, молите, / спастися, молимся, душам нашим.

 

Апостолы, мученики и пророки, / святители, преподобные и праведные, / подвиг доблестно совершившие и веру сохранившие, / дерзновение пред Спасителем имея, / Его за нас, как благого, умолите, молимся, / во спасение душам нашим!

Слава, мертвен: Помяни, Господи, яко Благ, рабы Твоя, / и елика в житии согрешиша, прости: / никтоже бо безгрешен, токмо Ты, / могий и преставленным дати покой.

 

Слава: Помяни, Господи, как Благой, рабов Твоих / и всё, в чем они в жизни согрешили, прости: / ибо никто не безгрешен, кроме Тебя. / Ты можешь и преставившимся дать покой.

И ныне, Богородичен: Мати Святая Неизреченнаго Света, / ангельскими Тя песньми почитающе, / благочестно величаем.

 

И ныне, Богородичен: Матерь святая неизреченного Света, / ангельскими песнями мы чествуем Тебя / и благоговейно величаем.

И стихословим едину кафисму: Рече Господь Господеви моему: Таже седальны мученичны Октоиха три, и мертвен, и Богородичен. И чтение в Шестодневце.

 

И стихословим 16 кафизму: Сказал Господь Господу моему: Затем седальны Октоиха мученикам три, и усопшим, и Богородичен. И чтение из Шестоднева.

Таже, Блажени непорочнии: поем на две статии, и поминает священник усопшия, якоже обычно. В конец же кафисмы поем тропари мертвых, глас 5: Благословен еси Господи: Святых лик обрете источник: Посем ектения о усопших: Паки и паки: Иерей молитву: Боже духов: Мы же: Господи помилуй, 40.

 

Затем поем "Блаженны непорочные:" разделяя на две части; и священник поминает усопших как обычно. В конце же кафизмы поем: "Благословен Ты, Господи: Хор святых:" и прочее. Затем ектения о усопших и молитва: "Боже духов и всякой плоти:"

 

И абие седален, глас 5:

 

И по возгласе седален, глас 5

Покой Спасе наш, / с праведными рабы Твоя, / и сия всели во дворы Твоя, / якоже есть писано: / презирая яко благ прегрешения их / вольная и невольная, / и вся яже в ведении и не в ведении, Человеколюбче.

 

Упокой, Спаситель наш, / с праведными рабов Твоих / и посели их во дворах Твоих, как написано, / не взирая, как Благой, на согрешения их / вольные и невольные, / и на все, в ведении и в неведении содеянное, Человеколюбец.

Слава: И вся яже в ведении и не в ведении, Человеколюбче.

 

Слава: И на все, в ведении и в неведении содеянное, Человеколюбец.

И ныне, Богородичен: От Девы возсиявый миру Христе Боже, / и сыны света Тою показавый, помилуй нас.

 

И ныне, Богородичен: От Девы воссиявший миру, Христе Боже, / и через Нее сынами Света нас явивший, / помилуй нас.

Канон Минеи со ирмосом на 6, и святаго обители на 4, глаголется бо ирмос и тропарь без стихов, и держим стихи от Тогда потщашася владыки: Не стихословим бо песней от начала до 6-я песни, во всех субботах святыя Четыредесятницы, до Акафиста, от шестыя же песни начинаются трипеснцы, и поется Минеи по дню святаго, и трипеснцы, стихословятся же и песни. Четверопеснец господина Иосифа, егоже краегранесие: Пение сие Иосифово. Глас 8.

 

Канон Минеи со ирмосом на 6: и святого обители на 4: исполняется ирмос и тропарь без стихов, затем же начинаем стихи от "Тогда заспешили вожди:". Во все субботы святой Четыредесятницы до субботы Акафиста библейские песни не поются с начала до песни шестой, начиная с которой поются канон дневного святого из Минеи и трипеснцы, а песни исполняются полностью. Четверопеснец господина Иосифа, имеющий акростих: "Песнь сия Иосифа". Глас 8.

 

Песнь 6.

 

Песнь 6

Ирмос: Молитву пролию ко Господу:

 

Ирмос: Молитву пролию ко Господу:

Святии множайшими муками, / многия врагов тьмы низложити сподобишася Спасе, / и многих благ Твоих улучиша: / молитвами их яко Благ, / многая моя очисти прегрешения.

 

Святые величайшими муками / многие мириады врагов низложить удостоились / и многих благ Твоих, Спаситель, достигли. / Их молитвами, как Благой, / изгладь многие мои согрешения.

Воспои м Христовы страстотерпцы, / и возопиим к ним единомудренно: / Владычним подобницы страстем, / душ наших страсти исцелите, / поститися же от злаго обычая / нас укрепите.

 

Воспоем Христовых страстотерпцев / и воззовем к ним единомысленно: / "Подражатели Владычним страданиям! / Страсти душ наших исцелите / и поститься от злого обычая / нас укрепите".

Преложил еси смерть на сон, / болезненно во гробе поспал еси, / и мертвым живот даровал еси: / преставльшияся убо Спасе сподоби стояния избранных, / страстотерпец святых мольбами.

 

Претворил Ты смерть в сон, / ее тягость во гробе усыпив, / и мертвым жизнь даровал. / Удостой же преставившихся, Спаситель, стоять с избранниками, / страстотерпцев святых мольбами.

Богородичен: Поститися ми, и отступити от всякаго греха / укрепи Отроковице, / сильнаго и безгрешнаго Слова, воплощенна неизреченно рождшая, / и даждь ми чистительную осквернений, / Всенепорочная, слезу.

 

Богородичен: Поститься и отступить от всякого греха / укрепи меня, Отроковица, / Сильного и Безгрешного – Слово воплощеное – неизреченно зачавшая, / и даруй мне, Всенепорочная, / очищающую осквернения слезу.

 

Иный господина Феодора. Глас 3.

 

Иной, господина Феодора. Глас 3.

Ирмос: Глубина страстей:

 

Ирмос: Глубина страстей:

Мучеников память совершаем божественно / мучениколюбцы, приидите возрадуемся, / песньми тыя венчающе, / подвигоположника Христа благословим.

 

Мучеников память совершаем боговдохновенно; / придите, любящие мучеников, возликуем, / песнопениями их венчая, / подвигоположника Христа благословляя.

Ран первее искус приемше, / потом же камением побиени бывше, претрени бывше, / зверем на снедь дани бысте, / и заклани бысте яко агнцы Христовы, / но живете присно страстотерпцы.

 

Испытание бичами сперва приняв, / потом же камнями побитые, перепиленые, / зверям на съедение были отданы / и закланы, как Христовы агнцы; / но всегда живете, страстотерпцы.

Слава, Троичен: Три единым Естеством совокупляя, / едино же треми разсекая Лицы, яже Божество есть, / Савеллиа же и Ариа, / равномерныя стремнины отбегаю.

 

Слава, Троичен: Трех, Которые суть Божество, / единым Естеством соединяя, / Единое же тремя Лицами рассекая, / я Савеллия и Ария, – одинаковых обрывов – избегаю.

И ныне, Богородичен: Дева явилася еси и по рождестве, / чистотствуеши во обою, и раждаеши: / страннолепное видение, глаголемое и разумеваемое, / содеянное в Тебе Богомати.

 

И ныне, Богородичен: Девою явилась Ты и после родов, / ибо вместе чистоту сохраняешь и и рождаешь: / необычайное виде́ние, изрекаемое и умопостигаемое, / (совершившееся) в Тебе, Богоматерь.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

 

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Или стих: Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев.

 

Или стих: Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев.

Мученичен: Кровь вашего терпения, / Господу молится непрестанно о нас, мученицы, / темже и ныне помолитеся / поститися нам от страстей безчестия.

 

Мученикам: Кровь вашего терпения, мученики, / о нас Господа молит непрестанно; / потому и ныне помолитесь, / чтобы нам воздерживаться от страстей безчестных.

Стих: Души их во благих водворятся.

 

Стих: Души их среди благ водворятся.

Покоин: Всему хотяй судити миру, / предстоящим тьмам ангелов, / неосужденно тогда предстати Тебе сподоби усопшия, / верно, Всещедрый.

 

Усопшим: Намеревающийся судить весь мiр / в присутствии десятков тысяч Ангелов, / неосужденными тогда предстать Тебе сподоби / усопших в вере, Всемилосердный.

Ирмос: Глубина страстей воста на мя, / и буря противных ветров, / но предварив мя Ты спаси Спасе, / и избави от тли, / яко спасл еси от зверя пророка.

 

Ирмос: Глубина страстей восстала на меня / и буря противных ветров; / но Ты, Спаситель, скоро мне представ, / спаси и от погибели избавь, / как спас от зверя пророка.

 

Кондак, глас 8:

 

Кондак, глас 8

Со святыми упокой, / Христе, / души раб Твоих, / идеже несть болезнь, ни печаль, / ни воздыхание, / но жизнь безконечная.

 

Со святыми упокой, Христе, / души рабов Твоих, / там, где нет ни боли, ни скорби, ни стенания, / но жизнь бесконечная.

Икос: Сам един еси безсмертный, / сотворивый и создавый человека: / земнии убо от земли создахомся, / и в землю туюжде пойдем, / якоже повелел еси, создавый мя и рекий ми: / яко земля еси, и в землю отыдеши, / аможе вси человецы пойдем, / надгробное рыдание, творяще песнь: / аллилуиа.

 

Икос: Ты Сам – один безсмертный, / сотворивший и создавший человека: / мы же, смертные, из земли были созданы, / и в ту же землю пойдем, / как повелел Ты, создав меня и сказав мне: / "Ты земля, и в землю отойдешь", / куда все мы, смертные, пойдем, / надгробное рыдание претворяя в песнь / "Аллилуия!"

 

Песнь 7.

 

Песнь 7

Ирмос: Отроцы еврейстии в пещи:

 

Ирмос: Отроцы еврейстии в пещи:

Тучами кровей угасисте / преславнии пламень прелести: / огня убо будущаго нас / молитвами яже ко Христу избавите, / Господни страстотерпцы.

 

Ливнями крови вы, преславные, / угасили обмана пламя; / избавьте же нас от огня будущего / ходатайствами вашими ко Христу, / Господни страстотерпцы.

Уста заградивше львов, / мук же опаления претерпевше страстотерпцы, / сладость лучшую наследовасте, / еяже улучити молитеся, / и нам во веки.

 

Львам пасти заградив, / костер мучений претерпев, / усладу лучшую вы унаследовали, страстотерпцы; / молитесь, чтобы получить / и нам её навеки.

Всем светом просветившеся Духа / доблии страстотерпцы, / преставльшимся верным ослабу просите, / и рая вход, и жизни причастие.

 

Всем светом Духа осиянные, / доблестные страстотерпцы! / Преставившимся верным облегчения просите, / и право входа в рай, и к жизни пробщение.

Богородичен: Песнь приношу Ти, Дево, / не презри мене злыми одержимаго, / но даждь Чистая исправление совершенное постом, / и всем житием благонравным.

 

Богородичен: Песнь приношу Тебе, Дева, / не пре́зри меня, делами злыми одержимого, / но подавай, Чистая совершенное исправление постом / и всем поведением благонравным.

 

Иный. Ирмос: Пламень оросивый пещный:

 

 

Иной канон. Ирмос: Оросивший пламя печи:

Огнь, и меч, и звери, страстотерпцы, / яко сладость вменивше, внегда страдати / удивисте убийцы ваша, / воспевающе Бога отец наших.

 

Огонь, и меч, и зверей за наслаждение сочтя, / вы страстотерпцы, (когда страдали,) / изумили убийц ваших, воспевая / Бога отцов наших.

На уды разсекаеми, и опаляеми, / Богу принесостеся жертва благовонная, Христовы мученицы, / но Того о нас присно молите.

 

На части рассекаемые и опаляемые / принесены вы были Богу / жертвою благоуханнейшей, Христовы мученики; / но пред Ним о нас всегда хода́тайствуйте.

Троичен: В Троице единаго Бога славлю, / Отца, Сына и Духа, / Единицу простую, Троицу честную, / начало предначальное и единосущное.

 

Троичен: В Троице единого Бога славлю, / Отца, Сына и Духа: / Еди́ницу простую, Троицу досточтимую, / Начало пребезначальное и единосущное.

Богородичен: Всесвятая Владычице Богородице, / молитвы рабов Твоих приемлющи, / принеси всех Богу, / да спасет нас от всякаго искушения.

 

Богородичен: Всесвятая Владычица Богородица, / молитвы рабов Твоих принимая, / принеси их Богу всех, / да спасет Он нас от всякого искушения.

Стих: Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

 

Стих: Святым, которые на земле Его, дивно явил Господь все желания Свои среди них.

Мученичен: Мучеников собори, с небесе представше, / вас воспевающия благословите, освятите, / усердно постов время скончати.

 

Мученикам: Мучеников сонмы! С небес представ, / вас воспевающих благословите, освятите, / чтобы нам усердно время поста окончить.

Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи.

 

Стих: Блаженны те, кого избрал и приблизил Ты, Господи.

Мертвен: Верою к Тебе преставльшияся, / ведый дела человеков, / вольная и невольная прегрешения прощая, / упокой, яко Бог.

 

Усопшим: С верою к Тебе преставившихся, / Ты, дела человеков знающий, / вольные и невольные согрешения им прощая, / упокой, как Бог.

Ирмос: Пламень оросивый пещный / и отроки неопалимы спасый, / благословен еси во веки, / Господи Боже отец наших.

 

Ирмос: Оросивший пламя печи / и отроков не опаленными сохранивший, / благословен Ты вовеки, Господи, / Боже отцов наших.

 

Песнь 8.

 

Песнь 8

Ирмос: Победители мучителя:

 

Ирмос: Победители мучителя:

Мук виды немощию тела претерпевше, / врачеве болящим страстотерпцы явистеся. / Темже зову: / мою недугующую душу исцелите, / во время поста покаянием.

 

Разные виды мучений немощным телом претерпев, / вы врачами болящим явились, страстотерпцы. / Потому я взываю: / "Душу мою болящую исцелите / во время поста покаянием!"

Увы мне, како преидоша вси дние мои в лености! / и се конец приближается, / варит несовершенна добрыми делы прияти мя, / добре скончавшии течение мученицы, / да ми конец благий будет, молитеся.

 

Увы мне! Как прошли все дни мои в безпечности! / И вот, конец спешит застичь меня / в делах благих несовершенным. / Прекрасно путь окончившие мученики! / О том, чтобы конец мой добрым был, молитесь.

Каплями кровей запаления безбожия угасисте, / божественнии страстотерпцы, / и отшедшим от сего жития испросите воистинну Божественный покой, / и содеянных разрешение во веки.

 

Каплями крови угасили вы костер безбожия, / божественные страстотерпцы, / и отшедшим от этой жизни испросите / воистину Божественный покой, / и разрешение от содеянных грехов навеки.

Богородичен: Иезекииль Тя дверь непроходимую, Чистая, провиде, / покаяния врата всем отверзающую отчаянным. / Темже молю Тя: стези мне отверзи, / ко оным ведущия упокоением.

 

Богородичен: Иезекииль Тебя как дверь непроходимую провидел, Чистая, / покаяния врата отверзающую всем отчаявшимся. / Потому молю Тебя: открой и мне стези, / веду́щие к тамошнему покою.

 

Иный. Ирмос: Из безначальна Отца:

 

 

Иной канон. Ирмос: Из безначальна Отца:

Многострадальныя раны различно претерпевше, / овии убо сгоревше, друзии сожжени бывше, / инии же посекаеми, / веселитеся страдальцы воспевающе Христу, / пойте, благословите и превозносите во вся веки.

 

Многообразные истязания различно претерпевшие: / одни сжигаемые, другие перепиленные, / иные же рассекаемые, страдальцы, / вы веселитесь, воспевая Христу: / "Пойте, благословляйте и превозносите во все века!"

Кровьми вашими освящаете концы, / малыми кропленьми, струи исцелений всем источающе, всехвальнии мученицы. / Темже вопиете присно: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

 

Кровью вашею освящаете вы мiра концы, / малыми каплями стру́и исцелений всем изливая, всехвальные мученики. / Потому взываете всегда: / "Пойте, благословляйте и превозносите во все века!"

Благословим Отца и Сына и Святаго Духа, Господа.

 

Благословим Отца и Сына, и Святого Духа, Господа.

Триипостасная Единице, Отче, Сыне и Душе Живый, / едино Божество, едино Царство: / Тебе хвалят незаходимаго Света ангельская воинства, / и мы, сущии на земли, поем, благословим и превозносим во вся веки.

 

Троичен: Триипостасная Еди́ница: Отец, Сын и Дух Живой, / единое Божество, единое Царство! / Хвалят Тебя, незаходимый Свет, Ангелов воинства, / и мы, на земле живущие, поем, / благословляем и превозносим во все века.

И ныне и присно и во веки веков, аминь.

 

И ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь.

Богородичен: Се вси роди блажим Тя, Пречистая, / величия Твоя зряще. / Ты бо раждаеши преестественно всех Творца, / Бога суща и Человека. / Темже Тя благословим, / и превозносим во вся веки.

 

Богородичен: Вот, мы, все роды, блаженной именуем Тебя, Пречистая, / на величие Твое взирая: / ибо Ты рождаешь сверхъестественно всех Творца, / Бога истинного и Человека. / Потому мы Тебя благословляем / и превозносим во все века.

Стих: Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев.

 

Стих: Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев.

Страстотерпцев личе, / молитеся ко Спасу спасти ны, / молитвы и ныне творяще, / служити чисте воздержанием Ему, / пойте, благословите и превозносите во вся веки.

 

Страстотерпцев хор! / Молитесь ко Спасителю спасти нас, / мольбы и ныне совершая, / да служим чисто воздержанием Ему; / пойте, благословляйте и превозносите во все века.

Стих: Души их во благих водворятся.

 

Стих: Души их среди благ водворятся.

Усопшия благочестно надеждею воскресения, / к вечной жизни востати, Господи, сподоби, / хвалити Тя чисте, и славити псаломски, / пойте, благословите, и превозносите во вся веки.

 

Усопших в благочестии с надеждою на воскресение, / к вечной жизни быть воздвигнутыми, Господи, сподоби, / да хвалят Тебя чисто и славят по-псаломски: / пойте, благословляйте, и превозносите во все века.

Хвалим, благословим, покланяемся Господеви, поюще и превозносяще во вся веки.

 

Хвалим, благословляем, поклоняемся Господу, воспевая и превознося Его во все века.

Ирмос: Из безначальнаго Отца рожденнаго прежде век Бога, / и в последняя от Богородицы в плоть облекшася, / яко совершенна Человека и Бога истинна, / пойте, благословите и превозносите во вся веки.

 

Ирмос: От безначального Отца / рожденнаго прежде веков Бога, / и в последние времена от Богородицы в плоть облекшегося, / как совершенного Человека и Бога истинного, / пойте, благословляйте и превозносите во все века!

 

Песнь 9.

 

Песнь 9

Ирмос: Уставы прешла еси:

 

Ирмос: Уставы прешла еси:

Явистеся божественнии, яко углие, / вещество лукавое безбожие попаливше, / и мечем бесовския полки посекше, / доблии страстотерпцы, / световодцы сердец наших.

 

Явились вы как угли божественные, / злое вещество безбожия попалив, / и мечом полки демонов избив, / доблестные страстотерпцы, / световодители сердец наших.

Тьму мучений проидосте, / и к свету мысленному преселистеся, / доблии страстотерпцы, / темже просветите смиренную душу мою, / омраченную согрешеньми.

 

Тьму мучений вы прошли / и к свету умопостигаемому преселились, / доблестные страстотерпцы; / потому просветите смиренную душу мою, / омраченную согрешениями.

Поболеша болезни преносяще / преславнии страстотерпцы телесе, / и ныне преставльшимся верным, / неболезненный покой просят, / и рая наслаждение.

 

Пострадали, телесные муки вынося, / всеславные страстотерпцы, / и ныне испрашивают преставившимся верным / безболезненный покой и рая наслаждение.

Богородичен: Явися Чистая Владычице Божественная помощница, / непотребным рабом Твоим, / во время воздержания, молитвы наша приносящи Господеви, / веки царствующему.

 

Богородичен: Явись, пречистая Владычица, божественной помощницей / для ни к чему не годных рабов Твоих, / во время воздержания молитвы наши принося / ко Господу, веками царствующему.

 

Иный. Ирмос: Тебе безсмертный источник:

 

 

Иной канон. Ирмос: Тебе безсмертный источник:

Якоже огнь вложени бывше от Бога в землю, / попалисте всякую лесть идольскую, / вжегше светило в концы благочестия / страстотерпцы Христовы.

 

Как огонь от Бога посланные на землю, / вы попалили всякий идольский обман, / воспламенив светоч благочестия до концов земли, / страстотерпцы Христовы.

Вас ни пламень, ни заколение, / ни колеса, ни стягнутия, ни опаления, / ни иная мука горькая, / разлучи от любви Христовы, страстотерпцы.

 

Вас ни пламя, ни заклание, ни колеса, / ни колодки, [дыбы,] пилы, / ни иная мука горькая, / не отлучила от любви Христовой, страстотерпцы.

Троичен: Едино и три воспеваю благочестно / Божество зраком, Лицы совокупляя и разделяя, / Отец, Сын и Святый Дух, / Сия едино суть.

 

Троичен: Единое и Три воспеваю благочестиво, / Божество образом Лицами сочетая и разделяя: / Отец, Сын, и Святой Дух – / Они суть одно.

Богородичен: Тя от корене Иессеова, / и Давида праотца прозябшии жезл, / Всепречистая Чистая величаем, / яко спасаеши души наша.

 

Богородичен: Тебя, от корня Иессея / и Давида праотца произросший жезл, / Всенепорочная, Чистая величаем, / ибо Ты спасаешь души наши.

Стих: Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

 

Стих: Святым, которые на земле Его, / дивно явил Господь все желания Свои среди них.

Множество мученик честное, Христа молите, / в мире исполняющим нам течение постов, / видети и поклонитися и страстем Его.

 

Множество мучеников досточтимое! / Христа умолите, дабы нам, / в мире исполняющим путь поста, / увидеть и поклониться и страстям Его.

Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи.

 

Стих: Блаженны те, кого избрал и приблизил Ты, Господи.

Мертвых и живых, яко Бог, / умертвивый смерть / и жизнь востанием Твоим всем подаяй, Христе, / упокой и рабы Твоя, яже преставил еси.

 

Как Бог мертвых и живых, умертвивший смерть, / и жизнь воскресением Твоим всем подающий, / упокой, Христе, и рабов Твоих, / которых переселил.

Ирмос: Тебе безсмертный источник, / и святых исцеления человечу роду подающа, / присно величаем, / яко спасаеши души наша.

 

Ирмос: Тебя, безсмертный источник, / чрез святых исцеления человеческому роду подающий, / величаем Чистая, / ибо Ты спасаешь души наши.

 

Ексапостиларий:

 

Ексапостиларий

Небо звездами украсивый, яко Бог, / и Твоими святыми всю землю просветивый, / Содетелю всех поющия Тя спасай.

 

Небо звездами украсивший как Бог, / и Твоими святыми всю землю просвещающий, / Создатель всего, воспевающих Тебя спасай.

Слава: Живыми и мертвыми обладаяй, яко Бог, / упокой Твоя рабы в селениих избранных, / аще бо и согрешиша, Спасе, / но не отступиша от Тебе.

 

Слава: И над мертвыми и над живыми владычествующий как Бог, / упокой Твоих рабов в селениях избранных: / ведь они хотя и согрешиили, / но не отступили, Спаситель, от Тебя.

И ныне: Сладость ангелов, скорбящих радость, / христиан предстательнице, Дево Мати Господня, / заступи нас и избави вечных мук.

 

И ныне: Услада Ангелов, скорбящих радость, / христиан Заступница, Дева Матерь Господня, / защити и избавь нас от вечных мук.

На хвалитех мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен.

На стиховне мертвены стихиры господина Феофана, прилучившагося гласа. Слава, и ныне, Богородичен.

 

На "Хвалите" мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен.

На стиховне заупокойное стихиры господина Феофана, текущего гласа. Слава, и ныне, Богородичен.

 

 


(c) Переводы Св. Писания и Богослужебных текстов: о. Амвросий (Тимрот).
При любом использовании материалов сайта, ссылка на автора обязательна.

 

 
Рейтинг@Mail.ru Система Orphus