Православное Богослужение
Переводы Богослужебных книг

 

Главная \ Церковь \ Богослужения \ Переводы богослужебных книг \ Триодь цветная\ Неделя всех святых

Малая вечерня • Великая вечерня • УтреняЛитургия


 

НЕДЕЛЯ ВСЕХ СВЯТЫХ

 

В СУББОТУ НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ,

 

по обычном псалме первую кафисму всю.

 

В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ

 

На Господи воззвах: поставим стихов 10. И поем стихиры воскресны 3, и восточны 3, и святых 4.

 

На Господи воззвах: стихиры на 10; и поем стихиры воскресные три, и восточные три и всех святых четыре.

Стихиры воскресны, глас 8:

Вечернюю песнь, / и словесную службу, / Тебе, Христе, приносим, / яко благоволил еси / помиловати нас Воскресением.

 

Стихиры воскресные, глас 8

Вечернюю песнь / и разумное служение / Тебе, Христе приносим; / ибо Ты благоволил помиловать нас воскресением.

Господи, Господи, / не отвержи нас от Твоего лица, / но благоволи помиловати нас Воскресением.

 

Господи, Господи! / Не отринь нас от Твоего лица, / но благоволи помиловать нас воскресением.

Радуйся, Сионе Святый, / мати церквей, Божие жилище, / Ты бо приял еси первый, / оставление грехов, Воскресением.

 

Радуйся, святой Сион, / матерь церквей, Божие жилище! / Ибо ты первым получил / отпущение грехов чрез воскресение.

Восточны [Анатолиевы]:

Еже от Бога Отца Слово, / прежде век Рождшееся, / в последняя же времена, / Тоежде от Неискусобрачныя воплощшееся волею, / распятие смертное претерпе: / и древле умерщвленнаго человека спасе / Своим Воскресением.

 

Стихиры восточные

Слово, прежде веков / родившееся от Бога Отца, / и Оно же в последние времена / от не познавшей брака Девы воплотившееся, / по Своей воле смерть через распятие претерпело / и некогда умерщвленного человека спасло / Своим воскресением.

Еже из мертвых Твое Воскресение славословим Христе, / имже свободил еси Адамский род от адова мучительства: / и даровал еси мiрови яко Бог жизнь вечную / и велию милость.

 

Твое из мертвых воскресение / мы славословим, Христе, / которым Ты освободил / Адамов род от самовластия ада / и даровал миру, как Бог, / жизнь вечную и великую милость.

Слава Тебе, Христе Спасе, / Сыне Божий Единородный, / пригвоздивыйся на Кресте, / и воскресый из гроба тридневен.

 

Слава Тебе, Христе Спаситель, / Сын Божий единородный, / пригвожденный ко Кресту / и воскресший в третий день из гроба!

Стихиры всем святым, глас 6. Подобен: Всю отложивше:

 

Стихиры всем святым, глас 6

Духовнии ветии, ученицы Спасовы, / Духу органи бывше верою, / разсеяшася в концы земли, / честное проповедание православне сеюще: / от нихже прозябоша божественным земледелием, / и благодатию мученик воинства, / страсть честную образующа, / многообразными раздроблений ранами и огнем, / и со дерзновением молятся о душах наших.

 

Духовные витии, ученики Спасителя, / ставшие органами Духа верою, / рассеялись по концам земли, / священную проповедь православно сея; / от них и произросли божественным возделыванием и благодатию мучеников воинства, / Христовы страдания священные изображающие / многообразными ранами от истязаний и огнем, / и со дерзновением ходатайствуют / о душах наших.

Огнем воспаляеми Господни любве, огня презреша, / и яко божественное углие возжигаеми / честнии мученицы во Христе, / попалиша хврастное лести шатание: / зверей же заградиша уста честным призыванием, / и во главы усекаеми, / посекоша врага вся ополчения, / и кровей проливающе потоки терпеливно, / Церковь напоиша верою просвещаему.

 

Огнем разгораясь Господней любви, / огонь презрели священные мученики / и, как божественные угли воспламеняясь, / во Христе попалили, как хворост, надменный обман; / и заградили пасти зверей мудрыми к Богу воззваниями; / и, главы преклоняя под меч, / посекли все ополчения врага; / и, потоки крови проливая терпеливо, / Церковь напоили, верою просвещаемую.

Со зверьми бравшеся, биеми мечем, / ноготьми растерзаеми, руками отъемлеми, / и мучими твердии мученицы, / и огнем вещественным нещадно палими, / и прободаеми, и составы ссецаеми, / претерпеша твердейше: / упокоение предвидеша будущее, / и нетленныя венцы, и славу Христа, / Емуже со дерзновением молятся о душах наших.

 

Со зверями сражаясь, поражаемые мечом, / когтями терзаемые, рук лишаемые и истязаемые, / непреклонные мученики, / и огнем вещественным беспощадно опаляемые, / и пронзаемые, и по суставам рассекаемые / все претерпели со всею твердостью, / удел предвидя будущий, / и нетленные венцы, и славу Христа, / пред Которым со дерзновением ходатайствуют / о душах наших.

Во всех концех страдавшия верно / апостолы, мученики, священники богомудрыя, / честных жен священное стекание, / священными песньми по долгу восхвалим, / яко соединишася небесным земнии, / и страстьми безстрастие благодатию Христовою прияша: / и ныне яко звезды светлыя озаряюще нас, / со дерзновением молятся о душах наших.

 

Во всех концах земли подвизавшихся с верою: / Апостолов, мучеников, священников богомудрых, / благоговейных жен священное собрание, / священными песнями как должно восхвалим: / ибо они, земные, с небесными соединились, / и страданиями бесстрастие по благодати Христовой получили; / и ныне, как звезды неподвижные озаряя нас, / со дерзновением ходатайствуют / о душах наших.

Слава, глас тойже: Мученик божественный лик, / Церкви основание, / благовестию скончание, / вы делом Спасова глаголания исполнисте: / вами бо врата адова, на Церковь отверзшаяся, заключишася, / крове вашея литие идольския жертвы изсуши, / заклание ваше породи Церковное исполнение, / безплотных удивисте, / Богу венценосцы предстоите: / Егоже непрестанно молите о душах наших.

 

Слава, глас тот же: Мучеников божественный сонм, / Церкви основание, благовестия завершение! / Вы слова Спасителя делом исполнили: / ибо вами врата ада, против Церкви открывшиеся, затворились; / крови вашей поток / идольские возлияния иссушил; / заклание ваше породило верных полноту. / Бесплотных вы удивили, / Богу венценосцами предстоите; / ходатайствуйте пред Ним непрестанно / о душах наших.

И ныне, Богородичен, глас 8: Царь Небесный / за человеколюбие на земли явися, / и с человеки поживе: / от Девы бо Чистыя плоть приемый, / и из Нея прошедый с восприятием. / Един есть Сын, сугуб естеством, / но не Ипостасию. / Темже совершенна Того Бога / и совершенна Человека воистину проповедающе, / исповедуем Христа Бога нашего: / Егоже моли, Мати Безневестная, / помиловатися душам нашим.

 

И ныне, Богородичен, глас 8: Царь Небесный / по человеколюбию на земле явился / и обитал среди людей; / ибо, приняв плоть от чистой Девы / и от Нее произойдя с этой плотию, / Он пребывает единым Сыном, / двойственным по естеству, но не по Ипостаси. / Потому провозглашая Его воистину / совершенным Богом и совершенным человеком, / мы исповедуем Христа Богом нашим. / Моли Его, Матерь, брака не познавшая, / о помиловании душ наших.

Вход. Свете тихий: Прокимен дне: Господь воцарися: и чтения.

 

Вход. Свет отрадный: Прокимен дня: Господь воцарился: И чтения праздника:

 

Пророчества Исаиина чтение. [Глава 43]:

 

1. Пророчества Исаии чтение

Тако глаголет Господь: вси языцы собрашася вкупе, и соберутся князи от них. Кто возвестит сия; или яже от начала, кто слышана сотворит вам? Да приведут свидетели своя, и оправдятся, и да услышат, и да рекут истину. Будите Ми свидетели, и Аз свидетель, глаголет Господь Бог, и отрок егоже избрах: да познаете, и веруете Ми, и разумеете, яко Аз есмь: прежде Мене не бысть ин бог, и по Мне не будет. Аз есмь Бог, и несть разве Мене спасаяй. Аз возвестих и спасох, уничижих, и не бе в вас чуждий. Вы Мне свидетели, и Аз Господь Бог, и еще от начала Аз есмь, и несть от рук Моих избавляяй: сотворю, и кто отвратит то? Сице глаголет Господь Бог, избавляяй вас Святый Израилев.

 

 

Так говорит Господь: Все народы были собраны вместе, собраны будут и князья от них. Кто возвестит это [между ними]? Или то, что от начала, кто слышным сделает нам? Пусть приведут свидетелей своих, и будут оправданы, и услышат, и скажут истину. Станьте Мне свидетелями: и Я – свидетель, говорит Господь Бог, и Отрок Мой, которого Я избрал, чтобы вы познали и поверили Мне, и уразумели, что это – Я: прежде Меня не было иного Бога и после Меня не будет. Я – Бог, и нет кроме Меня Спасителя. Я возвестил и спас; укорил – и не было среди вас чужого бога. Вы – Мне свидетели, и Я – Господь Бог. Потому что от начала Я существую, и нет того, кто бы мог из рук Моих избавлять. Я сделаю, и кто отвратит это? Так говорит Господь Бог, Искупитель ваш, Святой Израилев.   Ис 43:9–14

 

Премудрости Соломони чтение. [Глава 3]:

 

2. Премудрости Соломона чтение

Праведных души в руце Божией, и не прикоснется их мука. Непщевани быша во очесех безумных умрети, и вменися озлобление исход их. И еже от нас шествие сокрушение, они же суть в мире. Ибо пред лицем человеческим, аще и муку приимут, упование их безсмертия исполнено. И в мале наказани бывше, великими благодетельствовани будут: яко Бог искуси я, и обрете их достойны Себе. Яко злато в горниле искуси их: и яко всеплодие жертвенное прият я. И во время посещения их возсияют, и яко искры по стеблию потекут. Судят языком и обладают людьми, и воцарится Господь в них во веки. Надеющиися Нань разумеют истину, и вернии в любви пребудут Ему. Яко благодать и милость в преподобных Его, и посещение во избранных Его.

 

 

Души праведных в руке Божией, и не коснется их мучение. Показались они в глазах неразумных умершими, и сочтен бедствием исход их, и шествие от нас – уничтожением; но они пребывают в мире. Ибо, хотя и были они в глазах людей наказаны, но надежда их полна бессмертия. И немного наказанные, они будут много облагодетельствованы, потому что Бог испытал их и нашел их достойными Себя. Как золото в горниле Он проверил их и как жертву всесожжения принял их. И во время посещения их они воссияют и, как искры в соломе, пробегут. Будут судить племена и владычествовать над народами, и Господь будет над ними царствовать вовеки. Надеющиеся на Него уразумеют истину, и верные в любви пребудут у Него; ибо благодать и милость со святыми Его и промышление – об избранных Его.   Прем 3:1–9

 

Премудрости Соломони чтение. [Глава 5]:

 

3. Премудрости Соломона чтение

Праведницы во веки живут, и в Господе мзда их, попечение их у Вышняго. Сего ради приимут царствие благолепия, и венец доброты от руки Господни: зане десницею покрыет я, и мышцею защитит их. Приимет всеоружие рвение Свое, и вооружит тварь в месть врагом. Облечется в броня правды, и возложит шлем, суд нелицемерен. Приимет щит непобедимый, преподобие: поострит же напрасный гнев оружие: споборет же с Ним мир на безумныя. Пойдут праволучныя стрелы молниины, и яко от благокругла лука облаков, на намерение полетят. И от каменометныя ярости, исполнь падут грады. Вознегодует на них вода морская, реки же потопят я нагло. Сопротив станет им дух силы, и яко вихор развеет их: и опустошит всю землю беззаконие, и злодейство превратит престолы сильных. Слышите убо царие и разумейте, навыкните судии концев земли. Внушите держащии множества, и гордящиися о народех язык. Яко дана есть от Господа держава вам, и сила от Вышняго.

 

 

 

Праведники вовеки живут, и в Господе – награда их, и попечение о них – у Вышнего. Потому они получат царство славы и венец красоты от руки Господа, ибо десницею Своею Он покроет их и мышцею Своею защитит их. Возьмет Он всеоружие – ревность Свою, и все творение сделает орудием к отмщению врагам; облечется в броню – в правду, и возложит на Себя шлем – нелицеприятный суд; возьмет щит непобедимый – святость; а строгий гнев изострит, как меч, и весь мiр ополчится с Ним против безумцев. Понесутся меткие стрелы молний и из облаков, как из туго натянутого лука, полетят в цель. И, как из каменометного орудия, полный ярости посыплется град; вознегодует на них вода морская, и реки свирепо потопят их; восстанет против них дух силы и, как вихрь, развеет их. Так опустошит всю землю беззаконие, и злодеяние ниспровергнет престолы властителей. Итак, услышьте, цари, и уразумейте; научитесь, судьи концов земли! Внемлите, обладатели множества и гордящиеся пред толпами народов: ибо от Господа дана вам власть, и сила – от Вышнего.   Прем 5:15–24; 6:1–3

 

 

На литии стихира храма.
Таже самогласны святых всех. Глас 1:

 

На литии стихира храма,
и всем святым самогласны, глас 1

Веры согласием мирское торжество, / от века Богу благоугодивших, / патриархов честное и пророков сословие, / апостолов удобрение, мучеников собрание, постников похвалу, / всех святых память духовне празднуим: / молят бо ся непрестанно, / дароватися миру мирови, / и душам нашим велией милости.

 

Веры согласием всемирное торжество / от века Богу благоугодивших: / патриархов почесть, пророков собрание, / Апостолов украшение, мучеников сонм, / подвижников похвалу, всех святых память / духовно отпразднуем, / ибо они ходатайствуют непрестанно, / да будет миру дарован мир / и душам нашим великая милость.

Приидите вси вернии, / святых всех всеславную память, / во псалмех, пениих и песнех духовных восхвалим: / Крестителя Спасителева, / апостолы, пророки и мученики, / священноначальники, учители же и преподобныя, / постники и праведныя, и святых жен боголюбное состояние, / честно ублажающе, согласно возопиим: / Преблагий Христе Боже наш, / тех молитвами подаждь мир Церквам Твоим, / победы на враги христолюбивым людем, / и душам нашим велию милость.

 

Придите, все верные, / святых всех всеславную память / в псалмах, и гимнах, и песнях духовных восхвалим; / Крестителя Спасителя нашего, / Апостолов, пророков и мучеников, / иерархов, учителей и преподобных, / подвижников и праведных, и святых жен боголюбивое собрание / благоговейно прославляя, согласно воззовем: / "Преблагой Христе Боже наш, по их ходатайствам / подай мир церквам Твоим, / победы над врагами благочестивому царю / и душам нашим великую милость!"

Приидите вси духовне возвеселимся о памяти святых: / се бо прииде богатотворная нам дарованияприносящи. / Темже во гласе радости, и чистей совести / возопиим, глаголюще: / радуйтеся, пророков сословие, / иже пришествие Христово мирови проповедавше, / и яже издалеча, яко близу предвидевше. / Радуйтеся, апостольский личе, / языков мрежницы, и ловцы человеков. / Радуйтеся, мучеников соборе, / от конец земли собравшиися во едину веру, / и о той мук томления претерпевшии, / и совершенне страдания венец приемшии. / Радуйтеся, отцев наслаждение, / своя телеса пощением истаявше, / и умертвивше страсти плотския, / ум божественным рачением вперисте, / на небеса возлетесте, и со ангелы водворяющеся, / восприемлете вечная благая. / Но о пророцы, апостоли, и мученицы с постники, / вас Венчавшаго прилежно молите, / избавитися от враг видимых и невидимых, / в вере и любви совершающим присно / честную память вашу.

 

Придите все, духовно возвеселимся / в день памяти святых: / ибо вот, он наступил, принося нам / обильно умножающиеся дары духовные. / Потому гласом радости и с чистой совестью воскликнем, говоря: / "Радуйся, пророков собрание, / пришествие Христово в мире возвестившее / и далекое как близкое провидевшее! / Радуйся, Апостолов хор, / народов уловители и людей ловцы! / Радуйся, мучеников сонм, / от концов земли в единую веру собранный, / страдания в муках претерпевший / и за подвиг венец совершенный получивший! / Радуйся, пчельник отцов, / тела свои подвижничеством изнуривших / и умертвивших страсти плоти! / Ум божественной любовью окрылив, / на небеса вы возлетели / и, с Ангелами веселясь, благами вечными наслаждаетесь. / Но о пророки, апостолы и мученики с подвижниками! / Вас Увенчавшего усердно молите / об избавлении от врагов невидимых и видимых / с верою и любовью совершающих / всегда благоговейно чтимую память вашу!"

Слава, глас 5: Нынешнему торжеству стецемся вернии: / предлагается и нам духовная трапеза, / и чаша таинственная от сладких брашен, / веселия исполнена мученических добродетелей. / Сии бо терпеливодушнии от конец земли, / телесное всеразличным предавше ранам, / Богу принесоша жертву словесну, всякий возраст: / ови убо во главы усекаеми, / овии же по хребту стружеми: / друзии же рук отсечение и всех удов, / вси вкупе святии Христовым страданием общницы быша. / Но венцы тем возмездие мук подавый, Господи, / во след тех жительствовати сподоби нас, / яко Человеколюбец.

 

Слава, глас 5: Ради нынешнего торжества / соберемся, верные, / ибо предлагается нам духовная трапеза / и чаша таинственная, приятных яств исполненная – / радости о добродетелях мучеников. / Ибо они, душою терпеливые, / цвет всякого возраста, / крайние телесные страдания, многообразно мучившись, / от концов земли принесли Богу в жертву разумную; / одни – приняв главы отсечение, / другие же – рук отторжение и всего состава вместе, / все святые страстей Христовых общниками сделались. / Но, о Господи, венцы им в награду за мучения даровавший! / В жизни следовать по их стопам / удостой и нас, как Человеколюбец.

И ныне, Богородичен, глас тойже: Храм и Дверь еси, / Палата и Престол Царев, / Дево Всечестная, / Еюже Избавитель мой, Христос Господь, / во тьме спящим явися, / Солнце Сый правды, / просветити хотя, яже созда по образу Своему рукою Своею. / Темже, Всепетая, / яко Матерне дерзновение к Нему стяжавшая, / непрестанно моли / спастися душам нашым.

 

 

 

И ныне, Богородичен, глас 5: Храм и дверь, дворец и престол Царя, – / Ты, Дева досточтимая; / чрез Тебя Искупитель мой, Христос Господь, / явился спящим во тьме, как Солнце правды, / просветить желая тех, кого Он создал / Своею рукою по образу Своему. / Потому, Всепрославленная, / как материнское дерзновение к Нему стяжавшая, / непрестанно ходатайствуй / о спасении душ наших.

 

 

На стиховне стихиры воскресны. Глас 8:

 

На стиховне стихиры воскресные, глас 8

Возшел еси на Крест, Иисусе, / снизшедый с Небесе, / пришел еси на смерть, Животе Безсмертный, / к сущим во тьме Свет истинный, / к падшым всех Воскресение, / просвещение, и Спасе наш, слава Тебе.

 

Взошел на Крест Ты, Иисусе, / нисшедший с небес; / пришел на смерть – Жизнь бессмертная, / к пребывавшим во тьме – Свет истинный, / к падшим – Воскресение всех. / Просвещение и Спаситель наш, слава Тебе!

Ины стихиры восточны [Анатолиевы] по алфавиту.

  

Стих: Господь воцарися, / в лепоту облечеся.

 

Стих: Господь воцарился, / благолепием облёкся.   Пс 92:1А

Христа славословим, воскресшаго от мертвых: / душу бо и тело прием, / страсти отъобоюду отсече, / пречистей убо души во ад сошедшей, / егоже и плени: / во гробе же истления не виде святое тело, / Избавителя душ наших.

 

Христа прославим воскресшего из мертвых. / Ибо Он, душу и тело приняв, / страданием их друг с другом разделил: / тогда пречистая душа во ад сошла и победила его, / тления же не увидело во гробе святое Тело / Избавителя душ наших.

Стих: Ибо утверди вселенную, / яже не подвижется.

 

Стих: Ибо Он утвердил вселенную, / и она не поколеблется.   Пс 92:1Б

Псалмы и песньми славословим, Христе, / от мертвых Твое Воскресение: / имже нас свободил еси мучительства адова, / и яко Бог даровал еси жизнь вечную, / и велию милость.

 

Псалмами и песнопениями славословим, Христе, / Твое из мертвых воскресение, / которым Ты освободил нас / от самовластия ада / и, как Бог, даровал вечную жизнь / и великую милость.

Стих: Дому Твоему подобает святыня, / Господи, в долготу дний.

 

Стих: Дому Твоему подобает святыня, / Господи, на долгие дни.   Пс 92:5Б

О Владыко всех Непостижиме, / Творче небесе и земли, / крестом пострадавый, мне безстрастие источил еси: / погребение же прием, и воскрес во славе, / совоскресил еси Адама рукою всесильною. / Слава Твоему тридневному востанию, / имже даровал еси нам вечную жизнь, / и очищение грехов, / яко Един Благоутробен.

 

О, Владыка всех, непостижимый, / Творец неба и земли! / На Кресте пострадав, Ты бесстрастие мне источил; / погребение же приняв и воскреснув во славе, / Ты с Собою воскресил Адама рукою всесильною. / Слава Твоему воскресению в третий день, / которым Ты даровал нам вечную жизнь / и прощение грехов, как единый Милосердный!

Слава, глас 6: Приидите вернии, / днесь лик совокупивше, / благочестно торжествуим, / и всех святых преславную и честную память / славно почтим, глаголюще: / радуйтеся, апостоли славнии, / пророцы, и мученицы, и священноначальницы. / Радуйтеся, преподобных соборе и праведных. / Радуйтеся, честных жен личе, / и Христа о мiре молите, / победы на сопротивныя даровати, / и душам нашим велию милость.

 

Слава, глас 6: Придите, верные, / шумное ликование в сей день начав, / благоговейно восторжествуем, / и всех святых преславную и священную память почтим, возглашая: / "Радуйтесь, славные Апостолы, / пророки, и мученики, и иерархи! / Радуйтесь, сонмы преподобных и праведных! / Радуйся, досточтимых жен собрание, / и перед Христом о мире ходатайствуйте / [царю] победы над иноплеменниками даровать / и душам нашим великую милость!"

И ныне, Богородичен: Творец и Избавитель мой, Пречистая, / Христос Господь из Твоих ложесн прошед, / в мя Оболкийся, / первыя клятвы Адама свободи. / Темже Ти, Всечистая, / яко Божии Матери же и Деве, / воистинну вопием немолчно: / радуйся Ангельски, радуйся, Владычице, / Предстательство и Покрове, / и Спасение душ наших.

 

 

И ныне, Богородичен: Творец и Искупитель мой, Всечистая, / Христос Господь, / произошел из чрева Твоего, / в меня, человека, облекшись / и Адама от древнего проклятия освободил. / Потому Тебе, Всечистая, / как Божией Матери и истинной Деве / "Радуйся" возглашаем с Ангелом не умолкая: / "Радуйся, Владычица, защита, и покров, / и спасение душ наших!"

 

По Трисвятом тропарь: Богородице Дево радуйся: дважды. И святых единощи. И благословение хлебов. И чтение Послания соборнаго Иаковля.

Аще ли убо не творится бдение, на Господи воззвах: воскресны 3: и восточен [Анатолиев] един, и святых на 6. Подобен: Отложивше:

 

 

Затем: "Ныне отпускаешь": Трисвятое по Отче наш:

 

По Трисвятом тропарь воскресен, глас 8:

 

Тропарь воскресный, глас 8

С высоты снизшел еси, Благоутробне, / погребение приял еси тридневное, / да нас свободиши страстей, / Животе и Воскресение наше, Господи, слава Тебе!

 

С высоты сошел Ты, милосердный, / благоволил пребыть три дня во гробе, / чтобы нас освободить от страстей, / – жизнь и воскресение наше, Господи, слава Тебе!

Слава, святым тропарь, глас 4:

 

Слава, тропарь всем святым, глас 4

Иже во всем мире мученик Твоих, / яко багряницею и виссом, / кровьми Церковь Твоя украсившися, / теми вопиет Ти, Христе Боже: / людем Твоим щедроты Твоя низпосли, / мир жительству Твоему даруй, / и душам нашим велию милость.

 

Кровью пострадавших во всём мире мучеников Твоих / как порфирою и виссоном облеченная, / их устами Церковь Твоя к Тебе взывает, Христе Боже: / "Милости Твои людям Твоим ниспошли, / мир народу Твоему даруй / и душам нашим великую милость!"

И ныне, Богородичен: Еже от века утаеное / и Ангелом несведомое таинство, / Тобою, Богородице, сущим на земли явися Бог, / в неслитном соединении воплощаемь, / и Крест волею нас ради восприим, / имже воскресив первозданнаго, / спасе от смерти души наша.

 

И ныне, Богородичен: От века сокровенное / и Ангелам неведомое таинство, / через Тебя, Богородица, явлено живущим на земле, / – Бог, воплощающийся в неслитном единении двух естеств, / и ради нас добровольно принявший Крест, – / им Он воскресил Адама первозданного / и спас от смерти души наши.

И отпуст. На Полунощнице канон Троичный от Октоиха, гласа.

 

 

 



(c) Переводы Св. Писания и Богослужебных текстов: о. Амвросий (Тимрот).
При любом использовании материалов сайта, ссылка на автора обязательна.

 

 
Рейтинг@Mail.ru Система Orphus