ID=7770
date=05-17
Канон апостола, глас 8
Песнь 1
Ирмос: Пои́м Го́сподеви,/ прове́дшему лю́ди Своя́ сквозе́ Чермно́е мо́ре,/ я́ко еди́н сла́вно просла́вися.
Хвалу́ Бо́гу прино́сит в пресвяте́й, блаже́нне, па́мяти твое́й честна́я Це́рковь,/ по́двиги твоя́ ве́рою сла́вящи.
Напра́вил еси́ ума́ твоего́ вся движе́ния, свяще́нне,/ к Бо́жиих хоте́ний исполне́нию,/ ра́дуяся, Андрони́че.
Неду́ги очища́ти, ду́хи отгоня́ти лука́выя/ от Бо́га Боже́ственную благода́ть прия́л еси́,/ Богому́дре Андрони́че.
Богородичен: Одожди́ ми, Де́во, всех согреше́ний избавле́ние и исправле́ние жития́/ Твои́м хода́тайством и благода́тию.
Песнь 3
Ирмос: Несть свят, я́ко Госпо́дь,/ и несть пра́веден, я́ко Бог наш,/ Его́же пое́т вся тварь:/ несть пра́веден, па́че Тебе́, Го́споди.
Умертви́в у́ды твоя́ по́двиги,/ жизнь сподо́бился еси́ живу́щих зре́ти/ на земли́ плоть нося́ща Христа́ Бо́га на́шего, Андрони́че апо́столе.
Огнедохнове́нен был еси́,/ Боже́ственнаго Ду́ха чи́стою мы́слию твое́ю теплоту́, апо́столе, обнося́/ и попаля́я пре́лести те́рние, Андрони́че всехва́льне.
Глаго́л твои́х веща́ние и си́ла чуде́с/ обтече́ ми́ра концы́, учениче́ Госпо́день,/ Боже́ственныя Ду́ха благода́ти ве́рныя науча́ющи.
Богородичен: Несть пречи́сты, па́че Тебе́, Влады́чице,/ и несть непоро́чны, ра́зве Тебе́, Всенепоро́чная,/ Бо́га бо всех вмести́лище простра́нное еди́на была́ еси́.
Песнь 4
Ирмос: Из горы́ приосене́нныя, Сло́ве, проро́к,/ еди́ныя Богоро́дицы,/ хотя́ща воплоти́тися богови́дно усмотри́/ и со стра́хом славосло́вяше си́лу Твою́.
Тя, я́ко сро́дника, целу́ет Па́вел, пред ве́рными/ Боже́ственныя твоя́ похвалы́ пропове́дая, Андрони́че Богоглаго́ливе,/ световоди́телю восхваля́ющим тя.
Дом быв Трои́цы Пресвяты́я, хра́мы и тре́бища разори́л еси́ бла́зненныя/ и созда́л еси́, прехва́льне, це́ркви во спасе́ние душ на́ших.
Возмо́гл еси́, Бо́жиею мо́щию укрепи́вся,/ си́льнаго восхи́тити сосу́ды, блаже́нне,/ и соверши́ти Ду́ха Свята́го жили́ще, Андрони́че.
Богородичен: Тя всегда́, Де́во Богоро́дице, вси ве́рнии, согла́сно воспева́ем,/ я́ко тве́рдое и побо́рное предста́тельство и спасе́ние душ на́ших.
Песнь 5
Ирмос: От но́щи неве́дения,/ Богове́дением просвети́вый концы́,/ просвети́ мя у́тром человеколю́бия Твоего́, Го́споди.
Я́ко сро́дника тя Па́влу и пре́жде его́ ученика́ бы́вша,/ с ни́мже тя почита́ем, ве́рою соше́дшеся, Андрони́че.
Светоза́рныя зве́зды, свяще́нныя апо́столы почти́м,/ Иуни́ю Боже́ственную и Богоно́снаго Андрони́ка.
Я́ко наро́читы су́ще во апо́столех,/ вас блаже́нный Па́вел пропове́дает в Це́ркви, блаже́ннии.
Богородичен: Тя, Пресвята́я Отрокови́це, проро́ческий лик проначерта́ свяще́нными о́бразы/ бы́ти Госпо́дню Роди́тельницу.
Песнь 6
Ирмос: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу,/ одея́йся све́том, я́ко ри́зою,/ Многоми́лостиве Христе́ Бо́же наш.
Дом твой исцеле́ний исто́чники любо́вию притека́ющим источа́ет, апо́столе,/ омыва́я душе́вныя не́мощи.
Истле́вшее безбо́жием мно́жество язы́к обнови́л еси́ но́выми твои́ми уче́нии,/ нетле́ннаго Иису́са дру́же и́скренний.
Я́ко со́лнце, обте́кл еси́ зе́млю, Андрони́че прему́дре,/ трисо́лнечный и несозда́нный возвеща́я ве́рным свет Божества́.
Богородичен: Боже́ственная ше́ствия на Тебе́ Влады́ки позна́шася,/ пло́тию обнища́вшаго и обогати́вша ве́рныя, Неискусобра́чная.
Песнь 7
Ирмос: В нача́ле зе́млю основа́вый/ и небеса́ сло́вом утверди́вый/ благослове́н еси́ во ве́ки,/ Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших.
Неду́ги лю́тыя и вся́ку боле́знь от душ вку́пе же и теле́с отго́ниши/ притека́ющих в дом твой, му́дре учениче́ Христо́в.
Де́монская наи́тия отгоня́еши и стра́сти лю́тыя очища́еши челове́ком,/ спострада́льчеством Христо́в самови́дче,/ сего́ ра́ди тя ве́рно ублажа́ем.
Ри́торское, му́дре, глумле́ние низложи́в простото́ю уче́ний,/ Бо́га пропове́дуеши в виде́нии пло́тсте пожи́вша со земны́ми бла́гости ра́ди.
Богородичен: Во утро́бу Де́вы всели́выйся и в ней Ада́ма назда́вый,/ благослове́н еси́, Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших.
Песнь 8
Ирмос: На горе́ святе́й просла́вльшася/ и в купине́ огне́м Присноде́вы/ Моисе́ови та́йну я́вльшаго,/ Го́спода по́йте и превозноси́те во вся ве́ки.
Объюроде́вшая злым гно́ем челове́ческая, Андрони́че, сердца́/ со́лию Боже́ственною стягну́в, уче́нии твои́ми,/ излия́вшемуся Сло́ву спаса́емы предста́вил еси́, треблаже́нне.
Свяще́нник же, и жрец, и же́ртва поже́ршемуся за милосе́рдие позна́лся еси́/ и к Нему́ восте́кл еси́, Андрони́че,/ вене́ц нетле́ния и пра́вды от Него́ прие́м.
Пропове́дник Боже́ственный и апо́стол Богови́дец,/ разори́тель истука́нных ги́бельных и богати́тель ни́щих яви́лся еси́, сла́вне,/ и Сио́на вы́шняго вели́кий жи́тель, Андрони́че Богому́дре.
Богородичен: Я́ко клеща́ми, рука́ми угль но́сиши,/ ро́су Боже́ственную источа́ющаго, Де́во, пла́менем ле́сти бе́дствующим,/ попаля́юща же стра́сти песносло́вящих Того́ ца́рствие.
Песнь 9
Ирмос: Проявле́нное на горе́ законополо́жнику во огни́ и купине́/ рождество́ Присноде́вы/ в на́ше ве́рных спасе́ние/ пе́сньми немо́лчными велича́ем.
Да о́ныя жи́зни яви́шися насле́дник,/ умерщвле́нныя пре́жде де́монскими прило́ги оживи́л еси́/ живоно́сным твои́м сло́вом, достоблаже́нне Андрони́че.
Я́ко и́стиннаго быв виногра́да, преблаже́нне, лоза́ благора́сленна,/ вино́ безсме́ртия иска́пал еси́ и челове́ков сердца́ возвесели́л еси́,/ прехва́льне Андрони́че.
Ты, я́ко мо́лния, попали́в вещь многобо́жия,/ я́ве показа́л еси́ свет Богоразу́мия су́щим во тьме жития́,/ тем тя прославля́ем вси, Андрони́че.
Свяще́нная твоя́ па́мять, простира́ема в концы́,/ днесь просвеща́ет сердца́ в ней тя свяще́нно восхваля́ющих,/ достоблаже́нне Андрони́че.
Богородичен: Просвеще́ние нам испроси́, Я́же Свет ро́ждшая,/ и согреше́ний оставле́ние и душа́м спасе́ние, ве́дущим Тя, и́стинную Богоро́дицу,/ Чи́стая Де́во Всенепоро́чная.