Предпра́зднство Введе́ния (Вхо́да) во храм Пресвяты́я Богоро́дицы
Краткое наименование:11-20-п Предпра́зднство Введе́ния (Вхо́да) во храм Пресвяты́я Богоро́дицы
Минея. Дата 2024-12-03 (20-п ноября по ст. стилю)
Знак типикона: ВседневныйПраздник: святого
Чтения
На Утрени:
Апостол:
Евангелие:
Прокимен
Прокимен, глас :
Стих:
Аллилуарий
Аллилуарий, глас :
Стих:
Причастен
Тропари
Глас 4:Ра́дость предобруча́ет всем А́нна ны́не,/ печа́ли сопроти́вный плод прозя́бши, еди́ну Присноде́ву,/ Ю́же и приво́дит, моли́твы исполня́ющи,/ днесь веселя́щися, в храм Госпо́день,/ я́ко су́щий храм Бо́га Сло́ва и Ма́терь чи́стую.
Кондаки
Глас 4:Весе́лия днесь вселе́нная испо́лнися вся/ в благознамени́том пра́зднице Богоро́дицы,/ зову́щи:/ Та есть сень Небе́сная.
Икос: И́же всех Творе́ц, Созда́тель и Влады́ка,/ неизрече́нным благоутро́бием приклони́выйся, еди́нем человеколю́бием Свои́м,/ его́же Свои́ма устро́и рука́ма, ви́дев па́дша, уще́дри/ и возста́вити сего́ благоволи́, зда́ние Боже́ственнейшее,/ и истоще́нием Свои́м, я́ко благ естество́м и ми́лостив./ Тем Мари́ю Хода́таицу прие́млет и я́ко Де́ву и чи́стую та́инства,/ из Нея́ на́ше естество́ носи́ти восхоте́:/ Та есть сень Небе́сная.
Глас :Икос: В прама́тери на́шей о́браз прообразова́шеся,/ егда́ вообрази́ся есте́ственный зра́к от Де́вы све́тло,/ я́коже бо о́на от ре́бр без се́мене произы́де пра́отца,/ та́ко и Сия́ без се́мене Го́спода роди́/ па́че сло́ва и помышле́ния челове́ческа и ра́зума все́х Безпло́тных,/ те́мже тя́ та́йно А́нна науча́я, пропове́да я́вственно я́же от Де́вы,/ да с ра́достию приведе́ши Ю Го́сподеви,/ Та есть сень Небе́сная.
Стихиры на "Господи, возвах"
Глас 1:Свещено́сицы де́вы,/ Присноде́ву све́тло провожда́юще,/ проро́чествуют и́стинно Ду́хом бу́дущее:/ храм бо Бо́жий Богоро́дица су́щи,/ в храм со сла́вою де́вственною,/ младе́нствующи, вво́дится.
Обеща́ния свята́го и плод благосла́вный,/ Богоро́дица вои́стинну яви́ся ми́ру,/ я́ко всех превы́шшая,/ я́же благоче́стно приводи́ма в храм Бо́жий,/ моли́тву ро́ждших исполня́ет,/ соблюда́ема Боже́ственным Ду́хом.
Небе́сным воспи́тана, Де́во, хле́бом/ ве́рно в хра́ме Госпо́дни,/ родила́ еси́ ми́ру жи́зни Хлеб, Сло́во./ Ему́же, я́ко храм избра́нный и всенепоро́чный,/ предобручи́лася еси́ Ду́хом та́инственно,/ обруче́на Бо́гу и Отцу́.
Днесь Боговмести́мый храм, Богоро́дица,/ в храм Госпо́день приво́дится,/ и Заха́рия Сию́ прие́млет,/ днесь святы́х свята́я ра́дуются,/ и лик А́нгельский та́инственно торжеству́ет,/ с ни́миже и мы, пра́зднующе днесь, с Гаврии́лом возопии́м:/ ра́дуйся, Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю,/ име́яй ве́лию ми́лость.
Стихиры на стиховне
Глас 4:Прииди́те, вси ве́рнии,/ еди́ну Непоро́чную восхва́лим,/ от проро́к пропове́данную и в храм приведе́нную,/ пре́жде век пронарече́нную Ма́терь/ и в после́дняя ле́та я́вльшуюся Богоро́дицу./ Го́споди, моли́твами Ея́/ мир Твой пода́ждь нам и ве́лию ми́лость.
Стихиры на хвалитех
Седальны
Глас 4:Пре́жде зача́тия, Чи́стая, освяти́лася еси́ Бо́гу/ и, ро́ждшися на земли́, дар принесла́ся еси́ ны́не Ему́,/ исполня́ющи оте́ческое обеща́ние,/ в Боже́ственнем же хра́ме, я́ко су́що Боже́ственный храм,/ от младе́нства чи́сте, со свеща́ми све́тлыми отдана́ бы́вши,/ яви́лася еси́ прия́телище непристу́пнаго и Боже́ственнаго Све́та,/ вели́ко вои́стинну предше́ствие Твое́, еди́на Богоневе́сто и Присноде́во.
Глас 4:Храм Бо́жий, многоче́стный черто́г,/ в храм Бо́жий со свеща́ми све́тлыми, с весе́лием всели́тися происхо́дит;/ и ра́дуется о Ней Заха́рия, зря явле́ние я́сно, свяще́нных проро́ков исполня́емо,/ и весели́тся, и предпра́зднственный пое́т глас:/ ра́дость провозвеща́ет происхожде́ние Твое́, Отрокови́це Девома́ти.
Глас 1:Восхвали́те, де́вы, ма́тери, предпра́зднуйте,/ лю́дие, славосло́вите, свяще́нницы, благослови́те Пречи́стую Ма́терь Бо́жию:/ пло́тию бо младе́нствующи пре́жде,/ во храм принесе́ся, я́ко храм Бо́жий святе́йший./ Те́мже пра́здник соверша́юще духо́вный, воспое́м Ю,/ я́ко Предста́тельницу ро́да челове́ческаго.
Светильны
День предпра́зднственный/ храм приво́дит ны́не пречи́стым введе́нием Богоро́дицы Мари́и,/ Ю́же пою́т А́нгели, и челове́цы ублажа́ют,/ де́вы же провожда́ют, свещи́ нося́ще и игра́юще, в храм Госпо́день.
Каноны
Кано́н предпра́зднства, глас 4 (основной)