Глава 5. О святем поемом на 6. Аще будет в неделю, не имеяй полиелеа
В субботу вечера, на велицей вечерни, по кафисме: На Господи воззвах, стихиры воскресны, 3: и анатолиевы, 3: и святаго, 4.
Слава, святаго:
И ныне, Богородичен первый гласа.
Вход. Прокимен дне, и ектениа, Рцем вси: На литии стихира храма: Слава, святаго, аще имать.
Аще же ни, Слава, и ныне, Богородичен. [Аще же имать святый славословие, поем стиховну его в литию.]
И обычныя молитвы литии.
На стиховне стихиры воскресны.
Слава, святаго:
И ныне, Богородичен воскресн, по гласу святаго.
И прочее бдения по обычаю.
На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресн, дважды.
Слава, святаго:
И ныне, Богородичен первый, по гласу тропаря святаго, и прочее и до канона воскресно.
Канон воскресн со ирмосом на 4: и крестовоскресн на два: и Богородицы на два: и святаго на 6.
Катавасиа по уставу.
По 3-й песни кондак и икос, и седален святаго, дважды, и Богородичен его. И чтение святаго.
По 6-й песни кондак воскресн, и икос: и чтем пролог.
На 9-й песни поем: Честнейшую: Светилен воскресн:
Слава, святаго:
И ныне, Богородичен воскресн гласа.
На хвалитех стихиры воскресны 4, и святаго со Славным, 4.
Аще ли не имать святый на хвалитех стихир, поем стихиры воскресны по обычаю.
Слава, стихира евангельская:
И ныне, Преблагословенна еси Богородице Дево:
Славословие великое, тропарь воскресн точию. Ектении обе, и отпуст, и оглашение: и час 1-й в притворе.
На 1-м часе тропарь воскресн:
Слава, святаго:
И ныне, Богородичен часов.
По Трисвятом кондак воскресн, и прочее. [Аще имать святый славословие, по Трисвятом кондак святаго: На прочих же часех, кондак воскресн и святаго пременяюще глаголем,] и отпуст.
На Литургии, блаженна гласа, на 6: и святаго песнь 3-я, на 4.
По входе тропарь воскресн, и храма Богородицы, идеже храм ея: таже храма святаго: посем рядоваго святаго.
Аще ли есть другий святый, и тропарь ему прилучится, глаголем тропарь и другаго святаго.
Таже кондак воскресн и храма:
Слава, кондак дневнаго святаго,
И ныне, Богородицы храма.
Аще ли храма Богородицы несть:
Слава, кондак рядоваго святаго:
И ныне, Предстательство христиан:
Прокимен, апостол, аллилуиа, Евангелие, и причастен, прежде воскресн, и потом святаго.
[Смотри] Подобает ведати: яко стихологиа, сиречь кафисма, в неделю вечера никогдаже бывает. Такожде и на Господския праздники, и великих святых, или в храме святаго, или святыя: яве яко в нихже бывают бдения. егда же прилучится бдение, кроме субботы вечера, стихологисуем: блажен муж 1-й антифон. В субботу же вечера стихологисуем всю кафисму: блажен муж.