Источник

Глава 33. Моли́тва, е́же благослови́ти но́вую лжи́цу к Боже́ственным та́йнам

Диа́кон: Го́споду помо́лимся.

Ли́к: Го́споди поми́луй.

Иере́й же чте́т моли́тву сию́:

Го́споди Бо́же Вседержи́телю, у́глем от серафи́ма клеща́ми взя́тым, и прикоснове́нием усты́ проро́ка очища́ющим, прообрази́вый иногда́ си́лу Боже́ственных та́ин те́ла и кро́ве Христа́ Твоего́, лжи́цею ны́не ве́рным твои́м лю́дем во очище́ние грехо́вных скве́рн подава́емых: при́зри ны́не ми́лостивно на моли́тву на́шу: и низпосли́ небе́сное твое́ благослове́ние на лжи́цу сию́, и благослови́ и освяти́ ю́, во е́же бы́ти е́й досто́йный сосу́д к прия́тию и подая́нию Пречи́стаго те́ла, и честны́я кро́ве Христа́ Твоего́, во оставле́ние грехо́в все́х люде́й твои́х. Ты́ бо еси́ исто́чник освяще́ния, и пода́тель вся́ческих бла́г, и тебе́ сла́ву и благодаре́ние, и поклоне́ние возсыла́ем, со Единоро́дным Твои́м Сы́ном, и с Пресвяты́м и Благи́м, и Животворя́щим Твои́м Ду́хом, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.

Ли́к: Ами́нь.

Иере́й же сотвори́в моли́тву главоприклоне́ния [Го́споди Бо́же на́ш, при́зри ны́не:], а́бие кропи́т лжи́цу свяще́нною водо́ю, глаго́ля та́яжде, я́же и над звездо́ю, си́есть:

Освяща́ется лжи́ца сия́ благода́тию Пресвята́го Ду́ха, окропле́нием воды́ сея́ свяще́нныя, во и́мя Отца́ и Сы́на, и Свята́го Ду́ха, ами́нь. Три́жды.

И та́ко сочетава́ет ю́ к ины́м свяще́нным сосу́дом.

Ве́стно же бу́ди, я́ко а́ще и ели́жды сосу́ды сия́ служе́бныя обновлены́, или́ изчи́щены бу́дут руко́ю не свяще́нною, толи́жды сицевы́м преднапи́санным благослове́нием благослови́ти, и святи́ти я́ подоба́ет: и́бо ина́ко творя́, о иере́е, сме́ртно согреши́ши, я́ко уничижи́тель Христо́вых та́ин.


Источник: Тексты приводятся по изданию: Тре́бник. В дву́х частя́х. — Москва́. Синода́льная типогра́фия. 1906.

Комментарии для сайта Cackle