Мл҃тва на бл҃гослове́нїе артоса во ст҃ꙋ́ю недѣ́лю па́схи

Принесе́н быва́ет а́ртос, си́есть хлеб на сие́ приугото́вленный, и на нем Крест, напи́санный обы́чно, к иере́ю в олтарь. По соверше́нии Боже́ственныя литурге́и и по заамво́нной моли́тне, ре́кшу протодиа́кону: Го́споду помо́лимся, и кли́ру: Го́споди, поми́луй, чте́т над ним архиере́й моли́тву сию:

Бж҃е всеси́льный и҆ гдⷵи вседержи́телю, иже рабо́мъ твои́мъ мѡѷсе́омъ во и҆схо́дѣ і҆и҃левѣ ѿ є҆гѵ́пта и҆ во ѡ҆свобожде́нїи люде́й твои́хъ ѿ го́рькїѧ рабо́ты фараѡ́новы агнца закла́ти повелѣ́лъ є҆сѝ, проѡбразꙋ́ѧ на крⷵтѣ̀ закла́ннаго во́лею на́съ дѣ́лѧ агнца, взе́млющаго всегѡ̀ мі́ра грѣхѝ, возлю́бленнаго сн҃а твоего̀, гдⷵа на́шего і҆и҃са хрⷵта̀! Ты и҆ ны́нѣ, смире́ннѡ мо́лимъ тѧ̀, при́зри на хлѣ́бъ се́й, и҆ бл҃гослови и҆ ѡ҆ст҃ѝ є҆го̀: ибо и҆ мы̀ рабѝ твоѝ въ че́сть и҆ сла́вꙋ и҆ въ воспомина́нїе сла́внагѡ воскрⷵнїѧ тогѡ́жде сн҃а твоегѡ̀ гдⷵа на́шегѡ і҆и҃са хрⷵта̀, имже ѿ вѣ́чныѧ рабо́ты вражїѧ и҆ ѿ адовыхъ нерѣши́мыхъ ѹзъ разрѣше́нїе, свобо́дꙋ и҆ преведе́нїе полꙋчи́хомъ, пред̾ твои́мъ вели́чествомъ ны́нѣ во всесвѣ́тлый се́й, пресла́вный и҆ сп҃си́тельный де́нь па́схи се́й прино́симъ: на́съ же, сего̀ приносѧ́щихъ, и҆ того̀ лобза́ющихъ, и҆ ѿ негѡ̀ вкꙋша́ющихъ, твоемꙋ̀ нбⷵномꙋ бл҃гослове́нїю прича́стники бы́ти сотворѝ и҆ всѧ́кꙋю болѣ́знь и҆ недꙋ́гъ ѿ на́съ твое́ю си́лою ѿженѝ, здра́вїе всѣ̑мъ подава́ѧ. Ты́ бо є҆сѝ и҆сто́чникъ бл҃гослове́нїѧ и҆ цѣльба́мъ пода́тель, и҆ тебѣ̀ сла́вꙋ возсыла́емъ, безнача́льномꙋ ѻ҆ц҃ꙋ̀, со є҆диноро́днымъ твои́мъ сн҃омъ, и҆ прест҃ы́мъ и҆ бл҃ги́мъ и҆ животворѧ́щимъ твои́мъ дх҃омъ, ны́нѣ и҆ при́снѡ и҆ во вѣ́ки вѣкѡ́въ.

Лик: Ами́нь.

Абие же кропит артос священною водою, глаголя:

Бл҃гословлѧ́етсѧ и҆ ѡ҆сщ҃а́етсѧ артосъ се́й, ѡ҆кропле́нїемъ воды̀ сеѧ̀ сщ҃е́нныѧ, во имѧ ѻ҆ц҃а̀ и҆ сн҃а и҆ ст҃а́гѡ дх҃а. А҆ми́нь. Трижды.

И посем исходит, и полагает его на анало́гии, лю́дие же, приемлюще антидор, лобзают артос.


Комментарии для сайта Cackle