Среда

Во вторник вечера

обы́чное стихосло́вие. На Го́споди воззва́х, поста́вим стихо́в 6: и пое́м стихи́ры подо́бны господи́на Ио́сифа. Гла́с 2.

Подо́бен: Егда́ от Дре́ва:

Все́ми прило́ги лука́ваго, многостра́стное мое́ се́рдце изнемо́гшее, гро́бу сно́сится уны́ния лю́те, и я́ко ка́менем покрыва́ется нечу́вствием, Спа́се: Дре́вом Живоно́снаго Твоего́ Креста́, вся́ су́щыя во а́де оживи́вый, возста́ви мя́, оживи́, я́ко да стра́хом Твое́ сла́влю Божество́.

Бога́тство сласте́й тлетво́рных, лука́ваго де́йством всегда́ возлюби́х, су́етно веселя́ся несмы́сленный: ума́ же презре́х, я́ко Ла́заря ина́го, стеня́ща, а́лчуща Боже́ственных бра́шен Сло́ве, пла́мене бу́дущаго изба́ви мя́ Твои́м благоутро́бием, я́ко да сла́влю Тя́ Человеколю́бца.

И́на господи́на Фео́дора, гла́с 3.

Подо́бен: Поста́виша:

Дне́сь и́здше Ла́зарь, и рыда́ет сего́ Вифа́ниа, его́же Спа́се На́ш воздвиза́еши от ме́ртвых и предуверя́еши друго́м Твои́м, Воскресе́ния Твоего́ стра́шное, а́дово умерщвле́ние, и Ада́мово оживле́ние: сего́ ра́ди пое́м Тя́.

И мине́и 3. Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен.

Проки́мен, псало́м 110, гла́с 4: Нача́ло прему́дрости стра́х Госпо́день.

Сти́х: Испове́мся тебе́ Го́споди все́м се́рдцем мои́м.

Бытия́ чте́ние. [Быт.31:3–16.]

Рече́ Госпо́дь ко Иа́кову: возврати́ся в зе́млю отца́ твоего́, и в ро́д тво́й, и бу́ду с тобо́ю. Посла́в же Иа́ков, призва́ Ли́ю и Рахи́ль на по́ле, иде́же бя́ху стада́. И рече́ и́м: ви́жду а́з лице́ отца́ ва́шего, я́ко не́сть ко мне́, я́коже вчера́ и тре́тияго дне́: Бо́г же отца́ моего́ бе́ со мно́ю. И вы́ са́ми ве́сте, я́ко все́ю си́лою мое́ю рабо́тах отцу́ ва́шему. Оте́ц же ва́ш оби́де мя́, и измени́ мзду́ мою́ десяти́ а́гнцев: но не даде́ ему́ Бо́г зла́ сотвори́ти мне́. А́ще си́це рече́т: пе́стрыя бу́дет твоя́ мзда́: и родя́тся вся́ о́вцы пе́стрыя. а́ще же рече́т: бе́лыя бу́дет твоя́ мзда́: и родя́тся вся́ о́вцы бе́лыя. И отя́ Бо́г вся́ скоты́ отца́ ва́шего, и даде́ я́ мне́. И бы́сть егда́ зачина́ху о́вцы во чре́ве прие́млюще: и ви́дех очи́ма мои́ма во сне́: и се́ козлы́ и овны́ восходя́ще бя́ху на о́вцы и ко́зы, белова́тыя и пе́стрыя, и пепелови́дныя пе́стрыя. И рече́ ми А́нгел Бо́жий во сне́: Иа́кове. а́з же ре́х, что́ есть, И рече́: воззри́ очи́ма твои́ма, и ви́ждь козлы́ и овны́ восходя́щыя на о́вцы и ко́зы бе́лыя, и пе́стрыя, и пепелови́дныя пе́стрыя: ви́дех бо, ели́ка тебе́ Лава́н твори́т. А́з е́смь Бо́г яви́выйся тебе́ на ме́сте Бо́жии, иде́же пома́зал ми́ еси́ та́мо сто́лп, и обетова́л ми́ еси́ та́мо обе́т: ны́не у́бо воста́ни и изы́ди от земли́ сея́, и иди́ в зе́млю рожде́ния твоего́, и бу́ду с тобо́ю. И отвеща́вше Рахи́ль и Ли́а, реко́сте ему́: еда́ е́сть на́м еще́ ча́сть или́ насле́дие в дому́ отца́ на́шего? Не я́ко ли чужды́я вмени́хомся ему́? продаде́ бо на́с, и снеде́ сне́дию сребро́ на́ше. Все́ бога́тство и сла́ва, ю́же отя́ Бо́г от отца́ на́шего, на́м бу́дет и ча́дом на́шым: ны́не у́бо ели́ка тебе́ рече́ Бо́г, твори́.

Проки́мен, псало́м 111 гла́с 4: Ми́лостив, и ще́др, и пра́ведн:

Сти́х: Блаже́н му́ж боя́йся Го́спода.

При́тчей чте́ние. [Притч.21:3–21.]

Сы́не, твори́ти пра́ведная, и и́стинствовати, уго́дна Бо́гу па́че не́жели же́ртв кро́вь. Велему́дрый во укори́зне дерзосе́рд: свети́ло же нечести́вых греси́. Помышле́ния тщали́ваго во изоби́лии: и вся́к неради́вый в лише́нии. Де́лаяй сокро́вища язы́ком лжи́вым, су́етная го́нит в се́ти сме́ртныя. Всегуби́тельство на нечести́выя устремля́ется: не хотя́т бо твори́ти пра́ведная. К стро́потным стро́потныя пути́ посыла́ет Бо́г: чи́ста бо и пра́ва дела́ его́. Лу́чше жи́ти во у́гле непокрове́нном, не́жели в пова́пленных с непра́вдою, и в хра́мине о́бщей. Душа́ нечести́ваго не поми́луется ни от еди́наго от челове́ков. Тщету́ прие́млющу невозде́ржному, кова́рнейший бу́дет незло́бивый: разумева́яй же му́дрый прии́мет ра́зум. Разумева́ет пра́ведный сердца́ нечести́вых, и уничтожа́ет нечести́выя в злы́х. И́же затыка́ет ушеса́ своя́, е́же не послу́шати немощна́го, и то́й призове́т, и не бу́дет послу́шаяй его́. Дая́ние та́йно отвраща́ет гне́вы, щадя́й же даро́в воздвиза́ет я́рость кре́пкую. Весе́лие пра́ведных твори́ти су́д: преподо́бный же нечи́ст у злоде́ев. Му́ж заблужда́яй от пути́ пра́вды, в со́нмищи исполи́нов почи́ет. Му́ж ску́ден лю́бит весе́лие, любя́й же вино́ и еле́й не обогати́тся. Отре́бие же пра́веднику беззако́нник. Лу́чше жи́ти в земли́ пу́сте, не́же жи́ти с жено́ю сварли́вою, и язы́чною и гневли́вою. Сокро́вище вожделе́нно почи́ет во усте́х му́драго: безу́мнии же му́жи пожира́ют е́. Пу́ть пра́вды и ми́лостыни обря́щет живо́т и сла́ву.

На стихо́вне самогла́сен дне́, два́жды. Гла́с 1:

В багряни́цу самоде́ржства боготка́нную, и в червлени́цу нетле́ния оде́явшися, о душе́ моя́, свое́ досто́инство поруга́ла еси́, бога́тство и наслажде́ние, гре́х сотвори́вши, и презира́ющи своего́ соплеме́нника, я́коже презре́ ни́щаго Ла́заря бога́тый. но да не со о́нем му́чена бу́деши, обнища́й ду́хом, и обнища́вшему тебе́ ра́ди Го́сподеви возопи́й: багряни́цею поруга́ния пре́жде распя́тия оболки́йся, и на́г на Кресте́ распны́йся мене́ ра́ди, Твоего́ Ца́рствия одея́нием, от студа́ ве́чнаго Христе́ изба́ви мя́.

Му́ченичен: О до́брыя ку́пли ва́шея Святи́и! я́ко кро́ви да́сте, и небеса́ насле́довасте: и вре́менно искуси́вшеся, ве́чно ра́дуетеся. вои́стинну до́брая ва́ша ку́пля: тле́нная бо оста́вльше, нетле́нная восприя́сте, и со А́нгелы лику́юще, пое́те непреста́нно Тро́ицу Единосу́щную.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен:

Подо́бен: Прехва́льнии му́ченицы:

Ме́чь про́йде, о Сы́не, Де́ва глаго́лаше, на Дре́ве я́ко узре́ Христа́ ви́сяща, Мое́ се́рдце, и терза́ет Влады́ко, я́коже дре́вле Симео́н Мне́ предрече́: но воста́ни, и спросла́ви безсме́ртне, Ма́терь и рабу́ Твою́, молю́ся.

Последование утрени

Тро́ичны гла́са. По 1-м стихосло́вии седа́льны Кре́стны Осмогла́сника два́, с Крестобогоро́дичным. По 2-м же стихосло́вии седа́лен господи́на Ио́сифа. Гла́с 2.

Подо́бен: Ка́мень гро́бный:

Я́ко ка́менем отягче́н мно́гими греха́ми, во гро́бе лежу́ небреже́ния, Ще́дре: от него́же мя́ возведи́, Благоутро́бне Го́споди. [Два́жды.]

Крестобогоро́дичен.

Подо́бен: Милосе́рдия:

Честны́м Кресто́м Сына Твоего́ соблюда́еми Влады́чице Чи́стая Богоро́дице, вся́кий прило́г бори́теля вси́ удо́бь отража́ем. Те́мже Тя́ по до́лгу прославля́ем я́ко Ма́терь Све́та, и Еди́ну Наде́жду ду́ш на́ших.

По 3-м стихосло́вии седа́лен, господи́на Фео́дора. Гла́с 3.

Подо́бен: Красоте́ де́вства:

Дне́сь Ла́зарь уме́рый погреба́ется, и рыда́ние пою́т сего́ сро́дницы, я́коже Прови́дец и Бо́г, стра́сть предре́кл еси́: Ла́зарь у́спе, ученико́м провеща́я, но ны́не иду́ воскреси́ти его́же созда́х. Сего́ ра́ди Тебе́ вси́ вопие́м: сла́ва держа́ве кре́пости Твоея́. [Два́жды.]

Крестобогоро́дичен: Неискусобра́чная чи́стая, и Ма́ти Твоя́ Христе́, зря́щи тя́ ме́ртва ви́сяща на Дре́ве, ма́терски рыда́ющи глаго́лаше: что́ Ти воздаде́ евре́йский беззако́нный собо́р безблагода́тный, мно́гих и вели́ких Твои́х даро́в, Сы́не Мо́й, наслажде́йся? пою́ Твое́ Боже́ственное снизхожде́ние.

Кано́н в мине́и: и трипе́снец, господи́на Ио́сифа, гла́с 2.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Непло́дствовавший мо́й у́м, плодоно́сен Бо́же покажи́ ми, де́лателю до́брых, насади́телю благи́х, благоутро́бием Твои́м.

Си́лою Креста́ Твоего́ укрепи́в у́м мо́й, изнемо́гший прило́гми лука́выми, к хоте́нию твоему́ напра́ви Го́споди.

Уны́ния дрема́нием, на одре́ спя́ща мя́ сласте́й воздви́гни Го́споди, и Твои́м страсте́м покло́нника покажи́.

Просвети́вшеся душа́ми, посто́м чи́сты усре́сти по́йдем Христа́, ко Иерусали́му гряду́щаго пло́тию.

Богоро́дичен: Неопали́вшаяся огне́м Божества́ Чи́стая, попали́ моя́ ве́щная стремле́ния страсте́й, я́ко да ве́рно Чи́стая сла́влю Тя́.

И́ный. Гла́с 3.

Ирмо́с: Непло́дная душе́ и безча́дная, стяжи́ пло́д благосла́вный, веселя́щися возопи́й: утверди́хся Тобо́ю Бо́же, не́сть свя́т, не́сть пра́веден, па́че тебе́ Го́споди.

Дне́сь Ла́зарь уме́рый, не утаи́ся всеви́дящаго о́ка Иису́сова. Те́мже сказу́ет сие́ ученико́м, вопия́: Ла́зарь дру́г на́ш у́спе, воскреси́ти его́ иду́.

Во Иуде́ю Го́споди па́ки ити́ ре́к, ученики́ устраши́л еси́, но де́рзостно вопия́ше Фома́: живо́т е́сть, и́дем, а́ще у́бо и у́мрем, а́бие оживе́м.

Тро́ичен: Тро́ице Единосу́щная, Вседержи́телю О́тче, Сы́не Собезнача́льный, с Сопресто́льным Боже́ственным Ду́хом, Еди́но Поклоне́ние, Божество́ Несозда́нное, Тебе́ пое́м вси́ челове́цы.

Богоро́дичен: Де́во Ма́ти пречи́стая, ко́реню Иессе́ов, от него́же Христо́с возсия́, Живоно́сный Цве́т земноро́дных, Е́юже изба́вихомся тли́ и сме́рти, Тя́ пое́м вси́ Чи́стая.

Сла́ва Тебе́ Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.

Ра́дуйся Сио́не, ны́не гряде́т Ца́рь тво́й кро́ток, я́коже проро́к возопи́, и но́сит жребя́ Сего́ пло́тски, руко́ю Свое́ю вся́ содержа́щаго: пое́м Держа́ву Его́.

Ирмо́с: Непло́дная душе́ и безча́дная, стяжи́ пло́д благосла́вный, веселя́щися возопи́й: утверди́хся Тобо́ю Бо́же, не́сть свя́т, не́сть пра́веден, па́че тебе́ Го́споди.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: В купине́ Моисе́ю Девы чу́до, на Сина́йстей горе́, прообрази́вшаго иногда́, по́йте, благослови́те, и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Смире́нныя моея́ души́ тя́жкий ка́мень лю́таго уны́ния отвали́ Христе́, и воздви́гни мя́ от гро́ба нечу́вствия в сла́ву Твою́ Сло́ве.

Сме́рть дру́га Твоего́ предсказа́л еси́ друго́м, за милосе́рдие ми́лости, Прови́дче и Бо́же: его́же име́л еси́ воздви́гнути из гро́ба четверодне́вна, к Твоему́ славосло́вию.

Во Иуде́ю па́ки Христе́ гряде́ши, и́щущую жи́зни Тя́ Дре́во, Дре́вом уби́ти, жела́я обезсме́ртвити умерщвле́нныя Дре́ва сне́дию.

Богоро́дичен: В тебе́ Де́во чи́стая, ви́дена бы́ша вся́ ше́ствия Бо́га, сохра́ншаго Твою́ чистоту́ по рождестве́, запечатле́нну я́ве во вся́ ве́ки.

И́ный.

Ирмо́с: Из Безнача́льнаго Отца́ рожде́ннаго пре́жде ве́к Бо́га, и в после́дняя от Богоро́дицы в пло́ть обле́кшася, я́ко соверше́нна челове́ка, и Бо́га и́стинна, по́йте, благослови́те, и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Ла́зарь дне́сь уме́рый изно́сится, дру́г Христо́в, и рыда́ют су́щии с Мари́ею и Ма́рфою вси́: Христо́с же ра́достию прихо́дит к нему́, показа́ти лю́дем, я́ко То́й е́сть живо́т все́х.

Я́ко из горы́ Елео́нския, от высоты́ ми́лостыней, доброде́телей ве́твие лю́дие секу́ще, прииди́те угото́вим к на́м мы́сленно прише́ствие Христо́во, пою́ще, благословя́ще Его́, и превознося́ще во вся́ ве́ки.

Благослови́м Отца́, и Сына, и Свята́го Ду́ха, Го́спода.

Тро́ичен: Триипоста́сная Еди́нице, О́тче, Сы́не и Ду́ше Живы́й, Еди́но Божество́, Еди́но Ца́рство, Тя́ хва́лят незаходи́маго све́та А́нгельская во́инства, и мы́ земни́и пое́м, благослови́м, и превозно́сим во вся́ ве́ки.

Богоро́дичен: Се́ вси́ ро́дове блажи́м Тя́ Пречи́стая, вели́чия Твоя́ зря́ще: Ты́ бо ражда́еши преесте́ственно все́х Творца́ Бо́га су́ща и челове́ка. Те́мже Тя́ благослови́м, и превозно́сим во ве́ки.

Сла́ва Тебе́ Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.

Со о́троки и мы́ усря́щим Христа́ Бо́га, вме́сто ва́ий принося́ще ми́лостыню, в моли́тве серде́чней, с ве́твьми оса́нна вопию́ще: благослови́те, и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви:

Ирмо́с: Из Безнача́льнаго Отца́ рожде́ннаго пре́жде ве́к Бо́га, и в после́дняя от Богоро́дицы в пло́ть обле́кшася, я́ко соверше́нна челове́ка, и Бо́га и́стинна, по́йте, благослови́те, и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: От земноро́дных кто́ слы́ша таково́е? или кто́ ви́де когда́, я́ко Дева обре́теся во чре́ве иму́щая? и безболе́зненно Младенца поро́ждшая? таково́е Твое́ чу́до и Тя́ Чистая Богородице велича́ем.

Дании́л посто́м огражде́н, загради́ уста́ звере́й: сему́ ревну́ющи душе́ моя́, рыка́ющаго я́коже льва́ зми́я, и и́щущаго бра́шно сотвори́ти вся́кую ду́шу, кре́стною по́мощию отжени́.

Сло́ве Бо́жий, умерщвле́нную греха́ми ду́шу мою́, и затворе́нную во гро́бе преступле́ния, животода́тельным Твои́м сло́вом воскреси́в, принести́ Тебе́ ве́тви доброде́телей, победи́телю сме́рти, сподо́би.

Не́бо я́ко престо́л име́яй, и подно́жие зе́млю: Бо́га Отца́ Сло́во, на жребя́ти носи́мь, во гра́д вхо́дит Святы́й из у́ст младе́нец хвалу́ кра́сную, я́ко Ца́рь все́х соверши́ти.

Богоро́дичен: В жена́х Ты́ еди́на украси́лася еси́, о Пречу́дная Чи́стая! красне́йшее Сло́во роди́вши, па́че все́х челове́к я́вльшагося красне́йша: Того́ у́бо моли́, скве́рну очи́стити, Де́во, се́рдца моего́.

И́ный.

Ирмо́с: На Сина́йстей горе́, ви́де Тя́ в купине́ Моисе́й, неопа́льно о́гнь Божества́ Заче́ншую во чре́ве: Дании́л же Тя́ ви́де го́ру несеко́мую: же́зл прозя́бший, Иса́иа взыва́ше, от ко́рене Дави́дова.

Надгро́бныя сле́зы излива́ют Ла́заревы сестры́, зря́щыя сро́дника дне́сь под ка́менем го́рьким: Христо́с же мо́й издале́ча сие́ сказу́я, глаго́лаше апо́столом Свои́м, ра́дуюся ва́с ра́ди, не бе́х бо пло́тию та́мо.

Па́ки гряде́т к тебе́, уби́йце Иуде́е, Христо́с, спаси́тельную стра́сть жела́я испо́лнити я́ко Бо́г: Его́же иска́ла еси́ ка́мением уби́ти, се́ к Тебе́ самозва́н хотя́ прихо́дит ко уби́йству Твоему́, во е́же спасти́ на́с.

Тро́ичен: Божество́ еди́ница, и Тро́ица е́сть: о пресла́внаго обраще́ния! соединя́емая естество́м, дели́тся Ли́цы, сво́йственно: несеко́ма бо сече́тся, еди́но су́щи трои́тся: сия́ Оте́ц е́сть, Сы́н, и Ду́х Живы́й, соблюда́ющая все́.

Богоро́дичен: Деторо́дную де́ву кто́ слы́ша, и ма́терь без му́жа? Мари́е соверша́еши чу́до: но скажи́ Ми, ка́ко? не испыту́й глубины́ Богорожде́ния Моего́: сие́ всеи́стинное, па́че челове́ча ума́ постиже́ние.

Сла́ва Тебе́ Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.

От фи́ник ва́иа спле́тше мы́сленно, и чу́вственно сре́тение Влады́це сотвори́м, гряду́щему к на́м: и́бо благослове́н Гряды́й во и́мя Го́спода же и Отца́, я́ко Сы́н и́стинный.

Ирмо́с: На Сина́йстей горе́, ви́де Тя́ в купине́ Моисе́й, неопа́льно о́гнь Божества́ Заче́ншую во чре́ве: Дании́л же Тя́ ви́де го́ру несеко́мую: же́зл прозя́бший, Иса́иа взыва́ше, от ко́рене Дави́дова.

Свети́лен гла́са.

На стихо́вне стихи́ра самогла́сна дне́, два́жды. Гла́с 1:

Изра́иль в порфи́ру и червлени́цу облача́шеся, оде́ждами свяще́нными и ца́рскими сия́я: зако́ном же и проро́ки богате́я, зако́нными слу́жбами веселя́шеся: но Тебе́ обнища́вшаго распе́н вне́ вра́т Благоде́телю, и жи́ва по распя́тии отмета́яся, в не́драх Бо́га Отца́ присносу́щнаго, жа́ждет ка́пли благода́ти: я́коже бога́тый неми́лостивый от Ла́заря убо́гаго, и́же в порфи́ре и червлени́це, в негаси́мый о́гнь вше́д: и ви́дя боле́знует, пе́рвее крупи́ц и́стины ску́дныя лю́ди язы́ческия, ны́не в не́дрех ве́ры Авраа́ма гре́ющыяся, Твоея́ кро́ве багряни́цу с червлени́цею креще́ния нося́щыя, и Твои́ми оби́лующыя и наслажда́ющыяся дарова́нии, и глаго́лющыя: Христе́ Бо́же на́ш сла́ва Тебе́.

Му́ченичен: Ва́с прехва́льнии му́ченицы, ни ско́рбь, ни теснота́, ни гла́д, ни гоне́ние ниже́ ра́ны, ни я́рость звере́й, ни ме́чь, ниже́ о́гнь претя́й, разлучи́ти от Бо́га возмого́ша: любо́вию же па́че к Нему́, я́ко в чужди́х подви́гшеся телесе́х естество́ забы́сте, сме́рть презре́вше. Те́мже и по достоя́нию боле́зней ва́ших мзду́ прия́сте, Небе́снаго Ца́рствия насле́дницы бы́сте, моли́теся о душа́х на́ших.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен.

Подо́бен: Всехва́льнии му́ченицы:

Ви́дящи ви́сима Христе́, Чи́сто Ро́ждшая Тя́, пове́сившаго на вода́х зе́млю Человеколю́бче, взыва́ше: увы́ мне́, что́ стра́нное виде́ние, ка́ко за́йде добро́та Твоя́, сладча́йший Сы́не, безме́рная, велича́ю Твою́ ми́лость, я́ко стра́ждеши во́лею за все́х.

На 6-м часе́ тропа́рь проро́чества. Гла́с 5:

Ми́лости Твоя́ Го́споди сотвори́ с на́ми, и не преда́ждь на́с беззако́нием на́шым, Святы́й Влады́ко Вседержи́телю, Тебе́ мо́лимся.

Проки́мен, псало́м 112. Гла́с 4: Хвали́те о́троцы Го́спода, хвали́те и́мя Госпо́дне.

Сти́х: Бу́ди и́мя Госпо́дне благослове́но от ны́не и до ве́ка.

Проро́чества Иса́иина чте́ние. [Ис.58:1–11.]

Та́ко глаго́лет Госпо́дь: возопи́й кре́постию и не пощади́; я́ко трубу́ возвы́си гла́с тво́й и возвести́ лю́дем Мои́м грехи́ и́х и до́му Иа́ковлю беззако́ния и́х. Мене́ де́нь от дне́ и́щут и разуме́ти пути́ Моя́ жела́ют, я́ко лю́дие пра́вду сотвори́вшии и суда́ Бо́га своего́ не оста́вившии: про́сят ны́не у Мене́ суда́ пра́ведна, и прибли́житися ко Го́споду жела́ют, глаго́люще: Что́ я́ко пости́хомся, и не уви́дел еси́? смири́хом ду́шы на́шя, и не уве́дел еси́? во дни́ бо поще́ний ва́ших обрета́ете во́ли ва́шя, и вся́ подру́чныя ва́шя томите́. А́ще в суде́х и сва́рех постите́ся, и бие́те пястьми́ смире́ннаго, вску́ю Мне́ постите́ся я́коже дне́сь, е́же услы́шану бы́ти с во́плем гла́су ва́шему? Не сицева́го поста́ А́з избра́х, и дне́, е́же смири́ти челове́ку ду́шу свою́, ниже́ а́ще сляче́ши я́ко се́рп вы́ю твою́, и вре́тище и пе́пел посте́леши, ниже́ та́ко нарече́те по́ст прия́тен. Не такова́го [бо] поста́ А́з избра́х, глаго́лет Госпо́дь: но разреша́й вся́к соу́з непра́вды, разруша́й обдолже́ния наси́льных писа́ний, отпусти́ сокруше́нныя в свобо́ду, и вся́кое писа́ние непра́ведное раздери́. Раздробля́й а́лчущым хле́б тво́й, и ни́щыя безкро́вныя введи́ в до́м тво́й: а́ще ви́диши на́га, оде́й, и от сво́йственных пле́мене твоего́ не пре́зри. Тогда́ разве́рзется ра́но све́т тво́й, и исцеле́ния твоя́ ско́ро возсия́ют: и преды́дет пред тобо́ю пра́вда твоя́, и сла́ва Бо́жия оби́мет тя́. Тогда́ воззове́ши, и Бо́г услы́шит тя́, и еще́ глаго́лющу ти́, рече́т: се́ приидо́х. а́ще оти́меши от себе́ соу́з, и рукобие́ние, и глаго́л ропта́ния, И да́си а́лчущему хле́б от души́ твоея́, и ду́шу смире́нную насы́тиши: тогда́ возсия́ет во тьме́ све́т тво́й, и тьма́ твоя́ бу́дет я́ко полу́дне. И бу́дет Бо́г тво́й с тобо́ю при́сно.

Проки́мен псало́м 113. Гла́с 6. Благослове́ни вы́ Го́сподеви сотво́ршему не́бо и зе́млю. Сти́х: Не́бо Небесе́ Го́сподеви, зе́млю же даде́ сыново́м челове́ческим.

Комментарии для сайта Cackle