Евангелие от Марка, 9:24

 
  • И глагóлаше и́мъ: ами́нь глагóлю вáмъ, я́ко сýть нѣ́цыи от­ здѣ́ стоя́щихъ, и́же не и́мутъ вкуси́ти смéрти, дóндеже ви́дятъ цáр­ст­вiе Бóжiе при­­шéдшее въ си́лѣ.
  • [Зач. 38.] И по шести́ днéхъ поя́тъ Иисýсъ Петрá и Иáкова и Иоáн­на, и воз­ведé и́хъ на горý высокý осóбь еди́ны: и преобрази́ся предъ ни́ми.
  • И ри́зы егó бы́ша блещáщяся, бѣлы́ зѣлó я́ко снѣ́гъ, яцѣ́хже не мóжетъ бѣли́лникъ убѣли́ти на земли́.
  • И яви́ся и́мъ илiá съ Моисéемъ: и бѣ́ста со Иисýсомъ глагóлюща.
  • И от­вѣщáвъ пéтръ глагóла Иисýсови: равви́, добрó éсть нáмъ здѣ́ бы́ти: и сотвори́мъ крóвы три́, тебѣ́ еди́нъ, и Моисéеви еди́нъ, и илiи́ еди́нъ.
  • Не вѣ́дяше бо, чтó рѣщи́: бя́ху бо при­­стрáшни.
  • И бы́сть о́блакъ осѣня́я и́хъ: и прiи́де глáсъ изъ о́блака, глагóля: сéй éсть Сы́нъ мóй воз­лю́блен­ный, тогó послýшайте.
  • И внезáпу воз­зрѣ́в­ше, ктомý ни когóже ви́дѣша, тóкмо Иисýса еди́наго съ собóю.
  • Сходя́щымъ же и́мъ съ горы́, запрети́ и́мъ, да ни комýже повѣ́дятъ, я́же ви́дѣша, тóкмо егдá Сы́нъ человѣ́ческiй изъ мéртвыхъ воскрéснетъ.
  • [Зач. 39.] И слóво удержáша въ себѣ́, стязáющеся, чтó éсть, éже изъ мéртвыхъ воскрéснути.
  • И вопрошáху егó глагóлюще: кáко глагóлютъ кни́жницы, я́ко илiи́ подобáетъ прiити́ прéжде?
  • О́нъ же от­вѣщáвъ речé и́мъ: илiá ýбо при­­шéдъ прéжде, устрóитъ вся́: и кáко éсть пи́сано о Сы́нѣ человѣ́честѣмъ, да мнóго пострáждетъ и уничижéнъ бýдетъ:
  • но глагóлю вáмъ, я́ко и илiá прiи́де, и сотвори́ша емý, ели́ка хотѣ́ша, я́коже éсть пи́сано о нéмъ.
  • И при­­шéдъ ко ученикóмъ, ви́дѣ нарóдъ мнóгъ о ни́хъ {о́крестъ и́хъ} и кни́жники стязáющяся съ ни́ми.
  • И áбiе вéсь нарóдъ ви́дѣвъ егó ужасéся, и при­­ри́щуще цѣловáху егó.
  • И вопроси́ кни́жники: чтó стязáетеся къ себѣ́ {съ ни́ми}?
  • [Зач. 40.] И от­вѣщáвъ еди́нъ от­ нарóда речé: учи́телю, при­­ведóхъ сы́на мо­егó къ тебѣ́, имýща дýха нѣ́ма:
  • и идѣ́же коли́ждо и́метъ егó, разбивáетъ егó, и пѣ́ны тещи́тъ, и скрежéщетъ зубы́ сво­и́ми, и оцѣпенѣвáетъ: и рѣ́хъ ученикóмъ тво­и́мъ, да изженýтъ егó, и не воз­могóша.
  • О́нъ же от­вѣщáвъ емý глагóла: о, рóде невѣ́ренъ, докóлѣ въ вáсъ бýду? докóлѣ терплю́ вы? при­­веди́те егó ко мнѣ́.
  • И при­­вѣдóша егó къ немý. И ви́дѣвъ егó, áбiе дýхъ стрясé егó: и пáдъ на земли́, валя́шеся, пѣ́ны тещя́.
  • И вопроси́ отцá егó: коли́ко лѣ́тъ éсть, от­нéлѣже сié бы́сть емý? О́нъ же речé: издѣ́тска:
  • и мнóгажды во óгнь ввéрже егó и въ вóды, да погуби́тъ егó: но áще чтó мóжеши, помози́ нáмъ, милосéрдовавъ о нáсъ.
  • Иисýсъ же речé емý: éже áще чтó мóжеши вѣ́ровати, вся́ воз­мóжна вѣ́ру­ю­щему.
  • И áбiе возопи́въ отéцъ отрочáте, со слезáми глагóлаше: вѣ́рую, Гóсподи: помози́ мо­емý невѣ́рiю.
  • Ви́дѣвъ же Иисýсъ, я́ко сри́щет­ся нарóдъ, запрети́ дýху нечи́стому, глагóля емý: дýше нѣмы́й и глухíй, áзъ ти́ повѣлевáю: изы́ди изъ негó и ктомý не вни́ди въ негó.
  • И возопи́въ и мнóго пружáвся, изы́де: и бы́сть я́ко мéртвъ, я́коже мнóзѣмъ глагóлати, я́ко ýмре.
  • Иисýсъ же éмь егó за рýку, воз­дви́же егó: и востá.
  • И в­шéдшу емý въ дóмъ, ученицы́ егó вопрошáху егó еди́наго: я́ко мы́ не воз­могóхомъ изгнáти егó?
  • И речé и́мъ: сéй рóдъ ничи́мже мóжетъ изы́ти, тóкмо моли́твою и постóмъ.
  • И от­тýду изшéдше, идя́ху сквоз­ѣ́ Галилéю: и не хотя́ше, да ктó увѣ́сть.
  • Учá­ше бо ученики́ своя́ и глагóлаше и́мъ, я́ко Сы́нъ человѣ́ческiй прéданъ бýдетъ въ рýцѣ человѣ́честѣ, и убiю́тъ егó: и убiéнъ бы́въ, въ трéтiй дéнь воскрéснетъ.
  • Они́ же не разумѣвáху глагóла и боя́хуся егó вопроси́ти.
  • [Зач. 41.] И прiи́де въ капернаýмъ: и въ домý бы́въ, вопрошá­ше и́хъ: чтó на пути́ въ себѣ́ помышля́сте?
  • Они́ же молчáху: дрýгъ ко дрýгу бо стязáшася на пути́, ктó [éсть] бóлiй.
  • И сѣ́дъ при­­гласи́ оба­нá­де­ся­те и глагóла и́мъ: áще ктó хóщетъ стáрѣй бы́ти, да бýдетъ всѣ́хъ мéншiй и всѣ́мъ слугá.
  • И прiи́мь отрочá, постáви é посредѣ́ и́хъ: и объе́мь é, речé и́мъ:
  • и́же áще еди́но таковы́хъ отрочáтъ прiи́метъ во и́мя моé, менé прiéмлетъ: и и́же менé прiéмлетъ, не менé прiéмлетъ, но послáв­шаго мя́.
  • Отвѣщá емý Иоáн­нъ, глагóля: учи́телю, ви́дѣхомъ нѣ́ко­его и́менемъ тво­и́мъ изгоня́ща бѣ́сы, и́же не хóдитъ по нáсъ: и воз­брани́хомъ емý, я́ко не послѣ́дуетъ нáмъ.
  • Иисýсъ же речé: не брани́те емý: никтóже бо éсть, и́же сотвори́тъ си́лу о и́мени мо­éмъ, и воз­мóжетъ вскóрѣ злослóвити мя́.
  • И́же бо нѣ́сть на вы́, по вáсъ éсть.
  • И́же бо áще напо­и́тъ вы́ чá­шею воды́ во и́мя моé, я́ко Христóвы естé, ами́нь глагóлю вáмъ, не погуби́тъ мзды́ сво­ея́.
  • [Зач. 42.] И и́же áще соблазни́тъ еди́наго от­ мáлыхъ си́хъ вѣ́ру­ю­щихъ въ мя́, дóбрѣе éсть емý пáче, áще облѣжи́тъ кáмень жéрновный о вы́и егó, и ввéрженъ бýдетъ въ мóре.
  • И áще соблажня́етъ тя́ рукá твоя́, от­сѣцы́ ю́: дóбрѣе ти́ éсть бѣ́днику {безъ руки́} въ живóтъ вни́ти, нéже óбѣ рýцѣ имýщу вни́ти въ геéн­ну, во óгнь неугасáющiй,
  • идѣ́же чéрвь и́хъ не умирáетъ, и óгнь не угасáетъ.
  • И áще ногá твоя́ соблажня́етъ тя́, от­сѣцы́ ю́: дóбрѣе ти́ éсть вни́ти въ живóтъ хрóму, нéже двѣ́ нóзѣ имýщу ввéржену бы́ти въ геéн­ну, во óгнь неугасáющiй,
  • идѣ́же чéрвь и́хъ не умирáетъ, и óгнь не угасáетъ.
  • И áще óко твоé соблажня́етъ тя́, исткни́ é: дóбрѣе ти́ éсть со еди́нѣмъ óкомъ вни́ти въ цáр­ст­вiе Бóжiе, нéже двѣ́ о́цѣ имýщу ввéржену бы́ти въ геéн­ну óгнен­ную,
  • идѣ́же чéрвь и́хъ не умирáетъ, и óгнь не угасáетъ.
  • Вся́къ бо огнéмъ осоли́т­ся, и вся́ка жéртва сóлiю осоли́т­ся.
  • Добрó сóль: áще же сóль не сланá бýдетъ, чи́мъ осоли́т­ся? Имѣ́йте сóль въ себѣ́, и ми́ръ имѣ́йте междý собóю.
  • И сказал им: истинно говорю вам: есть некоторые из стоящих здесь, которые не вкусят смерти, как уже увидят Царствие Божие, пришедшее в силе.
  • [Зач. 38.] И, по прошествии дней шести, взял Иисус Петра, Иакова и Иоанна, и возвел на гору высокую особо их одних, и преобразился перед ними.
  • Одежды Его сделались блистающими, весьма белыми, как снег, как на земле белильщик не может выбелить.
  • И явился им Илия с Моисеем; и беседовали с Иисусом.
  • При сем Петр сказал Иисусу: Равви́! хорошо нам здесь быть; сделаем три кущи: Тебе одну, Моисею одну, и одну Илии.
  • Ибо не знал, что сказать; потому что они были в страхе.
  • И явилось облако, осеняющее их, и из облака исшел глас, глаголющий: Сей есть Сын Мой возлюбленный; Его слушайте.
  • И, внезапно посмотрев вокруг, никого более с собою не видели, кроме одного Иисуса.
  • Когда же сходили они с горы, Он не велел никому рассказывать о том, что видели, доколе Сын Человеческий не воскреснет из мертвых.
  • [Зач. 39.] И они удержали это слово, спрашивая друг друга, что значит: воскреснуть из мертвых.
  • И спросили Его: как же книжники говорят, что Илии надлежит прийти прежде?
  • Он сказал им в ответ: правда, Илия должен прийти прежде и устроить всё; и Сыну Человеческому, как написано о Нем, надлежит много пострадать и быть уничижену.
  • Но говорю вам, что и Илия пришел, и поступили с ним, как хотели, как написано о нем.
  • Придя к ученикам, увидел много народа около них и книжников, спорящих с ними.
  • Тотчас, увидев Его, весь народ изумился, и, подбегая, приветствовали Его.
  • Он спросил книжников: о чем спорите с ними?
  • [Зач. 40.] Один из народа сказал в ответ: Учитель! я привел к Тебе сына моего, одержимого духом немым:
  • где ни схватывает его, повергает его на землю, и он испускает пену, и скрежещет зубами своими, и цепенеет. Говорил я ученикам Твоим, чтобы изгнали его, и они не могли.
  • Отвечая ему, Иисус сказал: о, род неверный! доколе буду с вами? доколе буду терпеть вас? Приведите его ко Мне.
  • И привели его к Нему. Как скоро бесноватый увидел Его, дух сотряс его; он упал на землю и валялся, испуская пену.
  • И спросил Иисус отца его: как давно это сделалось с ним? Он сказал: с детства;
  • и многократно дух бросал его и в огонь и в воду, чтобы погубить его; но, если что можешь, сжалься над нами и помоги нам.
  • Иисус сказал ему: если сколько-нибудь можешь веровать, всё возможно верующему.
  • И тотчас отец отрока воскликнул со слезами: верую, Господи! помоги моему неверию.
  • Иисус, видя, что сбегается народ, запретил духу нечистому, сказав ему: дух немой и глухой! Я повелеваю тебе, выйди из него и впредь не входи в него.
  • И, вскрикнув и сильно сотрясши его, вышел; и он сделался, как мертвый, так что многие говорили, что он умер.
  • Но Иисус, взяв его за руку, поднял его; и он встал.
  • И как вошел Иисус в дом, ученики Его спрашивали Его наедине: почему мы не могли изгнать его?
  • И сказал им: сей род не может выйти иначе, как от молитвы и поста.
  • Выйдя оттуда, проходили через Галилею; и Он не хотел, чтобы кто узнал.
  • Ибо учил Своих учеников и говорил им, что Сын Человеческий предан будет в руки человеческие и убьют Его, и, по убиении, в третий день воскреснет.
  • Но они не разумели сих слов, а спросить Его боялись.
  • [Зач. 41.] Пришел в Капернаум; и когда был в доме, спросил их: о чем дорогою вы рассуждали между собою?
  • Они молчали; потому что дорогою рассуждали между собою, кто больше.
  • И, сев, призвал двенадцать и сказал им: кто хочет быть первым, будь из всех последним и всем слугою.
  • И, взяв дитя, поставил его посреди них и, обняв его, сказал им:
  • кто примет одно из таких детей во имя Мое, тот принимает Меня; а кто Меня примет, тот не Меня принимает, но Пославшего Меня.
  • При сем Иоанн сказал: Учитель! мы видели человека, который именем Твоим изгоняет бесов, а не ходит за нами; и запретили ему, потому что не ходит за нами.
  • Иисус сказал: не запрещайте ему, ибо никто, сотворивший чудо именем Моим, не может вскоре злословить Меня.
  • Ибо кто не против вас, тот за вас.
  • И кто напоит вас чашею воды во имя Мое, потому что вы Христовы, истинно говорю вам, не потеряет награды своей.
  • [Зач. 42.] А кто соблазнит одного из малых сих, верующих в Меня, тому лучше было бы, если бы повесили ему жерновный камень на шею и бросили его в море.
  • И если соблазняет тебя рука твоя, отсеки ее: лучше тебе увечному войти в жизнь, нежели с двумя руками идти в геенну, в огонь неугасимый,
  • где червь их не умирает и огонь не угасает.
  • И если нога твоя соблазняет тебя, отсеки ее: лучше тебе войти в жизнь хромому, нежели с двумя ногами быть ввержену в геенну, в огонь неугасимый,
  • где червь их не умирает и огонь не угасает.
  • И если глаз твой соблазняет тебя, вырви его: лучше тебе с одним глазом войти в Царствие Божие, нежели с двумя глазами быть ввержену в геенну огненную,
  • где червь их не умирает и огонь не угасает.
  • Ибо всякий огнем осолится, и всякая жертва солью осолится.
  • Соль – добрая вещь; но ежели соль не солона будет, чем вы ее поправите? Имейте в себе соль, и мир имейте между собою.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта