Ве́тхий Заве́т:
Быт.
Исх.
Лев.
Чис.
Втор.
Нав.
Суд.
Руф.
1Цар.
2Цар.
3Цар.
4Цар.
1Пар.
2Пар.
1Езд.
Неем.
2Езд.
Тов.
Иудиф.
Есф.
Иов.
Пс.
Прит.
Еккл.
Песн.
Прем.
Сир.
Ис.
Иер.
Плч.
ПослИер.
Вар.
Иез.
Дан.
Ос.
Иоил.
Ам.
Авд.
Ион.
Мих.
Наум.
Авв.
Соф.
Аг.
Зах.
Мал.
1Мак.
2Мак.
3Мак.
3Езд.
Но́вый Заве́т: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Но́вый Заве́т: Мф. Мк. Лк. Ин. Деян. Иак. 1Пет. 2Пет. 1Ин. 2Ин. 3Ин. Иуд. Рим. 1Кор. 2Кор. Гал. Еф. Флп. Кол. 1Фес. 2Фес. 1Тим. 2Тим. Тит. Флм. Евр. Откр.
Скрыть
28:1
28:2
28:4
28:5
28:6
28:7
28:8
28:9
28:10
28:11
28:12
28:13
28:14
см.:Деян.19:21;
28:15
28:16
28:19
28:21
28:23
28:24
28:25
28:29
28:30
28:31
[Зач. 51.] Спасе́ни же бы́вше и́же съ Па́вломъ от корабля́ {от пла́ванiя}, тогда́ разумѣ́ша, я́ко о́стровъ Мели́тъ нарица́ется.
Ва́рвари же творя́ху не ма́лое милосе́рдiе на́мъ: возгнѣ́щше бо о́гнь, прiя́ша всѣ́хъ на́съ, за настоя́щiй до́ждь и зи́му.
Сгрома́ждшу же Па́влу ро́ждiя мно́жество и возложи́вшу на о́гнь, ехи́дна от теплоты́ изше́дши, сѣкну́ въ ру́ку его́.
И егда́ ви́дѣша ва́рвари ви́сящу змiю́ от руки́ его́, глаго́лаху дру́гъ ко дру́гу: вся́ко убі́йца е́сть человѣ́къ се́й, его́же спасе́на от мо́ря су́дъ Бо́жiй жи́ти не оста́ви.
То́й же у́бо, оттря́съ змiю́ во о́гнь, ничто́же зло́ пострада́.
Они́ же ча́яху его́ иму́ща возгорѣ́тися, или́ па́сти внеза́пу ме́ртва: на мно́зѣ же того́ ча́ющымъ и ничто́же зло́ въ не́мъ бы́вшее ви́дящымъ, претво́ршеся, глаго́лаху Бо́га того́ бы́ти.
О́крестъ же мѣ́ста о́наго бя́ху се́ла пе́рваго во о́стровѣ, и́менемъ Поплі́а, и́же прiи́мь на́съ, три́ дни́ любе́знѣ учреди́.
Бы́сть же отцу́ Поплі́еву огне́мъ и водны́мъ {кро́внымъ} трудо́мъ одержи́му лежа́ти: къ нему́же Па́велъ вше́дъ, и помоли́вся, и возло́жь ру́цѣ свои́ на́нь, исцѣли́ его́.
Сему́ же бы́вшу, и про́чiи иму́щiи неду́ги во о́стровѣ то́мъ прихожда́ху и исцѣлѣва́хуся:
и́же и мно́гими честьми́ почто́ша на́съ, и отвозя́щымся на́мъ я́же на потре́бу вложи́ша.
По трiе́хъ же ме́сяцѣхъ отвезо́хомся въ корабли́ Александрі́йстѣмъ, подпи́саномъ Дiоску́ры, презимѣ́вшемъ во о́стровѣ,
и доплы́вше въ Сираку́сы, пребы́хомъ дни́ три́:
отту́ду же отплы́вше, прiидо́хомъ въ Ригі́ю, и по еди́нѣмъ дни́ возвѣ́явшу ю́гу, во вторы́й де́нь прiидо́хомъ въ Потiо́лы,
идѣ́же обрѣ́тше бра́тiю, умоле́ни бы́хомъ от ни́хъ пребы́ти дні́й се́дмь: и та́ко въ Ри́мъ идо́хомъ.
И от та́мо бра́тiя, слы́шавше я́же о на́съ, изыдо́ша во срѣ́тенiе на́ше да́же до Аппі́ева торга́ и трiе́хъ корче́мницъ: и́хже ви́дѣвъ Па́велъ и благодари́въ Бо́га, прiя́тъ дерзнове́нiе.
Егда́ же прiидо́хомъ въ Ри́мъ, со́тникъ предаде́ у́зники воево́дѣ, Па́влу же повелѣ́ пребыва́ти о себѣ́, съ соблюда́ющимъ его́ во́иномъ.
Бы́сть же по дне́хъ трiе́хъ, созва́ Па́велъ су́щыя от Иуде́евъ пе́рвыя: сше́дшымся же и́мъ, глаго́лаше къ ни́мъ: му́жiе бра́тiе, а́зъ ничто́же проти́вно сотвори́въ лю́демъ или́ обы́чаемъ оте́ческимъ, у́зникъ от Иерусали́млянъ пре́данъ бы́хъ въ ру́цѣ Ри́мляномъ,
и́же разсуди́вше я́же о мнѣ́, хотя́ху пусти́ти, зане́ ни еди́на вина́ сме́ртная бы́сть во мнѣ́:
сопроти́въ же глаго́лющымъ Иуде́емъ, ну́жда ми́ бы́сть нарещи́ ке́саря, не я́ко язы́къ мо́й имѣ́я въ чесо́мъ оклевета́ти:
сея́ ра́ди у́бо вины́ умоли́хъ ва́съ, да ви́жду и бесѣ́дую: наде́жды бо ра́ди Изра́илевы вери́гами си́ми обложе́нъ е́смь.
Они́ же къ нему́ рѣ́ша: мы́ ниже́ писа́нiя о тебѣ́ прiя́хомъ от Иуде́й, ниже́ прише́дъ кто́ от бра́тiй возвѣсти́ или́ глаго́ла что́ о тебѣ́ зло́:
мо́лимся же, да слы́шимъ от тебе́, я́же му́дрствуеши: о е́реси бо се́й {о уче́нiи бо се́мъ} вѣ́домо е́сть на́мъ, я́ко всю́ду сопроти́въ глаго́лемо е́сть.
Уста́вивше же ему́ де́нь, прiидо́ша къ нему́ въ страннопрiе́мницу мно́жайшiи, и́мже сказа́ше свидѣ́телствуя Ца́рствiе Бо́жiе и увѣря́я и́хъ, я́же о Иису́сѣ, от зако́на Моисе́ова и проро́къ, от у́тра да́же до ве́чера.
И о́ви у́бо вѣ́роваху глаго́лемымъ, о́ви же не вѣ́роваху.
Несогла́сни же су́ще дру́гъ ко дру́гу, отхожда́ху, ре́кшу Па́влу глаго́лъ еди́нъ, я́ко до́брѣ Ду́хъ Святы́й глаго́ла Иса́iемъ проро́комъ ко отце́мъ на́шымъ,
глаго́ля: иди́ къ лю́демъ си́мъ и рцы́: слу́хомъ услы́шите и не и́мате разумѣ́ти: и ви́дяще у́зрите и не и́мате ви́дѣти:
одебелѣ́ бо се́рдце люді́й си́хъ, и уши́ма тя́жко слы́шаша, и о́чи свои́ смежи́ша, да не ка́ко уви́дятъ очи́ма, и уши́ма услы́шатъ, и се́рдцемъ уразумѣ́ютъ, и обратя́тся, и исцѣлю́ и́хъ.
Вѣ́домо у́бо да бу́детъ ва́мъ, я́ко язы́комъ посла́ся спасе́нiе Бо́жiе, сі́и и услы́шатъ.
И сiя́ тому́ ре́кшу, отидо́ша Иуде́е, мно́гое иму́ще между́ собо́ю состяза́нiе.
Пребы́сть же Па́велъ два́ лѣ́та испо́лнь свое́ю мздо́ю {цѣ́ла два́ лѣ́та на свое́мъ иждиве́нiи} и прiима́ше вся́ приходя́щыя къ нему́,
проповѣ́дуя Ца́рствiе Бо́жiе и учя́ я́же о Го́сподѣ на́шемъ Иису́сѣ Христѣ́ со вся́кимъ дерзнове́нiемъ невозбра́нно.
Коне́цъ кни́зѣ Дѣя́нiй апо́столъ: и́мать въ себѣ́ гла́въ 28, зача́лъ же церко́вныхъ 51.
Коне́цъ кни́зѣ Дѣя́нiй апо́столъ: и́мать въ себѣ́ гла́въ 28, зача́лъ же церко́вныхъ 51.
Татарский
Языки
- Добавить язык
- Церковнослав. (рус)
- Церковнослав. (цс)
- Рус. (Синодальный)
- Рус. (Синод. с ударе́-ми)
- Рус. (еп. Кассиан)
- Рус. (К.П. Победоносцев)
- Arab (JAB)
- Arab (AVD)
- Azerbaijani
- Armenian
- Belarusian
- Bulgarian
- Chinese (simpl.)
- Croatian (S&D)
- English (NKJV)
- English (NRSV)
- English (KJV)
- Estonian
- Finnish (1992)
- French (LSG)
- Georgian (ancient)
- Georgian
- German (MLU, 1912)
- German (GNB)
- Greek (NT Byz)
- Greek (TGV)
- Greek (NA, 28)
- Hebrew NT by Delitzsch
- Italian (CEI 1974)
- Italian
- Kyrgyz
- Latin (Nova Vulgata)
- Latvian
- Romanian
- Polish
- Portuguese
- Serbian (synod.)
- Serbian
- Spanish (RVR 1995)
- Swedish (Folkbibeln)
- Tajik
- Tatar
- Ukrainian (Homenko)
- Ukrainian (Ogienko)
- Uzbek
Павелъ белян булганнар котолгач, атаунын Мелитъ диб аталганын белделяр.
Чит зат кешеляре безгя кюб сойкöмнöк кылдылар: шулай алар, жаҥгыр да, сыуык та булганга кюря, ут жактылар да безнен барыбызны да кабыл алдылар.
Павелъ кюб чыбык жыйыб утка салган чакта, ут кызыуыннан чыгыб, анын кулына ехидна (дигян жылан) чырмалыб асылынды.
Чит зат кешеляре, анын кулына чырмалган жыланны кюреб, берсеня берсе айттеляр: бу кеше ÿтереÿчедер акыры, ул дингездян котолса да, аны Алла хокомö тере калырга ирек жибярмей, диделяр.
Аммя ул, жыланны утка селкеб ташлаб, бер зыян да кюрмяде.
Инде ул шешенер, жя кинят жыгылыб уляр диб кöтöб торганнар ыйы, тик озак кöтöб, аігар бер зыян да булмаганны кюреб, уйларын уnгяртеб, бу Алладыр диб айттеляр.
Шул урын тирясендя атау башлыгы Публій атлы кешенен уз жире бар икян: ул безне кабыл алыб, öч кöн жаратыб кунак итте.
Публійнен атасы тир кастасы белян, эч ауыртыу белян азабланыб жата икян. Павелъ анын катына кереб, теляк итте дя аnар кулын салыб, аны сауыктырды.
Бу эш булганнан суn атаудагы бютян чирле кешеляр дя килеб сауыктылар.
Безне бик кадерляделяр, киткян чакта да киряк айберляр бирделяр.
Оч айдан суҥ, шул атауда кышны уткяргян Діоскуры диб аталган Александрія кимясеня утырыб, сыу белян киттек.
Сиракузыга килеб, анда оч кöн тордок.
Аннан чыгыб, Ригіяга килдек; аннары бер кöннян суҥ, тöшлöктян жил искяч, икенче кöннö Путеолыга килдек.
Мында туганнарыбызны очраттык, алар безне жиде кöн торорга кыстадылар; аннары Римгя киттек.
Андагы туганнар безнен турда эшетеб, Аппія урамындагы öч гостинницага чаклы безгя карышы чыктылар. Павелъ аларны кюреб, Аллага бик тау итте дя сойöнöб китте.
Без Римгя килгяч, жоз кеше башлыгы быгаудагыларны салдатлар башлыгына табшырды; Павелга, аны саклаучы салдат белян, ÿз алдына айырым торорга роксят булды.
Öч кöннян суn Павелъ Іудейлярнен затлы кешелярен чакырыб алды; алар жыйылгач, аларга айтте: эй кадерле туганнар! калыкка карышы, жя аталарыбыз жолаларына карышы бер нястя кылмаган койö, мин Іерусалимнян быгауда килеб, Римняр кулына бирелдем.
Минем улемгя тейешле бер айыбым да булмаганга кюря, алар миnа хокöм итеб, мине иркенгя жибярмякче булганнар ыйы.
Тик Іудейляр карышы торганга кюря, миnа кесарь хокöмöн сорарга киряк булды, алай булса да ÿз калыгымны бер-бер турдан айыблар очöн тöгöл.
Шушы сябяблей мин сезне кюрер öчöн, сезнен белян сöйляшер öчöн, сезне чакырдым; Израиль öмöтö какына мин шушы быгауларга чырмалдым диде.
Алар аnар äйттеляр: без Іудея жиреннян синеҥ турда жазыу да алмадык, килгян туганнарнын берсе дя синеҥ турда хабяр итмяделяр, бер жаманнык та айтмяделяр.
Алай булса да бу öйрятеÿ турысында бар тöштя дя даулашыу безгя билгеле, инде син ничек уйлыйсыn, безнен синнян эшетясебез киля, диделяр.
Алар аnар кöнöн билгеляб куйыб, бик кюбесе ул тора торган öйгя килделяр. Ул иртядян алыб кичкя чаклы, аларга Моисей законыннан да, пагамбярлярдян дя I исусъ турысында таныклык итеб, ышандырыб, аларга Алла Падшалыгын сойляде.
Кайсылары анын сюзеня ышандылар, бютянняре ышанмадылар.
Бер-берсе белян кюнешмейче, алар чыгыб барганда, Павелъ бу сюзлярне айтте: Исаія пагамбяр арткылы безнен аталарыбызга Святый Тын арыу äйткян:
Бар, бу калыкка айт: эшетеÿен эшетерсез, аммя аҥнамассыз, карауын карарсыз, тик кюрмяссез.
Бу кешелярнен кюnелляре катыланган, алар колаклары белян дя кочкя эшетяляр, кюзлярен дя жомганнар, кюзляре белян кюрмяс öчöн, колаклары белян тыҥнамас очбн, кюҥелляре белян аннамас öчöн, Миҥа кайтмас öчöн, äммя Мин аларны тозятер эйем, дигян. (Исаіи 6, 9—10).
Алай булгач, инде Алланын котолоуны жалган деннеляргя жибяргяне сезгя билгеле булсын; алар тыnнарлар да, дигян.
Ул мыны äйткяч, Іудейляр бер-берсе белян кюб даулашыб, äрепляшеб, киттеляр.
Павелъ ÿзенекен ашаб-эчеб, ике жыл тулгынчы тордо, аnар килгяннярнен барысын да кабыл алыб,
Бар кыйыулыгы белян Алла Падшалыгын сойляб, Ходай Іисусъ Христосъ турысында ойрятеб тордо.