Акафист преподобному Гавриилу (Зырянову), Седмиезерному


Преподобный Гаврии л (Зырянов), Седмиезерный, Спасо-Елеазаровский, схиархимандрит

Кондак 1

Избран­ный угод­ни­че Хри­стов и Его Пре­чи­стыя Мате­ри неле­ност­ный слу­жи­те­лю! Теп­лый о нас молит­вен­ни­че к Богу и Его люб­ве образ чуд­ный и совер­шен­ный! При­и­ми от нас недо­стой­ных подо­ба­ю­щую ти похва­лу и, яко име­яй дерз­но­ве­ние ко Гос­по­ду, от вся­ких нас бед и скор­бей избав­ляй, да зовем ти:

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Икос 1

Архан­ге­лу тезо­име­ни­та­го и его житию подоб­ни­ка про­ви­де тя всея тва­ри Зижди­тель сло­ве­сы про­ро­че­ски­ми: — «Се, Мой еси!» Ты же от юно­сти глас сей с Небе­си услы­шав, всем серд­цем воз­лю­бил еси Бога воз­лю­бив­ша­го тя, пре­по­добне отче Гав­ри­и­ле. Сего ради зовем ти:

Радуй­ся, от юно­сти Богом избранный;

Радуй­ся, в граж­дан­ство Небес­ное званный;

Радуй­ся, мира сего кра­со­ту ни во что­же вменивый;

Радуй­ся, ангель­ское житие измла­да возлюбивый;

Радуй­ся, иго Хри­сто­во вер­но восприявый;

Радуй­ся, бла­го­дать она­го жити­ем оправдавый;

Радуй­ся, издет­ска образ молит­вы слезныя;

Радуй­ся, роди­те­лей бла­го­че­сти­вых отрасль боголюбезная;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 2

Видев кра­со­ту Боже­ствен­на­го виде­ния, осе­нив­ша­го тя бла­го­да­тию Духа Свя­та­го, роди­те­лей тво­их уди­вил еси, не их чадом ся назы­вая, но Божи­им. Тем­же усерд­но после­до­вал еси Сво­им тя Назвав­ше­му, непре­стан­но взы­вая к Нему: Аллилуиа.

Икос 2

Разу­мом бого­про­све­щен­ным постиг суе­ту и непо­сто­ян­ство мира сего, пре­по­до­бие Гав­ри­и­ле, от юно­сти тво­ея веч­ных благ воз­же­лал еси и сотво­рил себе оби­та­ли­ще Свя­та­го Духа. Мы же тво­рим тебе пение сицевое:

Радуй­ся, воз­дер­жа­нию от юно­сти себе обучивый;

Радуй­ся, постом и молит­вою стре­лы лука­ва­го до кон­ца отразивый;

Радуй­ся, спо­до­би­вый­ся Боже­ствен­на­го призвания;

Радуй­ся, удо­сто­и­вый­ся от Гос­по­да оправдания;

Радуй­ся, Хри­ста Бога всем серд­цем возлюбивый;

Радуй­ся, яко по запо­ве­дем Его пра­во ходивый;

Радуй­ся, бра­нею пра­вед­но­сти облеченный;

Радуй­ся, све­том бого­ве­де­ния просвещенный;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 3

Силою свы­ше от раны сво­ея избав­лен был еси, пре­по­до­бие Гав­ри­и­ле, в немо­щи пра­вед­но­му Симео­ну Вер­хо­тур­ско­му помо­ли­вся, и его молит­ва­ми исце­ли­вся пел еси Богу, Див­но­му во свя­тых Сво­их: Аллилуиа.

Икос 3

Иду­щу тебе во оби­тель Вер­хо­тур­скую изда­ле­ча ко мно­го­це­леб­ным мощем угод­ни­ка Божия во испол­не­ние обе­та, ему дан­но­го, узрел еси свя­та­го в виде стран­ни­ка див­на­го. Мило­сты­ню же ему сотво­рив, услы­шал еси от него: « Монах буде­ши, схим­ник буде­ши, зде буде­ши». Мы же, дивя­ще­ся Божию о тебе бла­го­во­ле­нию, зовем ти:

Радуй­ся, все­го себя води­тель­ству Божию предавый;

Радуй­ся, узкий и при­скорб­ный путь мона­ше­ска­го жития Его волею избравый;

Радуй­ся, древ­них подвиж­ни­ков усерд­ный соревнителю;

Радуй­ся, доб­ро­де­те­лей хри­сти­ан­ских рачителю;

Радуй­ся, молит­ва­ми пра­вед­на­го Симео­на исцеленный;

Радуй­ся, в мона­ше­стве его пред­ста­тель­ством предвосхищенный;

Радуй­ся, люб­ве ради Гос­по­да оте­че­ство оставивый;

Радуй­ся, к воз­дер­жан­но­му житию себе от юно­сти наставивый;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 4

Бурею сомне­ний сму­ти­вся и роди­тель­ска­го гне­ва убо­яв­ся, яко кла­сы хлеб­ныя гра­дом уязв­лен­ныя уве­ща отца оста­ви­ти, у Сама­го Бога испро­си­ти изоби­лия нивы дерз­нул еси. Услы­шав же гро­мо­по­доб­ный глас с Небе­си и зря велия дары Божия, вос­пе Ему: Аллилуиа.

Икос 4

Слы­ша велие житие Бого­муд­рых отцев и стар­цев Опти­ной пусты­ни и бла­го­че­стию их под­ра­жа­ти желая, бла­го­сло­ве­ния роди­тель­ска­го испро­сил еси, отче пре­по­до­бие. Они же, сми­ре­нию тво­е­му дивя­ще­ся, бла­го­сло­ви­ша тя на тес­ный путь ино­че­ска­го жития. Мы же, вос­хва­ля­ю­ще твое бла­гое изво­ле­ние, поем ти:

Радуй­ся, любовь велию к Богу показавый;

Радуй­ся, в силе Его преспевавый;

Радуй­ся, любо­вию боже­ствен­ною распаленный;

Радуй­ся, обра­зом жития отцев пустын­ных плененный;

Радуй­ся, пре­по­доб­ным Амвро­си­ем благословенный;

Радуй­ся, стар­цем Мел­хи­се­де­ком от уны­ния и скор­бей огражденный;

Радуй­ся, пустын­но­люб­цев в иска­нии Бога усерд­ный сподвижниче;

Радуй­ся, за вра­ги своя и за вся теп­лей­ший молитвенниче;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 5

Бого­теч­ная вели­кая све­ти­ла, сия­ю­щия в пусты­ни Опти­ной, обли­ста­ша тя, отрасль бла­гую, ты же, духов­ным учи­те­лем под­ра­жая незло­би­ем и кро­то­стью, воз­си­ял еси новою звез­дою и вку­пе с ними взы­вал еси Богу: Аллилуиа.

Икос 5

Видел еси со скор­бию яко, игу­мен, ино­че­ска­го постри­же­ния тя лиша­ет, оба­че не воз­мо­же то поко­ле­ба­га кре­по­сти про­из­во­ле­ния тво­е­го. Ты же, стар­че­ска­го бла­го­сло­ве­ния испро­сив, во град Моск­ву при­шел еси. Мы же, видя­ще тя тяж­кий крест на себе сим воз­ло­жив­ша­го, поем ти:

Радуй­ся, не ради риз, но пока­я­ния ради­о­на­ше­ство приемый;

Радуй­ся, сла­до­сти плот­ския бого­муд­ре презревый;

Радуй­ся, бра­то­лю­бия при­леж­ный строителю;

Радуй­ся, пост­ни­че­ски испы­та­вый в Мос­ков­ских обителех;

Радуй­ся, талан­ты своя в зем­ли не сокрывый;

Радуй­ся, сети тще­сла­вия и гор­ды­ни сокрушивый;

Радуй­ся, уны­ва­ю­щих стол­пе утешения;

Радуй­ся, мона­ше­ству­ю­щим обра­зе терпения;

Радуй­ся, пре­по­добне отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 6

Про­по­ве­ду­ет столь­ный град Москва тру­ды твоя и подви­ги, бого­муд­ре Гав­ри­и­ле, иде­же во двою оби­те­лех потру­дил­ся еси, да ново­на­чаль­но­му мона­ше­ству образ древ­не­оте­че­ский буде­ши, науча­ю­щий бра­тию достой­но вос­пе­ва­ти Богу: Аллилуиа.

Икос 6

Воз­си­ял еси от Ураль­ския стра­ны яко све­ти­ло све­то­зар­ное, пре­по­добне отче, све­том бого­про­све­щен­ным освя­щая оби­те­лей мно­же­ство. Посре­де же них и Раиф­ская пустынь, иде­же свя­щен­ства удо­сто­ил­ся еси. О сем тя убла­жа­ю­ще, вос­пе­ва­ем ти сице:

Радуй­ся, хра­ни­те­лю стар­че­ских повелений;

Радуй­ся, сопри­част­ни­че тай­ных откровений;

Радуй­ся, вос­при­я­вый древ­них отец следы;

Радуй­ся, на зло­вер­ныя и враж­до­твор­цы от Бога полу­чив победы;

Радуй­ся, яко тобою зависть попирается;

Радуй­ся, яко молит­ва­ми тво­и­ми к Бого­ро­ди­це бесы изгоняются;

Радуй­ся, в люб­ви Хри­сту див­ный подражателю;

Радуй­ся, тоя яко еди­на­го богат­ства стяжателю;

Радуй­ся, пре­по­добне отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 7

Хотя верен быти под­ра­жа­тель Агн­ца Божия, кро­тость и сми­ре­ние Его себе усво­ив, от завист­ных чело­век вся­кия оби­ды и скор­би без­ро­пот­но пре­тер­пел еси, егда из оби­те­ли во град Казань уда­лен бе; но ведый, яко скор­бь­ми вре­мен­ны­ми пода­ет­ся веч­ное спа­се­ние, взы­вал еси Спа­су всех: Аллилуиа.

Икос 7

Новым пове­ле­ни­ем архи­ерео­вым сто­пы своя напра­вил еси, отче прис­нобла­женне, в пустынь при сед­ми езе­рах, иде­же Пре­свя­тая Бого­ро­ди­цы чудо­твор­ный образ сто­я­ше. Ты же, про­слав­ляя Ю, и оби­тель сию, паче преж­ня­го про­сла­вил еси, егда постав­лен бысть архи­манд­ри­том тамо. Мы же тя про­слав­ля­ем сице:

Радуй­ся, крине бла­го­ухан­ный пустын­на­го прозябения;

Радуй­ся, Божия Мате­ри чадо воз­люб­лен­ное и верное;

Радуй­ся, Ея почи­та­те­лю непо­ко­ле­би­мый и благоусердный;

Радуй­ся, сою­зом доб­ро­де­те­лей удобренный;

Радуй­ся, пусты­ни Сед­ми­е­зер­ской благоукрасителю;

Радуй­ся, ино­че­ских подви­гов ревнителю;

Радуй­ся, путем к Небе­си Бого­лю­бие избравый;

Радуй­ся, в зло­стра­да­ни­их сми­ре­ни­ем вся поправый;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 8

Страш­ный недуг пора­зи тя, отче пре­по­до­бие, имже на одре болез­ни пять лет дер­жи­мо бе мно­го­стра­даль­ное тело твое, яко­же ино­гда и души то него раз­лу­ча­ти­ся. Ты же, про­слав­ле­ние прп. Сера­фи­ма пред­вос­хи­щая, к помо­щи его в немо­щи взы­вал еси. По исце­ле­нии же образ его на нем­же иде­же Мати Божия со муче­ни­ки чудо­твор­цу Саров­ско­му яви­ся, напи­са, поя Богу: Аллилуиа.

Икос 8

Все­го себе пре­дал еси воз­дви­же­нию нова­го хра­ма, прп. отче, по при­я­тии вели­кия схи­мы помыш­ляя, яко в хра­ме сем по всем усоп­шим непре­стан­но Псал­тирь что­ма будет. В нем же литур­ги­сая, узрел еси све­то­зар­ное виде­ние всех свя­тых, моля­щих­ся у Пре­сто­ла Вла­ды­ки, Себе Сама­го в жерт­ву при­но­ся­ща за ны, пою­щия Тебе:

Радуй­ся, созер­ца­те­лю луче­зар­на­го Боже­ствен­на­го видения;

Радуй­ся, всех свя­тых уви­де­вый пред Гос­по­дом на молении;

Радуй­ся, бла­го­во­ле­ни­ем Бого­ма­те­ре осененный;

Радуй­ся, бого­люб­че, дара­ми свы­ше одаренный;

Радуй­ся, рав­ную любовь к ближ­ним живым и почив­шим простиравый;

Радуй­ся, храм для неусып­на­го чте­ния Псал­ти­ри создавый;

Радуй­ся, яко ничто­же имея ко стро­е­нию, подви­же­ся к оно­му, на Бога уповая;

Радуй­ся, яко по бла­го­сло­ве­нии архи­пас­ты­ря чуд­но созда­ся цер­ков­ное здание;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 9

Все мно­же­ство чело­ве­че­ское уди­ви­ся еже на зем­ли во пло­ти тво­е­му тер­пе­нию и незло­бию, пре­по­до­бие отче, егда непо­роч­на и пра­вед­на тя зря­ще и о бла­го­че­стии рев­ну­ю­ща воз­му­ти­ша­ся про­тив тебе бра­тия зако­но­пре­ступ­ная хотя­ща уби­ти тя. Ты же, моля Гос­по­да, взы­вал еси Ему: Аллилуиа.

Икос 9

Велие твое тер­пе­ние и теп­лую ко Хри­сту любовь ник­то­же по досто­я­нию пове­да­ти воз­мо­жет, еда бесов­ским обе­ща­ни­ям уго­ждая, изгна­ша тя из оби­те­ли кле­ве­ты ради, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле. Ты же пре­се­ли во Спа­со­ву оби­тель в пре­де­лех Псков­ских, иде­же пре­мно­го потру­дил­ся еси. Мы же, волю Божию в сем разу­ме­ва­ю­ще, поем ти:

Радуй­ся, пра­ви­ло бла­го­че­стия и веры;

Радуй­ся, за оныя поно­ше­ния и изгна­ния претерпевый;

Радуй­ся, от бра­тии пору­ган­ный, бес­че­стие в почесть себе вменивый;

Радуй­ся, коз­ни нече­сти­вых чело­век сми­ре­ни­ем победивый;

Радуй­ся, пото­ка­ми слез спа­си­тель­ных орошенный;

Радуй­ся, истин­на­го незло­бия и бра­то­лю­бия образ совершенный;

Радуй­ся, чашу пору­га­ния, яко вра­чев­ство чисти­тель­ное, испивший;

Радуй­ся, за нена­ви­дя­щих тя с любо­вию Гос­по­да моливший;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 10

Хотя­щу ти спа­сти чада твоя, к тебе во мно­же­стве при­те­ка­ю­щая и пред­ви­дя­щу тебе годи­ну лихо­ле­тия и на Цер­ковь Хри­сто­ву гоне­ния, ихже сво­им жити­ем изоб­ра­зил еси, любовь ко Гос­по­ду яко корень всех бла­гих запо­ве­дал еси им име­ти и тако пре­тер­пе­ва­ти вся, до кон­ца взы­ва­ю­ще Богу: Аллилуиа.

Икос 10

Сте­ны Ста­со­вы оби­те­ли не воз­мо­го­ша укры­ти тя отче Гав­ри­и­ле, мно­зи бо видя­ху тя рав­но­ан­гель­на жити­ем и при­хож­да­ху к тебе; слы­шав­ше же гла­го­лы жиз­ни веч­ныя, про­сла­ви­ша духов­ныя твоя подви­ги во мно­гих гра­дах и весех Рос­сий­ских. Тем же и мы честву­ем тя сими похваль­ны­ми словесы:

Радуй­ся, вели­кия кня­ги­ни Ели­са­ве­ты духов­ный наставниче;

Радуй­ся, архи­пас­ты­рем и пас­ты­рям тихое и вер­ное пристанище;

Радуй­ся, ино­че­ству­ю­щим помощ­ни­че бого­муд­рый и скорый;

Радуй­ся, чадом сво­им и нам путе­во­ди­те­лю на неудо­бо­вос­хо­ди­мыя горы;

Радуй­ся, вослед себе собор уче­ни­ков ко Хри­сту приведый;

Радуй­ся, с ними, яко отец со чады, при­я­ти мзду Небес­ную к Нему возшедый;

Радуй­ся, сле­за­ми тво­и­ми зем­лю и воды наша освятивый;

Радуй­ся, жити­ем сво­им буду­щия скор­би Церк­ви Рус­ския изобразивый;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 11

Пение вся­кое не довле­ет к похва­ле тво­ей, отче пре­по­до­бие, кто бо воз­мо­жет по досто­я­нию про­сла­ви­ти мно­го­труд­ное житие твое или вос­хва­ли­те подви­ги твоя? Ток­мо видя­ще тя паки, аще бо и в час смерт­ный, людие гра­да Каза­ни пла­чу­ще взы­ва­ша к При­зы­ва­ю­ще­му тя: Аллилуиа.

Икос 11

Све­тиль­ни­ка тя доб­рых дел, пре­по­до­бие, испо­ве­ду­ем быти, яко теп­лы­ми молит­ва­ми ко Хри­сту Богу и Пре­чи­стой Его Мате­ри, о гра­де нашем и оби­те­ли тво­ей ныне пред Ними хода­тай­ству­е­ши и све­том Боже­ствен­ныя люб­ве согре­ва­е­ши души и серд­ца при­хо­дя­щим к тебе и пою­щим тебе сице:

Радуй­ся, све­тиль­ни­че Боже­ствен­но­го света;

Радуй­ся, молит­вен­ни­че усерд­ный к Богу и Его Мате­ри Всепетой;

Радуй­ся, бого­люб­че, еще на зем­ли созер­ца­вый Свет Небесный;

Радуй­ся, ради она­го избра­вый путь тяж­кий и тесный;

Радуй­ся, почи­та­ю­щим свя­тую память твою Небес­ный покровителю;

Радуй­ся, в гор­ния оби­те­ли нам путеводителю;

Радуй­ся, вест­ни­че люб­ве Божия, к при­ми­ре­нию с Гос­по­дом всех призываяй;

Радуй­ся, подви­гом веры в люб­ви к Нему нас укрепляяй;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 12

Бла­го­да­ти Божия свет­лое жили­ще быв в житии тво­ем, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, и по смер­ти не остав­ляв­ши нас тво­им пред­ста­тель­ством пред Гос­по­дом, научая и ныне уча­щих­ся, како подо­ба­ет идти тес­ным путем спа­се­ния, про­слав­ляя, бла­го­да­ря и взы­вая Ему: Аллилуиа.

Икос 12

Пою­ще твоя тру­ды и подви­ги, убла­жа­ем тя, див­ный стар­че, яко аще и пре­ста­вил­ся еси от нас, но жив сый и пред­стоя духом тво­им пред Богом, хода­тай­ству­е­ши за ны. Мы же, пред­сто­я­ще раце мно­го­це­леб­ных мощей тво­их, про­слав­ля­ем тя:

Радуй­ся, Рос­сий­ския зем­ли духов­ное укрепление;

Радуй­ся, гра­ду Каза­ни похва­ло и утверждение;

Радуй­ся, Анге­лов и всех свя­тых собеседниче;

Радуй­ся, Цар­ствия Хри­сто­ва наследниче;

Радуй­ся, молит­вен­ни­че за ны неусыпный;

Радуй­ся, пред­ста­те­лю о нас непостыдный;

Радуй­ся, яко на Небе­си Бого­на­чаль­ную Тро­и­цу зриши;

Радуй­ся, яко оста­вив мощи твоя на зем­ли всем помощь твориши;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 13

О, пре­чуд­ный стар­че, пре­по­до­бие отче наш Гав­ри­и­ле! При­и­ми малую сию похва­лу от недо­стой­ных и нера­зум­ных чад тво­их. Прис­но моли о нас Пре­чи­стую Бого­ро­ди­цу, яко пред чест­ным Ея обра­зом изли­вал еси слез пото­ки про­ся мира оте­че­ству наше­му, здра­вия и спа­се­ния всем живу­щим в нем. И ныне Сыну Ея Хри­сту Богу наше­му воз­но­си молит­вы и о нас, чту­щих память Твою и вку­пе с тобою пою­щих Ему: Аллилуиа.

[Се́й конда́к глаго́лется три́жды.]
[Далее повто­ря­ем 1‑е икос и кондак:]

Икос 1

Архан­ге­лу тезо­име­ни­та­го и его житию подоб­ни­ка про­ви­де тя всея тва­ри Зижди­тель сло­ве­сы про­ро­че­ски­ми: — «Се, Мой еси!» Ты же от юно­сти глас сей с Небе­си услы­шав, всем серд­цем воз­лю­бил еси Бога воз­лю­бив­ша­го тя, пре­по­добне отче Гав­ри­и­ле. Сего ради зовем ти:

Радуй­ся, от юно­сти Богом избранный;

Радуй­ся, в граж­дан­ство Небес­ное званный;

Радуй­ся, мира сего кра­со­ту ни во что­же вменивый;

Радуй­ся, ангель­ское житие измла­да возлюбивый;

Радуй­ся, иго Хри­сто­во вер­но восприявый;

Радуй­ся, бла­го­дать она­го жити­ем оправдавый;

Радуй­ся, издет­ска образ молит­вы слезныя;

Радуй­ся, роди­те­лей бла­го­че­сти­вых отрасль боголюбезная;

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Кондак 1

Избран­ный угод­ни­че Хри­стов и Его Пре­чи­стыя Мате­ри неле­ност­ный слу­жи­те­лю! Теп­лый о нас молит­вен­ни­че к Богу и Его люб­ве образ чуд­ный и совер­шен­ный! При­и­ми от нас недо­стой­ных подо­ба­ю­щую ти похва­лу и, яко име­яй дерз­но­ве­ние ко Гос­по­ду, от вся­ких нас бед и скор­бей избав­ляй, да зовем ти:

Радуй­ся, пре­по­до­бие отче Гав­ри­и­ле, люб­ве Божия источ­ни­че неоскудеваемый.

Молитва преподобному Гавриилу (Зырянову), старцу Седмиезерной пустыни

О пре­по­до­бие и бого­носне отче наш, все­чест­ный стар­че Гав­ри­и­ле, отцев сла­во и пра­вед­ных похва­ло! Во дни зем­на­го жития тво­е­го в Спа­со­вой и Бого­ро­дич­ной оби­те­лех мно­гия на путь пра­вый наста­ви­вый, пад­шым руку помо­щи пода­вый, всем мило­стив и состра­да­те­лен отец бывый и новых муче­ни­ков Церк­ви Свя­той вос­пи­тавый! Ты и ныне, все­б­ла­жен­ный стар­че, в небес­ней пре­бы­вая оби­те­ли, паче умно­жав­ши любовь твою к нам, греш­ным и недо­стой­ным чадом тво­им, иску­ша­е­мым зло­бою, уны­ни­ем и неправ­дою. Сего ради к цель­бо­нос­ным мощем тво­им при­па­да­ем и сми­рен­но молим тя: не пре­мол­чи за ны ко Гос­по­ду и не пре­зри нас, верою и любо­вию чту­щих тя и поми­на­ю­щих свя­тую память твою, буди нам помощ­ник ско­рый во вся­ких скор­бех, бедах и напа­стех, соблю­ди нас от всех види­мых и неви­ди­мых враг, отже­ни от нас облак стра­стей и про­све­ти наши очи сер­деч­ныя, исхо­да­тай­ствуй нам здра­вие душев­ное и телес­ное, не забу­ди нас и в час кон­чи­ны нашея, егда наи­па­че тво­е­го заступ­ле­ния сми­рен­но потре­бу­ем. Испро­си нам у Гос­по­да Бога наше­го в мире и пока­я­нии скон­ча­ти живот наш, от мытарств и веч­ныя муки изба­ви­ти­ся и спо­до­би­ти­ся Цар­ства Небес­на­го с тобою и чада­ми тво­и­ми, духов­ны­ми, во стра­да­ни­их сво­их вен­цы при­яв­ши­ми нетлен­ныя, и со все­ми свя­ты­ми, от века бла­го­уго­див­ши­ми Гос­по­ду и Богу наше­му Иису­су Хри­сту, Ему­же подо­ба­ет вся­кая честь и покло­не­ние, со Без­на­чаль­ным Его Отцем и с Пре­свя­тым и Бла­гим, и Живо­тво­ря­щим Его Духом, ныне и прис­но, и во веки веков. Аминь.

Комментировать

*

«Азбука молитвы»
в Telegram.
t.me/azprayer
Размер шрифта: A- 15 A+
Цвет темы:
Цвет полей:
Шрифт: A T G
Текст:
Боковая панель:
Сбросить настройки